Skrevet av Emne: KAMP: vs WALSALL 18/8  (Lest 114792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #540 på: August 18, 2009, 23:09:56 »
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist
Min katt koser seg mellom skjerm og tastatur...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #541 på: August 18, 2009, 23:09:59 »
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Klssikker !  ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #542 på: August 18, 2009, 23:10:42 »
Watc-coe
Det e så deilig... ;D

MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Torpe-do

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #543 på: August 18, 2009, 23:12:25 »
Hei! Kom akkurat inn, og har tydeligvis lest den automatiske scoringsvarselen jeg får på sms feil, for jeg trodde vi tapte i siste sekund.


SINNSYKT digg å komme på forumet og se at jeg hadde lest feil!!!


Hvem scoret, og kan jeg få et kort kampreferat, værsåsnill??  :) :) :) :)

Vær så snill, folkens, et ørlite kampreferat ?

Leeds styrte første halvdel av 1.omgang, så tok Walsall over men Leeds avslutta best. Mange halvsjangsa i 1. omgang.

Begge lag gikk ut i 110 i begynnelsen av 2.omgang. Leeds fortsatte og skape "halvsjangsa". Så i det 79 minutt sklir Rui innafor 16metern og skape straffer for Walsall, som Parkin omsette i mål.

Leeds gir sæ ikke og fortsette og presse nåkka som føre til at Bradley Johnson skåre i det 83min.
I det 87 minutt så e det Beckford som e på plass og ordne 2-1 til Leeds.

Rettferdig resultat etter min mening ;D

MOT!!


Oyoyoyo! Takk for godt kampreferat, men jeg må innrømme jeg blir noe bitter at jeg ikke hørte dette live på radio :)


Uansett, dette er en GLEDENS dag, seier og nå har jeg lest (noe av) tilbakekjøpet av TA.

Jeg kommer til å være den mest fornøgde personen på alle Bergens puber i kveld!
(med mindre jeg møter på andre ihugga Leedsfans av noen bergensere. Håper forsåvidt å møte dem :))


Pettersen97

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #544 på: August 18, 2009, 23:13:58 »
Hei! Kom akkurat inn, og har tydeligvis lest den automatiske scoringsvarselen jeg får på sms feil, for jeg trodde vi tapte i siste sekund.


SINNSYKT digg å komme på forumet og se at jeg hadde lest feil!!!


Hvem scoret, og kan jeg få et kort kampreferat, værsåsnill??  :) :) :) :)

Vær så snill, folkens, et ørlite kampreferat ?

Leeds styrte første halvdel av 1.omgang, så tok Walsall over men Leeds avslutta best. Mange halvsjangsa i 1. omgang.

Begge lag gikk ut i 110 i begynnelsen av 2.omgang. Leeds fortsatte og skape "halvsjangsa". Så i det 79 minutt sklir Rui innafor 16metern og skape straffer for Walsall, som Parkin omsette i mål.

Leeds gir sæ ikke og fortsette og presse nåkka som føre til at Bradley Johnson skåre i det 83min.
I det 87 minutt så e det Beckford som e på plass og ordne 2-1 til Leeds.

Rettferdig resultat etter min mening ;D

MOT!!


Oyoyoyo! Takk for godt kampreferat, men jeg må innrømme jeg blir noe bitter at jeg ikke hørte dette live på radio :)


Uansett, dette er en GLEDENS dag, seier og nå har jeg lest (noe av) tilbakekjøpet av TA.

Jeg kommer til å være den mest fornøgde personen på alle Bergens puber i kveld!
(med mindre jeg møter på andre ihugga Leedsfans av noen bergensere. Håper forsåvidt å møte dem :))



Værsågod :)
Du får ta nån seierspils for mæ å om det va det som va plan ;D
The Mighty Whites

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #545 på: August 18, 2009, 23:16:11 »
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist
Min katt koser seg mellom skjerm og tastatur...
ikk katt,      attr=datter(klipp&lim ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #546 på: August 18, 2009, 23:18:31 »
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist
Min katt koser seg mellom skjerm og tastatur...
ikk katt,      attr=datter(klipp&lim ;D ;D ;D
:D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #547 på: August 18, 2009, 23:20:02 »
Hei! Kom akkurat inn, og har tydeligvis lest den automatiske scoringsvarselen jeg får på sms feil, for jeg trodde vi tapte i siste sekund.


SINNSYKT digg å komme på forumet og se at jeg hadde lest feil!!!


Hvem scoret, og kan jeg få et kort kampreferat, værsåsnill??  :) :) :) :)

Vær så snill, folkens, et ørlite kampreferat ?

Leeds styrte første halvdel av 1.omgang, så tok Walsall over men Leeds avslutta best. Mange halvsjangsa i 1. omgang.

Begge lag gikk ut i 110 i begynnelsen av 2.omgang. Leeds fortsatte og skape "halvsjangsa". Så i det 79 minutt sklir Rui innafor 16metern og skape straffer for Walsall, som Parkin omsette i mål.

Leeds gir sæ ikke og fortsette og presse nåkka som føre til at Bradley Johnson skåre i det 83min.
I det 87 minutt så e det Beckford som e på plass og ordne 2-1 til Leeds.

Rettferdig resultat etter min mening ;D

MOT!!


Oyoyoyo! Takk for godt kampreferat, men jeg må innrømme jeg blir noe bitter at jeg ikke hørte dette live på radio :)


Uansett, dette er en GLEDENS dag, seier og nå har jeg lest (noe av) tilbakekjøpet av TA.

Jeg kommer til å være den mest fornøgde personen på alle Bergens puber i kveld!
(med mindre jeg møter på andre ihugga Leedsfans av noen bergensere. Håper forsåvidt å møte dem :))



Værsågod :)
Du får ta nån seierspils for mæ å om det va det som va plan ;D

Det var planen, og det skal jeg jaggu gjøre!
Forventningene som de var, kombinert med nyhetene om at vi begynner å kjøpe tilbake god, gammel stolthet, ja det varmer!!

Har akkurat sendt melding til kjæresten at jeg har ikke vært så glad på mange år!
Jeg bytta akkurat til Strongbow bortedrakt for anledningen uteliv!

Over og ut, karer! MOT!!





Allanclarke

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #548 på: August 18, 2009, 23:28:59 »
Dette var fantastisk. Så meget mørkt på det etter 1-0, men vi snudde det på slutten og det kjennetegner jo ett topplag. Fortsatt lenge igjen, men ikveld kan jeg legge meg med en god følelse. Ser fram til lørdag nå ;D ;D ;D

SirOlsen

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #549 på: August 18, 2009, 23:32:50 »
Det er lenge siden jeg har hatt en sånn opptur som jeg har hatt ikveld  :)

Fra å ha den stort sett vanlige kosen med LUTV og forumet gikk jeg rett i bånn da de satte straffen imot oss. Men du verden som vi snudde kjærringa og hele buskapen i en vanvittig fart! :D

Dette var vel noe av det bedre jeg har opplevd av Leeds-opplevelser de siste åra kjenner jeg.. flyter enda på denne! Ble nesten så jeg måtte tørke en liten tåre i øyekroken da jeg hyla JAAAAAAA JAAAAAAAA Ã…Ã…Ã… HÆRREGUDISVARTEF*****NN!!! SÃ… DEILIG BECKS OG JOHNS!! ;D
og Leeds fansen nesten overdøvde til og med meg via LUTV radioen.. nei dette var en orntlig herlig kveld folkens...
Jeg skulle bare ønske de som ikke er fornøyd med kamptråden (jfr kamptråd-debatten) kunne fått bare et minutt inne i kroppen min og kjent det jeg har kjent ikveld.. jeg unner alle mine medfans å kjenne det samme, for dette er bare ren nytelse! Nykter men allikevel så ruset!  ;D

Gratulerer med herlige 3 nye poeng alle sammen! :)
-SirOlsen-

nord

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #550 på: August 18, 2009, 23:35:29 »
Herligt!

 ;D ;D
tillykke allesammen!
 

Evig Pint

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #551 på: August 18, 2009, 23:35:47 »
F**n så deilig!!!!!!!!  :D:D:D:D
Marching on together

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #552 på: August 18, 2009, 23:36:05 »
Natta. Nå legger jeg meg med et smil om munnen

MooCow

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #553 på: August 18, 2009, 23:36:35 »
Beckford saves the day  :D


..........again  ;D

AndyMathie

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #554 på: August 18, 2009, 23:54:02 »
 ;D ;D ;D ;D

Ja dette var stort gutta! Helt fantastisk. Har lest gjennom hele kamp tråden og trodde at her kom det første tapet, men så snur det så fort. Helt fantastisk, bare helt fantastisk ;D ;D ;D

Fikk ikke med meg kampen igjen  pga hadde kamp sjøl som vi vant 6-3. Network Norway begynner å komme sæ ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #555 på: August 19, 2009, 00:29:43 »
United are back! United are back!

 By Ethel Kuntt
August 18 2009
Simon Grayson's men made it four wins out of four tonight with a thoroughly deserved - though hard fought - win at Walsall's Banks' Stadium. We are now joint top with Colchester and Charlton who also have 100% records, but have slightly superior goal difference. Especially Colchester. After a couple of lack-lustre first halves in recent games, it was important for Leeds to hit the ground running against Walsall and show the world that we can sustain a performance over the full 90 minutes.

And we certainly hurtled out of the blocks. A couple of early corners were followed by a Jermaine Beckford header which Walsall keeper Clayton Ince did brilliantly to turn onto a post. Leeds continued to press throughout the first half against a very well organised Walsall team and were unlucky not to go in front just before the break, when the lively Beckford was judged offside when clean through.

After the break it was much of the same, with Beckford again testing Ince on more than one occasion. But as the game drifted on, that vital breakthrough just wouldn't come.

Then - on 18 minutes - disaster struck. Rui Marques was harshly judged to have brought down an opponent in the area and Walsall's new striker Sam Parkin made it two penalty conversions in two games to put the Saddlers ahead.

But this is not the Leeds of last season. Grayson's men rolled up their shirt sleeves, gritted their teeth and threw everything into attack.

On 83 minutes they got their reward - a superb diving header from a corner by Bradley Johnson deservedly pulling us level. And - moments later - Rui Marques atoned for his earlier error with an excellent through ball which was finished calmly by the magnificent Jermaine Beckford. Even when ahead, we still pressed for more with Robert Snodgrass firing into the side netting in the 90th minute.

So overall a thoroughly deserved win and our 100% record intact. More importantly, we gave a performance worthy of promotion chasers and showed immense character when we fell behind against the run of play.

Well done lads - roll on Tranmere on Saturday!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #556 på: August 19, 2009, 00:36:44 »
STAT ATTACK 
0 Shots On Target 9
1 Shots Off Target 10
10 Fouls (Conceded) 5
5 Corners 5
0 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0
 REFEREE: Anthony Taylor 


Wow 1-19 i skuddforsøk mot et bra lag på bortebane!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sveifors

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #557 på: August 19, 2009, 07:48:39 »
Kamprapport fra Leedsfan på kamp:


   
   Posted 18 August 2009 11:45 PM
just got home and what a night that was! some frustrating football and some great fighting spirit. thought it might have been one of those nights when that pen went in, but we showed some superb fight and spirit to rally on and win a game that we would have lost last year. heres how i thought the players did:

Higgs - not much to do but he did it well, ed looks assured and kicking is first class

Crowe - caught out of position once or twice but worked hard, good attacking outlet and looks a good solid player.

Hughes - worst player on the park for me, gave away posession all too easily and too often, is not a left back.

Kisnorbo - this bloke looks a class above. he is big, strong and can head a ball. reads the game well and looked solid all night.

Marques - looked very assured and played well with Paddy.some vital blocks and clearances.

Snodgrass - looked very poor until a last minute run, gave the ball away a bit too much and didnt look interested at times.

Johnson - had a very good good game for me, tracked back, got stuck in, some good crosses and took his goal well.

Doyle - worked hard and broke their play up well and some good calm passing.

Howson - played the simple game very well tonight. Didnt stand out but played OK.

Becchio - worked his socks off all night long, as usual. Ssome important defensive work early on, won his flick ons and held the ball up well.

Beckford - great early chance saved well by Ince, worked hard tonight, chased things down, was lucky the ref didnt see him kick out at Jones. Missed a glorious chance at 0-0 but scored with a class finish.

Robinson (sub) - looked OK when he came on
Kilkenny (sub) - looked good i thought, took the ball and distributed well, not on for long enough.
Prutton (sub) - no time to make an impact
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

LEO

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #558 på: August 19, 2009, 07:50:18 »
Det som imponerte meg mest var Grayson`s taktiske manøver på null null.

Han byttet inn Robinson og Kilkenny.  Tok ut defensiv midtbanespiller og venstre back Hughes.

Tydelig offensive takter som ble avgjørende.
Kilkenny er offensiv og kreativ midtbanespiller, i tillegg ønsket Grayson å ha Hughes på banen pga hans skuddben.

KJEMPE BRA
 

Leedsulf

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #559 på: August 19, 2009, 08:12:57 »
Natta. Nå legger jeg meg med et smil om munnen

The Boy Eddie Gray likes this.
OEF likes this.
Ken Bates likes this.


 ;)

MacMurder

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #560 på: August 19, 2009, 08:17:55 »

Borge

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #561 på: August 19, 2009, 08:21:05 »
Nå er formen på topp.
Kommunen låner Leeds penger til gjenkjøp av Thorp Arch. Bates bruker pengene som Leeds har på bok til å kjøpe tilbake Elland Road og selger så klubben til en med penger. I januar så får Grayson beskjed om at han får 25 million pund til spillerkjøp i sommer . Men under forutsetning av at det blir hentet inn kvalitet.
Ps Jeg har ikke rørt flaska
Støtter deg 100% ;D
Borge

Frode

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #562 på: August 19, 2009, 08:28:04 »
Nå er formen på topp.
Kommunen låner Leeds penger til gjenkjøp av Thorp Arch. Bates bruker pengene som Leeds har på bok til å kjøpe tilbake Elland Road og selger så klubben til en med penger. I januar så får Grayson beskjed om at han får 25 million pund til spillerkjøp i sommer . Men under forutsetning av at det blir hentet inn kvalitet.
Ps Jeg har ikke rørt flaska
Nå ... du må nok ha nippet til en liiiten tår .. ;D
 

AllWhiteTøyen

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #563 på: August 19, 2009, 08:31:01 »
Knallmatch, og en sterk borteseier. Beckford kom nok en gang til mange sjanser, og det var orgasmisk når han endelig fikk satt en.
 

Allanclarke

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #564 på: August 19, 2009, 08:36:54 »
Sov fantastisk godt i natt pga Leeds igår. Utrolig deilig med seieren. Nå kan jeg gå på skolen og smile i hele dag ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #565 på: August 19, 2009, 08:49:47 »
Fikk de gode nyhetene av en kollega i morges!!! Herlig! Ser at de to rivalene Colchester og Charlton også snudde sine kamper og Hudderfield da...7-1!!! Dette blir en spennende sesong, kjenner det allerede!
Ser i kampreferatet over her at Becchio jobbet hardt som vanlig, men at også Beckford jobbet bra i denne kampen. Og scoret igjen!!! Han er gull verd for oss, ingen tvil om det.
9 av 9! Vidunderlig med en sånn åpning av årets sesong. I fjor tapte vi kampen mot Walsall borte, og jeg lurer på om ikke vi spilte 1-1 hjemme, litt usikker der altså.
Gratulerer alle felles Leedsvenner! Vi er i støtet!
Yeboahs vitne

martind

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #566 på: August 19, 2009, 09:12:01 »
Utrolig deilig med 3 strake! Må fortsette hjemme mot Tranmere til helgen. Et av de andre lagene kommer snart til å feile, og da er vi fort helt på toppen. 2 strake borteseire i serien også!!! Dette blir sesongen for opprykk tror jeg!!
MOT!! We are Leeds!

bwirum

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #567 på: August 19, 2009, 09:22:19 »
Her er målene:

http://www.youtube.com/watch?v=y4TQtJXFvx8


To kanonbra mål også. Noen som har sett straffesituasjonen, hører noen snakker om at den var litt billig?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pale

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #568 på: August 19, 2009, 10:14:28 »
To klassescoringer er det.
Strålende heading av Johnson (godt han ikke prøvde å skyte;)) og hvilket mål av Beckford.

Hvilke andre spisser i denne divisjonen scorer slike mål?
Nå er det bare å telle dager fram til 1 september og krysse alt som finnes for at han ikke blir solgt.

Det må også sies at forsvarsspillet til Walsall ved målene våre var skikkelig dårlig. Men mål kommer jo som regel av feil fra det ene laget.

GeirO

Sv: KAMP: vs WALSALL 18/8
« Svar #569 på: August 19, 2009, 10:50:21 »
Fin heading av Bradley. Merkelig at ingen var i nærheten av å markere han. Fint for oss!

Har vært mye skriving om en fin pasning fra Rui til Becks før det andre målet. Ser bare en lang ball mot Walsalls midtstopper som blir dårlig klarert. Becks skyter veldig raskt og overraskende. En ekte måljeger!
MOT