Skrevet av Emne: Hvordan oppnå suksess  (Lest 6330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hvordan oppnå suksess
« på: August 20, 2009, 09:44:13 »
Jeg så på Burnley - Manu i går og merket meg at Manu ikke har en spiller som kan utgjøre forskjellen på å tape eller å vinne. Samt at midtbanen til Manu så høyst ordinær ut.Jeg gjorde meg da følgende tanker.
Ronaldo var den spilleren som kunne utgjøre den lille forskjellen. Cantona var også en slik spiller.Hva har de til felles. Jo de spilte på et lag som hadde en midtbane som var flinke til å gi dem de rette ballene slik at de kunne utgjøre den store forskjellen.
I gårsdagens kamp så la jeg merke til at midtbanen til Manu hadde gått ut på dato, Giggs var for gammel og de har Scoles som også har sett sine beste dager. Andre midtbanespillere på Manu er milelangt fra å være like gode som den kremgenerasjonen Manu hadde ifjor og for noen sesonger siden.

Hva har dette med Leeds å gjøre.
Jo de gangene vi har vunnet noe så hadde Leeds faktisk den spilleren som utgjorde forskjellen. Bremner,Lorimer,Cantona før han gikk til Manu, Mc Allister og Strachan for å nevne noen
Vi hadde samtidig en spiss som putta så det holdt.
I dag har vi faktisk en slik person på nivå 3. Nemlig Beckford. Så det er utrolig viktig at vi beholder denne spissen, tredobble lønnen hans hvis det er det som skal til. Fosvinner han så rykker ikke Leeds opp. Så enkelt er det.
Og samtidig så bør vi faktisk gå til innkjøp av en midtbanespiller som er uten tvil bedre enn de vi allerede har.
Får vi det så rykker Leeds opp.  

For i fremtiden for å få Leeds tilbake til toppen. Ja da må Leeds grave dypt i lommeboka for å kjøpe en slik spiller og ekstra dypt for å få spilleren til å ville spille for Leeds.
For her mener jeg at Leeds ikke kan ha et sparelønnsbudsjett hvis Leeds skal oppnå suksess. De beste spillerne bør tjene desidert bedre enn de dårligste

MacMurder

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #1 på: August 20, 2009, 10:30:54 »
En spiller ala Delph med andre ord.

bwirum

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #2 på: August 20, 2009, 11:16:45 »
Jeg er langt på vei, nei faktisk, jeg er helt enig med deg h.b!

Jeg tror nok også Grayson tenker i de baner, en midt á la Delph, helst en ving. Selvsagt helst også en backup-spiss, men her er jeg mer usikker på hva som er mulig å få til.

Jeg er utrolig spent på hva som evt. dukker opp før 1/9.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sveifors

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #3 på: August 20, 2009, 11:55:46 »
Jeg er enig med deg h.b.

Vi trenger akkurat en slik spiller og han bør være mere erfaren en Delph.

Jeg har etterlyst en sjef/dirigent/inspirator/ballvinner på midtbanen lenge. Jeg tror nok at Grayson også prøver å få tak i det.

I intervjuer med Grayson sier han nettopp dette .

Han ønsker spillere "for the wright reason" og som "can help us out of this division" og som kan gjøre laget bedre.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #4 på: August 20, 2009, 13:21:01 »
Velkommen etter h.b...

dette har jeg gjentatt 100 ganger her inne...
det er det lille ekstra av kvalitet på et par spillere som utgjør den store forskjellen på lag.

Men utrolig nok ville de fleste at Beckford skulle gå da han krevde litt extra cash...
Og Delph... ja han kunne nok blitt den mannen iår...

Og han er langt fra erstattet enda...


So far so good... men holder det hele sessongen???



h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #5 på: August 20, 2009, 13:25:38 »
Har ment dette hele tiden Jarle.
Men det hjelper ikke hvis vi har en eier som ikke skjønner denne tankegangen. Hvis Bates hadde skjønt at den beste måten å oppnå suksess/ rykke opp til eliten i engelsk fotball er gjennom dette. Ja da ville faktisk Grayson få betydelig bedre arbeidsvilkår. Da hadde vi hatt en eier som jobbet med samme tankegang som Grayson, og ikke slik det er nå hvos manageren må jobbe etter tankegangen til styreformannen.
Men dette er en tråd som jeg ikke hadde tenkt å dra Bates inn i. Men kanskje det er umulig å diskutere dette uten å diskutere Bates

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #6 på: August 20, 2009, 13:31:26 »
En spiller ala Delph med andre ord.



Dette svaret lå også å min tunge etterhvert som jeg leste meg nedover h.b innlegget. En kreativ midtabenspiller er gull verd. Delph var ung, men i sine beste øyeblikk gjorde han alderen til skamme. Vi kan få kreative, rutinerte midtbanefolk uten å ruinere oss tror jeg, en lur spiller som kan tre gjennom vår toppfolk foran. Hvem???? Aner ikke for øyeblikket! Hvor mye???? Aner ikke for øyeblikket! Er det mulig for Leeds å få dette til med økonomisituasjonen etc.???? Aner ikke det heller....men, det hadde vært bra for laget!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #7 på: August 20, 2009, 13:42:21 »
Et lag trenger matchvinnere, det sier seg selv.

Becks er en av disse, men de kommer også i andre former; Naylor var en matchvinner i hele vår, i fra slutten av mars med stor hjelp av makker Sodje. Jeg har troa på at Kisnorbo blir en og det er selvsagt lov å håpe at Higgs blir en poengsanker mellom egne stenger.

Spisser/offensive midtbanespillere er de klart enkleste å peke ut som matchvinnere, men de trengs på hele banen. Likevel, at Becks blir er selvsagt av høyeste prioritet for Leeds.

Kanskje vi bør fortelle Grayson om dette?  ::)
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #8 på: August 20, 2009, 14:38:30 »
En spiller ala Delph med andre ord.



Dette svaret lå også å min tunge etterhvert som jeg leste meg nedover h.b innlegget. En kreativ midtabenspiller er gull verd. Delph var ung, men i sine beste øyeblikk gjorde han alderen til skamme. Vi kan få kreative, rutinerte midtbanefolk uten å ruinere oss tror jeg, en lur spiller som kan tre gjennom vår toppfolk foran. Hvem???? Aner ikke for øyeblikket! Hvor mye???? Aner ikke for øyeblikket! Er det mulig for Leeds å få dette til med økonomisituasjonen etc.???? Aner ikke det heller....men, det hadde vært bra for laget!

Kilkenny  ;)
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #9 på: August 20, 2009, 14:55:08 »
Enig i at Kilkenny har det (lille) extra... men er det nok?


h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #10 på: August 20, 2009, 14:55:50 »
En spiller ala Delph med andre ord.



Dette svaret lå også å min tunge etterhvert som jeg leste meg nedover h.b innlegget. En kreativ midtabenspiller er gull verd. Delph var ung, men i sine beste øyeblikk gjorde han alderen til skamme. Vi kan få kreative, rutinerte midtbanefolk uten å ruinere oss tror jeg, en lur spiller som kan tre gjennom vår toppfolk foran. Hvem???? Aner ikke for øyeblikket! Hvor mye???? Aner ikke for øyeblikket! Er det mulig for Leeds å få dette til med økonomisituasjonen etc.???? Aner ikke det heller....men, det hadde vært bra for laget!

Kilkenny  ;)


Nå fikk jeg kaffen i halsen.
Leeds har pr idag ikke den spilleren som kan være tiltenkt en rolle på midtbanen.Som en liten kortsiktig løsning så kunne det kanskje være ok å få Vieira til Leeds. Han koster mye penger i lønn, men ingenting i overgang.

sveifors

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #11 på: August 20, 2009, 15:12:45 »
En spiller ala Delph med andre ord.



Dette svaret lå også å min tunge etterhvert som jeg leste meg nedover h.b innlegget. En kreativ midtabenspiller er gull verd. Delph var ung, men i sine beste øyeblikk gjorde han alderen til skamme. Vi kan få kreative, rutinerte midtbanefolk uten å ruinere oss tror jeg, en lur spiller som kan tre gjennom vår toppfolk foran. Hvem???? Aner ikke for øyeblikket! Hvor mye???? Aner ikke for øyeblikket! Er det mulig for Leeds å få dette til med økonomisituasjonen etc.???? Aner ikke det heller....men, det hadde vært bra for laget!

Kilkenny  ;)


Nå fikk jeg kaffen i halsen.
Leeds har pr idag ikke den spilleren som kan være tiltenkt en rolle på midtbanen.Som en liten kortsiktig løsning så kunne det kanskje være ok å få Vieira til Leeds. Han koster mye penger i lønn, men ingenting i overgang.

Hva skal vi med "stappmette" spillere. Vi må ha spillere med ambisjoner om å være med på å føre Leeds tilbake.

Vår midtbane består idag pasninggssikre spillende kattepuser, derfor kom Doyle inn. Vi trenger litt mere jern på midtbanen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Tjalla

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #12 på: August 20, 2009, 15:40:12 »
En spiller ala Delph med andre ord.



Dette svaret lå også å min tunge etterhvert som jeg leste meg nedover h.b innlegget. En kreativ midtabenspiller er gull verd. Delph var ung, men i sine beste øyeblikk gjorde han alderen til skamme. Vi kan få kreative, rutinerte midtbanefolk uten å ruinere oss tror jeg, en lur spiller som kan tre gjennom vår toppfolk foran. Hvem???? Aner ikke for øyeblikket! Hvor mye???? Aner ikke for øyeblikket! Er det mulig for Leeds å få dette til med økonomisituasjonen etc.???? Aner ikke det heller....men, det hadde vært bra for laget!

Kilkenny  ;)


Nå fikk jeg kaffen i halsen.
Leeds har pr idag ikke den spilleren som kan være tiltenkt en rolle på midtbanen.Som en liten kortsiktig løsning så kunne det kanskje være ok å få Vieira til Leeds. Han koster mye penger i lønn, men ingenting i overgang.

Hva skal vi med "stappmette" spillere. Vi må ha spillere med ambisjoner om å være med på å føre Leeds tilbake.

Vår midtbane består idag pasninggssikre spillende kattepuser, derfor kom Doyle inn. Vi trenger litt mere jern på midtbanen.

Mener du ærlig talt at du foretrekker Doyle fremfor Vieira fotballmessig (om man ser bort fra lønn osv..)? Eller misforsto jeg nå?  ???
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

bwirum

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #13 på: August 20, 2009, 15:48:41 »
Har ment dette hele tiden Jarle.
Men det hjelper ikke hvis vi har en eier som ikke skjønner denne tankegangen. Hvis Bates hadde skjønt at den beste måten å oppnå suksess/ rykke opp til eliten i engelsk fotball er gjennom dette. Ja da ville faktisk Grayson få betydelig bedre arbeidsvilkår. Da hadde vi hatt en eier som jobbet med samme tankegang som Grayson, og ikke slik det er nå hvos manageren må jobbe etter tankegangen til styreformannen.
Men dette er en tråd som jeg ikke hadde tenkt å dra Bates inn i. Men kanskje det er umulig å diskutere dette uten å diskutere Bates

Og der kom det gitt. Det er jo ingen som har vært uenig i at det hadde vært bedre med en annen eier. Det er ingen som VILLE bli kvitt Becks.

Poenget er at jeg tror det skal være mulig å finne en midtbanemotor for en rimeligere penge enn £10-20 mill. Vi MÃ… forholde oss til de økonomiske realitetene, og handle deretter. Jeg tror faktisk, om vi bare beholder Becks ut sesongen nå, at vi har en meget god mulighet for direkte opprykk med den troppen som er. Med en midtbanemotor og en ving tror jeg vi er nærmest sikret. Og jeg tror som sagt at vi kan få tak i det for en sum som er mulig å håndtere for Leeds per dd.

Hva vi må gjøre når vi snakker om å komme fra CCC til PL er selvfølgelig en helt annen skål, men med litt flaks så er da klubben såpass attraktiv at den kan tiltrekke seg en noe mer pengesterk kjøper enn Bates er, som kan dra oss det ekstra hakket opp for igjen å slåss om CL-plasser!

MOT!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Bites Yer Legs

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #14 på: August 20, 2009, 15:49:26 »
Enig i at Kilkenny har det (lille) extra... men er det nok?



Håper virkelig at Grayson kan få ut potensialet hans, for det mener jeg er enormt! Husk at dette er en kar som spilte PL-fotball som 19-åring og da ble regnet som et supertalent.

Om det er nok er selvfølgelig vanskelig å svare på nå, men det er minst like vanskelig å bedømme om en gitt ny signering kan tilføre det 'lille extra'.

Jeg for min del har troen på at en skadefri Kilkenny under Graysons ledelse kan nærme seg sitt potensial og videre tilføre Leeds det 'lille extra'
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #15 på: August 20, 2009, 16:09:11 »
Jeg tror ikke bare poenget er lønn. Gode spillere som vi ikke produserer selv vil neppe spille i 3.divisjon. Hva skal det stå i kontrakten? Du slipper på en fri, hvis vi ikke rykker opp...?

Den supre midtbanemannen som vil til oss for å få oss opp finnes neppe...


Jeg tror ikke at denne skrikingen hjelper heller. Jeg regner med at Hammill kunne kommet til oss hvis det var et sportslig bra tilbud han fikk. Det var det ikke...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #16 på: August 20, 2009, 16:12:55 »
Selvsagt er det en mulighet for at Leeds rykker opp denne sesongen uten å kjøpe inn noe kvalitet. Det er også en mulighet for opprykk hvis Leeds selger unna Beckford,Bechio,Snodgrass og et par andre spillere.
Men poenget her er at ved en ytterligere forsterkning av stallen med f.eks Vieira. Ja da er sannsynligheten ganske stor for direkte opprykk.
Leeds tåler ikke en sesong til i League one. Med forsterkninger så kan vi rykke opp. Uten forsterkninger så kan det hende vi rykker opp. Vil påstå at Leeds med dagens stall har ca 65% mulighet for direkte opprykk.
Hvis vi henter inn Vieira  og et par andre så tror jeg denne muligheten er 90%.
Og det er en hakkande stor forskjell på 65% og 90%

h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #17 på: August 20, 2009, 16:18:47 »
Jeg tror ikke bare poenget er lønn. Gode spillere som vi ikke produserer selv vil neppe spille i 3.divisjon. Hva skal det stå i kontrakten? Du slipper på en fri, hvis vi ikke rykker opp...?

Den supre midtbanemannen som vil til oss for å få oss opp finnes neppe...


Jeg tror ikke at denne skrikingen hjelper heller. Jeg regner med at Hammill kunne kommet til oss hvis det var et sportslig bra tilbud han fikk. Det var det ikke...

Samtidig så må du huske på at gode tallenter som vi produserer selv vil garantert forsvinne fra Leeds United hvis Leeds United fremdeles spiller i League One neste sesong.
Leeds må investere i kvalitet for å lykkes og for å beholde de beste tallentene

Dennis

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #18 på: August 20, 2009, 16:21:09 »
Nå er det flere som så kampen mot Walsall som tilegner Neil Kilkenny mye av æren for at Leeds endelig klarte å holde på ballen og skape sjanser som endte i to sene mål.

Mulig du får kaffen i halsen, Håkon, men den offensive kreativiteten Kilkenny har i tøflene, er mer enn god nok som matchvinneregenskaper i L1. Det er ikke alltid at det som skal til for suksess kun befinner seg andre steder enn i Leeds.

Det som taler imot Kilkenny er duellspillet og det faktum at han sliter mye med skader. Offensivt er han en av de bedre på midtbanen i mine øyne, men det er viktig at han slipper ballen raskere enn under Macca, noe han gjorde på våren.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #19 på: August 20, 2009, 16:28:45 »
Kanskje det kaizer.
Men motstanderne våre hittil har vært lag som vil kjempe for å overleve i denne diskusjonen. Jeg personlig har liten tro på at Kilkenny er mannen som har det lille ekstra. Og jobben til Grayson er å sette de beste spillerne sammen til å fungere. Men jaggu meg så er jobben hans også å finne måter å forbedre laget på. Og hvis det innebærer nye spillere. Ja da er det hans forbaska plikt å prøve å få bedre spillere til klubben

Dennis

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #20 på: August 20, 2009, 16:48:23 »
Kanskje det kaizer.
Men motstanderne våre hittil har vært lag som vil kjempe for å overleve i denne diskusjonen. Jeg personlig har liten tro på at Kilkenny er mannen som har det lille ekstra. Og jobben til Grayson er å sette de beste spillerne sammen til å fungere. Men jaggu meg så er jobben hans også å finne måter å forbedre laget på. Og hvis det innebærer nye spillere. Ja da er det hans forbaska plikt å prøve å få bedre spillere til klubben

Og hvordan skal han kunne det, om han ikke får midler til å hente disse klassespillerne du snakker om (Vieira nå, Diouf tidligere og Scholes på begynnelsen av sommeren) - uten å trekke inn hva grunnen til manglende midler er videre i denne diskusjonen(!).

Flere ganger påpeker du at vi må ha meget klare forsterkninger om vi skal rykke opp, men så vil du sparke Grayson om vi ikke klarer opprykk? Videre fortalte du også at alt sportslig ansvar ligger hos Grayson (noe jeg forsåvidt er enig i) men at han ikke kan tilegnes mer enn delvis ansvar for den meget gode jobben i Blackpool.... ?

En ting til: Er klare forsterkninger kun spillere som koster oppimot £1mill? Var ikke Naylor en klasseforsterkning i vinter, på tross av at de færreste løp nedover gaten mens vi slengte drakten rundt oss over hodet, da han ble signert? Hva med Sodje? Snoddy? Becchio? Jeg gleder meg til Kisnorbo viser oss klassestopperspill utover sesongen!

Jeg er enig i at Exeter og Wycombe blir å finne på den nedre halvdel i mai, kanskje under streken også. Walsall tror jeg minst blir en middelhavsfarer. Jeg er derimot ikke enig at det har vært enkle kamper frem til nå; jeg tror du undervurderer flyten opprykkslag ofte befinner seg i utover høsten etter opprykk til divisjonen over. Etter all sannsynlighet ville Hartlepool, Swindon og det sjiktet vært langt enklere motstandere i starten av sesongen, mens Exter og Wycombe antakelig er enklere å møte i den andre halvdelen.

Eller er det slik at Scum (du liker veldig godt å henvise til det møkkalaget) kan avskrive suksess basert på gårsdagens kamp alene? Om du mener så, forstår jeg selvsagt i langt større grad mange av argumentene dine, til tross for at jeg er sterkt uenig. I så fall skulle jo vi slått Scum om vi hadde møtt dem nå! Det samme med Wealdstone!  ::)

9 poeng på disse tre kampene er faktisk ingen walk in the park! Som kravstort publikum og drittleie av L1 (hva enn de mest velutdannede fotballhodene på forumet måtte tro) så forventet vi det, men vi har virkelig startet ligaen meget bra, ikke bare til godkjent.
« Siste redigering: August 20, 2009, 17:01:32 av Mr Kaizer »
Marching on together!

ragnar

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #21 på: August 20, 2009, 16:51:23 »
Tror opprykks sjansene til Leeds minsker betraktelig om de godtar noe bud på Becks. Tror han er innstilt på å spille ut sesongen for Leeds og ta en bosman neste sesong om ikke Bates kommer med et tilbud som han og agenten kan godta. Becks har utvilsomt det lille ekstra som er viktig for å avgjøre kamper. Grella kunne sikkert vært en ok erstatter for Becks, men tror ikke det hadde blitt like mange mål på han. Men det får vi forhåpentligvis ikke testet ut.  ::)

Den sentrale midtbanen er for grå med Howson/Doyle evt Prutton/Hughes. At Kilkenny kom inn på tirs gjorde sitt til at kreativiteten steg mange hakk på sentral midtbane og han er vel den per dags dato som har det lille ekstra på akkurat denne plassen. Så spørs det om han tåler å spille hele kamper eller heller skal være en joker i løpet av andre omgangen.  8)

I Snodgrass og Robbo har jo Leeds spillere som kan gjøre litt uventede ting selv om Snodgrass ikke er spektakulær og Robbo ikke helt har funnet seg til rette i Leeds enda.

En ting som er like viktig er løpene til backene. Her har jo vi fått målgivende på begge backene hittill i sesongen så om Leeds fortsetter med det så blir det enda et angrepsvåpen. Men da kan ikke Hughes få være på backen. Da blir det sikkerhet bakover fremfor alt...
*In El Loco we trust!*

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #22 på: August 20, 2009, 17:12:36 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!
« Siste redigering: August 20, 2009, 17:33:58 av Rudi G. »

baste

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #23 på: August 20, 2009, 17:26:14 »
En sentral linje går igjen i alle lag som vinner/ gjør det bra. Vi har ett brukbart lag nå og jeg har klokketro på Doyle som rett mann på midtbanen.

Ny, god Keeper- Higgs,

Kirsnobo/ Naylor (back)

Doyle/ Howson (midtbane)

og Bekcs på topp.

I tilleg har vi Snoddy som blir bedre og bedre, Becchio som jobber for 2

auren

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #24 på: August 20, 2009, 17:48:05 »
Jeg tror også Kilkenny vil vise seg som en solid spiller i L1 denne sesongen. Husker da han kom til Leeds. Da hadde han spilt meget bra på lån i Oldham og var blant annet regissøren bak 3-1 seieren Oldham hadde på ER. Dessverre gjorde Maccas spillestil Killa til en dårlig spiller. Det samme har vi sett med Bradley Johnson. Han gikk på lån til Brighton, spilte 8 kamper og laget 5 mål. Nå får vi kanskje se konturene av en Johnson som er god nok for Leeds på venstrevingen. Jeg tror Macca holdt på å "ødelegge" både Kilkenny og Johnson med sin naive spillemåte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #25 på: August 20, 2009, 17:52:32 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!

To setninger med en smule kontradiktion.... Hvis Leeds Council nekter å bidra til å kjøpe tilbake Thorp Arch, så må nok Becks ofres! Eller så mister vi sjelen vår!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

metaljon

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #26 på: August 20, 2009, 17:55:37 »
Jeg tror også Kilkenny vil vise seg som en solid spiller i L1 denne sesongen. Husker da han kom til Leeds. Da hadde han spilt meget bra på lån i Oldham og var blant annet regissøren bak 3-1 seieren Oldham hadde på ER. Dessverre gjorde Maccas spillestil Killa til en dårlig spiller. Det samme har vi sett med Bradley Johnson. Han gikk på lån til Brighton, spilte 8 kamper og laget 5 mål. Nå får vi kanskje se konturene av en Johnson som er god nok for Leeds på venstrevingen. Jeg tror Macca holdt på å "ødelegge" både Kilkenny og Johnson med sin naive spillemåte.

auren
Enig!!
Killa og Johnson vil være gode for oss i år! Tror Killa tar over plassen til Doyle etterhvert...har liksom ikke trua på spillere som er på lån :-\
The Chief!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #27 på: August 20, 2009, 17:59:41 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!

To setninger med en smule kontradiktion.... Hvis Leeds Council nekter å bidra til å kjøpe tilbake Thorp Arch, så må nok Becks ofres! Eller så mister vi sjelen vår!

 ::)

Jeg tror desverre at Beckford blir solgt med denne grunnen.
Før 01 september  så sier Bates. Vi måtte ikke selge Beckford. Men frykten for å ikke få dette lånet gjorde at vi følte at vi ikke hadde noe valg.
Etter 01 september så er disse pengene for Beckford borte på en merkelig måte og Leeds leaser da Thorp Arch av kommunen.
Ergo. Vi eier ingenting den dagen Kommunen leaser Thorp Arch til Leeds og pengene fra salget av Beckford og Delph har blitt borte i systemet

Pettersen97

Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #28 på: August 20, 2009, 18:18:20 »
Jeg fårstår ikke hvorfor det spekkuleres her om at Beckford skal selges. SG har gjentatte ganger i diverse intervjuer de siste ukene sakt at Beckford blir i LU til minst neste sommer og det arbeides aktivt for at han forlenger kontrakten innen den tid.

For å oppnå suksess må vi beholde de spillerene vi har, i det minste de som er klare kandidater til 1. laget. Videre må vi tilknytte oss en ny sentral midtbanespiller, en ny spiss og muligens en ny venstrekant. Disse må være av en slik kvalitet at de kan kan gå rett inn på laget. Dette tror og håper jeg SG arbeider med hver dag, det sier han ihvertfall selv. Blir disse tingene realitet er jeg 100% sikker på at vi rykker opp i år. Altså sukesess!

Til slutt må TA være i vårt eie innen 10. oktober. Da er fremtiden sikret og LU står på alle måter sterkere og verdien av klubben vil antageligvis økes betraktelig.

Presisering: Jeg mener laget vi har pr. dags dato er mer en bra nok til opprykk men vi må ha backup i tillfelle skader og suspensjoner som vi vet vil komme!

To setninger med en smule kontradiktion.... Hvis Leeds Council nekter å bidra til å kjøpe tilbake Thorp Arch, så må nok Becks ofres! Eller så mister vi sjelen vår!

 ::)

Jeg tror desverre at Beckford blir solgt med denne grunnen.
Før 01 september  så sier Bates. Vi måtte ikke selge Beckford. Men frykten for å ikke få dette lånet gjorde at vi følte at vi ikke hadde noe valg.
Etter 01 september så er disse pengene for Beckford borte på en merkelig måte og Leeds leaser da Thorp Arch av kommunen.
Ergo. Vi eier ingenting den dagen Kommunen leaser Thorp Arch til Leeds og pengene fra salget av Beckford og Delph har blitt borte i systemet

Måtte du for guds skylld ikke være sann "drømt"!! :o
The Mighty Whites

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hvordan oppnå suksess
« Svar #29 på: August 20, 2009, 18:24:36 »
Hvis utgangspunktet for denne tråden er gårsdagens kamp mellom Burnley og Scum, er jeg mer interessert i å høre hva Burnley gjorde riktig, enn hva Scum gjorde feil….

Jeg mener … HALLO!...... VÃ…KN OPP!!  … vi spiller på nivå tre!!!…. for tredje år på rad!!!!….  8) 8)   Greit nok at vi er den evige storklubben Leeds United – og at vi har ambisjoner om å bli like flinke som Ajax og Barcelona, men i dagens situasjon tror jeg vi har mye mer å lære av Burnley enn av pengemaskinene i M***chester.

Noen som så kampen i går og har noen fornuftige tanker om Burnley? Fortjent seier – eller griseflaks i 90 minutter?  Kvalitetsspillere i Burnley?  Robbie Blake og feite Brian Jensen matchvinnere i hver sin ende av  banen? Hvordan kunne de vinne dette – når de tapte omtrent alt de hadde av treningskamper i sommer?  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....