Skrevet av Emne: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11  (Lest 406052 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #510 på: Oktober 22, 2011, 01:20:46 »
BJohnson hadde vært bankers på dagens Leedslag ettersom han var en av Graysons personlige favoritter. Kanskje hadde ikke Clayton fått sitt gjennombrudd med Johnson i stallen?

Etter mitt syn kunne vi brukt han i "Gary Speed rollen" på venstre kant istedet for Pugh.

Etter min mening rekker ikkje BJ Pugh til knærne.
Vi må slutte å syte over BJ og Kilkenny, dei var ikkje gode nok for å skape framgang for Leeds. Vi var avhengige av å kvitte oss med dei to for å utvikle laget, enkelt og greitt!
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #511 på: Oktober 22, 2011, 09:22:04 »
Enig, vi har fått bedre erstattere enn BJ og Kilkenny. LEEDS4EVER

sportcarl1

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #512 på: Oktober 22, 2011, 11:14:48 »
BJohnson hadde vært bankers på dagens Leedslag ettersom han var en av Graysons personlige favoritter. Kanskje hadde ikke Clayton fått sitt gjennombrudd med Johnson i stallen?

Etter mitt syn kunne vi brukt han i "Gary Speed rollen" på venstre kant istedet for Pugh.

Etter min mening rekker ikkje BJ Pugh til knærne.
Vi må slutte å syte over BJ og Kilkenny, dei var ikkje gode nok for å skape framgang for Leeds. Vi var avhengige av å kvitte oss med dei to for å utvikle laget, enkelt og greitt!
nej  BJ och Kilkenny är historia nu, de har aldrig varit några av våra nyckelspelare, Clayton har deras styrka men inte deras svagheter, vi har gjort fler mål, släppt in mindre och tagit mer poäng  efter 11 omgångar
 

newsome

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #513 på: Oktober 22, 2011, 14:09:28 »
Danny Graham scorer for Swansea mot Wolves.

sportcarl1

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #514 på: Oktober 22, 2011, 14:30:58 »
skoj för swansea och övriga gamla ccc-lag att de gör bra ifrån sig i PL
 

Thomas

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #515 på: Oktober 22, 2011, 15:13:00 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/dette-er-fotballhistoriens-50-beste-managere-3613550.html

Kåring av fotballhistoriens 50 beste managere.

34. Don Revie
Karriere: Leeds United 1961-74; England 1974-77; UAE 1977-80; Al-Nassr 1980-84; Al-Ahly 1984-85
Troféer: 2 Fairs Cups; 2 ligagull England; 1 FA Cup; 1 Liga Cup

10. Jock Stein
Karriere: Dunfermline 1960-64; Hibernian 1964-65; Scotland 1965; Celtic 1965-78; Leeds United 1978; Skottland 1978-85
Troféer: 1 European Cup; 10 ligagull Skottland, 15 cupgull

5. Brian Clough
Karriere: Hartlepools United 1965-67; Derby County 1967-73; Brighton and Hove Albion 1973-74; Nottingham Forest 1975-93
Troféer: 2 serievinnercupen; 2 ligagull; 4 ligacup


Begge 44 dagers-managerene inne på topp 10  ;D

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #516 på: Oktober 22, 2011, 21:16:13 »
Max Gradel spiller hele kampen for St. Etienne som vinner 1-0...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Leedsulf

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #518 på: November 08, 2011, 22:39:50 »
Mike Grella med 4 mål i Brentfords 6-0-seier over Bournemouth i JPT.
Verdens beste malingscup-spiller?

fjellhaugen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #519 på: November 09, 2011, 12:20:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=20CBvlgjhT0    ;D

valen tidligere leeds spiller? har jeg jaggu ikke fått med meg  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jaho

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #520 på: November 09, 2011, 23:01:44 »
http://www.youtube.com/watch?v=20CBvlgjhT0    ;D

valen tidligere leeds spiller? har jeg jaggu ikke fått med meg  :o

Har ikke sett klippet selv..men mener at Vinny er med på videoen, så
klippet er vel i riktig tråd den..

Bites Yer Legs

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #521 på: November 10, 2011, 00:50:48 »
http://www.youtube.com/watch?v=20CBvlgjhT0    ;D

valen tidligere leeds spiller? har jeg jaggu ikke fått med meg  :o

Har ikke sett klippet selv..men mener at Vinny er med på videoen, så
klippet er vel i riktig tråd den..

Det har du gjort klokt i, jaho  ;)

Raske penger for Vinnie tenker jeg, kan ikke tro at han har satt sin (kunstneriske) sjel i dette prosjektet. Klisjene når absurde høyder!
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #522 på: November 10, 2011, 13:18:06 »
http://www.youtube.com/watch?v=20CBvlgjhT0    ;D

valen tidligere leeds spiller? har jeg jaggu ikke fått med meg  :o

Har ikke sett klippet selv..men mener at Vinny er med på videoen, så
klippet er vel i riktig tråd den..

Det har du gjort klokt i, jaho  ;)

Raske penger for Vinnie tenker jeg, kan ikke tro at han har satt sin (kunstneriske) sjel i dette prosjektet. Klisjene når absurde høyder!





Denne tar vireklig kaka altså....ha ha ha, det triste er vel kanskje at herr Valen ønsker å fremstå som seriøs artis her...ha ha ha dette er ubetalelig komisk!!!   ;D
Yeboahs vitne

Bites Yer Legs

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #523 på: November 11, 2011, 15:26:39 »
http://www.thescratchingshed.com/2011/11/bitter-leeds-fans-amused-by-woods-retirement/

Michael Woods legger opp? Trist. Klarer ikke la være å tenke på hva han kanskje kunne blitt hos oss..
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #524 på: November 11, 2011, 19:18:39 »
Tror det er alle unge fotballspilleres drøm om å komme til en stor klubb , og prøve å realisere drømmene sine. Kjenner ikke hele historien her, men å kaste dritt på tidligere Leeds spillere som har gått til andre klubber for å prøve lykken er bare for dumt og spesielt hvis gutten er såpass ung. Tenk på alle Leeds spillere vi skulle slengt dritt om opp igjennom tidene som har gått til andre klubber for å prøve lykken . Tror det hadde blitt en del, mAasse penger er vel inne i bildet også . Til syvende og sist er det vel spilleren som avgjør hvor han vil spille + litt hjelp fra foreldre og noen ganger griske rådgivere. KB tjente vel noen pund på denne gutten da han gikk til Chelsea .

RoarG

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #525 på: November 13, 2011, 14:36:57 »
Neil Aspin leder sitt Halifax i dagens 1. runde i FA-cupen oppgjør mpt Charlton på The Shay. Charlton leder 1-0 til pause. Kan Aspins gutter snu dette?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Det kunne de ikke. Rett før slutt leder Charlton 3-0, og Halifax fikk sendt en mann av banen etter en i overkant streng dommeravgjørelse.
« Siste redigering: November 13, 2011, 15:19:30 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #527 på: November 26, 2011, 19:32:15 »
Gradel har putta for St. Etienne 1-0
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #528 på: November 27, 2011, 20:15:38 »
Gradel har putta for St. Etienne 1-0

Hmm. Hvor mange har han putta for dem siden overgangen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #529 på: November 27, 2011, 20:48:12 »
Gradel har putta for St. Etienne 1-0



flo har putta to mot molde
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #530 på: November 30, 2011, 13:29:51 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #531 på: November 30, 2011, 14:11:05 »
Dennis Wise

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/barton-mike-ashley-er-newcastles-ayatollah-3648619.html

Sitat
Joey Barton hevder at Newcastle stilte ham et ultimatum mens han satt i fengsel for overfall og vold utenfor en McDonald's-restaurant i Liverpool: Aksepter en lønnsreduksjon på 80 prosent - hvis ikke får du sparken.
Det var tidligere sportsdirektør Dennis Wise som kom med trusselen, men Barton mener at Mike Ashley klekket ut planen.

- Det var mange som sa til meg at Newcastle betalte lønn til meg mens jeg satt i fengsel, men det gjorde de ikke, sier Barton ifølge The Sun.

Han ble i stedet tilbudt en kontrakt som innebar en lønnsreduksjon på 80 prosent.

- Jeg fikk en kontrakt av Dennis Wise. I kontrakten stod det at dersom jeg ikke reforhandlet avtalen så ville de sparke meg. Det kom fra Mike Ashley, som styrer klubben, hevder Barton, og fortsetter:

- Som en mann av prinsipper sa jeg til agenten min at jeg ikke ønsket å signere. De fikk heller sparke meg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #532 på: Desember 03, 2011, 19:24:23 »
Care-taker manager for Hull, Nick Barmby, ledet sitt lag til seier i dag med 2-1 over Leicester. Litt aparte, for Leicesters manager, Neil Pearson, forlot Hull for kort tid siden til fordel for Leicester. Hulls seier gjorde at luken opp til Leeds, for Leicesters del, ble større. Godt gjort Nicky :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bwirum

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #533 på: Desember 14, 2011, 17:18:22 »
Lucas Radebe spilte showmatch i går, sammen med bl.a. Ronaldo (den ordentlige) og Zidane. Selvsagt er han bare nevnt i spilleroppstillingen...

http://www.dagbladet.no/2011/12/14/sport/ronaldo/zinedine_zidane/19410170/
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #534 på: Desember 17, 2011, 21:00:34 »
Salt i såret på en dag som denne:

Max Gradel putta igjen... St. Etienne vant 2-1 på bortebane.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #535 på: Januar 03, 2012, 16:47:09 »
Godeste Bradley liker har visst eg hygieneproblem med sine motspillere i PL.

Han har nok blitt kuddlet med for mye i Leeds  :D

http://www.dagbladet.no/2012/01/03/sport/fotball/premier_league/qpr/norwich/19642627/

Hallgeir *

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #536 på: Januar 08, 2012, 14:42:04 »
Naylor er arbeidsledig...

LUFC Former defender without a club again


Former Leeds United defender Richard Naylor is without a club after being released by Doncaster Rovers.

Naylor was released by Leeds in the summer after two and a half years at Elland Road.

The defender was Simon Grayson`s first signing at Elland Road making 76 appearances for the club and he was club captain as the side won promotion from League One in 2010.

The 34 year old signed for Doncaster in the summer on a short-term deal after a successful trial in pre-season.

Naylor`s contract at the Keepmoat ended this month and Doncaster boss Dean Saunders has decided not to extend his deal.

Naylor made 15 appearances for Doncaster but he had not featured since November after breaking his finger.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=268274#ixzz1isEy6bl0
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #537 på: Januar 12, 2012, 13:52:25 »
Lennon på scoringslista for Spurs mot Everton i går kveld...... :-\
Yeboahs vitne

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #538 på: Januar 13, 2012, 22:21:53 »
Naylor er arbeidsledig...



Ikke nå lenger, har fått seg en korttidskontrakt i L2.

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=269087

RoarG

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #539 på: Januar 17, 2012, 17:44:17 »
Ikke noen nyhet akkurat, men en interessant link mellom mine to favoritt-klubber Leeds United og Sandefjord Fotball. Leeds gamle trener, Shaun Constable har vært ansatt som spillerutvikler/trener i Sandefjord en liten stund.
http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=2&Id=3614
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020