KAMP: vs WATFORD FC (ligacupen) 25/8

Started by TK20, August 24, 2009, 20:42:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

laddi

Bergen Whites

Dennis

Quote from: Tom S on August 25, 2009, 22:24:51
Quote from: Mr Kaizer on August 25, 2009, 22:23:16
Quote from: Tom S on August 25, 2009, 22:21:17
Quote from: berlin on August 25, 2009, 22:19:17
nesten 15.000 er meget bra.
det blir litt sånn som når Norge spiller mot f.eks Sveits på Ullevål. Er kvaliken gone eller det privatkamp, da kommer ikke folk.

Det kule hadde vært om de hadde møtt Man U, og bare 10.000 hadde kommet, men det skjer ikke. Altså, vi kan møte Man U hvis vi går videre, men blir det hjemme på ER blir det nok fullt.

Men, la merke til at Norwich hadde flere tilskuere enn oss på lørdag. Liker det ikkje!

Gi dem tre år i L1, så endres nok det.  ::)

Godt poeng!
Fortsetter Leeds den trenden de har startet vil nok snittet nærme seg 28-30k.
Det er det nok ingen andre som har potensiale til i denne divisjonen.

Billettene på ER er vel også en god del dyrere enn de fleste steder, det bidrar til inntrykket.
Marching on together!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

Bradley Johnson twisting, turning ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Evig Pint

Quote from: olsen leeds on August 25, 2009, 22:25:05
Off-Topic: Hartlepool United har signert Armann Bjornsson :o :o

off topic ja men han er jo rævva dårlig..

det er med andre ord håp for oss alle!
Marching on together

ooh aah

Det virker som vi har kontroll? Noe må vi vel finne på som skaper spenning på slutten?

TK20

Killa inn, Grella ut. 4-5-1? Eller Snoddy på topp?

auren

Grella ut og Killa inn. Grella får skryt :)

auren

Kickthemdown

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

mac_gyver

Holder vi nullen nå så må jeg si at jeg ermektig imponert over forsvaret så langt i år, og det uten Naylor!!!
Pride of Yorkshire

h.b

Quote from: berlin on August 25, 2009, 22:24:07
Quote from: h.b on August 25, 2009, 22:21:13
Quote from: baste on August 25, 2009, 22:19:22
Når vi ser på Leeds 10 siste kamper, så er det helt tydelig at Grayson har bidratt til ett mer stabilt Leeds- lag. Og jeg tror vi bare blir bedre og bedre utover i sesongen.

MOT

Så vi går for 46 strake seire  ;D ;)

Da får vi håpe at vi ryker ut av cupene snarest, så vi ikke bruker opp seirene der. Ja, for du mener det kommer tap/uavgjort i kamp 47?

Men what the heck, vi er oppe med bare 36 seire på første 36 kamper i ligaen, så.. 8)

I de 2 siste kampene spiller vi uavgjort med juniorlaget. Dette fordi 1 laget er ute å feirer nye eiere og at Beckford signerer ny kontrakt.
Samt at jubelen står høyt i taket da Kona til Ferguson forlanger skilsmisse på grunn av at hu tok Sir Alex på fersken med trekant som han hadde med Rio og Rooney

Frode

baste

Quote from: mac_gyver on August 25, 2009, 22:28:19
Holder vi nullen nå så må jeg si at jeg ermektig imponert over forsvaret så langt i år, og det uten Naylor!!!

Bra forsvarsspill ja

Kickthemdown

Quote from: h.b on August 25, 2009, 22:29:05
Quote from: berlin on August 25, 2009, 22:24:07
Quote from: h.b on August 25, 2009, 22:21:13
Quote from: baste on August 25, 2009, 22:19:22
Når vi ser på Leeds 10 siste kamper, så er det helt tydelig at Grayson har bidratt til ett mer stabilt Leeds- lag. Og jeg tror vi bare blir bedre og bedre utover i sesongen.

MOT

Så vi går for 46 strake seire  ;D ;)

Da får vi håpe at vi ryker ut av cupene snarest, så vi ikke bruker opp seirene der. Ja, for du mener det kommer tap/uavgjort i kamp 47?

Men what the heck, vi er oppe med bare 36 seire på første 36 kamper i ligaen, så.. 8)

I de 2 siste kampene spiller vi uavgjort med juniorlaget. Dette fordi 1 laget er ute å feirer nye eiere og at Beckford signerer ny kontrakt.
Samt at jubelen står høyt i taket da Kona til Ferguson forlanger skilsmisse på grunn av at hu tok Sir Alex på fersken med trekant som han hadde med Rio og Rooney
Spam

Killa

Du skal se Nayler'n skal slite med å komma på laget igjen!!

vertigo

Helt enig 2 baklengs på 6 kamper er imponerende. Får vi beholde Beckford nå så...

Tom S

Enig.

Det at forsvaret fungerer er fundamentet i laget. Og så har vi offensive spillere som kan lage mål ut av ingenting.

Eg har trua!

Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

auren

Ferre

Leedsulf

TK20

Tom S

COME ON LEEDS !!

laddi

aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggg

1-1
Bergen Whites