Leedstur m/medbragt :)

Started by Per Arne, August 12, 2009, 16:51:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per Arne

Denne høsten har kona mi sagt seg villig til å være med over. Vi har ikke bestemt helg ennå. Er det noen andre som som har kjæreste/kone, glad i champagne og shopping, som skal ha henne med på tur denne høsten? Leeds er jo blitt en flott by etterhvert, med alt en storby skal ha, så også jentene trives der. Hun skal selvsagt våre med på kamp, og også en tur til Peter. Men om hun har noen å shoppe og drikke champis med noen timer, slipper jeg lettere unna, og kan nyte noen timer på pub med gutta....

;D  ;D

P.S: Og nå venter jeg i spenning på kommentarene, spesielt fra Asbjørn og Lojo... :)

Asbjørn

Quote from: Per Arne on August 12, 2009, 16:51:44
P.S: Og nå venter jeg i spenning på kommentarene, spesielt fra Asbjørn og Lojo... :)

...er det noe med tøffel & sånn du venter på å høre???   :D

Men, se nå hva Geiremann skriver (i På tur til England) om hva Susanne-fruen hans tenker om høstferien da :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12482.0
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Denne høsten har kona mi sagt seg villig til å være med over. Vi har ikke bestemt helg ennå. Er det noen andre som som har kjæreste/kone, glad i champagne og shopping, som skal ha henne med på tur denne høsten? Leeds er jo blitt en flott by etterhvert, med alt en storby skal ha, så også jentene trives der. Hun skal selvsagt våre med på kamp, og også en tur til Peter. Men om hun har noen å shoppe og drikke champis med noen timer, slipper jeg lettere unna, og kan nyte noen timer på pub med gutta....

;D  ;D

Hadde det ikke vært for den der jævla VIF tilhørigheten din så kunne jeg kansje tenkt på det... ;D

Men seriøst, så har jeg planlagt å ta budeien med , men ikke før 19.feb og de kampene da. Men du må jo følge henne rundt på shopping o.l, det jo altid en PUB i nærheten  i Leeds, kansje vanker det bonuspoeng også ??? Men verken du eller hun kommer til å angre, sist Kirsti var med synes hun det var helt fantastisk artig ;D
Ollan

Per Arne

Quote from: ollan on August 13, 2009, 13:05:33

;D  ;D

Hadde det ikke vært for den der jævla VIF tilhørigheten din så kunne jeg kansje tenkt på det... ;D

Men seriøst, så har jeg planlagt å ta budeien med , men ikke før 19.feb og de kampene da. Men du må jo følge henne rundt på shopping o.l, det jo altid en PUB i nærheten  i Leeds, kansje vanker det bonuspoeng også ??? Men verken du eller hun kommer til å angre, sist Kirsti var med synes hun det var helt fantastisk artig ;D

Hehe... Vif er vel ikke-tema i Leeds..?  :)  Er en ganske hyggelig kar selv med klansmedlemskap...  ;D

lojosang

;D  ;D

Skulle undertegnede komme med spydigheter overfor noen som ikke bare har skaffa seg kjering, men attpåte ei som er villig til å bli med på Leedskamp? Ja, se det sku tatt seg ut!  ;D
- Leif Olav

martind

Vi er en gjeng som skal over til Hudederfield matchen. Da er det fler koner/kjærester og som skal være med tror jeg. Vi har ikke bestilt enda, men kommer til å dra over denne helgen. Sikkert noen av de som er glad i shopping og sjampanje :)

Selv er min samboer mest glad i å drikke øl hos Peter!! :) klager ikke på valg av dame nei :)
MOT!! We are Leeds!

Robert

Burde nesten ha en egen tråd med "Hva kan damene finne på i Leeds" eller noe.
Sliter litt selv, og prøver å overbevise min samboer at Leeds er en veldig bra shopping-by.
Noen som har noen linker jeg kan lokke henne med? Shoppingsenter, resturanter eller andre ting en dame kan trenge? Spa-hotell?!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Daltor

Hei. Vi i styret har lenge tenkt på å lansere en mer familietur. Selv tenker jeg å presentere en torsdag- søndag tur hvor fredagen brukes til å gå The three peeks race -  en meget flott fottur i Yorkshire Dales.

Leeds er jo en flott shoppingby - mine to døtre på 22 og 20 kan verifisere dette. det sier ikke lite :)

Tor D.