Skrevet av Emne: Spillere i PL som er frigitt.....  (Lest 3147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Spillere i PL som er frigitt.....
« på: Juli 30, 2009, 16:37:27 »
Disse spillerne er frigitt fra sine klubber.Er det noen her Grayson kan bruke?Disse koster vel det Bates ønsker-nemlig ingenting ;D





Arsenal

Ut: Amaury Bischoff (frigitt), Rui Fonte (frigitt), James Dunne (frigitt), Abu Ogogo (frigitt), Paul Rodgers (frigitt), Rene Steer (frigitt), Vincent van den Berg (frigitt) ,
Aston Villa:

Birmingham

Ut:Radhi Jaidi (frigitt), Mehdi Nafti (frigitt)

Blackburn
Ut:  Johann Vogel (frigitt)

Bolton

Burnley

Ut: Steve Jones (frigitt), Gabor Kiraly (frigitt), Alan Mahon (frigitt)

Chelsea
Ut: Mineiro (frigitt)

Everton
Ut:  Nuno Valente (frigitt), Andy van der Meyde (frigitt)

Fulham
Ut: Moritz Volz (frigitt), Collins John (frigitt)

Hull

Ut: Ryan France (frigitt), Michael Bridges (frigitt),

Liverpool
Ut:
Manchester City
Ut: Danny Mills (frigitt), Darius Vassell (frigitt), Dietmar Hamann (frigitt), Michael Ball (frigitt), Glauber Berti (frigitt)

Manchester United

Portsmouth

Ut:  Noe Pamarot (frigitt), Lauren (frigitt), Glen Little (frigitt), Jerome Thomas (frigitt),

Stoke
Ut: Vincent Pericard (frigitt)

Sunderland
Ut:  Dwight Yorke (frigitt), David Connolly (frigitt), Arnau Riera (frigitt), Nick Colgan (frigitt), Darren Ward (frigitt),

Tottenham
Ut: Ricardo Rocha (frigitt)

West Ham
Ut:Lucas Neill (frigitt), Diego Tristan (frigitt), Walter Lopez (frigitt), Tony Stokes (frigitt), Jimmy Walker (frigitt)
Wigan
Henri Camara (frigitt), Antoine Sibierski (frigitt)

Wolverhampton
Ut: Matt Bailey (frigitt), Alex Melbourne (frigitt)


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #1 på: Juli 30, 2009, 16:53:01 »
Dieter Hamann hadde vært perfekt for oss,og ville virkelig fått det beste ut av Delph.Men eg frykter vi ikkje når opp i kampen om han siden storheten Notts County ryktes å være på jakt 8)

Svend Anders

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #2 på: Juli 30, 2009, 17:02:37 »
Hamann? Er han ikke snart 40? Det går an å få inn erfaring selv om man ikke nærmer seg pensjonistalder  ;)

De fleste navna på lista har jeg veldig liten kjennskap til. Arsenal-gutta vil sikkert være ok talenter, men jeg vet ikke engang hva de spiller.

En del av de andre, som van der Meyde, vil vi ikke kunne ha sjans til å lokke ned. De to Wigan-spillerne kunne vært noe, men er vel også for dyre/uinteresserte. Men igjen, jeg har ikke sett de i aksjon på en stund.

SA

sveifors

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #3 på: Juli 30, 2009, 17:54:25 »
Bare for de har hatt ræva på en benk i PL, betyr vel ikke at de automatisk er dyktige i League 1.

Her legger jeg min lit til at Grayson vet akkurat hva slags spillere som er nødvendig for å komme ut av L1
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #4 på: Juli 30, 2009, 18:00:44 »
Bare for de har hatt ræva på en benk i PL, betyr vel ikke at de automatisk er dyktige i League 1.

Her legger jeg min lit til at Grayson vet akkurat hva slags spillere som er nødvendig for å komme ut av L1

Grayson har full kontroll. En ny spiller skal være god for å få plass i 1. elleveren akkurat nå!

Andersen

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #5 på: Juli 30, 2009, 18:12:00 »
 Det er dette med penger da !  ???  Tror Grayson har bra kontroll på hvem han ønsker seg. LEEDS4EVER.

auren

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #6 på: Juli 30, 2009, 18:44:34 »
Tror få av spillerne er interesserte å spille for Leeds for maks 6000 pund i uka. Hadde vært artig å sett alder og posisjon her. Kan selvsagt hende at noen av dem er unge talenter som synes 6000 pund er OK.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #7 på: Juli 30, 2009, 20:28:42 »
Bare for de har hatt ræva på en benk i PL, betyr vel ikke at de automatisk er dyktige i League 1.

Her legger jeg min lit til at Grayson vet akkurat hva slags spillere som er nødvendig for å komme ut av L1
Dette var et spørsmål om Grayson kunne bruke noen av disse hvis de er tilgjengelige.Ikke at de nødvendigvis er Guds gave til foppallen....Den kan jo tenkes at noen kan spille foppal selv om de har vært benkeslitere i PL....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #8 på: Juli 30, 2009, 20:38:44 »
Disse spillerne er frigitt fra sine klubber.Er det noen her Grayson kan bruke?Disse koster vel det Bates ønsker-nemlig ingenting ;D





Arsenal

Ut: Amaury Bischoff (frigitt), Rui Fonte (frigitt), James Dunne (frigitt), Abu Ogogo (frigitt), Paul Rodgers (frigitt), Rene Steer (frigitt), Vincent van den Berg (frigitt) ,
Aston Villa:

Birmingham

Ut:Radhi Jaidi (frigitt), Mehdi Nafti (frigitt)

Blackburn
Ut:  Johann Vogel (frigitt)

Bolton

Burnley

Ut: Steve Jones (frigitt), Gabor Kiraly (frigitt), Alan Mahon (frigitt)

Chelsea
Ut: Mineiro (frigitt)

Everton
Ut:  Nuno Valente (frigitt), Andy van der Meyde (frigitt)

Fulham
Ut: Moritz Volz (frigitt), Collins John (frigitt)

Hull

Ut: Ryan France (frigitt), Michael Bridges (frigitt),

Liverpool
Ut:
Manchester City
Ut: Danny Mills (frigitt), Darius Vassell (frigitt), Dietmar Hamann (frigitt), Michael Ball (frigitt), Glauber Berti (frigitt)

Manchester United

Portsmouth

Ut:  Noe Pamarot (frigitt), Lauren (frigitt), Glen Little (frigitt), Jerome Thomas (frigitt),

Stoke
Ut: Vincent Pericard (frigitt)

Sunderland
Ut:  Dwight Yorke (frigitt), David Connolly (frigitt), Arnau Riera (frigitt), Nick Colgan (frigitt), Darren Ward (frigitt),

Tottenham
Ut: Ricardo Rocha (frigitt)

West Ham
Ut:Lucas Neill (frigitt), Diego Tristan (frigitt), Walter Lopez (frigitt), Tony Stokes (frigitt), Jimmy Walker (frigitt)
Wigan
Henri Camara (frigitt), Antoine Sibierski (frigitt)

Wolverhampton
Ut: Matt Bailey (frigitt), Alex Melbourne (frigitt)



Flere kjente og relativt gode spillere her; Hamann, Lucas Neil, Collins John, Jaidi for å nevne noen...! Av disse ville jeg kanskje gjerne hatt Lucas Neil, en knalltøff forsvarer som alltid gir alt!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #9 på: Juli 30, 2009, 21:38:56 »
Bare for de har hatt ræva på en benk i PL, betyr vel ikke at de automatisk er dyktige i League 1.

Her legger jeg min lit til at Grayson vet akkurat hva slags spillere som er nødvendig for å komme ut av L1

Godt poeng, sveifors. Vi har jo allerede "først-ble-de-genierklærte-nå-er-de-visst-udugelige-og-uten-potensiale"  Huntington og Mikkellik" i stallen fra før av... :)
Jon R.

raggen

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #10 på: Juli 31, 2009, 00:04:48 »
de fra Arsenal er ikke der mye ungt mon tro... har ihvertfall hørt om rui fonte. Men er klart leeds står ikke først i køa på spillere som blir frigitt i PL
Forever Leeds United!!!!!!!!

Masinga

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #11 på: Juli 31, 2009, 00:39:39 »
Kan vi ikke snart slutte med denne siklingen etter avdanka spillere! Helt siden Leeds rykket ned fra PL har jeg hevdet at Leeds burde satse på unge talenter i stedet for spillere på tampen av karrieren. Håper Grayson har nok vett i skallen og fansen tilstrekkelig med tålmodighet til å prøve denne veien ut av uføret. Ellers blir vi liggende i League One til evig tid. Wilkinson brukte unge talenter (ja, jeg har ikke glemt Strachan og Chapman) og O`Leary brukte unge talenter og fikk på den måten suksess.
« Siste redigering: Juli 31, 2009, 11:23:57 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Bites Yer Legs

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #12 på: Juli 31, 2009, 02:08:45 »
Disse spillerne er frigitt fra sine klubber.Er det noen her Grayson kan bruke?Disse koster vel det Bates ønsker-nemlig ingenting ;D


Flere kjente og relativt gode spillere her; Hamann, Lucas Neil, Collins John, Jaidi for å nevne noen...! Av disse ville jeg kanskje gjerne hatt Lucas Neil, en knalltøff forsvarer som alltid gir alt!

Neill hadde vel 60 000 pund i uken, avslo ny kontrakt, tror ikke vi har så mye å tilby der. Om disse spillerne ikke koster noe i overgangsum, har de feite lønningsposer..   Kanskje det er nok til å gjøre 'pessimistene' blid?  ;)
KEEP FIGHTING!!

Sander

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #13 på: Juli 31, 2009, 03:10:56 »
Disse spillerne er frigitt fra sine klubber.Er det noen her Grayson kan bruke?Disse koster vel det Bates ønsker-nemlig ingenting ;D


Flere kjente og relativt gode spillere her; Hamann, Lucas Neil, Collins John, Jaidi for å nevne noen...! Av disse ville jeg kanskje gjerne hatt Lucas Neil, en knalltøff forsvarer som alltid gir alt!

Neill hadde vel 60 000 pund i uken, avslo ny kontrakt, tror ikke vi har så mye å tilby der. Om disse spillerne ikke koster noe i overgangsum, har de feite lønningsposer..   Kanskje det er nok til å gjøre 'pessimistene' blid?  ;)


Mannen var vel forøvrig også nesten klar for Liverpuuuuuuuul, men gikk heller til West Ham da de ga ham noen tusenlapper ekstra. Sier det meste! Nei takk!!
 

Per-Stian

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #14 på: Juli 31, 2009, 10:21:01 »
Eg kan faktisk ikkje sjå ein einaste spelar på denne lista som eg ønskjer til klubben vår. Det meste er her er avdanka søppel.

Per-Stian

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #15 på: Juli 31, 2009, 11:56:39 »
Her er ein eks Premier League-spelar som er frigitt frå Toronto FC, som kanskje kan vere spennande for oss: http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_5460108,00.html

Sydhagen

Sv: Spillere i PL som er frigitt.....
« Svar #16 på: Juli 31, 2009, 13:58:02 »
Her er ein eks Premier League-spelar som er frigitt frå Toronto FC, som kanskje kan vere spennande for oss: http://www.skysports.com/story/0,19528,11096_5460108,00.html

tror dette kunne ha vært en bra mann, men Grayson henter det som trengs.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."