Skrevet av Emne: Noreg, eg elskar deg!  (Lest 1582 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Noreg, eg elskar deg!
« på: August 12, 2009, 21:05:16 »
Norge er en drittnasjon fotballandslagsmessig. Idag hadde jeg bestemt meg for å gå å se Harry Potter på kino og bare drite i hele Norge, men av en eller annen grunn så klarte jeg ikke holde meg unna ikveld. Måtte bare se...

Jeg angrer ikke! Selv om dommeren var latterlig, så var kampen latterlig artig. Det har vært sånn litt for ofte de siste ti årene. Alt håp er ute og jeg har mistet troen fullstendig på at Norge skal komme tilbake. Så gjør de det igjen. 4-0 mot Skottland er dødelig sterkt, uavhengig om dommeren var elendig!

Vi møtes på Sagaøya, og jeg regner med Norge kludrer det til der for å være ærlig!

Harry Potter er skotte! Lenge leve Harry Potter!

fjellhaugen

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #1 på: August 12, 2009, 21:12:23 »
snop å se kampen i kveld, klart et par rare dommeravgjørelser er til å stille spørsmåltegn ved, men de to største slik jeg ser det er straffen som ikke er straffe og det røde kortet som strengt tatt også kan forsvares.

gleder mer over norge enn alt det andre i kveld.

og grattis til riise etter all dritt i avisene de siste dagene :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

auren

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #2 på: August 12, 2009, 21:31:57 »
Tja.... Elendige i 35 minutt, men gode i 50 minutt. Det hadde ALT å si at Skottland fikk en mann utvist OG at Norge scoret umiddelbart. Tør ikke tenke på utfallet hvis Skottland ikke hadde fått rødt kort, evt. Norge ikke hadde scoret på påfølgende frispark.

Nivået første halvtimen var minst like dårlig som Darlington-Leeds!

Forhåpentligvis skaper dette positivisme og selvtillit, slik at vi for en gangs skyld kan være gode 11 mot 11.

auren, som langt i fra tar av...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #3 på: August 12, 2009, 22:56:13 »
Takk for denne Norge!

Når man leser lagoppstillingen på VG Live (var på jobb) så er det ikke vanskelig å se at Norge har større potensiale rent lagmessig enn hva skottene står for.

Selvtillit er en meget stor del av fotball og om Norge vinner neste kamp, kan man kanskje få spilt på seg litt av dette. Problemet (tror jeg) er og har vært at det er for få ledere i laget. Sett oppimot 94-utgaven hvor "samtlige" spillere var kapteiner, har vi i dag Hangeland og kanskje Riise og Carew, som går litt foran i duellene. Nå så jeg ikke kampen selv, men hvordan klarte Hoset seg?

Blir forresten artig å se om "anti-Norgerne" (jeg kjenner mange) kommer utav skapene og erklærer seg som fans igjen, nå.  :D
Marching on together!

lojosang

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #4 på: August 13, 2009, 00:06:25 »
Grindheim var vel kaptein på Haugesund. Var han ikke det i Enga også en stund?
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #5 på: August 13, 2009, 01:23:42 »
Jeg syntes definitivt at Wæhler er en som virkelig står frem. Etter min mening har han vært langt bedre enn Hangeland i denne kvalikken!!
KEEP FIGHTING!!

asLeeds

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #6 på: August 13, 2009, 08:22:05 »
Kanon 2omgang av Norge igår,Norsk samba ;D
DALHEIM WHITES

Blank_File

Sv: Noreg, eg elskar deg!
« Svar #7 på: August 13, 2009, 10:01:51 »
Hoset spilte en meget god kamp. Du har kanskje sett hva som sto idag på 100% fotball? :) Fletcher måtte klippe Hoset fordi han fikk han til å se ut som en dust. :)