Rikest i League One

Started by Promotion 2010, August 04, 2009, 20:41:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Burde vært et spørsmålstegn her...  ;)

Leeds har gått fra et eksepsjonelt håpløst underskudd til en klubb som drives med overskudd. Nye eiere i Southampton og Brighton gjør kanskje disse klubbene sunnere enn oss, men økonomien i Leeds er lite å klage over.

Sommeren 2008 hadde vi et overskudd på £ 4,5 millioner, i tillegg fikk klubben rundt £ 2,8 millioner (sell-on) da Milner gikk fra Newcastle til Aston Villa sist høst. Ingen utgifter på spillere i 2009 betyr kanskje at overskuddet er enda penere sommeren 2009.

Nå på sensommeren kan vi få en go del pund for Garbutts overgang til Everton. Noen gjetter på hele £ 1 million her.
Og så har vi pengene fra Delph som kan komme opp i utrolige £ 8 millioner hvis vi skal tro de første gjetningene.

Jeg tror faktisk at klubbens inntekter høsten 2008 ble øremerket til fond som skulle finansiere gjenkjøpet av Thorp Arch. Bates sier selv at to finansieringsmodeller vurderes når avgjørelsen om treningsfeltet gjøres.

Det klubben gjør nå med Delph-inntektene er å ruste oss til et hopp oppover i ligasystemet. Reklameinntektene er ikke mye større i CCC og klubben trenger et fundament som er solid! Det har vi nå.

BRING ON THE SEASON!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Penger på bok og spill i 3 divisjon... eller litt gjeld og spill i PL?

Jeg vet hva jeg vil...

Leedsfan

Jeg håper Bates spytter pengene tilbake til klubben!

Personlig trives jeg som supporter i en økonomisk trygg klubb, når de andre går dukken så er det vi som snapper talentene..

Leeds rykker opp i år, stallen er god nok, men setter pris på en vinnertype eller to inn i løpet av uka...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: jarle on August 04, 2009, 20:46:25

Jeg vet hva jeg vil...

Hadde det bare vært så enkelt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Hvis fotball var et spill hvor den med mest penger på bok vant... kan vi jo ta bort alle poeng.

Sportslig suksess er det som gjelder... at det skal trenges mer en 10 år å rette opp en klubb å få den tilbake der vi hører hjemme er latterlig...

Fiorentina som også gikk konkurs... startet 2002 sessongen i 4 divisjon i Italia... i 2004/5 sessongen var de tilbake i serie A...(de var heldige og hoppet 2 divisjoner et år pga utvidelse av Serie B)

Leeds rykket ned 1 divisjon på vanlig måte... 6 år etter er vi enda lengre nede i 3 divisjon...

REMARKABLE!!!

Tony Currie

Jeg vet hva jeg vil...

he he, det vet "vi også!  ;)

Men det må være lov til å håpe at evt. nykommere innen overgangsvinduet stenger, ikke stoppes
av gjerrighet. Selv om jeg tviler på at det kommer noen spillere med prislapp på £ 1 mill eller mer.

Promotion 2010

Quote from: jarle on August 04, 2009, 21:01:50
Hvis fotball var et spill hvor den med mest penger på bok vant... kan vi jo ta bort alle poeng.

Sportslig suksess er det som gjelder... at det skal trenges mer en 10 år å rette opp en klubb å få den tilbake der vi hører hjemme er latterlig...

Fiorentina som også gikk konkurs... startet 2002 sessongen i 4 divisjon i Italia... i 2004/5 sessongen var de tilbake i serie A...(de var heldige og hoppet 2 divisjoner et år pga utvidelse av Serie B)

Leeds rykket ned 1 divisjon på vanlig måte... 6 år etter er vi enda lengre nede i 3 divisjon...

REMARKABLE!!!

Meget, meget enig med deg!  Jeg holder snart ikke ut lenger!  Nå er det vår tur!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

fmtj

Jeg vet hva jeg vil...

...ja, dersom dette hadde stemt, MEN....!!!!
Yeboahs vitne

Bjorn

Quote from: h.b on August 04, 2009, 23:44:09
Mulig rikest.Men desidert gjerrigst

Så bra da. Godt noen har økonomisk vett.  ::)
Marching On! 4276

Bjorn

Skikkelig gjerrigknark altså... Bates ut osv...
::) ::) ::)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson-gets-cash.5523786.jp

Tolmodighet er en dyd sier noen... Du da H.B.?
Marching On! 4276

fjellhaugen

Quote from: Leedsfan on August 04, 2009, 20:49:15
Jeg håper Bates spytter pengene tilbake til klubben!

Personlig trives jeg som supporter i en økonomisk trygg klubb, når de andre går dukken så er det vi som snapper talentene..

Leeds rykker opp i år, stallen er god nok, men setter pris på en vinnertype eller to inn i løpet av uka...

med fare for å ende i samme gapestokk som de "3 vise menn" her inne på forumet må jeg si at dette høres litt for godt til å være sant leedsfan...
sammen med linken til bjørn i innlegget over.

jada,,, klart vi bruker alle pengene på gjenkjøp og nye spillere.

når det skjer tror jeg det, ikke et  sekund før.

fjellhaugen, skeptisk av erfaring :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!