Om tilgang til oppstart av nye tråder og så burtetter

Started by testo, August 21, 2009, 20:00:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Dette innlegget skulle sikkert vært i en annen/egen tråd,men tar den her da Another_Roger startet denne.Moderator må gjerne flytte dette innlegget,evnt lage et nytt om dette er noe å diskutere.
Jeg vil si med en gang at jeg ikke har noe imot AR da jeg synes han har oppført seg som folk her inne.
-------------------------------------------------------------------------------------
Det jeg vil si er at det virker som at hvem som helst kan starte nye tråder eller komme med innlegg på forumet om de er medlemmer av supportrklubben eller ikke.
jeg synes det er for enkelt å lage seg en bruker å late som at man er LU supporter å lage nye tråder som kan omhandle hva som helst.Et eksempel på dette var en som starta en masse nye tåder med avstemninger. Det er greit nok at gjester kan lese på forumet og ikke skrive men det er for enkelt å bruke forumet for de som ikke bruker det med gode hensikter.
Hva mener dere selv?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Det er ikke en rent liten jobb å krøsskoble forum mot LUSCOS-medlemslister, og å automatisere dette er heller ingen liten oppgave. Det har vært diskutert tidligere å ha en egen Kun for medlemmer-avdeling på forumet, men det hhar vel aldri vært vurdert å gjøre ikke-medlemmer til annenrangs brukere på hele forumet.
- Leif Olav

testo

Jeg kan forstå at det er en bra jobb å koble opp mot medlemmer,men en eller annen form for registrering for ikke medlemmer,hvor de evnt får en kode pr tlf mot et ubetydelig beløp feks til bruk i x antall kamper.Er man medlem er dette selvfølgelig med i pakken.
Muligheten for en liten slant i kassa er det også.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Robert

Ser egentlig ikke problemet. Synes ikke man må være medlem i LUSCOS for å bruke forumet, er vel noen supporterklubber som har det også, men jeg synes det er feil.

Jeg er heller ikke for å dele forumet i en "ikke-luscos"-del og en luscos-del, da dette bare vil skape dobble innlegg, og det ene forumet vil dø ut av seg selv etterhvert.

Edit: Hva er det egentlige problemet med at noen later som om de er Leeds-supporter og starter en tråd? Blir det for ille, reagerer moderatorene, og de kan både slette tråder og så får man evt fjerne brukeren om han ikke klarer å oppføre seg. Men om noen vil leke supporter, og vil bruke sin tid på forumet her, synes jeg de skal få lov til det, så lenge de holder seg innenfor reglene. Det er jo bare et godt tegn, og tyder på at vi har et veldig bra forum.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Vææææær sååååå snillllll: Ã...FF TÃ...PPIKK.....!

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on August 21, 2009, 20:44:41
Vææææær sååååå snillllll: Ã...FF TÃ...PPIKK.....!

::)

Enig med du der, Promo.
Men, diskuter i veg :)

Selv ser jeg egentlig ikke problemet mht 'andre lags supportere' (så lenge de oppfører seg, og det kan vi kontrollere :) ), det skjer jo omtrent hvert skuddår at noen av de begynnere å skrive her.

At vi av og til får nye supportere med skrivekløe er vel mer positivt enn noe annet. Og de som overdrivert en smule får både høre det (såkalt indre justis) samt pleier å roe ned etter hvert :)

Men ja, det var nå bare min mening :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Quote from: ->Robert on August 21, 2009, 20:28:19
Ser egentlig ikke problemet. Synes ikke man må være medlem i LUSCOS for å bruke forumet, er vel noen supporterklubber som har det også, men jeg synes det er feil.

Jeg er heller ikke for å dele forumet i en "ikke-luscos"-del og en luscos-del, da dette bare vil skape dobble innlegg, og det ene forumet vil dø ut av seg selv etterhvert.

Edit: Hva er det egentlige problemet med at noen later som om de er Leeds-supporter og starter en tråd? Blir det for ille, reagerer moderatorene, og de kan både slette tråder og så får man evt fjerne brukeren om han ikke klarer å oppføre seg. Men om noen vil leke supporter, og vil bruke sin tid på forumet her, synes jeg de skal få lov til det, så lenge de holder seg innenfor reglene. Det er jo bare et godt tegn, og tyder på at vi har et veldig bra forum.

spot on robert
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bwirum

Quote from: ->Robert on August 21, 2009, 20:28:19

Helt enig.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)