Skrevet av Emne: KAMP: vs TRANMERE 22/8  (Lest 60745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Another_Roger

KAMP: vs TRANMERE 22/8
« på: August 21, 2009, 18:48:07 »
Eg såg til min forskrekkelse at ingen hadde laga tråd til kampen, så difor tok eg like godt og laga ein sjølv. Kanskje litt bråkjekt på eit leedsforum, men den sjansen er eg villig til å ta!

Eg gidd ikkje skrive masse fakta og statistikk frå tidlegare møter, men i fjor vann begge lag sine heimekampar. Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.

 Tranmere kjem til å tape 90% av bortekampane i år, og morgonsdagen kamp er intet unntak. Eg gruar meg faktisk til å følgje kampen då eg veit det kjem til å bli smertefullt. Eg tørr knapt streife inn om tanken på kva Beckford kan utrette mot vårt ikkje eksisterande forsvar.

Kva føler Leedsfansen om kampen? Eg er ikkje så opptatt av historie og statistikk, så det får andre eventuelt føye til. Snakkes....
« Siste redigering: August 21, 2009, 18:51:17 av Another_Roger »

TK20

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #1 på: August 21, 2009, 19:16:02 »
Hei igjen Rogern. Godt å se du ikke er skremt bort. :)

Vi har hatt en knall sesongstart til nå, og vil vel bli ekstremt skuffet alle mann om dette ikke ender med 3 poeng. Allikevel er jeg nervøs, da jeg vet nedturen aldri er langt unna når man er Leeds-fan.

Hva gjelder vårt lag tipper jeg vi stiller uendret fra kampen mot Walsall, selv om jeg synes det er på tide å la Robbo/Killa prøve seg fra start, og la Hughes/Doyle hvile. Men dette vet vår ikke-naive manager best (det er deilig endelig å kunne stole på manager'n).

Tipper 2-0 (2x Becchio).

Promotion 2010

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #2 på: August 21, 2009, 19:22:45 »
Kjelvi........?


Mye reising eller?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

josoer

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #3 på: August 21, 2009, 19:27:03 »
Snakk om sola! ::)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #4 på: August 21, 2009, 19:49:42 »
Eg såg til min forskrekkelse at ingen hadde laga tråd til kampen, så difor tok eg like godt og laga ein sjølv. Kanskje litt bråkjekt på eit leedsforum, men den sjansen er eg villig til å ta!

Eg gidd ikkje skrive masse fakta og statistikk frå tidlegare møter, men i fjor vann begge lag sine heimekampar. Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.
 Tranmere kjem til å tape 90% av bortekampane i år, og morgonsdagen kamp er intet unntak. Eg gruar meg faktisk til å følgje kampen då eg veit det kjem til å bli smertefullt. Eg tørr knapt streife inn om tanken på kva Beckford kan utrette mot vårt ikkje eksisterande forsvar.

Kva føler Leedsfansen om kampen? Eg er ikkje så opptatt av historie og statistikk, så det får andre eventuelt føye til. Snakkes....



....å det haster ikke før over helga.... ;D
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #5 på: August 21, 2009, 20:22:30 »
Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.

 
Jeg vil mene at du følger nok med her inne på forumet til å vite at mange mener at vi hadde en viss Gary MacAllister som også prøvde å kjøre en stil som hverken samsvarte med divisjon eller spillerstall...

Been there done that :)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #6 på: August 21, 2009, 21:30:52 »
Får ikke mulighet til og følge kampen i morgen  :-\ Er det noen som kunne tenket seg og oppdatere meg med restultatet? MOT  :)

959 18 379
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Andersen

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #7 på: August 21, 2009, 21:34:08 »
Hallo Another Roger jeg regnet med at du ville dukke opp ja !  ;D Klart vi Leeds fans regner med 3 poeng i morra , allt annet ville være skuff! Når det gjelder Barnes, så har vel han samme spillefilosofi som Mcallister ? Ballen skal innom halve laget før det nærmer seg 5 metern til motstanderlaget ? Vet ikke hvordan Tranmere har vært i pre-season i år , men du er kanskje ikke fornøyd akurat nå? Vi går for 3 poeng til hjemmelaget i morra! LEEDS4EVER.

baste

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #8 på: August 21, 2009, 21:43:39 »
Bør være 3 poeng dette, men som alle Leeds fans vet...det kan snu, når vi minst venter det.

13. hjemmeseier har det vært fokus på, og det tror jeg vi får!

Marching on together.

Og velkommen over som Leeds supporter- når du føler deg klar!


Another_Roger

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #9 på: August 21, 2009, 22:10:46 »
Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.

 
Jeg vil mene at du følger nok med her inne på forumet til å vite at mange mener at vi hadde en viss Gary MacAllister som også prøvde å kjøre en stil som hverken samsvarte med divisjon eller spillerstall...

Been there done that :)





Hehe. Ja eg kjenner til McAllister. For det første filma han seg til straffe mot Tranmere i FA-cupen (Liverpool), for det andre gjorde han ikkje ein knakandes god jobb i Leeds heller. Eg håpar inderlig eg tar feil angåande Barnes, men eg gjere nok ikkje det dessverre. Forvaret vårt består av Keeper: Luke Daniels (21), Logan(20) Gunning(18), Goodison(36), Cresswell (19)

Andersen

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #10 på: August 21, 2009, 22:21:32 »
Til Another Roger : TIME WILL SHOW !! SIX O CLOCK ++++ LEEDS4EVER.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #11 på: August 21, 2009, 22:26:24 »
Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.

 
Jeg vil mene at du følger nok med her inne på forumet til å vite at mange mener at vi hadde en viss Gary MacAllister som også prøvde å kjøre en stil som hverken samsvarte med divisjon eller spillerstall...

Been there done that :)





Hehe. Ja eg kjenner til McAllister. For det første filma han seg til straffe mot Tranmere i FA-cupen (Liverpool), for det andre gjorde han ikkje ein knakandes god jobb i Leeds heller. Eg håpar inderlig eg tar feil angåande Barnes, men eg gjere nok ikkje det dessverre. Forvaret vårt består av Keeper: Luke Daniels (21), Logan(20) Gunning(18), Goodison(36), Cresswell (19)

Var det ikke Goodison som hadde Beckford 'i lomma' ifjor da? Welcome back, A_Roger...  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

mac_gyver

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #12 på: August 21, 2009, 22:26:40 »
I morgen på denne tiden er vi alene på topp i L1!!! Gled dere Leedsvenner 8)
Pride of Yorkshire

Another_Roger

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #13 på: August 21, 2009, 22:34:05 »
Men dette var før Tranmere ansette John Barnes som er like naiv som ein 3-åring når det gjeld taktikk og spelestil. Angrep angrep angrep. Langs bakken, langs bakken!! Men så kastar ein et blikk på spelarstallen og ser at kvaliteten ikkje borgar for finslepen fotball ala Brasil. Kan ikkje Barnes berre få seg en jobb på ein fabrikk eller noko? Det bør i alle fall ikkje vere for vanskeleg arbeid. Helst å putte ei fjøl inn i ei maskin heile dagen.

 
Jeg vil mene at du følger nok med her inne på forumet til å vite at mange mener at vi hadde en viss Gary MacAllister som også prøvde å kjøre en stil som hverken samsvarte med divisjon eller spillerstall...

Been there done that :)





Hehe. Ja eg kjenner til McAllister. For det første filma han seg til straffe mot Tranmere i FA-cupen (Liverpool), for det andre gjorde han ikkje ein knakandes god jobb i Leeds heller. Eg håpar inderlig eg tar feil angåande Barnes, men eg gjere nok ikkje det dessverre. Forvaret vårt består av Keeper: Luke Daniels (21), Logan(20) Gunning(18), Goodison(36), Cresswell (19)

Var det ikke Goodison som hadde Beckford 'i lomma' ifjor da? Welcome back, A_Roger...  :)

Hehe. Goodison som er frå Jamaica er ein morsom mann. Ei god stund etter den gode kampen mot Leeds skulle Goodison heim til Jamaica. I det han skulle leite fram passet sitt på flyplassen sa han følgjande når han skulle gripe etter baklomma: " Oh, I better let Beckford out of my pocket. Now off you go.." :)

Historia blei fortalt av en venn av Goodison. Om den er sann eller ikkje kan eg ikkje garantere. Men det får jo oss som er Tranmerefans litt ovenpå :P

Førde

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #14 på: August 21, 2009, 22:48:00 »
MARCHING ON TOGETHER SUPER LEEDS !!!!
Marching On Together

Lawerve

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #15 på: August 21, 2009, 23:46:05 »
Kan noen oppdatere meg i morgen? Skal i bryllup til en kamerat som også er Leedssupporter... Dårlig timing spør du meg ;D Hadde vært knall om noen kunne oppdatert meg via sms. Tlf: 48 88 26 12. På forhånd takk!
SUPER LEEDS

Bites Yer Legs

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #16 på: August 22, 2009, 03:43:48 »
Noen som vet hvordan det ligger an med Parker og Nayls??
KEEP FIGHTING!!

The Gentle Giant

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #17 på: August 22, 2009, 08:10:54 »
COME ON LEEDS

Hobben

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #18 på: August 22, 2009, 10:26:54 »
Idag blir det storseier!!
Rogaland Whites

sviper

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #19 på: August 22, 2009, 10:47:06 »
Får ikke mulighet til og følge kampen i morgen  :-\ Er det noen som kunne tenket seg og oppdatere meg med restultatet? MOT  :)

959 18 379


Kan ta på meg den i dag.
LIFE IS LEEDS

Rudi G.

  • Gjest
KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #20 på: August 22, 2009, 10:55:26 »
I Kjelvi og andre stedfortredere sitt fravær ser jeg meg nødt til å ta ansvar og lage denne kamptråden. Jeg vet att det er startet en annen tråd om dette emnet, men det strider mot mine prinsipper og overtro å delta i en kamptråd som er startet av en supporter av dagens motstander lag.

I dag spiller vi mot Tranmere Rovers. Dette laget skal vi slå lett.

Jeg har troen!

testo

Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #21 på: August 22, 2009, 10:57:41 »
I Kjelvi og andre stedfortredere sitt fravær ser jeg meg nødt til å ta ansvar og lage denne kamptråden. Jeg vet att det er startet en annen tråd om dette emnet, men det strider mot mine prinsipper og overtro å delta i en kamptråd som er startet av en supporter av dagens motstander lag.

I dag spiller vi mot Tranmere Rovers. Dette laget skal vi slå lett.

Jeg har troen!

Støtter deg 100 % der Rudi  ;)
Jeg må desverre på Harry tur over grensa med fruntimmen idag og får ikke med meg kampen.
Er det noen som kunne sende meg update av kamforløpet hadde dagen vært redda.
På forhånd takk. 92849097
« Siste redigering: August 22, 2009, 11:01:05 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

asLeeds

Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #22 på: August 22, 2009, 11:13:17 »
sjå 4-5 hakk lenger ned på emne lista............kamptråd laget for lenge siden.
DALHEIM WHITES

Another_Roger

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #23 på: August 22, 2009, 11:16:10 »
Ingen tvil om at Leeds bør vinne med store siffer i dag. Noko anna vil vere elendig når dei møter eit så svakt lag som Tranmere er pe dags dato. 5-0 til Leeds er mitt tips.

Another_Roger

Sv: Kamp: Leeds United - Tranmere Rovers
« Svar #24 på: August 22, 2009, 11:16:40 »
Ingen tvil om at Leeds bør vinne med store siffer i dag. Noko anna vil vere elendig når dei møter eit så svakt lag som Tranmere er pr dags dato. 5-0 til Leeds er mitt tips.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #25 på: August 22, 2009, 11:17:57 »
sjå 4-5 hakk lenger ned på emne lista............kamptråd laget for lenge siden.

Er det vanlig at du skriver i tråder uten å lese hva det går i?

Allanclarke

Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #26 på: August 22, 2009, 11:35:09 »
Igjen blir det vanskelig. Alle kamper i L1 er vanskelige. Og typisk Leeds å tape når de kan ta den 13 seieren på rad i serien. Men jeg har troa, men aldri bombesikker når det gjelder Leeds. Folk får bare ta seieren på forskudd. Jeg kommer aldri til å gjøre det! Har folk glemt tirsdagen. Ikke langt mellom himmel og helvete der. Alt kan skje uansett

asLeeds

Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #27 på: August 22, 2009, 11:36:51 »
rolig no, beklager...

GOOOOO  LEEDS
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #28 på: August 22, 2009, 11:37:48 »
rolig no, beklager...

GOOOOO  LEEDS

 :)

Come on Leeds!

Another_Roger

Sv: KAMP: vs TRANMERE 22/8
« Svar #29 på: August 22, 2009, 11:50:50 »
I Kjelvi og andre stedfortredere sitt fravær ser jeg meg nødt til å ta ansvar og lage denne kamptråden. Jeg vet att det er startet en annen tråd om dette emnet, men det strider mot mine prinsipper og overtro å delta i en kamptråd som er startet av en supporter av dagens motstander lag.

I dag spiller vi mot Tranmere Rovers. Dette laget skal vi slå lett.

Jeg har troen!

Når leedsfansen er så ubegripelig trege til å lage kamptråd så såg eg inga anna løysing enn å trå til. Det er for dårleg å lage kamptråden samme dag. Men over til kampen:

Ingen tvil om at Leeds bør vinne med store siffer i dag. Noko anna vil vere elendig når dei møter eit så svakt lag som Tranmere er pe dags dato. 5-0 til Leeds er mitt tips.