Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373117 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3300 på: Oktober 04, 2012, 14:08:43 »
Jeg drømte om store rikdommer første gangen jeg leste om due dilligence men nå gir jeg f**n bare Bates forsvinner med enveisbillett til Monaco.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jaho

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3301 på: Oktober 04, 2012, 14:36:02 »
nevøen  min ringte fra Elland Road akkurat nå.. For 15 min siden kom Bates og Harvey i bilen til Bates.
De gikk inn på Howards restaurant, Harvey med dokumentmappe under armen.. Spennende... Nå mens
jeg skriver ringer han igjen..kjøpt en fish and chips og satt seg med utsikt til bilen til Bates.. Dama i kiosken
hadde sagt Bates var der i går også, visstnok veldig sjeldent han var der så ofte.. Hun hadde påstått at noen
amerikanere var sterkt inne nå..og de skulle ha en deal før helgen... Sikkert ikke den mest etterrettelige men det
var visst det hun påsto.. Han ringer hvis det skjer noe mer...

testo

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3302 på: Oktober 04, 2012, 14:39:08 »
Må sjampis kjøpes inn igjen ??? ;D

Med denne kapitalen så bør du ikke investere av noe klasse, forsøk med farris.. ;)
 
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bjorn

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3303 på: Oktober 04, 2012, 15:00:18 »
nevøen  min ringte fra Elland Road akkurat nå.. For 15 min siden kom Bates og Harvey i bilen til Bates.
De gikk inn på Howards restaurant, Harvey med dokumentmappe under armen.. Spennende... Nå mens
jeg skriver ringer han igjen..kjøpt en fish and chips og satt seg med utsikt til bilen til Bates.. Dama i kiosken
hadde sagt Bates var der i går også, visstnok veldig sjeldent han var der så ofte.. Hun hadde påstått at noen
amerikanere var sterkt inne nå..og de skulle ha en deal før helgen... Sikkert ikke den mest etterrettelige men det
var visst det hun påsto.. Han ringer hvis det skjer noe mer...

hehe! Spaning i særklasse! Om Bates nærmer seg Leeds regner jeg med det er mange som titter litt ekstra etter noen hint om oppkjøp ja. Lurer på om Fish n' Chipsen fikk han på bedre tanker? Følg med i neste episonde, Bates i byen..  ;D
Marching On! 4276

B_Ød

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3304 på: Oktober 04, 2012, 15:21:07 »
nevøen  min ringte fra Elland Road akkurat nå.. For 15 min siden kom Bates og Harvey i bilen til Bates.
De gikk inn på Howards restaurant, Harvey med dokumentmappe under armen.. Spennende... Nå mens
jeg skriver ringer han igjen..kjøpt en fish and chips og satt seg med utsikt til bilen til Bates.. Dama i kiosken
hadde sagt Bates var der i går også, visstnok veldig sjeldent han var der så ofte.. Hun hadde påstått at noen
amerikanere var sterkt inne nå..og de skulle ha en deal før helgen... Sikkert ikke den mest etterrettelige men det
var visst det hun påsto.. Han ringer hvis det skjer noe mer...
Fett  :D....007
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3305 på: Oktober 04, 2012, 16:17:17 »
Boozie har vært stille i det siste, men det har vært naturlige årsaker...


Sitat
QUOTE (jacksblackbook @ Oct 2 2012, 11:19 AM)

Boozie has pmed me i dont know if its already been quoted .
But hes up to his eyes at the moment and cant post without compromising his source .
Hes hoping to have an update at the weekend .
Thats it nothing sinister .

Men i dag:

Sitat
Posted on: Today, 12:45 PM
Going back to the Trojan Horse thing, if you were a Trojan Horse you wouldn't announce that you had lots of little men hiding inside you, would you?

Sitat
Dont ever go away again




I am about to go away again, just had a quick check whilst on lunch and wanted to calm some nerves.
I haven't been given any reasons to believe there is any reason to worry about finances. If that changes I will of course be the first to express my concern. Whilst I do not like Ken I do not want us to sell just for the sake of it if it may risk the future of the club even more than with him in charge. I do think though that Bates would rather sell to anyone but GFH, so as Gary says, plenty more twists to come.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3306 på: Oktober 04, 2012, 16:36:01 »
Noen som kan tolke litt arabisk??

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fdafGmd6HdU

Eneste jeg kjenner igjen er at Leeds blir nevnt ganske ofte?

Du kan vel arabisk Jon?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3307 på: Oktober 04, 2012, 16:37:53 »
Noen som kan tolke litt arabisk??

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fdafGmd6HdU

Eneste jeg kjenner igjen er at Leeds blir nevnt ganske ofte?

Du kan vel arabisk Jon?

Hør med disse haugesunderne våre :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3308 på: Oktober 04, 2012, 17:30:05 »
GFH Capital fortsetter PR-jobbingen, det er neppe tilfeldig at Phil Hay plutselig har fått en "kilde" som ikke vil stå frem men som avkrefter myter som er skapt mot GFH (finansiering, etc). Og at GFH Capital er kjøperen...

Har ikke fått tolket dette videointervjuet, men det er jo også et signal.

Og Bates ser ut til å fortsette å jobbe med alternativer.

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3309 på: Oktober 04, 2012, 17:55:03 »


Har ikke fått tolket dette videointervjuet, men det er jo også et signal.


Det har visst noen på waccoe gjort, og her er hovedpunktene (visstnok):

QUOTE (mo0g @ Oct 4 2012, 03:02 PM)

So, good news;

1. There are other "partners" with GFHC, aka "consortium"
2. The exclusivity they announced last week is confirmed to be WITH THE CLUB, TO BUY THE CLUB.
3. They are only "considering" retaining SOME ownership in the club, thus they will not be the (only) owners.
4. The viability of their investment (in retaining a stake) depends on the club being promoted to the PL.

Bad news;

1. "..before the end of the year".

Although the bad news means that everyone can stop panicking that the deal isnt already done, and should be in time for the jan transfer window, and will prob be done long before that - they have got EXCLUSIVITY on the PURCHASE of the club UNTIL THE END OF THE YEAR. So, no other deals Bates is f**king about with.

Everyone happy now?


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3310 på: Oktober 04, 2012, 18:43:29 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3311 på: Oktober 04, 2012, 19:39:21 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.
Ah, saken har endelig nådd norsk presse. De hadde vel ikke tort å skrive noe om det ikke hadde vært noe i det...eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3312 på: Oktober 04, 2012, 20:25:48 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.
Ah, saken har endelig nådd norsk presse. De hadde vel ikke tort å skrive noe om det ikke hadde vært noe i det...eller?

Avisene skriver hva som helst hvis de tror det selger fire ekstra utgaver. Jamfør DNs Helge Lund skal overta verden med kamproboter-artikkel som viste seg å være rent oppspinn. Og det fra hva jeg trodde var landets eneste og siste seriøse avis. NA24 stoler jeg omtrent like mye på som The Sun.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3313 på: Oktober 04, 2012, 20:54:06 »
Noen som kan tolke litt arabisk??

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fdafGmd6HdU

Eneste jeg kjenner igjen er at Leeds blir nevnt ganske ofte?

Du kan vel arabisk Jon?

 ??? ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3314 på: Oktober 04, 2012, 21:00:47 »
Dette er evel dødsstøtet. Investeringsselskap UTEN penger skal kjøpe oss uten backing fra noen investorer. SHIT!


Dette lukter Caspian eller en eller annen jippo for å øke assetsene til dette finansieringsselskapet. Kjøp Leeds nå og selg dem om et år når PL-status er oppnådd!

Hvis dette er det vi står obvenfor så skjønner jeg hva Bates venter med! ALT er slett ikke bedre enn han!

??? ??? ??? ???

Leste ikke alt med lupe og mulig du er langt smartere enn meg  promo, men hvordan du klarte å lese dette fra teksten du postet skjønte jeg heller lite av. 
Jon R.

Jon R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3315 på: Oktober 04, 2012, 21:03:21 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.
Ah, saken har endelig nådd norsk presse. De hadde vel ikke tort å skrive noe om det ikke hadde vært noe i det...eller?

Torsdag skriver Yorkshire Eventing Post at Bates vil bryte alle bånd med klubben hvis avtalen med GFH Capital blir gjennomført.

Det var da litt av en trussel!  ;D
Jon R.

lufc86

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3316 på: Oktober 04, 2012, 21:05:31 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.

Heilt enig. Flott og fyldig artikkel frå Nettavisen om Leeds og dagens situasjon. Verdt ein lesning. Ha ein elles fin og ryktefri torsdag kveld gutar og jenter :)
@m_sortland på twitter

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3317 på: Oktober 04, 2012, 21:37:22 »


Har ikke fått tolket dette videointervjuet, men det er jo også et signal.


Det har visst noen på waccoe gjort, og her er hovedpunktene (visstnok):

QUOTE (mo0g @ Oct 4 2012, 03:02 PM)

So, good news;

1. There are other "partners" with GFHC, aka "consortium"
2. The exclusivity they announced last week is confirmed to be WITH THE CLUB, TO BUY THE CLUB.
3. They are only "considering" retaining SOME ownership in the club, thus they will not be the (only) owners.
4. The viability of their investment (in retaining a stake) depends on the club being promoted to the PL.

Bad news;

1. "..before the end of the year".

Although the bad news means that everyone can stop panicking that the deal isnt already done, and should be in time for the jan transfer window, and will prob be done long before that - they have got EXCLUSIVITY on the PURCHASE of the club UNTIL THE END OF THE YEAR. So, no other deals Bates is f**king about with.

Everyone happy now?




...og her er en nyhetsartikkel omkring tv-intervjuet:

http://www.sport360.com/article/gfh-capital-earmarks-separate-budget-drive-leeds-promotion-push

GFH capital earmarks separate budget to drive Leeds promotion push

by Jon Turner, Oct 04, 2012

More light appears to have been shed on the proposed takeover of Leeds United by Dubai-based GFH capital after company board member Hisham al-Rayes revealed further details of the deal in an interview with CNBC Arabia.

Sport360 reported in September how GFH Capital, a subsidiary of Bahrain’s Gulf Finance House, had signed an exclusive deal to "lead and arrange" the takeover of Leeds, leading to suggestions that a deal was nearing c0mpletion.

After a few weeks of little development, we sat down with GFH-capital Deputy-CEO David Haigh on Tuesday when he revealed his “frustration” at not being able to discuss the deal “due to the confidentiality agreement that’s in place.”

However, more information was offered this evening when Al-Rayes explained that a separate budget has been earmarked to help Leeds United’s promotion ambitions, while he spelled out the reason why the investment bank were taking over the club from Ken Bates.

"Leeds is a club with a large fanbase and many trophies,” Al-Reyas said in an interview with CNBC Arabia.

"It suffered lots of debt in 2003 and 2004 but the new board has stabilised the finances, and they are now in a good state.

“The club doesn't have any debt, which is a good comparison with other clubs in England. If promotion is achieved, there will be £60 million in television rights.

"We have a separate budget from the purchase total to buy better players to achieve promotion to the Premier League,” he added. “Money already spent on the stadium and facilities means money that can be spent elsewhere.

"This represents an opportunity for us, a new field of investment... it will add variety to our portfolio and help our exposure to the United Kingdom and build relationships there."

The revelations from Al-Reyas will surely be music to the ears of Leeds fans, who have seen this proposed takeover discussed and speculated about for a few months now.

Once the takeover is completed, Leeds will become the second Championship club this season to be bought out by a wealthy Middle Eastern company after the Kuwaiti Al-Hasawi family took over the club in July.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3318 på: Oktober 04, 2012, 21:38:31 »
http://www.na24.no/article3485009.ece

Ikke noe nytt, men litt artig at det står et så utfyllende stykke om Leeds i en norsk avis.
Ah, saken har endelig nådd norsk presse. De hadde vel ikke tort å skrive noe om det ikke hadde vært noe i det...eller?

Torsdag skriver Yorkshire Eventing Post at Bates vil bryte alle bånd med klubben hvis avtalen med GFH Capital blir gjennomført.

Det var da litt av en trussel!  ;D

Nå er deet jo Bates som eier klubben da. Kan da klubben selges uten hans godkjennelse. Eller lukter det litt Liverpool her med salget over hue på Gilette

Promotion 2010

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3319 på: Oktober 04, 2012, 22:57:36 »
Dette er evel dødsstøtet. Investeringsselskap UTEN penger skal kjøpe oss uten backing fra noen investorer. SHIT!


Dette lukter Caspian eller en eller annen jippo for å øke assetsene til dette finansieringsselskapet. Kjøp Leeds nå og selg dem om et år når PL-status er oppnådd!

Hvis dette er det vi står obvenfor så skjønner jeg hva Bates venter med! ALT er slett ikke bedre enn han!

??? ??? ??? ???

Leste ikke alt med lupe og mulig du er langt smartere enn meg  promo, men hvordan du klarte å lese dette fra teksten du postet skjønte jeg heller lite av. 

Med fare for å være negativ, så virker det som om GFH Capital IKKE har egne midler. Dermed kalkulerte jeg raskt med at dette finansieringsselskapet ikke haddenok midler til å tilføre oss midler som kunne gjøre oss STORE! Dette med at kjøperne har penger nok til å tilfredsstille "our wildest dreams" var da, i mine øyne, litt overdrevet! Men som jeg leser i neste artikkel så skal det være et eget budsjett som skal føre Leeds opp en divisjon. Det kan jo hende at GFH Capital da regner med at de kan selge klubben med ekstrem profitt! Det vet jeg ikke helt om er helt sundt!

Arabisk sheik inn i fremtiden vs et selskap som bare vil tjene penger på klubben

 ::)  ::)  ::)  ::)  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3320 på: Oktober 04, 2012, 23:10:23 »


Med fare for å være negativ, så virker det som om GFH Capital IKKE har egne midler. Dermed kalkulerte jeg raskt med at dette finansieringsselskapet ikke haddenok midler til å tilføre oss midler som kunne gjøre oss STORE! Dette med at kjøperne har penger nok til å tilfredsstille "our wildest dreams" var da, i mine øyne, litt overdrevet! Men som jeg leser i neste artikkel så skal det være et eget budsjett som skal føre Leeds opp en divisjon. Det kan jo hende at GFH Capital da regner med at de kan selge klubben med ekstrem profitt! Det vet jeg ikke helt om er helt sundt!

Arabisk sheik inn i fremtiden vs et selskap som bare vil tjene penger på klubben

 ::)  ::)  ::)  ::)  ::)

Minner om at boozie (ja, vet du etter hvert har mistet litt tiltro til hanhenne) gjentar og gjentar og gjentar dette med den Trojanske hesten (der det inni hesten skjulte seg noen krigere fienden ikke visste om, og slik kom man seg  bak fiendens linjer ;) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3321 på: Oktober 04, 2012, 23:41:46 »
Warchest For Warnock Confirms GFH

GFH Board member Hisram al-Rayes has stated that Neil Warnock will be provided with funding to improve his first team squad, if the never-ending takeover saga reaches a successful conclusion.
Speaking to CNBC Arabia, al-Rayes said;
“We have a separate budget from the purchase total to buy better players to achieve promotion to the Premier League”
Those words should be music to the ears of most Leeds United fans, but the more pessimistic supporters can be forgiven for not counting their chickens.
Ever since promotion from League One, Ken Bates has been promising Leeds United fans a “transfer warchest” prior to every transfer window. So commonplace is this promise, it’s generally shrugged off as little more than a white lie. much like telling your kids that Santa Claus won’t be coming if they continue to misbehave.
Funnily enough, behavioral control is generally the reason Ken Bates uses it too. Whenever fans are dissenting due to the continued lack of investment in the first team squad, it takes nothing more than a subtle hint at transfer funds being made available for the next transfer window to calm everyone down. Many an uprising has been quashed with such suggestions.
In fact, the trick has been repeated so many times, so closely resembling the words of previously broken promises, I’ve started to question whether Yorkshire Radio – the Ken Bates-owned radio station used to air such messages – is simply recycling old interviews.
Fortunately though, should we reach a stage where al-Rayes’ promise can be tested, Ken Bates won’t be part of the equation any more and that should be enough to lower the level of cynicism Leeds United fans apply to every statement the club currently makes.
Of course, a new ownership structure will itself be put under intense scrutiny from the thousands of fans who have walked away and GFH will need to try and win them back. While most of those supporters would be happy to see a new ownership that communicates better with the fanbase, Leeds United has been through a lot in the last decade and throughout every turmoil, promises have been broken. That’s why al-Rayes’ comments may have been a bad idea.
I appreciate the difficult position GFH are currently in and all things considered, it’s nice to see them trying to provide fans with reasons to be cheerful. But the friendly, cheerful response they receive today will quickly backfire. The longer this saga goes on, the angrier Leeds United fans get and the more GFH publicise themselves and continue to promise Leeds United fans a better future they aren’t yet in a position to deliver, the more they make themselves targets for blame.
It’s not that Leeds United fans don’t understand the delay lies with Ken Bates, it just doesn’t matter, GFH will be seen as just another name on the depressingly long list of people who promised Leeds United fans the world and failed to deliver. It’s the hope that kills us.


Read more: http://www.thescratchingshed.com/2012/10/warchest-for-warnock-confirms-gfh/#ixzz28MvxWihd
Pride of Yorkshire

Torpe-do

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3322 på: Oktober 05, 2012, 01:42:53 »
Warchest For Warnock Confirms GFH

GFH Board member Hisram al-Rayes has stated that Neil Warnock will be provided with funding to improve his first team squad, if the never-ending takeover saga reaches a successful conclusion.
Speaking to CNBC Arabia, al-Rayes said;
“We have a separate budget from the purchase total to buy better players to achieve promotion to the Premier League”
Those words should be music to the ears of most Leeds United fans, but the more pessimistic supporters can be forgiven for not counting their chickens.
Ever since promotion from League One, Ken Bates has been promising Leeds United fans a “transfer warchest” prior to every transfer window. So commonplace is this promise, it’s generally shrugged off as little more than a white lie. much like telling your kids that Santa Claus won’t be coming if they continue to misbehave.
Funnily enough, behavioral control is generally the reason Ken Bates uses it too. Whenever fans are dissenting due to the continued lack of investment in the first team squad, it takes nothing more than a subtle hint at transfer funds being made available for the next transfer window to calm everyone down. Many an uprising has been quashed with such suggestions.
In fact, the trick has been repeated so many times, so closely resembling the words of previously broken promises, I’ve started to question whether Yorkshire Radio – the Ken Bates-owned radio station used to air such messages – is simply recycling old interviews.
Fortunately though, should we reach a stage where al-Rayes’ promise can be tested, Ken Bates won’t be part of the equation any more and that should be enough to lower the level of cynicism Leeds United fans apply to every statement the club currently makes.
Of course, a new ownership structure will itself be put under intense scrutiny from the thousands of fans who have walked away and GFH will need to try and win them back. While most of those supporters would be happy to see a new ownership that communicates better with the fanbase, Leeds United has been through a lot in the last decade and throughout every turmoil, promises have been broken. That’s why al-Rayes’ comments may have been a bad idea.
I appreciate the difficult position GFH are currently in and all things considered, it’s nice to see them trying to provide fans with reasons to be cheerful. But the friendly, cheerful response they receive today will quickly backfire. The longer this saga goes on, the angrier Leeds United fans get and the more GFH publicise themselves and continue to promise Leeds United fans a better future they aren’t yet in a position to deliver, the more they make themselves targets for blame.
It’s not that Leeds United fans don’t understand the delay lies with Ken Bates, it just doesn’t matter, GFH will be seen as just another name on the depressingly long list of people who promised Leeds United fans the world and failed to deliver. It’s the hope that kills us.


Read more: http://www.thescratchingshed.com/2012/10/warchest-for-warnock-confirms-gfh/#ixzz28MvxWihd

Et meeeeget godt innlegg!!

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3323 på: Oktober 05, 2012, 13:21:31 »
Jo lenger denne sagaen vedvarer, jo mer skeptisk blir jeg til disse interessentene. Er dette bare en pr-jippo fra GFH for å få blest om seg selv? En seriøs interessent hadde lagt pengene på bordet ASAP dersom verdien på Leeds i PL er så høy som det har blitt antydet.

Jeg går ikke av skaftet av glede ved eierskiftet før jeg får se konkrete planer om å få klubben opp i PL. Det bør ikke bli noe langtidsprosjekt å få Leeds opp en divisjon. Greier ikke laget det i år, er jeg redd fansens tålmodighet med de nye eierne blir tynnslitt (gitt at eierskiftet har blitt en realitet). Kravet må bli å få Leeds opp i PL senest mai 2014.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3324 på: Oktober 05, 2012, 18:38:24 »
Hmmm  :-[ :'(

Boozie nå nettopp:

Today I received some information which has led me to conclude that a GFH takeover would not be in the interests of Leeds United.

Until yesterday I did not have any financial concerns but today it was confirmed to me I should have.

Ken Bates, by refusing to allow this deal to go through until he has explored all available options, is I believe acting in the clubs interests not his.

I am happy to eat humble pie, but the forces behind the TO are not what they originally were and I have no confidence in GFH.


...litt senere:
I might add, if Bates had acted swiftly earlier in the summer the forces behind GFH would have still been there and we would have been laughing. I still blame Bates for this debacle but he is right about GFH at this point in time.
« Siste redigering: Oktober 05, 2012, 19:00:10 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3325 på: Oktober 05, 2012, 18:59:59 »
Det er skuffende, men dessverre ikke overraskende lesning av hva boozie skriver.

Det lukter av hele greia nå, og om ikke GFH ganske raskt får ut finger'n og legger penga på bordet så tror jeg denne dealen er død.

Det virker forøvrig som det jobbes knallhardt med andre alternativer, så hvem vet hva som kan skje.

SA

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3326 på: Oktober 05, 2012, 19:19:15 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3327 på: Oktober 05, 2012, 19:37:44 »
Og på mandag er det gode nyheter igjen........
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3328 på: Oktober 05, 2012, 19:39:18 »


Tipper hennes navn er Victoria... ::)

To skritt fram og ett tilbake.
« Siste redigering: Oktober 05, 2012, 19:41:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3329 på: Oktober 05, 2012, 19:48:13 »
Og på mandag er det gode nyheter igjen........

Tok ikke så lang tid ;)

Agent_TwP ‏@Agent_TwP

Boozie on WACCOE is not correct with their latest post.


(men det er ymse meninger om credabiliteten til denne 'insideren på Elland Road' - slammed av Dews men har visstnok også kommet med korrekt info til tider (som den eneste)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan