Skrevet av Emne: Lambert til Norwich!  (Lest 2012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Lambert til Norwich!
« på: August 18, 2009, 12:27:36 »
Muligens off topic, men Norwich har idag ansatt Paul Lambert (fra Colchester) som ny manager, etter at Bryan Gunn fikk sparken for noen dager sia!

Ift Leeds sine opprykksjanser, er jo dette helt perfekt:

Colchester har startet sesongen som en rakett, og jeg tror de kunne ha blitt en farlig utfordrer til opprykk. Nå blir de påtvunget et managerbytte allerede etter to kamper.

Norwich blir enda farligere med Lambert som manager - enn det jeg tror de ville ha vært med Bryan Gunn. Men så er det jo slik da, at Gunn har handlet inn et helt lag av nye spillere i sommer, og Lambert har helt sikkert sine egne idéer om hvilke spillere han vil satse på. Blir sikkert uro noen uker utover, og forhåpentligvis havner Norwich så langt bak at det blir for mye å hente inn når Lambert til syvende og sist får skikk på laget.

I tillegg merker jeg meg at Lambert ikke har fått noen langtidskontrakt i Norwich, men samme type rullerende kontrakt som Macca hadde i Leeds. Med andre ord - her får fort også Lambert sparken om resultatene ikke blir gode nok.....



So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #1 på: August 18, 2009, 13:36:30 »
Alltid fornøyelig med dine analyser Midjo og det løfter forventningene når du konkluderer med at det kan være negativt utslagsgivende for en stor opprykksrival.

Leeds må selvsagt gjøre opprykksjobben selv, men litt "hjelp" fra lag som Norwich, Charlton og Southampton gjør ingenting.  ;)
Marching on together!

Frode

Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #2 på: August 18, 2009, 13:58:14 »
Nå tror jeg Norwich ville vært farligere enn Colchester selv med Gunn som manager ... men det er lov å lete etter halmstrå så lenge de går i favør av oss  ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #3 på: August 18, 2009, 14:01:59 »
Nå tror jeg ikke dette er fordel oss. Colchester vil sannsynlig falle av i løpet av sesongen, men Norwich vil bli bedre og bedre. Og når de da får en god manager. Ja da svekker ikke akkurat dette Norwich.
Men dette må taes med en klype salt. Jeg vet ingenting om denne Lambert

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #4 på: August 18, 2009, 14:28:38 »
Alltid vanskelig å vurdere effekten av slike managerbytter, men kan ikke tenke meg at det slår så veldig heldig ut å bli tvunget til å gjøre store rokeringer på manager-/trenersiden bare to kamper inn i sesongen.

Lambert tar ellers med seg hele teamet sitt fra Colchester til Norwich - så det kan jo bli spennende å se hva Colchester klarer å stable på beina til kampen mot Leeds om halvannen uke.....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

bwirum

Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #5 på: August 18, 2009, 16:23:35 »
Nå tror jeg ikke dette er fordel oss. Colchester vil sannsynlig falle av i løpet av sesongen, men Norwich vil bli bedre og bedre. Og når de da får en god manager. Ja da svekker ikke akkurat dette Norwich.
Men dette må taes med en klype salt. Jeg vet ingenting om denne Lambert
Her er jeg helt enig med deg h.b.

Men på kort sikt er det forhåpentligvis positivt for oss, i forhold til første Colchester-matchen. Og 3 poeng, det er som kjent 3 poeng :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #6 på: August 19, 2009, 00:03:09 »

Norwich blir enda farligere med Lambert som manager - enn det jeg tror de ville ha vært med Bryan Gunn. Men så er det jo slik da, at Gunn har handlet inn et helt lag av nye spillere i sommer, og Lambert har helt sikkert sine egne idéer om hvilke spillere han vil satse på. Blir sikkert uro noen uker utover, og forhåpentligvis havner Norwich så langt bak at det blir for mye å hente inn når Lambert til syvende og sist får skikk på laget.


...og etter i kveld er de 8 poeng bak.
Og det på tre kamper :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #7 på: August 19, 2009, 00:45:09 »

Norwich blir enda farligere med Lambert som manager - enn det jeg tror de ville ha vært med Bryan Gunn. Men så er det jo slik da, at Gunn har handlet inn et helt lag av nye spillere i sommer, og Lambert har helt sikkert sine egne idéer om hvilke spillere han vil satse på. Blir sikkert uro noen uker utover, og forhåpentligvis havner Norwich så langt bak at det blir for mye å hente inn når Lambert til syvende og sist får skikk på laget.


...og etter i kveld er de 8 poeng bak.
Og det på tre kamper :)

inside information  ??? ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #8 på: August 19, 2009, 08:52:22 »
Muligens off topic, men Norwich har idag ansatt Paul Lambert (fra Colchester) som ny manager, etter at Bryan Gunn fikk sparken for noen dager sia!

Ift Leeds sine opprykksjanser, er jo dette helt perfekt:

Colchester har startet sesongen som en rakett, og jeg tror de kunne ha blitt en farlig utfordrer til opprykk. Nå blir de påtvunget et managerbytte allerede etter to kamper.

Norwich blir enda farligere med Lambert som manager - enn det jeg tror de ville ha vært med Bryan Gunn. Men så er det jo slik da, at Gunn har handlet inn et helt lag av nye spillere i sommer, og Lambert har helt sikkert sine egne idéer om hvilke spillere han vil satse på. Blir sikkert uro noen uker utover, og forhåpentligvis havner Norwich så langt bak at det blir for mye å hente inn når Lambert til syvende og sist får skikk på laget.

I tillegg merker jeg meg at Lambert ikke har fått noen langtidskontrakt i Norwich, men samme type rullerende kontrakt som Macca hadde i Leeds. Med andre ord - her får fort også Lambert sparken om resultatene ikke blir gode nok.....






Jeg synes ikke dette er off topic i det hele tatt. Handler jo om lag i vår liga og det er veldig relevant. Dessuten har du jo viktige refleksjoner rundt dette! Bra!! Håper du har rett også vedrørende Colchester. Norwich sliter veldig foreløpig og det virker kaotisk. Kommer nok senere på høsten vil jeg tro!
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28804
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lambert til Norwich!
« Svar #9 på: August 19, 2009, 09:07:20 »

Jeg synes ikke dette er off topic i det hele tatt. Handler jo om lag i vår liga og det er veldig relevant. Dessuten har du jo viktige refleksjoner rundt dette! Bra!! Håper du har rett også vedrørende Colchester. Norwich sliter veldig foreløpig og det virker kaotisk. Kommer nok senere på høsten vil jeg tro!

Vel, enn så lenge handler dette om Norwich City, og da er det nok off topic så det holder.
Men, vil tråden etter hvert omhandle de som kniver som mest med Leeds om tittelen (optimist nå ja...) kan vi evt flytte den tilbake etter hvert. :)

Men at det er gode refleksjoner her, det er hevet over enhver tvil. :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan