Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373311 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3570 på: Oktober 26, 2012, 10:45:57 »
Ett nytt håp tennes.. men ingenting er avgjort før papirene signeres.
Rogaland Whites

pedro

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3571 på: Oktober 26, 2012, 10:56:19 »
Dette er i box soon very soon 8)
Leedsomaniac

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3572 på: Oktober 26, 2012, 10:57:08 »
Virker som at GFHC har vist at de har alle pengene, det er i så fall svært oppløftende. Da bør det også kunne skje ting veldig snart her.

Sølvreven

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3573 på: Oktober 26, 2012, 11:32:25 »
Up we go  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3574 på: Oktober 26, 2012, 12:17:49 »
Flott. Vil takke Ken Bates for fornuftig drift av klubben i disse årene, og for ikke å ha gitt etter for SMMMN - lobbyistene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3575 på: Oktober 26, 2012, 13:41:15 »
The pork pies are safe!  ;D
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3576 på: Oktober 26, 2012, 13:43:28 »
Nå når det ser ut som takeover er i boks så blir sikkert NW aktiv på lånemarkedet med tanke på permanente overganger i Januar.
Blir spennende uker nå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3577 på: Oktober 26, 2012, 14:28:48 »
Første gang begge parter er så konkrete og bekrefter og nærmest sier at dette er i boks. På høy tid selvsagt, men dette har nok ikke vært plankekjøring. Må innrømme at dette er veldig spennende!! Hva vil dette betyr for vårt kjære Leeds United? PL? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Håper det.  :)
Yeboahs vitne

J-R

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3578 på: Oktober 26, 2012, 16:11:12 »
Jadda!
MOT!

Gufrias

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3579 på: Oktober 26, 2012, 16:13:10 »
På vei ut av Limbo?

Lovende
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3580 på: Oktober 26, 2012, 16:28:31 »
Det skjer nok snart nå. Kanskje over helga? Neste uke? Neste helg kanskje? Muligens innen noen uker? Innen en måned? Mest sannsynlig før nyttår, helt sikkert rett over nyttår!  ::)

Jeg tror det ikke før jeg får se det!

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3581 på: Oktober 26, 2012, 16:43:21 »
Dette er en joint statement. De hadde ikke publisert dette dersom det ikke var klappet og klart. Det hadde blitt et prestisjenederlag for begge parter. Tror dette er klart før neste helg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3582 på: Oktober 26, 2012, 16:51:38 »
01.11.12 - done deal! MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Blank_File

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3583 på: Oktober 26, 2012, 16:58:10 »
Hvorfor nevner de dette me Sharialover? Hva handlet det om?

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3584 på: Oktober 26, 2012, 17:02:58 »
Hvorfor nevner de dette me Sharialover? Hva handlet det om?
Muslimske banker må drive etter sharia-lovene. Blant annet er det forbudt å ta renter. Ettersom Leeds jo er utenlandsk eid, må klubben sjekkes opp mot sharialovene, siden de nye eierne er muslimer. Tviler på at vi får seg islamsk straffelov praktisert på ER :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3585 på: Oktober 26, 2012, 17:13:18 »
Hvorfor nevner de dette me Sharialover? Hva handlet det om?
Muslimske banker må drive etter sharia-lovene. Blant annet er det forbudt å ta renter. Ettersom Leeds jo er utenlandsk eid, må klubben sjekkes opp mot sharialovene, siden de nye eierne er muslimer. Tviler på at vi får seg islamsk straffelov praktisert på ER :D.
Tror du lovene gir rom for å daske Kirkland i pappen?

baste

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3586 på: Oktober 26, 2012, 18:59:25 »

asLeeds

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3587 på: Oktober 26, 2012, 21:20:44 »
avventer situasjonen litt eg......... 8)
DALHEIM WHITES

Cherry

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3588 på: Oktober 26, 2012, 22:04:37 »
Kun " finer details" som gjenstår i følge David Haigh, da er det bare å rydde plass i executive box - kanskje allerede neste uke!!!  Ble bare så glad i morges,  dette skjer virkelig nå folkens!!! 7 magre år er snart over...Halleluuuuuuja!! :)
 

Frode

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3589 på: Oktober 26, 2012, 22:22:59 »
Kun " finer details" som gjenstår i følge David Haigh, da er det bare å rydde plass i executive box - kanskje allerede neste uke!!!  Ble bare så glad i morges,  dette skjer virkelig nå folkens!!! 7 magre år er snart over...Halleluuuuuuja!! :)

Vil gjerne juble med, men hvor sikre er vi på at de nye eierne er stinne av gryn?  
 

Hallgeir *

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3590 på: Oktober 26, 2012, 22:38:07 »
Kun " finer details" som gjenstår i følge David Haigh, da er det bare å rydde plass i executive box - kanskje allerede neste uke!!!  Ble bare så glad i morges,  dette skjer virkelig nå folkens!!! 7 magre år er snart over...Halleluuuuuuja!! :)

Vil gjerne juble med, men hvor sikre er vi på at de nye eierne er stinne av gryn?  

De spiser aldri grøt på lørdager!  ::)

Seriøst... Det er vel ikke mulig å være sikker. Til det vet vi vel for lite om Haigh og hans gruppe.

Uansett skal det bli deilig å bli kvitt Bates.  8)
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3591 på: Oktober 27, 2012, 09:38:37 »
Kun " finer details" som gjenstår i følge David Haigh, da er det bare å rydde plass i executive box - kanskje allerede neste uke!!!  Ble bare så glad i morges,  dette skjer virkelig nå folkens!!! 7 magre år er snart over...Halleluuuuuuja!! :)

Vil gjerne juble med, men hvor sikre er vi på at de nye eierne er stinne av gryn?  

De spiser aldri grøt på lørdager!  ::)

Seriøst... Det er vel ikke mulig å være sikker. Til det vet vi vel for lite om Haigh og hans gruppe.

Uansett skal det bli deilig å bli kvitt Bates.  8)
Jeg er overbevist :D
 

RoarG

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3592 på: Oktober 27, 2012, 15:13:04 »
Hvorfor nevner de dette me Sharialover? Hva handlet det om?
Muslimske banker må drive etter sharia-lovene. Blant annet er det forbudt å ta renter. Ettersom Leeds jo er utenlandsk eid, må klubben sjekkes opp mot sharialovene, siden de nye eierne er muslimer. Tviler på at vi får seg islamsk straffelov praktisert på ER :D.
Tror du lovene gir rom for å daske Kirkland i pappen?
Nei. Dette blir rammet av straffeloven, som jo er den delen av sharialovverket folk i utlandet kjenner til. Her vil det nok vanke kraftig skjenn. Minst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgi

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3593 på: Oktober 28, 2012, 12:17:23 »
Bra om de nærmer seg, selv om eg føler de har sagt det samme før, menmen, positive uttalelser;
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/leeds_united_takeover_poised_765210/index.shtml
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3594 på: Oktober 28, 2012, 16:48:07 »
Virker som at GFHC har vist at de har alle pengene, det er i så fall svært oppløftende. Da bør det også kunne skje ting veldig snart her.

Som for mange mnd siden? som for mange uker siden?... Du har sagt '' Jeg  blir overrasket om det ikke skjer noe snart'' opptil flere ganger nå, SA... men vi går fortsatt å venter..
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3595 på: Oktober 28, 2012, 17:33:48 »


Som for mange mnd siden? som for mange uker siden?... Du har sagt '' Jeg  blir overrasket om det ikke skjer noe snart'' opptil flere ganger nå, SA... men vi går fortsatt å venter..
Hehe, så Svend har lovd deg noe som han ikke klarte å holde? ,)   ::)


Husk, på waccoe har man snakket om "imminent" siden mai.
Nå har man begynt å (om)definere hva ordet betyr ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3596 på: Oktober 28, 2012, 18:36:28 »
Virker som at GFHC har vist at de har alle pengene, det er i så fall svært oppløftende. Da bør det også kunne skje ting veldig snart her.

Som for mange mnd siden? som for mange uker siden?... Du har sagt '' Jeg  blir overrasket om det ikke skjer noe snart'' opptil flere ganger nå, SA... men vi går fortsatt å venter..

Hva Bates ble vist i sommer av penger vet jeg ikke. Bates har uttalt før at han har krevd "10 millioner pund i en London bank" etc, så det kan være de har vist noe, men ikke alt. Evt var det andres penger (de som så trakk seg ut) - jeg vet ikke.

De er helt konkrete på at de har vist pengene i denne siste uttalelsen, og det kommer fra klubben, men i hvilken form dette har skjedd sier de jo ikke noe om. Tidligere uttalelser har vært både intetsigende og "full av hull", og denne som kom nå på fredag er ikke så veldig annerledes med unntak av det fokuset de legger på at "nå er penga klare".

Jeg har som mange andre trodd at det skulle blitt langt mer fremgang i forhandlingene flere ganger før, og jeg sier det jeg tror. Men med så mye rart som skjer i kulissene skal jeg ikke være den som slår fast noe.

SA

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3597 på: Oktober 29, 2012, 08:12:46 »
Det ser i alle fall ut til at Duncan Castles tok ydmykelsen fra Ken Bates på LUTV lørdag svært ille opp. Det var klart fra de meldingene jeg utvekslet med ham lørdag kveld, og desto tydeligere fra gårsdagens tweets: http://twitter.com/duncancastles

Om det kan kalles interessant, så har altså Haigh gått til Bates med opplysninger i eposter sendt fra Castles til ham. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om måten Haigh og GFHC håndterer alt dette, men det er vanskelig å være bombastisk når man ikke vet alle sider av saken eller kjenner alles motiv.

Ellers ser jeg enkelte ryktespredere si at GFHC nå er i Monaco for å lande avtalen før morgendagens match. Vet ikke om jeg orker å tro på det.

SA

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3598 på: Oktober 29, 2012, 08:17:25 »
Og før jeg fullførte forrige innlegg så har altså David Haigh tvitret "god morgen fra Monaco"....

SA

Glenn K

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3599 på: Oktober 29, 2012, 08:50:40 »
Og før jeg fullførte forrige innlegg så har altså David Haigh tvitret "god morgen fra Monaco"....

SA

Nå er det vel klart for champisen straks da  ;D