Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373053 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Re: Sv: Takeover
« Svar #2670 på: September 01, 2012, 10:53:44 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.

Det er vel noe de fleste vet. Poenget er vel at det er smått kvalmende at han sitter i Monaco mens klubben han eier og driver sliter big time og holder på å bli kjøpt opp. Han burde brukt opp kvoten sin på dager i England og fått denne takeoveren unnagjort.

Så vidt jeg vet er vel verken telefoni eller pennebruk forbudt i Monaco heller, så hvor han sitter tror jeg har fint lite å si.

Huff, misforstått jeg da! Var sikker på at det var innført både penne og telefoniforbud i Monaco.

rd1

Sv: Takeover
« Svar #2671 på: September 01, 2012, 11:46:52 »
Mulig Espen lid kunne tatt med seg en penn til Monaco?
"Who needs Cantona??"

sveifors

Sv: Takeover
« Svar #2672 på: September 01, 2012, 12:35:51 »
Tror ikke lenger på denne takeover.

Den eneste som kan få fortgang i takeoveren er vårherre og st peter. Tror rett og slett at Bates hele tiden har ment at det skulle være en investering. At andre skulle komme med pengene , men at han fortsatt skulle styre skuta. Den gamle geitebukken kommer aldri til å skrive under. Han bryr seg fint lite om andre enn seg selv.

Inntil Bates blir lagt i penalet og tar fatt på den evige pine vil vi være et farmerlag midt på tabellen. Jo før jeg slår meg til ro med det jo bedre.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

HåvardK

Sv: Takeover
« Svar #2673 på: September 01, 2012, 13:02:33 »
Tror ikke lenger på denne takeover.

Den eneste som kan få fortgang i takeoveren er vårherre og st peter. Tror rett og slett at Bates hele tiden har ment at det skulle være en investering. At andre skulle komme med pengene , men at han fortsatt skulle styre skuta. Den gamle geitebukken kommer aldri til å skrive under. Han bryr seg fint lite om andre enn seg selv.

Inntil Bates blir lagt i penalet og tar fatt på den evige pine vil vi være et farmerlag midt på tabellen. Jo før jeg slår meg til ro med det jo bedre.
+1

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #2674 på: September 01, 2012, 14:01:28 »
Tror ikke lenger på denne takeover.

Den eneste som kan få fortgang i takeoveren er vårherre og st peter. Tror rett og slett at Bates hele tiden har ment at det skulle være en investering. At andre skulle komme med pengene , men at han fortsatt skulle styre skuta. Den gamle geitebukken kommer aldri til å skrive under. Han bryr seg fint lite om andre enn seg selv.

Inntil Bates blir lagt i penalet og tar fatt på den evige pine vil vi være et farmerlag midt på tabellen. Jo før jeg slår meg til ro med det jo bedre.

Dette har vel  noen sagt  for 5-6 år siden.....


marve

Sv: Takeover
« Svar #2676 på: September 01, 2012, 14:26:17 »
Dagens programme notes fra Bates.

http://www.scribd.com/doc/104606224/Ken-Bates-Programme-Notes-Leeds-United-vs-Blackburn-Rovers-1-9-12-P1

http://www.scribd.com/doc/104606250/Ken-Bates-Programme-Notes-Leeds-United-vs-Blackburn-Rovers-1-9-12-P2
BEVIS !!!!!!!! SISTE 7-8 Ã…RA SIER VELL SITT .
En ting er sikkert han har ikke tenkt å kvitte seg med vårt kjære leeds u med det første .
Nå er det vell  bare å vente på lust sin info ,kan bli hard lesing det når vi alle kan se hva som kunne ha vært .
Og til slutt at å vite hvem som eier klubben er noe nytt han har funnet på vell ,er vell først nå nylig vi har vist hvem som har eid leeds de siste 6 åra . Også veldig viktig at eierne har penger til å ta oss vidre må være noe nytt vell bates selv har vell mange ganger sakt at han ikke har brukt en krone av sine egne penger på leeds u .heheheh mannen er gal å må jo tro vi både er dumme og blinde .
« Siste redigering: September 01, 2012, 14:40:37 av marve »
 

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #2677 på: September 01, 2012, 15:26:10 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.
Nettopp. Vokt dere for å komme med noen kritiske bemerkninger om Bates! Det er jo som kjent fortsatt O´Leary og Ridsdale som er skurkene - ikke sant, Roar? Sånn a propos snøen som falt i forfjor og desslike?

Good grief.
Det må være lov til å bemerke fakta, uten at folk hisser seg opp. Men her inne skal man jo være programforpliktet til å være med i anti-Bates sekten. Ve den som mener noe annet.
 Bor han et sted, kan han vel se en kamp der? Udramtatisk hendelse. Mange her inne leter med lupe etter småting når det gjelder Bates, for så å blåse det opp over all proporsjoner. Forhandlinger om klubbens fremtid kan vel like godt skje i Monaco som i Leeds? Har ikke de nye (?) eierne råd til å dra til Monaco?
Ridsdale: belånte klubben til over pipa, ga middelmådigheter stjernekontrakter.
O' Leary: sløste med klubbens penger, skrev en bok hvor han distanserte seg fra klubben, og blandet seg inn i spillersalg for å tjene mest mulig på det selv.
Bates når ikke disse to lømlene til anklene, når det gjelder uansvarlig oppførsel. Dessverre for Bates, gir han ikke lip service til fansen, og blir derfor hatet, mens O' Leary med sin lune karisma ble fansens kjæledegge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Takeover
« Svar #2678 på: September 01, 2012, 15:29:37 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.
Nettopp. Vokt dere for å komme med noen kritiske bemerkninger om Bates! Det er jo som kjent fortsatt O´Leary og Ridsdale som er skurkene - ikke sant, Roar? Sånn a propos snøen som falt i forfjor og desslike?

Good grief.
Det må være lov til å bemerke fakta, uten at folk hisser seg opp. Men her inne skal man jo være programforpliktet til å være med i anti-Bates sekten. Ve den som mener noe annet.
 Bor han et sted, kan han vel se en kamp der? Udramtatisk hendelse. Mange her inne leter med lupe etter småting når det gjelder Bates, for så å blåse det opp over all proporsjoner. Forhandlinger om klubbens fremtid kan vel like godt skje i Monaco som i Leeds? Har ikke de nye (?) eierne råd til å dra til Monaco?
Ridsdale: belånte klubben til over pipa, ga middelmådigheter stjernekontrakter.
O' Leary: sløste med klubbens penger, skrev en bok hvor han distanserte seg fra klubben, og blandet seg inn i spillersalg for å tjene mest mulig på det selv.
Bates når ikke disse to lømlene til anklene, når det gjelder uansvarlig oppførsel. Dessverre for Bates, gir han ikke lip service til fansen, og blir derfor hatet, mens O' Leary med sin lune karisma ble fansens kjæledegge.
vid eventuell försäljnin,undrar om det kommer klagas på arabkonsortiet med och hur ofta de är i Leeds? och om de kommer synas i sömmarna med, tror ni kvinnor är tillåtna att föra talan?
 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2679 på: September 01, 2012, 15:32:41 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.
Nettopp. Vokt dere for å komme med noen kritiske bemerkninger om Bates! Det er jo som kjent fortsatt O´Leary og Ridsdale som er skurkene - ikke sant, Roar? Sånn a propos snøen som falt i forfjor og desslike?

Good grief.
Det må være lov til å bemerke fakta, uten at folk hisser seg opp. Men her inne skal man jo være programforpliktet til å være med i anti-Bates sekten. Ve den som mener noe annet.
 Bor han et sted, kan han vel se en kamp der? Udramtatisk hendelse. Mange her inne leter med lupe etter småting når det gjelder Bates, for så å blåse det opp over all proporsjoner. Forhandlinger om klubbens fremtid kan vel like godt skje i Monaco som i Leeds? Har ikke de nye (?) eierne råd til å dra til Monaco?
Ridsdale: belånte klubben til over pipa, ga middelmådigheter stjernekontrakter.
O' Leary: sløste med klubbens penger, skrev en bok hvor han distanserte seg fra klubben, og blandet seg inn i spillersalg for å tjene mest mulig på det selv.
Bates når ikke disse to lømlene til anklene, når det gjelder uansvarlig oppførsel. Dessverre for Bates, gir han ikke lip service til fansen, og blir derfor hatet, mens O' Leary med sin lune karisma ble fansens kjæledegge.

Alt Bates gjør blir galt og han får skylden for ting som ikke har skjedd. Det er så utrolig mange teorier, rykter, sladder som garantert ikke har rot i virkeligheten.

Jeg vil ha Bates bort av 2 grunner:

1) Han er for løsmunnet når det gjelder det meste

2) Han går ikke "all inn". I jakten på sportslig suksess må det satses mer penger. PL kan virke litt for fjernt med Bates som sjef.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Takeover
« Svar #2680 på: September 01, 2012, 15:34:06 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.
Nettopp. Vokt dere for å komme med noen kritiske bemerkninger om Bates! Det er jo som kjent fortsatt O´Leary og Ridsdale som er skurkene - ikke sant, Roar? Sånn a propos snøen som falt i forfjor og desslike?

Good grief.
Det må være lov til å bemerke fakta, uten at folk hisser seg opp. Men her inne skal man jo være programforpliktet til å være med i anti-Bates sekten. Ve den som mener noe annet.
 Bor han et sted, kan han vel se en kamp der? Udramtatisk hendelse. Mange her inne leter med lupe etter småting når det gjelder Bates, for så å blåse det opp over all proporsjoner. Forhandlinger om klubbens fremtid kan vel like godt skje i Monaco som i Leeds? Har ikke de nye (?) eierne råd til å dra til Monaco?
Ridsdale: belånte klubben til over pipa, ga middelmådigheter stjernekontrakter.
O' Leary: sløste med klubbens penger, skrev en bok hvor han distanserte seg fra klubben, og blandet seg inn i spillersalg for å tjene mest mulig på det selv.
Bates når ikke disse to lømlene til anklene, når det gjelder uansvarlig oppførsel. Dessverre for Bates, gir han ikke lip service til fansen, og blir derfor hatet, mens O' Leary med sin lune karisma ble fansens kjæledegge.
Du må da få lov å mene akkurat det du vill ,men også forvente å få svar fra folk som er uenig .
Jeg er veldig uenig med deg å skjønner ikke at noen kan være positiv til en mann som kaller  klubbens fans for idioter og vi norske for ikke ekte leeds supportere .
 

Jon R

Sv: Takeover
« Svar #2681 på: September 01, 2012, 15:58:37 »
...for øvrig melder Andrew Haigh at Bates i kveld sitter på Stade Louis II og ser Chelsea i Supercupfinalen...   ::)
Han har bodd i Monaco lenge.
Nettopp. Vokt dere for å komme med noen kritiske bemerkninger om Bates! Det er jo som kjent fortsatt O´Leary og Ridsdale som er skurkene - ikke sant, Roar? Sånn a propos snøen som falt i forfjor og desslike?

Good grief.
Det må være lov til å bemerke fakta, uten at folk hisser seg opp. Men her inne skal man jo være programforpliktet til å være med i anti-Bates sekten. Ve den som mener noe annet.
 Bor han et sted, kan han vel se en kamp der? Udramtatisk hendelse. Mange her inne leter med lupe etter småting når det gjelder Bates, for så å blåse det opp over all proporsjoner. Forhandlinger om klubbens fremtid kan vel like godt skje i Monaco som i Leeds? Har ikke de nye (?) eierne råd til å dra til Monaco?
Ridsdale: belånte klubben til over pipa, ga middelmådigheter stjernekontrakter.
O' Leary: sløste med klubbens penger, skrev en bok hvor han distanserte seg fra klubben, og blandet seg inn i spillersalg for å tjene mest mulig på det selv.
Bates når ikke disse to lømlene til anklene, når det gjelder uansvarlig oppførsel. Dessverre for Bates, gir han ikke lip service til fansen, og blir derfor hatet, mens O' Leary med sin lune karisma ble fansens kjæledegge.

Alt Bates gjør blir galt og han får skylden for ting som ikke har skjedd. Det er så utrolig mange teorier, rykter, sladder som garantert ikke har rot i virkeligheten.

Jeg vil ha Bates bort av 2 grunner:

1) Han er for løsmunnet når det gjelder det meste

2) Han går ikke "all inn". I jakten på sportslig suksess må det satses mer penger. PL kan virke litt for fjernt med Bates som sjef.


Og jeg vil kritisere Ridsdale av to grunner:

1) Han var en drømmer.

2) Han betalte for mye i lønn til Seth Johsson og et par andre.

Alt annet blir rykter, sladder og teorier som ikke har rot i virkeligheten, noe Ridsdale solid  dokumenterte i boka si.
Jon R.

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #2682 på: September 01, 2012, 16:31:00 »
Skjønner ikke dette med admin nå. Leeds har jo styrt med balanse, og endatil overskudd siste årene....
Så vidt jeg skjønner så har Bates/klubben lånt penger med sikkerhet i sesongkortinntekter  for å bygge nye fasiliteter på Elland Road.
Inntektektene fra salg av sesongkort kan normalt sett ikke brukes med det samme de kommer inn, men må fordeles utover sesongen, og slik bidra til den daglige driften av klubben.  Bates har på mange måter allerede brukt opp disse pengene i og med at de må brukes til å betale lån med dersom det ikke kommer tilstrekkelig med andre inntekter. Da kan det fort bli for lite penger til den daglige driften, og veien til administrasjon kan være kort....
Overskuddet fra tidligere sesonger regner jeg med at eierne har tatt ut som utbytte, så de er nok på Jomfruøyene eller noe slikt for lenge siden.

For å ta det siste først; det er ikke tatt ut noe utbytte av Leeds United de siste ti åra. Det som har vært av overskudd har blitt brukt på betydelig investeringer i anlegg og datterselskaper (media, konferanse, osv).

Jeg tror folk henger seg litt for mye opp i problematikken rundt East Stand-finansieringen. Jo, det er penger bundet opp mot sesongkortsalget for denne og inneværende sesong, men beløpet det dreier seg om er ikke engang 10% av omsetningen til klubben, og vi snakker om en klubb som stort sett drives ganske godt driftsmessig.

Det er likevel ikke veldig stor likviditet i klubben, og det gjør at vi ikke har hatt noen midler til de solide forsterkningene. Det er nok også slik at dersom det blir fall i publikumsinntekter, osv så vil klubben kanskje i perioder oppleve at bankkassa tørker opp en god del. Det virket å være en slik periode også for vel ett år siden, da Bates måtte gå inn med lån til klubben, som senere ble tilbakebetalt.

Nå er det jo noen som mener presset på likviditeten er større enn Bates liker å innrømme, og det vil jo ofte være et godt forhandlingskort for en kjøper.

Den som virkelig tror Bates tar klubben til administrasjon for annen gang i dagens situasjon, over "småpenger", kan ikke ha forstått situasjonen. Han har altså valget mellom å cashe inn 300-500 mill i salg, eller miste alt. You pick.

Uansett, det virker som at Bates ikke er "overbevist" av kjøperne. Det er nærmest umulig å svare på hva som gjør dette - har de ikke klart å cashe ut det de har indikert, vil Bates prute opp prisen, vil han jobbe for at det kommer andre aktører på banen for en budrunde - eller har han bare vondt for å gi slipp på klubben?

Jeg er fortalt av gode kilder at det skal være møte mellom partene en gang kommende uke, så jeg håper vi har mer nytt om en ukes tid. Hvis det ikke skjer noe snart vil både Bates og også budgiverne oppleve et stadig økende press. Kan man være sikre på at de faktisk har midlene man trodde? Hvorfor har de fortsatt ikke gjort seg til kjenne? Spørsmålene vil komme også i den retningen.

For Bates sin del vil han naturligvis holdes ansvarlig for uttalelsene om at det skulle være en "fairly straight forward process", og at dette var skikkelige folk osv.

SA

marve

Sv: Takeover
« Svar #2683 på: September 01, 2012, 16:36:26 »
Skjønner ikke dette med admin nå. Leeds har jo styrt med balanse, og endatil overskudd siste årene....
Så vidt jeg skjønner så har Bates/klubben lånt penger med sikkerhet i sesongkortinntekter  for å bygge nye fasiliteter på Elland Road.
Inntektektene fra salg av sesongkort kan normalt sett ikke brukes med det samme de kommer inn, men må fordeles utover sesongen, og slik bidra til den daglige driften av klubben.  Bates har på mange måter allerede brukt opp disse pengene i og med at de må brukes til å betale lån med dersom det ikke kommer tilstrekkelig med andre inntekter. Da kan det fort bli for lite penger til den daglige driften, og veien til administrasjon kan være kort....
Overskuddet fra tidligere sesonger regner jeg med at eierne har tatt ut som utbytte, så de er nok på Jomfruøyene eller noe slikt for lenge siden.

For å ta det siste først; det er ikke tatt ut noe utbytte av Leeds United de siste ti åra. Det som har vært av overskudd har blitt brukt på betydelig investeringer i anlegg og datterselskaper (media, konferanse, osv).

Jeg tror folk henger seg litt for mye opp i problematikken rundt East Stand-finansieringen. Jo, det er penger bundet opp mot sesongkortsalget for denne og inneværende sesong, men beløpet det dreier seg om er ikke engang 10% av omsetningen til klubben, og vi snakker om en klubb som stort sett drives ganske godt driftsmessig.

Det er likevel ikke veldig stor likviditet i klubben, og det gjør at vi ikke har hatt noen midler til de solide forsterkningene. Det er nok også slik at dersom det blir fall i publikumsinntekter, osv så vil klubben kanskje i perioder oppleve at bankkassa tørker opp en god del. Det virket å være en slik periode også for vel ett år siden, da Bates måtte gå inn med lån til klubben, som senere ble tilbakebetalt.

Nå er det jo noen som mener presset på likviditeten er større enn Bates liker å innrømme, og det vil jo ofte være et godt forhandlingskort for en kjøper.

Den som virkelig tror Bates tar klubben til administrasjon for annen gang i dagens situasjon, over "småpenger", kan ikke ha forstått situasjonen. Han har altså valget mellom å cashe inn 300-500 mill i salg, eller miste alt. You pick.

Uansett, det virker som at Bates ikke er "overbevist" av kjøperne. Det er nærmest umulig å svare på hva som gjør dette - har de ikke klart å cashe ut det de har indikert, vil Bates prute opp prisen, vil han jobbe for at det kommer andre aktører på banen for en budrunde - eller har han bare vondt for å gi slipp på klubben?

Jeg er fortalt av gode kilder at det skal være møte mellom partene en gang kommende uke, så jeg håper vi har mer nytt om en ukes tid. Hvis det ikke skjer noe snart vil både Bates og også budgiverne oppleve et stadig økende press. Kan man være sikre på at de faktisk har midlene man trodde? Hvorfor har de fortsatt ikke gjort seg til kjenne? Spørsmålene vil komme også i den retningen.

For Bates sin del vil han naturligvis holdes ansvarlig for uttalelsene om at det skulle være en "fairly straight forward process", og at dette var skikkelige folk osv.

SA
Så det lust hevder stemmer ikke da ???.Syynes det er utrolig i så fall .De hevder jo å vite hvem kjøperne er og også at leeds er på veg mot en ny admin uten nye eiere .
 

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2684 på: September 01, 2012, 17:02:06 »
Takk for et nyansert innlegg SA...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #2685 på: September 01, 2012, 17:15:06 »
Takk for et nyansert innlegg SA...


+1
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

marve

Sv: Takeover
« Svar #2686 på: September 01, 2012, 18:47:48 »
Eddie gray skylder nå på folka som vill kjøpe leeds for at snodgrass ble solkt .
Sier også at de ikke vet hvem de er .Trodde klubben viste hvem de forhandla med ,og  alt tyder vell på det når en ser på de få meldingene som har kommet fra klubben .Sa  ikke bates selv i en av de  at det var fit and propper  folk som ville ta over da ,penger hadde de også .
Blir artig å lese hva lust har å komme med når de etter vært åpner kjeften .
« Siste redigering: September 01, 2012, 18:56:58 av marve »
 

marve

Sv: Takeover
« Svar #2687 på: September 01, 2012, 18:55:33 »
Skjønner ikke dette med admin nå. Leeds har jo styrt med balanse, og endatil overskudd siste årene....
Så vidt jeg skjønner så har Bates/klubben lånt penger med sikkerhet i sesongkortinntekter  for å bygge nye fasiliteter på Elland Road.
Inntektektene fra salg av sesongkort kan normalt sett ikke brukes med det samme de kommer inn, men må fordeles utover sesongen, og slik bidra til den daglige driften av klubben.  Bates har på mange måter allerede brukt opp disse pengene i og med at de må brukes til å betale lån med dersom det ikke kommer tilstrekkelig med andre inntekter. Da kan det fort bli for lite penger til den daglige driften, og veien til administrasjon kan være kort....
Overskuddet fra tidligere sesonger regner jeg med at eierne har tatt ut som utbytte, så de er nok på Jomfruøyene eller noe slikt for lenge siden.

For å ta det siste først; det er ikke tatt ut noe utbytte av Leeds United de siste ti åra. Det som har vært av overskudd har blitt brukt på betydelig investeringer i anlegg og datterselskaper (media, konferanse, osv).

Jeg tror folk henger seg litt for mye opp i problematikken rundt East Stand-finansieringen. Jo, det er penger bundet opp mot sesongkortsalget for denne og inneværende sesong, men beløpet det dreier seg om er ikke engang 10% av omsetningen til klubben, og vi snakker om en klubb som stort sett drives ganske godt driftsmessig.

Det er likevel ikke veldig stor likviditet i klubben, og det gjør at vi ikke har hatt noen midler til de solide forsterkningene. Det er nok også slik at dersom det blir fall i publikumsinntekter, osv så vil klubben kanskje i perioder oppleve at bankkassa tørker opp en god del. Det virket å være en slik periode også for vel ett år siden, da Bates måtte gå inn med lån til klubben, som senere ble tilbakebetalt.

Nå er det jo noen som mener presset på likviditeten er større enn Bates liker å innrømme, og det vil jo ofte være et godt forhandlingskort for en kjøper.

Den som virkelig tror Bates tar klubben til administrasjon for annen gang i dagens situasjon, over "småpenger", kan ikke ha forstått situasjonen. Han har altså valget mellom å cashe inn 300-500 mill i salg, eller miste alt. You pick.

Uansett, det virker som at Bates ikke er "overbevist" av kjøperne. Det er nærmest umulig å svare på hva som gjør dette - har de ikke klart å cashe ut det de har indikert, vil Bates prute opp prisen, vil han jobbe for at det kommer andre aktører på banen for en budrunde - eller har han bare vondt for å gi slipp på klubben?

Jeg er fortalt av gode kilder at det skal være møte mellom partene en gang kommende uke, så jeg håper vi har mer nytt om en ukes tid. Hvis det ikke skjer noe snart vil både Bates og også budgiverne oppleve et stadig økende press. Kan man være sikre på at de faktisk har midlene man trodde? Hvorfor har de fortsatt ikke gjort seg til kjenne? Spørsmålene vil komme også i den retningen.

For Bates sin del vil han naturligvis holdes ansvarlig for uttalelsene om at det skulle være en "fairly straight forward process", og at dette var skikkelige folk osv.

SA
Spør igjen svend anders mener du lust tar feil når de hevder å vite hvem som nå stopper handelen og at leeds vill være godt på veg til en ny admin uten en take over .
Tror du folka i lust lyver svend anders ???
 

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2688 på: September 02, 2012, 12:47:19 »
HVA VET WARNOCK?


Boozie:

Warnock knows. The only reason he's hanging around and putting up with this is because Harvey & Buyers persuaded him to stay. He believes it will happen and he can take Leeds up with the right resources. If Bates is still here come January I am led to believe Warnock will be gone.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2689 på: September 02, 2012, 13:17:46 »
Hvorfor tror dere Diouf skrev under til januar? Kanskje det har noe med takeoveren å gjøre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Takeover
« Svar #2690 på: September 02, 2012, 13:20:16 »
HVA VET WARNOCK?


Boozie:

Warnock knows. The only reason he's hanging around and putting up with this is because Harvey & Buyers persuaded him to stay. He believes it will happen and he can take Leeds up with the right resources. If Bates is still here come January I am led to believe Warnock will be gone.

Jo bedre vi gjør det jo vanskeligere er det å dra.

Tror dere Bates ansatte Warnock og fortalte han at i løpet av noen måneder så ville han være borte, og da ville det automatisk bli mer penger til spillerkjøp?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: Takeover
« Svar #2691 på: September 02, 2012, 13:39:19 »
HVA VET WARNOCK?


Boozie:

Warnock knows. The only reason he's hanging around and putting up with this is because Harvey & Buyers persuaded him to stay. He believes it will happen and he can take Leeds up with the right resources. If Bates is still here come January I am led to believe Warnock will be gone.

Jo bedre vi gjør det jo vanskeligere er det å dra.

Tror dere Bates ansatte Warnock og fortalte han at i løpet av noen måneder så ville han være borte, og da ville det automatisk bli mer penger til spillerkjøp?
Enig tror også  det blir vanskeligere å bli kvitt bates hvis vi fortsetter å gjøre det bra på banen .
Men lust og denne boozie kommer jo med info som gjør at vi har all mulig grunn til å være bekymret hvis denne take overn skulle kolapse.
Og for å si det sånn så tror jeg mere på de en på bates å hans folk .
Når det kommer til hva bates fortalte warnock når han ble annsatt så er det vell helt klart at et eller annet må han ha blitt lovet .Tror du warnock hadde tatt jobben uten å ha blitt lovet full støtte fra bates leeds fan? ,og mener du bates har gitt han den støtten han trenger for å ta oss opp? .Og hvem tror du mest på lust\boozie eller bates å hans folk??
« Siste redigering: September 02, 2012, 13:47:15 av marve »
 

Svend Anders

Sv: Takeover
« Svar #2692 på: September 02, 2012, 16:19:50 »
Spør igjen svend anders mener du lust tar feil når de hevder å vite hvem som nå stopper handelen og at leeds vill være godt på veg til en ny admin uten en take over .
Tror du folka i lust lyver svend anders ???

Aller først marve, så gir jeg deg et velment råd om å lese igjennom det du skriver før du poster det; Flere av innleggene dine her er så usammenhengende, punktum'er, spørsmålstegn og komma'er i hytt og gevær - slik at det blir vanskelig å forstå hva du faktisk mener.
Når du i tillegg skriver to-tre innlegg med samme (?) type spørsmål innenfor 1-2 timer en lørdag kveld, og jeg ikke svarer, så er det antageligvis fordi jeg ikke er tilgjengelig til å svare. Jeg er ikke her inne veldig ofte.

Så til dine spørsmål:
Jeg tror overhodet ikke at LUST lyver. Jeg vil tro at det aller meste de uttaler er korrekt, og i alle fall i riktig retning. Denne booze aner jeg ikke hvem er, men han har nok også rett i svært mye.

Det som er verdt å tenke på er at de aller fleste som uttaler seg og som HAR informasjon i saken, får informasjonen via KILDER. Og da er det kanskje litt farlig å mistro alle kilder som kommer fra "Bates-hold", mens alle antydninger fra budgiverne tas for god fisk og over en lav sko.

Det betyr ikke at noen av partene bevisst feilinformerer, men de kan i det minste være noe farget av hvem de snakker med. Er man i tillegg litt ekstra engasjert, kan et par fjær bli til i alle fall litt flere fjær, om ikke nødvendigvis fem høns.

Det vil selvfølgelig være slik at det ER én mann som stopper et salg, fordi det er han som tar avgjørelsen. Spørsmålet jeg stiller er HVORFOR han eventuelt gjør det. Jo, han er nok både senil, sær og helt på trynet - i tillegg til at han juger rett som det er - men det betyr likevel ikke at han kan ha mer eller mindre god grunn til å (foreløpig) ikke ha godtatt et salg. Dette er det svært vanskelig å si noe sikkert om så lenge vi har så begrenset med informasjon. Som sagt kan det skje ting både mellom partene og i kommunikasjonen utad den neste uken.

Svend Anders

marve

Sv: Takeover
« Svar #2693 på: September 02, 2012, 16:46:29 »
Spør igjen svend anders mener du lust tar feil når de hevder å vite hvem som nå stopper handelen og at leeds vill være godt på veg til en ny admin uten en take over .
Tror du folka i lust lyver svend anders ???

Aller først marve, så gir jeg deg et velment råd om å lese igjennom det du skriver før du poster det; Flere av innleggene dine her er så usammenhengende, punktum'er, spørsmålstegn og komma'er i hytt og gevær - slik at det blir vanskelig å forstå hva du faktisk mener.
Når du i tillegg skriver to-tre innlegg med samme (?) type spørsmål innenfor 1-2 timer en lørdag kveld, og jeg ikke svarer, så er det antageligvis fordi jeg ikke er tilgjengelig til å svare. Jeg er ikke her inne veldig ofte.

Så til dine spørsmål:
Jeg tror overhodet ikke at LUST lyver. Jeg vil tro at det aller meste de uttaler er korrekt, og i alle fall i riktig retning. Denne booze aner jeg ikke hvem er, men han har nok også rett i svært mye.

Det som er verdt å tenke på er at de aller fleste som uttaler seg og som HAR informasjon i saken, får informasjonen via KILDER. Og da er det kanskje litt farlig å mistro alle kilder som kommer fra "Bates-hold", mens alle antydninger fra budgiverne tas for god fisk og over en lav sko.

Det betyr ikke at noen av partene bevisst feilinformerer, men de kan i det minste være noe farget av hvem de snakker med. Er man i tillegg litt ekstra engasjert, kan et par fjær bli til i alle fall litt flere fjær, om ikke nødvendigvis fem høns.

Det vil selvfølgelig være slik at det ER én mann som stopper et salg, fordi det er han som tar avgjørelsen. Spørsmålet jeg stiller er HVORFOR han eventuelt gjør det. Jo, han er nok både senil, sær og helt på trynet - i tillegg til at han juger rett som det er - men det betyr likevel ikke at han kan ha mer eller mindre god grunn til å (foreløpig) ikke ha godtatt et salg. Dette er det svært vanskelig å si noe sikkert om så lenge vi har så begrenset med informasjon. Som sagt kan det skje ting både mellom partene og i kommunikasjonen utad den neste uken.

Svend Anders
Takk for både svar og råd sven anders  .
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #2694 på: September 02, 2012, 16:49:36 »
Endelig lyd fra Gary Cooper (BIG, LUST-sjefen) igjen, uten at han egentlig har noe nytt å fortelle:

its nice to see a little more calm and less of the panic we had yesterday.

ladies and gents there are way to many questions than i have time to answer so will just say this, kens programme notes were no more or less than expected and in the bigger picture are purposeful and powerful. they serve ones mans purpose and will be believed by thousands, we cant change that fact.

what we can and will do is what a trust should do and pick up the campaign for change mantle, continue to tell you the truth and work hard one issue at a time to demonstrate what living in the real world with LUFC means to the fans.

mr bates will continue to tell you it how it is from a monaco apartment.

now more than ever we need to MOT
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2695 på: September 02, 2012, 16:58:29 »
Fit and proper:

Kan det være sånn at de folkene Bates først forhandlet med gjennom dette finansieringsselskapet har endret sammensetning i løpet av sommeren?

1 - Kan et par av den opprinnelige gruppen gått lei og skaffet inn et par som ikke er fullt så proper?

2 - Kan det være slik at velstanden til kjøperne nå er betydelig mindre enn det vi opprinnelig trodde?




Bates kommer stadig tilbake til det som er den langsiktige tenkningen med klubben. Han ønsker at klubben skal utvikle seg etter at han forlater roret. Det er også fler som etterlyse en uttalt strategi fra kjøpernes side. Det kan vel ikke være umulig å "lekke" litt av planene i denne fasen av forhandlingene.
Det eneste de kan risikere er at de får fansen på sin side - MOT Bates!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2696 på: September 02, 2012, 17:00:29 »
Mer WACCOE:

Some facts in the public demain;

http://www.leedsunited.com/news/20120626/a...2247585_2823554

"...... we have granted a period of exclusivity for a potential investor to carry out the appropriate due dilligence. It is anticipated that this will be a fairly straightforward process"

"...... discussions with them have left us very comfortable that they have the financial resources to support the club......"

"...... they will have no issues satisying the Football Leage ownersa and directors test......"

"...... unlike many other approaches we have had to endure."



So what went wrong Ken? You sounded confident enough with these people to start with?

This abuse and accusations directed at LUST on this board this evening have been sickening to read. It seems all Bates has to do is spout some crap and people lap it up.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2697 på: September 02, 2012, 18:25:23 »
Question:

A question for BIG or Boozie, sorry I know you get a lot! Is the reason the buyers have not made themsleves known down to the terms of the NDA? I think I am right in saying that it is possible for both parties to be known but still have an NDA in place to prevent information leaking out during the negotiation and sale process?


Answer:

BIG:
i dont know mate, all i know is they wanted to announce themselves?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #2698 på: September 02, 2012, 18:47:32 »
Om Elland Road:

QUOTE (Fat Boy Brolin @ Sep 2 2012, 02:06 PM)

From Footballl-rumours

Dont shoot the messenger

01 Sep 2012 19:12:12
READ & BELIEVE :
was at game today lets just say could of gone either way, before game ma uncle was talking to my cousins x-manager at gildersome spurs he said he knew people who worked in officers at Leeds and said that the deal is ready to sign but the problem is that the owners want to build a 45,000 seater stadium on fullerton park but ken bates wants to own Elland road but the new owners want to knock it down after they are done so that is the sticking point, but trust me this is true




Answer:

As Leeds City Council own Fullerton Park then it doesn't really matter what Bates or the purchasers want. We have no say in it.

Somewhere down the line it might make sense that ER is rebuilt next door, but that's years away and would require LUFC to buy or lease the land, planning permission, enquiries etc.

So it can't be part of the deal in any way - certainly not a sticking point.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Takeover
« Svar #2699 på: September 02, 2012, 22:23:19 »
Fra teamtalk...
If recent rumours are to be believed, KB is getting involved in a legal row with the potential new owners over money given to the club in the period of exclusivity. I can see no positive outcome to this. If KB wins the argument, the new investors will surely walk away in disgust. If he loses, he will just refuse to sign the deal in spite. I hope they can sort this out but I fear the worst (including KB having to fork out costs that will be paid for by more player sales). Bates out.
Kan vi få slippe snart Evil Santa..?