Skrevet av Emne: Nå må det brukes penger  (Lest 4877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

Nå må det brukes penger
« på: August 04, 2009, 11:25:23 »
Delph ut... ET STORT STEG I FEIL RETNING...

garanterer at Delph ville blitt stor iår...Vi er betydelig svekket med ham ute...

Nå er vi nesten tilbake til å bruke Prutts og B Johnson på banen, det vet vi ikke holder mål.


Desverre en never ending story...
Vi hører det gang på gang... ;
"nå har vi overskudd"
"no need to sell players"
" he is here to stay"...

BULLSHIT!!!

Har sagt d
et før... 1 år til i denne møkkaligaen så er vi stuck for godt... da forsvinner Becks, Snoddy, Becchio...







h.b

  • Gjest
Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #1 på: August 04, 2009, 11:31:50 »
Jarle både du og jeg vet at dette ikke skjer. Når Januar 200 er ankommet. Ja da har Bates verken kjøpt Elland Road eller Torpe Arche. Han sier da at han har fått gjennomført en forlengelse av utleieavtalen med disse anleggene ( altså gitt seg selv en bedre avtale ).
Hvis ikke Fansen gjennomførerer massiv protest mot denne verkebyllen av en styrforman. Ja vil Bates bli i Leeds til den dagen han tar kvelden. Hvis Bates sal bort. Ja da må fansen vise dette klart ved å boykotte Elland Road

Promotion 2010

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #2 på: August 04, 2009, 11:38:42 »
Tror ikke lenger det er et kunststykke å komme seg opp av denne divisjonen m,ed de spillerne som vi har.

Det du glemmer med Delph er at han kun var god i perioder i fjor. Han spilte seg raskt inn på laget, men ble etterhvert sliten og ble satt ut på kanten for å spare ham. Han hadde lite grunnlag i fjor og ble spart.

Han var ikke bra som kantspiller, han hadde flere stygge taklinger som også ga ham karantener, han driftet inn og ut av kamper. Noen ganger var han eksepsjonelt god på dette nivået, mans andre ganger var han helt ordinær.

Det er klart at med tiden kommer dette til å bli en super spiller. Men han hadde nok forsvunnet før eller siden likevel. Andre spillere er bedre rustet til å ta oss opp!

Grayson er en av de beste managerene vi har hatt på lang tid. Han er rolig, målrettet og engasjert i Leeds United. Tror neppe pengene blir svidd av på noen vi ikke trenger, OG hvem ønsker å spille i 3.divisjon? Kanskje vi har et så godt utgangspunkt tabellmessig i januar at det er da vi kan lokke til oss bedre spillere....

Så bruk pengene på Elland Road og Thorpe Arch slik at klubben igjen blir verd noe!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tony Currie

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #3 på: August 04, 2009, 11:43:22 »
hmm, og linken mellom trådtittel og innlegg er klar som et egg?

Vel, jeg skjønner hva du/dere mener. Jeg er heller ikke uenig at det kan tenkes nytt og uortodokst.

Det er vel knapt noen som tror at Bates kommer til å bruke mer enn en ti-del på FD-summen på nye spillere, men hvis noen blir tilgjengelig fra stallene i CCC/PL fremover, som er noe mer enn Crowe/Higgs, så burde det absolutt brukes penger på et slikt lån/kjøp.

peacock

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #4 på: August 04, 2009, 13:05:22 »
Spar pengene til kjøp når vi rykker opp. Dagens stall er fortsatt mer enn godt nok til opprykk.

h.b

  • Gjest
Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #5 på: August 04, 2009, 13:09:26 »
Hvis Leeds hadde gjort en byttehandel med Bournemouth om at alle spillerne til Leeds gikk dit og motsatt, ja da hadde dere jaggu meg sagt at laget var godt nok til opprykk.
Det er noe med supportere og briller

Leedsulf

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #6 på: August 04, 2009, 13:19:29 »
Hvis Leeds hadde gjort en byttehandel med Bournemouth om at alle spillerne til Leeds gikk dit og motsatt, ja da hadde dere jaggu meg sagt at laget var godt nok til opprykk.
Det er noe med supportere og briller

Hvilke tropper i League 1 mener du er så mye bedre rustet enn oss, siden direkte opprykk med dagens stall virker å være helt mulig?

h.b

  • Gjest
Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #7 på: August 04, 2009, 13:27:35 »
Hvis Leeds hadde gjort en byttehandel med Bournemouth om at alle spillerne til Leeds gikk dit og motsatt, ja da hadde dere jaggu meg sagt at laget var godt nok til opprykk.
Det er noe med supportere og briller

Hvilke tropper i League 1 mener du er så mye bedre rustet enn oss, siden direkte opprykk med dagens stall virker å være helt mulig?

Har ikke satt meg så veldig inn i andres stall. Men det som er sikkert er at Leedsfans tror at stallen er så mye bedre enn den er. Hvis Dos santos hadde kommet til Leeds. Ja da hadde han vært 10 ganger bedre enn han er i Enga. Vi hauser opp spillerne til å være bedre enn de er bare en Leeds drakt er påkledd spillerne

Leedsulf

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #8 på: August 04, 2009, 13:51:49 »
Hvis Leeds hadde gjort en byttehandel med Bournemouth om at alle spillerne til Leeds gikk dit og motsatt, ja da hadde dere jaggu meg sagt at laget var godt nok til opprykk.
Det er noe med supportere og briller

Hvilke tropper i League 1 mener du er så mye bedre rustet enn oss, siden direkte opprykk med dagens stall virker å være helt mulig?

Har ikke satt meg så veldig inn i andres stall. Men det som er sikkert er at Leedsfans tror at stallen er så mye bedre enn den er. Hvis Dos santos hadde kommet til Leeds. Ja da hadde han vært 10 ganger bedre enn han er i Enga. Vi hauser opp spillerne til å være bedre enn de er bare en Leeds drakt er påkledd spillerne

Godt mulig, men jeg tror fremdeles dette Leedslaget er mer enn godt nok for opprykk. I mine øyne er vi bedre nå enn tilsvarende tid i fjor, Delph eller ei. Vi har sikret oss to meget habile midtstoppere for dette nivået, en høyreback som umulig kan være dårligere enn de siste års utgaver, og en venstreback med mer selvtillitt og en godkjent sesong på nakken.

Litt fremover vil den sentrale midtbanen være mye av den samme som i fjor, da Delph ofte bekledde vingen. Her kommer i stedet sannsynligvis Robinson inn, en spiller som har egenskapene til å avgjøre ting på egen hånd, som det har blitt skreket sånn på etter at unge Fabian forsvant.
Howson ser ut som han har lagt på seg 5-10 kg muskler siden forrige sesong, og kan fint bekle en krigerplass på midtbanen, med Kilkenny som servitør foran seg. Nevnte Howsons pasningsfot er ikke å kimse av den heller, forsåvidt. I tillegg snakkes det om en ny signering også, kanskje en direkte erstatter for Delph.
Snodgrass ble bare bedre og bedre utover våren i fjor, og fortsetter forhåpentligvis trenden.
Spissparet vet vi hva står for, i tillegg har vi en skade-/sykdomsfri Showman og Grella i bakhånd. Keeperplassen er også styrket, og om ikke Higgs danker ut Casper, vil han hvertfall holde han på tå hev. Vi får nok også se en fast keeper, og ikke rulléring uke for uke, noe som gir mer trygghet både for selve keeperen og forsvaret foran ham.
Sist men ikke minst har vi en manager som tydeligvis vet hva han driver med.

Alt i alt er jeg superoptimist foran den kommende sesongen som bare er timer unna. I år går vi opp!

Promotion 2010

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #9 på: August 04, 2009, 14:34:34 »

Godt mulig, men jeg tror fremdeles dette Leedslaget er mer enn godt nok for opprykk. I mine øyne er vi bedre nå enn tilsvarende tid i fjor, Delph eller ei. Vi har sikret oss to meget habile midtstoppere for dette nivået, en høyreback som umulig kan være dårligere enn de siste års utgaver, og en venstreback med mer selvtillitt og en godkjent sesong på nakken.

Litt fremover vil den sentrale midtbanen være mye av den samme som i fjor, da Delph ofte bekledde vingen. Her kommer i stedet sannsynligvis Robinson inn, en spiller som har egenskapene til å avgjøre ting på egen hånd, som det har blitt skreket sånn på etter at unge Fabian forsvant.
Howson ser ut som han har lagt på seg 5-10 kg muskler siden forrige sesong, og kan fint bekle en krigerplass på midtbanen, med Kilkenny som servitør foran seg. Nevnte Howsons pasningsfot er ikke å kimse av den heller, forsåvidt. I tillegg snakkes det om en ny signering også, kanskje en direkte erstatter for Delph.
Snodgrass ble bare bedre og bedre utover våren i fjor, og fortsetter forhåpentligvis trenden.
Spissparet vet vi hva står for, i tillegg har vi en skade-/sykdomsfri Showman og Grella i bakhånd. Keeperplassen er også styrket, og om ikke Higgs danker ut Casper, vil han hvertfall holde han på tå hev. Vi får nok også se en fast keeper, og ikke rulléring uke for uke, noe som gir mer trygghet både for selve keeperen og forsvaret foran ham.
Sist men ikke minst har vi en manager som tydeligvis vet hva han driver med.

Alt i alt er jeg superoptimist foran den kommende sesongen som bare er timer unna. I år går vi opp!

I fjor hadde vi heller ikke noen Delph. Det tragiske da var at vi hadde en manager som IKKE visste hva han gjorde!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #10 på: August 05, 2009, 11:51:26 »
Hvis Leeds hadde gjort en byttehandel med Bournemouth om at alle spillerne til Leeds gikk dit og motsatt, ja da hadde dere jaggu meg sagt at laget var godt nok til opprykk.
Det er noe med supportere og briller

Hvilke tropper i League 1 mener du er så mye bedre rustet enn oss, siden direkte opprykk med dagens stall virker å være helt mulig?

Har ikke satt meg så veldig inn i andres stall. Men det som er sikkert er at Leedsfans tror at stallen er så mye bedre enn den er. Hvis Dos santos hadde kommet til Leeds. Ja da hadde han vært 10 ganger bedre enn han er i Enga. Vi hauser opp spillerne til å være bedre enn de er bare en Leeds drakt er påkledd spillerne



....det er det som er en del av å være patriot kanskje!!! Men, føler du treffer et ømt punkt her h.b. Debattene her på forumet i preseason er egentlig ganske like fra år til år med hensyn til vurdering av våre stall med spillere. Tror de fleste kjenner igjen omtrentlig følgende uttaleleser; "Ã…rets spillerstall er god nok for opprykk, ja, vi rett og slett bør klare det!"
Yeboahs vitne

stefan

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #11 på: August 05, 2009, 21:16:34 »
Vi har en stall som er bra nok til play off, men jeg mener personlig vi mangler 2 spillere fra å kunne bli en ener i denne ligaen.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

DenHviteYeboah

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #12 på: August 05, 2009, 21:33:07 »
Vi har en stall som er bra nok til play off, men jeg mener personlig vi mangler 2 spillere fra å kunne bli en ener i denne ligaen.
hyggelig å høre.hb,jarle,undertegnede mfl har ment lenge at vi trenger 2-3 med KVALITET!ikke noe "rask" fra league1 eller league2....jeg har blitt skuffet så mange ganger at jeg hadde håpet vi kunne ha en stall som var milevis bedre enn alle andre i divisjonen.Etter min mening er den overhodet ikke det!

fjellhaugen

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #13 på: August 05, 2009, 21:38:44 »
Vi har en stall som er bra nok til play off, men jeg mener personlig vi mangler 2 spillere fra å kunne bli en ener i denne ligaen.

play off = opprykksfest når du heter Leeds ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #14 på: August 06, 2009, 13:41:27 »
Kjøp fornuftig og selg dyrt, er eneste modell som er gangbar i det lange løp.

Det er det som er realisme.

Stoler på SG til det motsatte er bevist.

For meg er syretesten at om David Prutton er fast på laget, ja da har vi for dårlig stall. Men det er min egen subjektive mening.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #15 på: August 06, 2009, 13:43:00 »
Vi har en stall som er bra nok til play off, men jeg mener personlig vi mangler 2 spillere fra å kunne bli en ener i denne ligaen.
hyggelig å høre.hb,jarle,undertegnede mfl har ment lenge at vi trenger 2-3 med KVALITET!ikke noe "rask" fra league1 eller league2....jeg har blitt skuffet så mange ganger at jeg hadde håpet vi kunne ha en stall som var milevis bedre enn alle andre i divisjonen.Etter min mening er den overhodet ikke det!

Poenget i fotball er ikke bare ha best stall men å få ut potensialet til spillerne over 46 kamper.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #16 på: August 06, 2009, 14:08:51 »
vi har jo brukt penger før, Viduka er sikker klar ... £ 65 000 i uka?
Får han jo på free transfer   :D  ;)

http://www.football365.com/story/0,17033,8652_5476191,00.html

lojosang

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #17 på: August 06, 2009, 16:59:11 »
KVALITET!ikke noe "rask" fra league1 eller league2.

Beckford, rask fra syvendedivisjon.
Mikhailik, noenlunde fast på et Premier League-lag

Jeg vil heller ha mer sånt rask fra syvendedivisjon.  :D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #18 på: August 06, 2009, 17:14:33 »
KVALITET!ikke noe "rask" fra league1 eller league2.

Beckford, rask fra syvendedivisjon.
Mikhailik, noenlunde fast på et Premier League-lag

Jeg vil heller ha mer sånt rask fra syvendedivisjon.  :D
Siden Mikhailik var en skuffelse, så er alle fra PL ubrukelige og siden Beckford slo til så vil alle fra non league slå til i Leeds.....Bra argumentasjon lojosang...-yeah right.Hallo-vi er fortsatt i 3.divisjon uansett om du mener at absolutt alt blir gjort riktig i klubben!

Dennis

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #19 på: August 06, 2009, 20:00:09 »
Jeg tror nok bare lojosang bruker et par eksempler for å poengtere at ikke alltid det mest klare er det beste alternativet, DHY.  ;)

Dessuten er det vel INGEN her som mener at absolutt alt som gjøres er riktig? Vi er jo en PL-klubb i 3.divisjon, er vi ikke? Tror kanskje vi skal si et lite 'hallo!', right back at'cha!  ;)  ::)
Marching on together!

lojosang

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #20 på: August 07, 2009, 02:13:47 »
Ja, det går jo klart fram at argumentasjonen min at jeg mener det var riktig å bruke ufattelig mye mer penger på Mikhailik enn på Beckford.

En spiller blir ikke god av at han er dyr og sitter på benken i Premier League.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #21 på: August 07, 2009, 08:13:34 »
Uansett hvem Leeds henter inn. Så må faktisk kriteriet være at spilleren spiller fast og imponerer på et CCC eller League one lag. Henter vi en fra premier League. Ja da må ihvertfall spilleren være brukt mye av klubben sin. Spillere som er mye benket må Leeds ikke hente inn. Doyle er en slik spiller.Har fått beskjed om at han ikke skal satses på i Coventry. Da skjønner jeg ikke hvorfor ikke Grayson ga han 1 måneds lån med opsjon på sesongen ut hvis han imponerer

DenHviteYeboah

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #22 på: August 07, 2009, 08:23:49 »
Vi har en stall som er bra nok til play off, men jeg mener personlig vi mangler 2 spillere fra å kunne bli en ener i denne ligaen.
hyggelig å høre.hb,jarle,undertegnede mfl har ment lenge at vi trenger 2-3 med KVALITET!ikke noe "rask" fra league1 eller league2....jeg har blitt skuffet så mange ganger at jeg hadde håpet vi kunne ha en stall som var milevis bedre enn alle andre i divisjonen.Etter min mening er den overhodet ikke det!

Poenget i fotball er ikke bare ha best stall men å få ut potensialet til spillerne over 46 kamper.
sant, men hvis du trimmer Ladaen din kan den sikkert hevde seg en stund,men etterhvert får du problemer fordi det tross alt ikke er noe annen enn en Lada.....

mighty leeds

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #23 på: August 07, 2009, 08:29:12 »
Jeg mener pengene for en gangs skyld kan brukes litt fornuftig . Dvs kjøpe tilbake Treningsanlegget. Skal lete lenge etter fornuftig bruk av penger i Leeds de siste årene. Ellers vil jeg si at jeg stoler veldig lite på Ken Bates . Kjenner vi han godt nok vil disse pengene bli puttet i hans egen lomme og til hans mange planer uten et spillerkjøp eller noe tilbakekjøp av noe anlegg desverre.

berlin

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #24 på: August 07, 2009, 10:37:57 »
Uansett hvem Leeds henter inn. Så må faktisk kriteriet være at spilleren spiller fast og imponerer på et CCC eller League one lag. Henter vi en fra premier League. Ja da må ihvertfall spilleren være brukt mye av klubben sin. Spillere som er mye benket må Leeds ikke hente inn. Doyle er en slik spiller.Har fått beskjed om at han ikke skal satses på i Coventry. Da skjønner jeg ikke hvorfor ikke Grayson ga han 1 måneds lån med opsjon på sesongen ut hvis han imponerer

Det med Doyle stemmer ikke. Han spilte 39 kamper for Coventry ifjor og har spilt nær sagt alle pre-season kamper i år, inkludert den aller siste kampen mot Everton (2-2), hvor han også scoret.

Før fjorårssesongen har han spilt 5 sesonger for Coventry, alltid mellom 40 og 50 kamper. Av det kan man slutte at han ikke er benkesliter, og dessuten: at han ikke er en fyr som pådrar seg hamstring i tide og utide.

Ble fortalt av Coleman etter sesongslutt 2008/9 at han nok ville bli brukt mindre i år, da klubben(Coventry) ventet å hente inn "bedre" mb-spillere, hvilket de vel har gjort. Fyren ønsker ikke å være benkesliter, derav lånedealen. Ulikt Sodje så ser det ut som vi får inn et "fit" type. Vil vel heller sammenligne med en annen CCC-spiller som kom til oss i januar, nemlig Naylor, som også ville bli "down the pecking order" hos Ipswich.

I likhet med Naylor har også Doyle vært "player of the year" hos Coventry.

Mener eksempelet "Doyle" skisserer godt hva slags maks-nivå vi kan få til Leeds mens vi er i League 1.

At vi låner han og ikke kjøper han, er ellers bare fornuftig. Dette er et sesong-lån, og til våren har han da igjen 1 år av kontrakten sin med Coventry. Om vi skulle være interessert i å ha han videre, det være seg L1 eller CCC, burde ikke prisen bli skammelig, selv om han skulle finne på å gjøre en "braksesong" i Leeds.

Spillertypen Doyle passer ellers veldig logisk inn på midtbanen. Mer erfaring enn de vi har, ( eks Prutton, som gudene må vite om vil befinne seg på bane, benk eller reservelaget i år) med defensiv styrke, duellstyrke, arbeidshest. Ligner veldig på League 1 etter min mening. Minus: Utsatt for gule/røde kort.

Det gjenstår selvfølgelig å se om han slår til. Grayson har tro på det, men selv ikke han kan garantere det.
« Siste redigering: August 07, 2009, 10:40:31 av berlin »

Tom S

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #25 på: August 07, 2009, 10:45:39 »
Uansett hvem Leeds henter inn. Så må faktisk kriteriet være at spilleren spiller fast og imponerer på et CCC eller League one lag. Henter vi en fra premier League. Ja da må ihvertfall spilleren være brukt mye av klubben sin. Spillere som er mye benket må Leeds ikke hente inn. Doyle er en slik spiller.Har fått beskjed om at han ikke skal satses på i Coventry. Da skjønner jeg ikke hvorfor ikke Grayson ga han 1 måneds lån med opsjon på sesongen ut hvis han imponerer

Det med Doyle stemmer ikke. Han spilte 39 kamper for Coventry ifjor og har spilt nær sagt alle pre-season kamper i år, inkludert den aller siste kampen mot Everton (2-2), hvor han også scoret.

Før fjorårssesongen har han spilt 5 sesonger for Coventry, alltid mellom 40 og 50 kamper. Av det kan man slutte at han ikke er benkesliter, og dessuten: at han ikke er en fyr som pådrar seg hamstring i tide og utide.

Ble fortalt av Coleman etter sesongslutt 2008/9 at han nok ville bli brukt mindre i år, da klubben(Coventry) ventet å hente inn "bedre" mb-spillere, hvilket de vel har gjort. Fyren ønsker ikke å være benkesliter, derav lånedealen. Ulikt Sodje så ser det ut som vi får inn et "fit" type. Vil vel heller sammenligne med en annen CCC-spiller som kom til oss i januar, nemlig Naylor, som også ville bli "down the pecking order" hos Ipswich.

I likhet med Naylor har også Doyle vært "player of the year" hos Coventry.

Mener eksempelet "Doyle" skisserer godt hva slags maks-nivå vi kan få til Leeds mens vi er i League 1.

At vi låner han og ikke kjøper han, er ellers bare fornuftig. Dette er et sesong-lån, og til våren har han da igjen 1 år av kontrakten sin med Coventry. Om vi skulle være interessert i å ha han videre, det være seg L1 eller CCC, burde ikke prisen bli skammelig, selv om han skulle finne på å gjøre en "braksesong" i Leeds.

Spillertypen Doyle passer ellers veldig logisk inn på midtbanen. Mer erfaring enn de vi har, ( eks Prutton, som gudene må vite om vil befinne seg på bane, benk eller reservelaget i år) med defensiv styrke, duellstyrke, arbeidshest. Ligner veldig på League 1 etter min mening. Minus: Utsatt for gule/røde kort.

Det gjenstår selvfølgelig å se om han slår til. Grayson har tro på det, men selv ikke han kan garantere det.

Mykje vettugt her, berlin.
Doyle er ingen spennende signing, men sannsynlegvis er dette noko av det bedre vi kan forvente så lenge vi er i denne divisjonen.
COME ON LEEDS !!

peacock

Sv: Nå må det brukes penger
« Svar #26 på: August 07, 2009, 13:01:09 »
Amen, berlin! På tide å stikke finger'n i jorda; vi ER i League One!