Main Menu

Stemmer det

Started by Corto Maltese, August 06, 2009, 18:41:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Corto Maltese

Jeg har hørt at det bare er Liverpool og Man-scum-Utd som har flere supportere i Norge en Leeds dette er noen år siden. Stemmer det ?

Rudi G.

Nei det stemmer dessverre ikke. Arsenal har også flere medlemmer, enn så lenge.

http://www.supporterunionen.no/index.php?option=com_content&view=article&id=228&Itemid=54

Dennis

Så vidt jeg kan huske å ha lest et sted, var vi flere enn Arsenal da vi var i PL...?
Marching on together!

Tom S

Quote from: Mr Kaizer on August 06, 2009, 20:17:31
Så vidt jeg kan huske å ha lest et sted, var vi flere enn Arsenal da vi var i PL...?

Det er riktig.
Men, det er himla langt fram til topp 2...
COME ON LEEDS !!

Corto Maltese

Quote from: Tom S on August 06, 2009, 22:10:03

Det er riktig.

Jeg tviler nok på at noen lag vil ta igjen topp 2 med antal medlemmer. Da må et mirkakel skje tror jeg

Jeg er egnetlig litt overrasket over at Tottenham hadde så mange medlemmer som de hadde

Dennis

Quote from: Tom S on August 06, 2009, 22:10:03

Det er riktig.

Det syns jeg faktisk er helt ok!
Marching on together!

fjellhaugen

om man ser på tilskuer antall rett helg, ligger vi på topp 3-5 dersom vi har hjemmkamp og "de 4 store" har bortekamp. ganske spes med tanke på divisjonen vi ligger i.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!