Main Menu

Skolestart

Started by ArneS, August 17, 2009, 21:43:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ArneS

Da er ungene klar for skolesesongen 2009/2010!

Den 17. mann

Tom S

COME ON LEEDS !!

Rudi G.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Dennis

Marching on together!

trondt

Robert

Skulle ønske jeg gikk på skolen igjen, istedenfor å jobbe. Tenk hvor mye lettere det hadde vært..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sleivind

Quote from: ->Robert on August 18, 2009, 08:48:13
Skulle ønske jeg gikk på skolen igjen, istedenfor å jobbe. Tenk hvor mye lettere det hadde vært..

Jeg skulle ønske jeg jobbet, og ikke begynt på nok et skoleår. Tenk hvor mye lettere det hadde vært!

fjellhaugen

glad jeg jobber og ikke sitter og teller hvor mye studiegjeld jeg kan klare å pådra meg ved å ta 2 fag til og et år til på benken  :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Quote from: fjellhaugen on August 18, 2009, 15:27:10
glad jeg jobber og ikke sitter og teller hvor mye studiegjeld jeg kan klare å pådra meg ved å ta 2 fag til og et år til på benken  :D

Hvem er det som gidder å telle hvor mye man har i studiegjeld da?   :D :P

fjellhaugen

Quote from: Sleivind on August 18, 2009, 19:17:37
Quote from: fjellhaugen on August 18, 2009, 15:27:10

Hvem er det som gidder å telle hvor mye man har i studiegjeld da?   :D :P

du er tydeligvis en av de med mye skjønner jeg ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Har 3 gutter , en jobber , tvillingene har startet på ungdomsskolen. alle 3 har Scum United tendenser !!!!!!! mitt familieliv er URETTFERDIG !!!!  :'( LEEDS4EVER.

Asbjørn

Quote from: Andersen on August 18, 2009, 23:37:51
Har 3 gutter , en jobber , tvillingene har startet på ungdomsskolen. alle 3 har Scum United tendenser !!!!!!! mitt familieliv er URETTFERDIG !!!!  :'( LEEDS4EVER.

Du får spandere langhæljj i Leeds!

Det pleier å gjøre vei i vellinga :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Trur det toget er gått når det gjelder å påvirke gutta mine til å konvertere  til Leeds ! Kona er ferdig på skolen i juni neste år satser da på å dra over til Leeds og få med seg en kamp på høsten forhåpentligvis da i CCC leage  ;D  Men et godt forslag Asbjørn ! LEEDS4EVER.

Rudi G.

Har 3 gutter , en jobber , tvillingene har startet på ungdomsskolen. alle 3 har Scum United tendenser !!!!!!! mitt familieliv er URETTFERDIG !!!!  :'( LEEDS4EVER.

Du har tydligvis gjort en elendig jobb på hjemmebane :o ;). Har selv to gutter på 8 og 9 som var innmeldt i LUSCOS før de kom hjem fra klinikken. Planen deres er å bli fotballspillere og spille gratis for LU for å hjelpe laget opp i PL igjen :D og jeg har ikke påvirket dem i det hele tatt. ::)

Brian G.

Quote from: Rudi G. on August 21, 2009, 18:44:30
Har 3 gutter , en jobber , tvillingene har startet på ungdomsskolen. alle 3 har Scum United tendenser !!!!!!! mitt familieliv er URETTFERDIG !!!!  :'( LEEDS4EVER.

Du har tydligvis gjort en elendig jobb på hjemmebane :o ;). Har selv to gutter på 8 og 9 som var innmeldt i LUSCOS før de kom hjem fra klinikken. Planen deres er å bli fotballspillere og spille gratis for LU for å hjelpe laget opp i PL igjen :D og jeg har ikke påvirket dem i det hele tatt. ::)

Det er sant! ;D
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Andersen

Nei Rudi G.  har ikke påvirket gutta på noen måte! Man skal gå forsiktig frem med å påvirke barn vet du !  ;D der kommer pedagogen frem i meg ,  :D jeg jobber i barnehage  ;D Det eneste jeg har sagt til tvillingene er at de skal oppføre seg pent på ungdomsskolen så går det greit de 3 åra de er der. Var selv en habil fotball spiller i yngre dager , men kan se av ballspillet til gutta mine, at fotball ligger ikke for dem!  :(  Det at de har Scum U . sympatier  må skyldes ytre påvirkning fra kamerater på skole / fritid.  Har selv en tvillingbror som holdt med Leeds i mange år , men konverterte til Scum U. må ha noe med at en nordmøring scoret seiersmålet i champions Leage i 99 !  LEEDS4EVER.

The Gentle Giant

Quote from: Brian G. on August 21, 2009, 19:10:49
Quote from: Rudi G. on August 21, 2009, 18:44:30

Det er sant! ;D

Eg vil også spele på Leeds!
8)