Leeds United vs. Huddersfield 5. des

Started by martind, July 28, 2009, 09:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

martind

Dette blir nok årets første kamp for vår del. Mye mennesker hjemme mot Huddersfield.

Noen andre som tenker seg å ta en adventstur til Mekka?
MOT!! We are Leeds!

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

JohnTiger

For første gang siden jeg så Leeds tape 1-0 for Ipswich i desember 2006 skal jeg igjen se mitt kjære Leeds  ;D

RuneR (ser han var raskere enn meg  :D) og jeg flyr med SAS til Mxxx fredag 4.des om formiddagen med retur søndag midt på dagen, 1441,- t/r. Vi skal bo på Jurys Inn, Trippelrom for 49 £ pr pers for to netter!!  :D

Ser frem til endelig å se Leeds United og Leeds igjen :)

Marching on together!

roaldv

Hadde suksess med førjulstur og Huddersfield for to år siden, så jeg prøver å gjenta det i år. Et tips for de som vil ha med seg enda mer kultur i Leeds, er blueskongen Joe Bonamassa som spiller på Leeds Academy den 3. Se http://www.jbonamassa.com/tour.php

SaccoMan

Heisann,

Jeg har lovt min 18-årige datter er tur til Leeds. Kampen mot Huddersfield passer jo fint - lokalderby.

Ingen av oss har derimot vært i england før og for meg er det en drøm som forhåpentligvis går i oppfyllelse.

Er det noen av dere erfarne supportere som kan komme med noen innspill på hvordan komme seg til og fra Leeds på en noenlunde billig og grei måte? Ryanair, KLM, SAS, Norwegian etc? Overnatting og ikke minst en dag til shopping :)

Asbjørn

Quote from: SaccoMan on August 14, 2009, 18:00:10
Heisann,

Jeg har lovt min 18-årige datter er tur til Leeds. Kampen mot Huddersfield passer jo fint - lokalderby.

Ingen av oss har derimot vært i england før og for meg er det en drøm som forhåpentligvis går i oppfyllelse.

Er det noen av dere erfarne supportere som kan komme med noen innspill på hvordan komme seg til og fra Leeds på en noenlunde billig og grei måte? Ryanair, KLM, SAS, Norwegian etc? Overnatting og ikke minst en dag til shopping :)

Les alt du makter, spesielt her inne på 'På tur til Leeds' som du allerede befinner deg :)

Dessuten har Svend en glimrende side 
http://www.svendanders.com/leedsunited.html

...detaljspr kan du komme med etter hvert :)

PS! Du har virkelig noe å looke forward til nå :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SaccoMan

Er tog til/fra Glasgow ett alternativ?

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per Arne

Quote from: SaccoMan on August 14, 2009, 18:00:10
Heisann,

Hvor har du tenkt å fly fra?

SaccoMan

Tror det blir fra gardermoen til Manchester med SAS.

Kan det stemme at det er for tidlig å kjøpe billetter til Huddersfield kampen?

Per Arne

Quote from: SaccoMan on August 14, 2009, 20:45:17
Tror det blir fra gardermoen til Manchester med SAS.

Kan det stemme at det er for tidlig å kjøpe billetter til Huddersfield kampen?

Ser at Ryanair har Liverpool fra Torp onsdag til søndag for ca 450 pr pers tur/retur.

SaccoMan

Da er flyreisen kjøpt og betalt. Tidlig avgang fra Gardermoen til Manchester fredag 4.12. Hjemreise fra Manchester søndag 6.12. Da blir det tid til litt shopping både i Manchester og Leeds for dattera mens far tar seg noen kalde på en pub :)

Kr. 3280,- med SAS.

Da mangler bare billetter og hotell. Når blir billettene til kampen 5.12 lagt ut til salg?

RuneR

Quote from: SaccoMan on August 14, 2009, 21:18:12
Da er flyreisen kjøpt og betalt. Tidlig avgang fra Gardermoen til Manchester fredag 4.12. Hjemreise fra Manchester søndag 6.12. Da blir det tid til litt shopping både i Manchester og Leeds for dattera mens far tar seg noen kalde på en pub :)

Kr. 3280,- med SAS.

Da mangler bare billetter og hotell. Når blir billettene til kampen 5.12 lagt ut til salg?
Når det gjelder hotell i Leeds, kan jeg anbefale Jurys Inn (der jeg selv skal bo den samme helgen). Koster nå £98 for rommet for to netter, uten frokost (Spacious Room with 1 double & 1 single bed)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

SaccoMan

RuneR:

Takk for tipset. Rom er bestillt på Jurys Inn :)

I en alder av 45 gleder jeg meg som en liten unge. Kommer sikkert til å felle en tåre foran statuen av Billy Bremner :)

Per Arne

Quote from: SaccoMan on August 15, 2009, 00:18:41
RuneR:

Takk for tipset. Rom er bestillt på Jurys Inn :)

I en alder av 45 gleder jeg meg som en liten unge. Kommer sikkert til å felle en tåre foran statuen av Billy Bremner :)

Det er det mange som har gjort før deg. Og det er slett ingen skam... :)

"And his name is Billy Bremner,
we will never forget his deeds,
he was made to play for Scotland,
now he captain United of Leeds"

:)

Ha en flott tur til Leeds!!

BillyBremner

Har bestilt tur til London med kjærring og svigers 3-8 desember. Tar toget fra Kings Cross (London) til Leeds den 5, ca 2,5 timers tur, men det går fort med noen øl underveis  ;D
Skal overnatte i Leeds (skal sjekke Jurys Inn), før turen går tilbake til London og juleshopping.

BillyBremner

Har bestilt rom på Jurys Inn, da mangler kun kampbillett ;D

Svend Anders

Da har jeg booka fly og hotel for meg og 16 venner på desember-turen. Det blir over på torsdag kveld og hjem søndag kveld fra Torp til Liverpool.

Jeg setter opp buss for de som flyr over torsdag til Liverpool og hjem fra Liverpool søndag.

De som er interessert i å være med, ta kontakt på svend@leedsunited.no - dette er et privat opplegg, men jeg vil gjerne hjelpe de jeg kan.
Prisen avhenger av antall påmeldte, men jeg regner ikke med mer enn maks 250 per pers tur/retur.

Det er førstemann til mølla.

PS! Dette er ingen "partybuss" og selv om dere gjerne må ta dere en øl eller to før avreise forventer jeg god oppførsel av de som melder seg. Jeg forbeholder meg retten til å kaste av enhver som blir/møter opp full til bussturen, uansett hvor vi måtte befinne oss.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

h.b

Quote from: Svend Anders on August 22, 2009, 16:23:21
Da har jeg booka fly og hotel for meg og 16 venner på desember-turen. Det blir over på torsdag kveld og hjem søndag kveld fra Torp til Liverpool.

Jeg setter opp buss for de som flyr over torsdag til Liverpool og hjem fra Liverpool søndag.

De som er interessert i å være med, ta kontakt på svend@leedsunited.no - dette er et privat opplegg, men jeg vil gjerne hjelpe de jeg kan.
Prisen avhenger av antall påmeldte, men jeg regner ikke med mer enn maks 250 per pers tur/retur.

Det er førstemann til mølla.

PS! Dette er ingen "partybuss" og selv om dere gjerne må ta dere en øl eller to før avreise forventer jeg god oppførsel av de som melder seg. Jeg forbeholder meg retten til å kaste av enhver som blir/møter opp full til bussturen, uansett hvor vi måtte befinne oss.

SA

Gledesdreper

Svend Anders

Quote from: h.b on August 22, 2009, 18:28:47
Gledesdreper

For å være dønn alvorlig: jeg mener folk kan ha veldig moro på denne bussturen uten at de blir overstadig berusa eller må spy etter litt for mye vodka på innerlomma.
Godt humør er meg slett ikke mot!  :)

Jeg setter både mitt navn og min garanti til busselskapet hver gang jeg booker en buss, og når folk da blir med går jeg god for de.

Som sagt: det blir kjempemorsomt også uten for mye alkohol!

SA
Følges på:

RuneR

Quote from: Svend Anders on August 22, 2009, 22:57:12
Gledesdreper

For å være dønn alvorlig: jeg mener folk kan ha veldig moro på denne bussturen uten at de blir overstadig berusa eller må spy etter litt for mye vodka på innerlomma.

Jeg setter både mitt navn og min garanti til busselskapet hver gang jeg booker en buss, og når folk da blir med går jeg god for de.

SA
Gledesspreder  :D
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603

h.b

Gledesdreper

SA

Gøy uten alkohol.
Nå høres du ut som mora mi. Er slettes ikke umulig at jeg drar til denne kampen. Men det hele står på økonomi. Skal jo en tur til Agia Napa i oktober.Så jeg får se hvor mye jeg får for huset mitt. Skal jo selge dette.
Reiser jeg over så blir det Manchester fra Gardermoen. Jeg satt og regna på det og fant ut at en tur med sas var såpass mye billigere fra Gardermoen enn Ryan Air fra Torp. Men bevares. Hvis jeg hadde reist fra Torp. Ja da ville jeg hivd meg på opplegget ditt Svend Anders

h.b

Skrivefeil. Skulle stå at en tur med sas fra Gardermoen ikke var så mye dyrere enn å reise fra Torp, hvis reisetid ble tatt med i beregningen

Per Arne

Quote from: h.b on August 23, 2009, 09:31:13
Gledesdreper

Godt humør er meg slett ikke mot!  :)

SA

Gøy uten alkohol.
Nå høres du ut som mora mi. Er slettes ikke umulig at jeg drar til denne kampen. Men det hele står på økonomi. Skal jo en tur til Agia Napa i oktober.Så jeg får se hvor mye jeg får for huset mitt. Skal jo selge dette.
Reiser jeg over så blir det Manchester fra Gardermoen. Jeg satt og regna på det og fant ut at en tur med sas var såpass mye billigere fra Gardermoen enn Ryan Air fra Torp. Men bevares. Hvis jeg hadde reist fra Torp. Ja da ville jeg hivd meg på opplegget ditt Svend Anders

Kanskje like greit at du reiser helt på egenhånd, h.b.

Andre, med litt respekt for arbeidet og innsatsen SA legger ned på alle mulige måter, velger å berømme ham for dette, og følge de få enkle linjene han lager.

Som sagt, SA, har enorm respekt for det du gjør for supporterne og klubben.

h.b, du er en person som tydeligvis gjør alt for å spre mest mulig negativitet blant supporterne. Null respekt for det.

Lykke til ....., liggende foran Billy Bremner-statuen i boikott mot Bates.

;D

Innlegget ble moderert av moderator, med hensyn til Punkt 4, personhets...
Se for øvrig   http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=4732.15

h.b

Per Arne

Quote from: h.b on August 23, 2009, 14:03:02
Slikt gidder jeg ikke å kommentere ;D

Selvsagt ikke. Hva skal du egentlig kommentere her? Du kunne jo slengt på at du var enig i at SA gjør en stor innsats, men neida.

At du sprer negativitet er en kjensgjerning, og helt sikkert bevisst fra din side, det trengs heller ikke kommenteres.

Men når SA ber om en smule god oppførsel på en buss, det klarer du faen meg å komme med noen respektløse kommentarer på!

For din egen skyld, jeg håper virkelig ikke alt jeg kan lese av deg her inne gjenspeiler personen du er IRL.

(ingen smileys her, moderatorer)

eller forresten,  :)

h.b

Det var ikke Svend Anders jeg ikke gadd å kommentere. Hvis du hadde lest litt mere før du går til angrep på meg, så hadde du sett at jeg faktisk sier at SA gjør en kjempejobb. Vi er bare uenige i visse ting. Kjenner tross alt gutten fra før
Og grunnen til at jeg ikke gidder å svare enkelte er at jeg ikke slenger dritt til mine meddebatanter. Og det var ikke i denne tråden jeg mener å slenge dritt. det er bare et prinsipp jeg har.
Men beklageligvis så er faktisk tilhengerne av visse personer flinkere til å slenge dritt enn de som er negative til styre og stell.
Mulig jeg tar feil nå. Men positive mennesker er mer hårsåre enn vi som kritiserer styre og stell.
Jeg har faktisk ikke sagt noe negativt om denne bussturen til Svend Anders. Det er faktisk dere som  vrir en liten uskyldig kommentar til å være noe negativt mot Svend Anders

Per Arne

Har heller ikke slengt dritt. Og er langtfra hårsår. Kom kun med noen objektive bemerkninger på hva du skriver. Poenget mitt er at det negative er veldig gjennomgående for enkelte. Ser at uttalelsene mine kan virke litt krasse, men det burde vel være greit? Du er vel ganske krass enkelte ganger selv??

;D

(smiley igjen, mods)  ;D

(to faktisk)

Svend Anders

Såsåså karer, vi trenger ikke krangle mer om det. Jeg ville bare klargjøre at det er mulig å både være seriøs OG ha det moro på en slik busstur. Det vet nok HB også  :)

Som sagt er vi 17 stk per idag, men det er antydninger fra flere hold om at det vil komme påmeldinger. Jeg har i første omgang en buss på 30 seter, men kan oppgradere helt opp til ca 50.

Og selv etter å ha tatt 17 billetter fra Ryanair kan du reise tur/retur med en koffert til ca 1100 kroner.

SA
Følges på:

readysteady

Vi er 4-5 stykker som drar for å se denne kampen. Flybilletter ikke bestilt ennå, men flyr høyst sannsynlig OSL-Manchester (tidlig) fredag og tilbake søndag.