RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13

Started by kjelvi, August 02, 2009, 13:48:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Becks er verdt den summen som tilsvarer forskjellen mellom å spille i L1 og CCC.
Er vel mange, mange, mange millioner pund.
Er det ikke så enkelt?
MOT

sveifors

Quote from: Joe Jordan on August 21, 2009, 08:35:44
Får inderlig håpe at Bolton-ryktet er sedvanlig The Sun oppspinn. Dersom han skulle blitt solgt nå er det liten sjanse for en skikkelig erstatter før overgangsvinduet stenger. Og da er vi i trøbbel.

Jeg er overbevist om at opprykk i år står og faller på om Beckford er i stallen eller ikke.

Hva om Beckford blir langtidskadet? Vi må vel ha litt flere ben og stå på?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Robert H.

Taylor linkes igjen i et par engelske aviser idag - pris £0,5M. Røverkjøp spør du meg...

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 20:38:14
Quote from: Robert H. on August 10, 2009, 20:26:25
De spekulasjonene jeg har sett går på at prisen er £0,5M...

Tror også jeg har lest et sted at kontrakten hans går ut etter sesongen - dette øker vel isåfall heller ikke Oldhams prisforlangende vil jeg tro.

Quote from: Promotion 2010 on August 10, 2009, 20:23:26

Chris Taylor, £1.000.000. Personlig er jeg mer tilhenger av Taylor. Han ha bevist over flere år at han er en kantspiller av rang. Men dyr uten erfaring fra høyere nivå i det siste.

Bra! Løp og kjøp!  :)

Bjorn

Om det er den lyslugga spilleren som spillte helt rått mot oss ifjor så sier jeg løp og kjøp!!! Han er veldig god!  :o
Marching On! 4276

testo

GAFFER EXPECTS NEW FACES TO ARRIVE
26 Aug 2009
United boss active on a transfer front...
Simon Grayson

Leeds United manager Simon Grayson says he will be surprised if at least one new face isn't added to his squad before the transfer window closes on Tuesday September 1 at 5pm.

Grayson has signed Shane Higgs, Jason Crowe, and Patrick Kisnorbo on permanent deals and has also brought in Micky Doyle on a season-long loan from Coventry City.

But, while he says he is delighted with his squad's start to the season, he is optimistic of further additions to keep the pressure on.

"I can say that we're actively looking," said the boss.

"I'd be surprised if we don't have anyone in before the window shuts.

"But at the same time, I'm not going to say things that might or might not happen."

United chairman Ken Bates also confirmed on Yorkshire Radio on Wednesday that the club is "near to getting one or two that Simon wants."

Grayson has made no secret of the fact that he is looking to strengthen competition for places in specific areas and is adamant that he will not be making any signings for signings sake.

"Whoever comes in will find it difficult to go straight into the team because of the performances so far," the manager added.

"And any players who do come will be have to be a threat to what we have because we have to keep raising the bar and pushing the squad.

"It's not just about the 11 who are starting, the likes of Neil Kilkenny and Andy Robinson are both pushing hard and they have been on the bench, so there is good strength there already."

"The big is that nobody can get complacent about putting on a Leeds United shirt."

Her skal det brukes penger  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Budda

Quote from: testo on August 26, 2009, 19:02:51

Tja, vil se det før jeg trur det. Blir sikkert et lån eller to
Endre

Papi

Quote from: Budda on August 26, 2009, 19:08:55

Optimismen rår.
Hurra!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Budda

Quote from: Papi on August 26, 2009, 19:17:17
Quote from: Budda on August 26, 2009, 19:08:55

Optimismen rår.
Hurra!

Hehe, det var sagt med en litt sarkastisk/ironisk undertone  :)
Endre

p0ndus

Hei Budda!
Apropos din kommentar om mitt syn på Beckford kontra Becchio så antar jeg det som sannsynlig at ingen her på forumet  har patent på sannheten. Mens alle skal og ha en rett til og mene hva man vil. Uten å bli å bli ironisert med :'(
Så jeg mener at Beckford kan score så mange mål han bare vil, men for min del så mener jeg dog at spilleforståelse og spilleregenskapene hans er på et lavere nivå enn Becchios . Og det er min mening at hadde det ikke vært for spilleforståelsen og spilleregenskapene til Becchio så hadde ikke Beckford kommet til alle de målsjansene han har fått. Derfor ingen krise om han blir solgt nå.
Men dog har vi i hvertfall felles syn på en ting og det er vår klubbfølelse. Det står respekt av alle som følger med klubben sin i tykt og tynt. Leeds forever. :) :).Hilsen p0ndus. Leedsfan siden 1974.

Budda

Quote from: p0ndus on August 26, 2009, 20:09:01
Hei Budda!
Apropos din kommentar om mitt syn på Beckford kontra Becchio så antar jeg det som sannsynlig at ingen her på forumet  har patent på sannheten. Mens alle skal og ha en rett til og mene hva man vil. Uten å bli å bli ironisert med :'(
Så jeg mener at Beckford kan score så mange mål han bare vil, men for min del så mener jeg dog at spilleforståelse og spilleregenskapene hans er på et lavere nivå enn Becchios . Og det er min mening at hadde det ikke vært for spilleforståelsen og spilleregenskapene til Becchio så hadde ikke Beckford kommet til alle de målsjansene han har fått. Derfor ingen krise om han blir solgt nå.
Men dog har vi i hvertfall felles syn på en ting og det er vår klubbfølelse. Det står respekt av alle som følger med klubben sin i tykt og tynt. Leeds forever. :) :).Hilsen p0ndus. Leedsfan siden 1974.

Hei p0ndus  :)

Selvsagt ikke, håper da ikke at jeg har påstått noe sånt heller. Grunnen til den forrige kommentaren var at det var vært en del negativitet rundt Bates og pengebruk. Den var ikke tilsiktet noen spesielle personer. Har sikkert selv en tendens til å bli negativ til tider.

Er forøvrig helt enig i viktigheten til Becchio. Men uansett så trenger man en ekte målskårer til å putte målene. Og jeg mener at en goal getter er vanskeligere og dyrere å finne enn en spiller ala Becchio. Jeg mener også at et salg av Beckford på dette tidspunktet vil være nokså skadelig for sesongen.

Endre

MacMurder

Nå ryktes det når det nærmer seg lalletid med stormskritt, at Chris Taylor, Oldham's emminente høyrefotede venstreving, på det nærmeste skal være klar for Leeds. Dette fra diverse "innsidere" i både Oldham og Leeds-svingen.
Time will show.
Prislapp: rundt £500.000,-

Bjorn

:o Ohboy, Ohboy!
Spennende da!?

Skjer det idag tro?
Marching On! 4276

samadhi

Chris Taylor ville vært en fantastisk signering for oss. Har kvaliteter som ikke finnes i dagens Leeds lag...
marching on together,
derudaf forever...

baste

bwirum

"Leeds will sign Leigh Bromby in the next 48 hrs or so. Provided by a reliable source who posts but is on holiday"

En fyr på gamle huligansgruppa Leeds SC sitt forum i går ^^

Høyreback/midtstopper, er det virkelig det vi trenger konkurranse på nå?

Edit: For øvrig så synes som resten av gjengen der har liten til ingen tro på at det er noe hold i det.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

B_Ød

Taylor Signs.
League One Leeds United
by League1_Champions (U14113365) 27 August 2009

Club text, Undisclosed fee, 3 year contract.
Ups & Ups!!

Crazyleeds

What?! er han signert? venter til det står noe offisielt jeg..

Budda

Quote from: CardiganArms on August 27, 2009, 15:30:50
Taylor Signs.
League One Leeds United

Er det du som har fått den meldingen? Spennende
Endre

Trond90

Quote from: CardiganArms on August 27, 2009, 15:30:50
Taylor Signs.
League One Leeds United

Fra bbc forumet ? Jeg tror det ikke før jeg ser det på den offisielle siden vår  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Budda

Etter å ha lest kommentarene på bbc-forumet, så trur jeg at det bare er kødd. Andre på sms-listen hadde ikke fått noe
Endre

bwirum

Velger å vente på evt. bekreftelse fra offisielt hold. Legger ikke så mye i akkurat denne.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kickthemdown

Bromby er på vei inn han.. Forhandler om sin personlige avtale nå. Vet fint lite om spilleren men Simon vet nok hva han gjør. Nå kan egentlig bare Rui og Lubo shippes ut.  :D

Bromby er forresten Leeds fan.. Fin fin fyr m.a.o

pale

QuoteLeigh David Bromby (born June 2 1980) is an English footballer who plays for Sheffield United in the Football League Championship. He can play as a central defender or right back. He is one of a few players to play for both Sheffield Wednesday and Sheffield United. On 27 August 2009 Sheffield United accepted a bid from League One club Leeds United

De er jammen kjappe på Wikipedia....Da har vi knall dekning på stopperplass, og cover for Crowe på høyrebacen.

Trond90

Trond90

TRENGER vi en ny midtstopper? Kisnorbo, Rui, Lubo, Hunty, Naylor og nå kanskje Bromby..

Sander

Quote from: Trond90 on August 27, 2009, 18:29:22
TRENGER vi en ny midtstopper? Kisnorbo, Rui, Lubo, Hunty, Naylor og nå kanskje Bromby..

Tenkte det samme.

Mener vi heller burde kvitte oss med Huntington enn Lubo om denne dealen går igjennom.
Lubo har vel vist seg å være solid de treningskampene han spilte, mens Huntington ikke har vist rare greine. Skal sies han var skadet i lengre tid, men begynner å miste trua på han dessverre.

sveifors

Vi skal rykke opp ikke sant.

Vi trenger reservedekning på høyre back/Midtforsvar. Styrking av forsvaret er viktig. Naylor kan fort bli skadeutsatt, Kisnobo tatt ut på landslaget. Ligakamp med LUBO og RUI har vi prøvd før, det ender bare med ny sesong i league one.

Denne karen har vist lange innkast også, Grayson vet nok hva han gjør. Så lenge vi rykker opp er det greit for meg....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Positiv til signeringen av Bromby, dersom den går igjennom. Kan ikke si jeg er sikker på hvor han står per i dag, men mener å huske han som en solid spiller da vi var i CCC.

Gir oss godt cover på både høyre- og venstreback, samt ytterligere konkurranse på midtstopperplass. Vil tro dette betyr farvel for enten Lubo eller Hunty, om ikke begge.
Marching on together!

jarle

For å være ærlig er det ikke bedre å shippe ut Marques og Mikkelikk...

han er 32 år gammel moa ingen fremtid.

Hunty er like god og ung!

Uansett 1 inn og 2 ut er bra for lønnsbudsjettet.

trenger ikke 5 midtstoppere

Runar

Vet lite om denne spilleren, men trenger vi flere høyrebacker? Crowe, Hughes og Darville?