Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1372926 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3810 på: November 14, 2012, 18:26:45 »
Så var det Onsdag og.....................fortsatt taushet. !!!!!!!!!!!!!!!!

stefan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3811 på: November 14, 2012, 18:31:59 »
bombe...
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Håvard

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3812 på: November 14, 2012, 18:39:19 »
Så var det Onsdag og.....................fortsatt taushet. !!!!!!!!!!!!!!!!

Men i natt skjer det...etter landskampen...før midnatt...evt osv...

Er lei, men må inn å kike altfor ofte.

Annesj

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3813 på: November 14, 2012, 18:44:55 »
Tror vi skriver januar uten at det har skjedd noe som helst annet enn at GFHC faller igjennom og ny runde md bud osv osv osv...  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3814 på: November 14, 2012, 19:00:26 »
Var det ikke en pressekonferanse på ER i dag da?
Rogaland Whites

p0ndus

  • Gjest
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3815 på: November 14, 2012, 20:17:01 »
Ryktene begynner og bli vagere. Først var det rykter om takeover . Nå er det rykter om en pressekonferanse som kanskje kan si noe om en takeover. Neste blir vel et rykte om et rykte om en mulig pressekonferanse om en mulig takeover osv. Og slik går no dagan:)

KingHowson

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3816 på: November 14, 2012, 21:15:56 »
Denne tråden er vel den tråden som har skapt mest glede og mest skuffelse noensinne. Fra enorme oppturer til forferdelig skuffelse. Men var selv i england i helgen og møtte der mange leeds fan som ikke var intresert i og gå på kamp og bruke penger på klubben så lenge bates styrte. Eg forstår faktisk det til en viss grad, sånn som økonomien er i england for tiden er billetter til 2-300 kr ganske mye og betale og spesielt om du skal ha med familien din.

Men synet av et så tomt Elland Road er jo ikke bra. Ser jo ikke akkurat jæævelig lyst ut med flere år til med bates. Noe må skje !

morten1966

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3817 på: November 14, 2012, 21:26:09 »
Begynner snart å tru mere på åndenes makt enn takover....

GeirO

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3818 på: November 14, 2012, 22:25:29 »
Ikke ville jeg ha Bates, men han kom.
Ikke ville jeg ha Warnock, men han kom.
Ikke vill jeg ha fattige GFH, men de kommer nok....selvfølgelig.
MOT

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3819 på: November 14, 2012, 22:42:29 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA

I natt skjer det ifølge SA ;D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke sagt det (at avtalen går igjennom) skjer i kveld. Jeg sier deadline for eksklusivitetsperioden utløper ved midnatt. Om det gjør at GFHC klarer det, vet jeg ikke, men det pleier jo å gi et push til aktørene.

At den utløper utelukker ikke at de kan signere også i etterkant, men da står jo alle andre klare til å by også.

Det figurerer prisantydninger på 40-50 millioner pund, men så vidt jeg kjenner til er den reelle prisen GFHC har bydd 17 millioner pund cash, og samme beløp ved opprykk til Premier League - altså 34 millioner totalt, med liten risiko. Og de sliter altså med å få 17 millioner på bordet slik det ser ut nå. Hva da med ytterligere investeringer i tropp etc?

Jeg blir mer overbevist for hver dag som går at alternativene fra Saudi Arabia eller Haskell er langt bedre. Selv om det skulle ta noen uker eller måneder til.

SA
« Siste redigering: November 14, 2012, 22:56:38 av Svend Anders »

Leedsfan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3820 på: November 14, 2012, 22:55:36 »
Skjønner at Bates vegrer seg å selge hvis det er budet, småpenger jo..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3821 på: November 14, 2012, 23:04:35 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA

I natt skjer det ifølge SA ;D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke skjedd det skjer i kveld. Jeg sier deadline for eksklusivitetsperioden utløper ved midnatt. Om det gjør at GFHC klarer det, vet jeg ikke, men det pleier jo å gi et push til aktørene.

At den utløper utelukker ikke at de kan signere også i etterkant, men da står jo alle andre klare til å by også.

Det figurerer prisantydninger på 40-50 millioner pund, men så vidt jeg kjenner til er den reelle prisen GFHC har bydd 17 millioner pund cash, og samme beløp ved opprykk til Premier League - altså 34 millioner totalt, med liten risiko. Og de sliter altså med å få 17 millioner på bordet slik det ser ut nå. Hva da med ytterligere investeringer i tropp etc?

Jeg blir mer overbevist for hver dag som går at alternativene fra Saudi Arabia eller Haskell er langt bedre. Selv om det skulle ta noen uker eller måneder til.

SA

Enig med du SA, på sikt tror jeg vi hadde vært tjent med at mr Arabic eller mr Haskell(virker veldig norsk  det navnet?) hadde blitt de nye eierne. Hadde det blitt aktuelt at de kom på banen så betviler jeg at det tar måneder da grovarbeidet med papirer og eierskap på div ting allerede er fremskaffet,  maks et par  iherdig jobb uker er det som skal til vil jeg tro om de har raske penger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3822 på: November 15, 2012, 00:16:20 »
Lenge siden jeg var innom denne tråden nå, ser at det er like greit.

Stikke innom igjen i februar og lese meg opp på hundre nye sider uten konkret innhold...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bites Yer Legs

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3823 på: November 15, 2012, 03:56:39 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA

I natt skjer det ifølge SA ;D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke sagt det (at avtalen går igjennom) skjer i kveld. Jeg sier deadline for eksklusivitetsperioden utløper ved midnatt. Om det gjør at GFHC klarer det, vet jeg ikke, men det pleier jo å gi et push til aktørene.

At den utløper utelukker ikke at de kan signere også i etterkant, men da står jo alle andre klare til å by også.

Det figurerer prisantydninger på 40-50 millioner pund, men så vidt jeg kjenner til er den reelle prisen GFHC har bydd 17 millioner pund cash, og samme beløp ved opprykk til Premier League - altså 34 millioner totalt, med liten risiko. Og de sliter altså med å få 17 millioner på bordet slik det ser ut nå. Hva da med ytterligere investeringer i tropp etc?

Jeg blir mer overbevist for hver dag som går at alternativene fra Saudi Arabia eller Haskell er langt bedre. Selv om det skulle ta noen uker eller måneder til.

SA
Hva skjedde med "proof of funds"?
KEEP FIGHTING!!

lojosang

Sv: Re: Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3824 på: November 15, 2012, 07:58:56 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA

I natt skjer det ifølge SA ;D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke sagt det (at avtalen går igjennom) skjer i kveld. Jeg sier deadline for eksklusivitetsperioden utløper ved midnatt. Om det gjør at GFHC klarer det, vet jeg ikke, men det pleier jo å gi et push til aktørene.

At den utløper utelukker ikke at de kan signere også i etterkant, men da står jo alle andre klare til å by også.

Det figurerer prisantydninger på 40-50 millioner pund, men så vidt jeg kjenner til er den reelle prisen GFHC har bydd 17 millioner pund cash, og samme beløp ved opprykk til Premier League - altså 34 millioner totalt, med liten risiko. Og de sliter altså med å få 17 millioner på bordet slik det ser ut nå. Hva da med ytterligere investeringer i tropp etc?

Jeg blir mer overbevist for hver dag som går at alternativene fra Saudi Arabia eller Haskell er langt bedre. Selv om det skulle ta noen uker eller måneder til.

SA
Hva skjedde med "proof of funds"?

Uventa høy strømregning sammenfallende med studielånsforfall?
- Leif Olav

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3825 på: November 15, 2012, 08:24:46 »
Neste uke skjer det  :D
Rogaland Whites

rober

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3826 på: November 15, 2012, 08:28:21 »
Ja ja......

Kickthemdown

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3827 på: November 15, 2012, 08:36:08 »
Neste uke skjer det  :D
... Baardsen er jo kjent som en notorisk løgner, så dette stemmer nok !

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3828 på: November 15, 2012, 08:36:52 »
Eddie Taylor ‏@EastStandUpper
Made a call: GFHC source says exclusivity in place, proof of funds long established, now at FL stage, Haskell pic 3 months old. #lufc

Eddie Taylor ‏@EastStandUpper
I'd say very credible. RT @DanThorneTA1: @EastStandUpper For definite? Is your source credible?


Eddie er en som er like drittlei som oss av denne TO prosessen.
Har fulgt han en stund på Twitter nå.
« Siste redigering: November 15, 2012, 08:40:11 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3829 på: November 15, 2012, 09:21:30 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
As per @JacobsBen and @EastStandUpper tweets, GFH C sources saying #lufc TO deal has been sent for Football League approval
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Svend Anders

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3830 på: November 15, 2012, 09:53:04 »
Litt oppdatering - fristen er faktisk natt til torsdag. Da løper eksklusivitetsperioden ut, jeg trodde det var ut året de hadde.

GFHC jobber så svetten renner for å rekke det - amerikaneren venter i kulissene.

Hobben har nok snakket med en tidligere Riise-agent for jeg hører den karen også forsøker å skaffe penger for Bates. Som han har forsøkt før også, uten å lykkes.

SA

I natt skjer det ifølge SA ;D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har ikke sagt det (at avtalen går igjennom) skjer i kveld. Jeg sier deadline for eksklusivitetsperioden utløper ved midnatt. Om det gjør at GFHC klarer det, vet jeg ikke, men det pleier jo å gi et push til aktørene.

At den utløper utelukker ikke at de kan signere også i etterkant, men da står jo alle andre klare til å by også.

Det figurerer prisantydninger på 40-50 millioner pund, men så vidt jeg kjenner til er den reelle prisen GFHC har bydd 17 millioner pund cash, og samme beløp ved opprykk til Premier League - altså 34 millioner totalt, med liten risiko. Og de sliter altså med å få 17 millioner på bordet slik det ser ut nå. Hva da med ytterligere investeringer i tropp etc?

Jeg blir mer overbevist for hver dag som går at alternativene fra Saudi Arabia eller Haskell er langt bedre. Selv om det skulle ta noen uker eller måneder til.

SA
Hva skjedde med "proof of funds"?

Hvem vet hva det innebar da de sa de hadde vist penga? Hvor "låst" var de, og var det hele beløpet? Var det 17 mill? 17+17? Umulig å si noe sikkert.

SA

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3831 på: November 15, 2012, 12:16:14 »
Kanskje supporterne overtar Pompey...lurer på om den prosessen tar like lang tid....."Vår gamle" Trevor Birch styrer prosessen :o
http://www.teamtalk.com/portsmouth/8249232/Portsmouth-may-be-run-by-fans-by-Christmas-after-sale-agreed-with-administrators

DenHviteYeboah

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3832 på: November 15, 2012, 12:23:36 »
Rykte på Teamtalk:
Ben Jacobs and Phil hay reporting that it has been sent for football league approval, the exclusivity remains in place, GFH frustrated they can't say anything to the fans (as always)

fjellhaugen

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3833 på: November 15, 2012, 14:05:02 »
holdt meg unna 24 timer i håp om at noe skulle gå meg hus forbi......

kan det være noe i at papirer er sendt FL?

hvis de bruker like lang tid som norsk doms- og sanksjonsutvalg er vel TO i boks rundt påsketider da :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Mr. Leeds

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3834 på: November 15, 2012, 15:02:17 »
Rykte på Teamtalk:
Ben Jacobs and Phil hay reporting that it has been sent for football league approval, the exclusivity remains in place, GFH frustrated they can't say anything to the fans (as always)
Når de ikke har klart å bli enige om noe så langt så er i alle fall jeg likeglad om GFH's overtakelsesplaner forsvinner i horisonten. SÃ… mye tvil om finansene er i orden og om de vil bli en god og forutsigbar eier for Leeds United taler for vi kanskje er best tent med en annen eier.

Håper uansett vi kan få en avklaring snart - jeg gir snart blaffen i om det blir GFH eller ikke!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Larsen.

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3835 på: November 15, 2012, 18:01:15 »
Fra den offisielle siden: http://www.leedsunited.com/news/20121115/investment-update_2247585_2981464

GFH Capital have announced that they are in exclusive negotiations with Leeds United in respect of the proposed acquisition of the Club.
The relevant agreements are being processed by the respective legal teams and information supplied to the Football League as required under their regulations.
Pride of Yorkshire

eggus

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3836 på: November 15, 2012, 18:08:51 »
Fra den offisielle siden: http://www.leedsunited.com/news/20121115/investment-update_2247585_2981464

GFH Capital have announced that they are in exclusive negotiations with Leeds United in respect of the proposed acquisition of the Club.
The relevant agreements are being processed by the respective legal teams and information supplied to the Football League as required under their regulations.
Hm..det betyr vel at det er "done"?
Allerede??! :o
 

Hobben

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3837 på: November 15, 2012, 18:18:20 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3838 på: November 15, 2012, 18:41:24 »
Jøss. Denne er vel lik alle de andre "updates"

Det kan du vel ikke mene?

I mine øyne viser dette at dealen er så godt som gjort og vil bli annonsert med det første (slik mange rykter har sagt i det siste, jeg mener kilder som aviser, ikke naboens katt...)

Likefullt,  GHFC har vel nesten prestert  at fansen har de i halsen allerede før de er installert som eiere.... Makan til prosess... Men, det skal flere parter til for å forhandle, og den ene parten var altså Bates... Så man kan selvfølgelig også si at de har klart mesterstykket å forhandle med Bates... og takk skal de ha for det. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Glenn K

Sv: Rykter og spekulasjoner om Takeover
« Svar #3839 på: November 15, 2012, 18:58:14 »
Hvis ikke GFH C har penger til å forsterke nevneverdig i januar så finner jeg meg en krok og gråter. Orker ikke enda flere år uten penger, får håpe alt maset om at de ikke har de nødvendige midlene til å ta klubben videre bare er tull, noe GFH C selv flere ganger har sagt at det er!