Skrevet av Emne: Grayson har det sportslige ansvar  (Lest 10139 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #60 på: August 17, 2009, 16:39:18 »
Når Leeds er i CL er det grunn til å være fornøyd!!!

Joa, men bare sånn passe ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sander

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #61 på: August 17, 2009, 17:43:00 »
....eller 44 kamper, da vet vi jo veldig sikkert hvor dette bærer!!!  8)

I så fall kan han vel like godt få lede laget de to siste kampene også eller?  ::)
 

baste

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #62 på: August 17, 2009, 17:47:03 »
Kan si grunnen til min skepsis og negativitet. Hele tiden etter at ( mannen jeg ikke skal nevne navn på ) kom til klubben ble vi fortalt at det skal satses. Laget har blitt dårligere og dårligere for hvert år. Mannen lover oss spillere inn, men kun rejects har ankommet klubben. Leeds er i dag dårlig forspent på de fleste plasser og vil mest sannsynlig ikke rykke opp denne sesongen heller.
At laget har vunnet 3 kamper på rad mot meget svak motstand gir meg ikke en aha. Nå rykker vi opp.
Men bevares. Muliugens Grayson kan gjøre gull av Gråstein. Men tviler på det. For da hadde ikke Blackpool ligget så dårlig utsatt i CCC under hans ledelse.
At Blackpool rykka opp fra League one var delvis hans fortjeneste. Men det er faktisk lettere å rykke opp med et lite lag enn et lag som har forventningspresset på seg. Et mindre lag regner ikke alle med og andre lag tar derfor lettere på de mindre lagene. Mot Leeds så vil jo alle andre lag spille best mulig. Men nå er det snart å tenke på Leeds som et stort lag.
Så til deres forundring. Jeg støtter Grayson 100%, men hadde forventet at han hentet inn bedre spillere. men min støtte er kun til det faktum at Leeds ikke har noen mulighet til opprykk. Hvis det skjer. Ja da må grayson forate Leeds

Til din og min forbauselse, h.b, så er jeg tildels enig med deg! Jeg er mest skuffet over innkjøpet av Doyle, men så var det dette med å skape gull av gråstein da. Akkurat det tror jeg er mulig i denne divisjonen!  ;) Det som skurrer hos meg er at du påstår at Bates har lovet suksess. Det har han nok ikke, men han har lovet å få økonomien på fote! Det er han i ferd med å greie.  :)

Misfornøyd med innleie/ kjøp? Av Doyle. Så langt har Doyle innfridd, tror han blir bedre og bedre når han får spilt sammen med lagkammeratene noen kamper. At Bates ikke har/ bruker mere penger er jo tragisk. Alle pengene ifra salget av Delph skulle vært tilbakeført til Grayson. Da hadde vi kunne fått inn 4 gode L1 spillere.

Crazyleeds

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #63 på: August 17, 2009, 17:50:39 »
Jeg tror vi skal ha litt is i magen folkens fortsatt en liten stund til overgangsvinduet stenger, og Grayson er ikke så blind på øya som folk her inne tror, han ser nok at han trenger å forsterke, og nå har vi midler faktisk til å gjøre det etter salget av delph...så bare vent, grayson er ikke en som går ut å sier noe før ting er klappet og klart, men det vil ikke si at det ikke jobbes med nye spillere, selv savner jeg en god sentral, som er litt mer kriger enn dem vi har pr dags dato, samt en spiss som kan true beckford/becchio...Grella virker sykt spennende, men fortsatt litt ung og uerfaren..men bare vent, snart kan vi juble over et par kjøp skal vi se:) Gleder meg til kamp i morgen, måtte lykken fortsette:)!!! MOT!!

bwirum

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #64 på: August 18, 2009, 16:25:54 »
SG har jo sagt at han forventer å forsterke med et par stykker før vinduet stenger, så inntil det motsatte er bevist (les: vinduet er stengt uten at vi har noen nye) velger jeg å tro på han.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

R - R

Sv: Grayson har det sportslige ansvar
« Svar #65 på: August 19, 2009, 00:11:37 »
At ein venstrekant står på ønskelista er eg rimeleg sikker på, med mindre Johnson har overbevist Simon Grayson at han duger. Vi har uansett ikkje alternativ til han, så eg trur ein ny venstrekant vil bli henta inn (jmf. det mislukka forsøket å hente Hammill). Elles er det litt tynt med alternativ på høgrebacken, men Hughes er vel tenkt som back-up der. Det har og vore snakk om ein ny spiss, så eg trur desse tre posisjonane er dei mest aktuelle. At det kjem nokon inn og nokre ut er sannsynleg.
- Rune