Skrevet av Emne: Tresor Kandol  (Lest 10583 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Barry

Tresor Kandol
« på: August 28, 2009, 23:10:02 »
Tresor Kandol er fjernet fra spillerstallen på den offisielle hjemmesiden. Noen som har fått med seg om han har funnet seg ny klubb?
 

Jon R

Sv: Tresor Kandol
« Svar #1 på: August 28, 2009, 23:29:28 »
Nei,men det var utvilsomt et "sjakktrekk" av Wise & co å kaste en ny og forbedret kontrakt etter Kandol for to år siden.  ::)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tresor Kandol
« Svar #2 på: August 28, 2009, 23:34:02 »
Tresor Kandol er fjernet fra spillerstallen på den offisielle hjemmesiden. Noen som har fått med seg om han har funnet seg ny klubb?

Vel, jeg har iallefall ikke (for)kastet ham som min venn  :D

PS! Han har bursdag på søndag :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Sv: Tresor Kandol
« Svar #3 på: August 29, 2009, 00:13:28 »
Nei,men det var utvilsomt et "sjakktrekk" av Wise & co å kaste en ny og forbedret kontrakt etter Kandol for to år siden.  ::)

Så så Jon, vi har sluttet med ironi og sarkasme her inne. Nå for tiden nøyer vi oss med regelrett utdriting av hverandre. Blir liksom mye enklere sånn...

flynn

R - R

Sv: Tresor Kandol
« Svar #4 på: August 29, 2009, 02:32:16 »
Fleire klubbar har blitt linka til han, frå Charlton til Notts County.

Er garantert vekke før transfervindauget er over, men han går nok mest sannsynleg gratis.
- Rune

fjellhaugen

Sv: Tresor Kandol
« Svar #5 på: August 29, 2009, 12:09:02 »
Fleire klubbar har blitt linka til han, frå Charlton til Notts County.

Er garantert vekke før transfervindauget er over, men han går nok mest sannsynleg gratis.

tipper han LETT går dit om han får muligheter.
er vel tiden for gode lønnsbetingelser der om dagen ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

R - R

Sv: Tresor Kandol
« Svar #6 på: August 29, 2009, 12:37:57 »
Jepp, er vi riktig heldige får vi ein liten overgangssum for han og ;D
- Rune

GeirO

Sv: Tresor Kandol
« Svar #7 på: August 29, 2009, 16:12:52 »
Skulle så veldig gjerne byttet ut Showunmi med Kandol på benken i dag.
MOT

Promotion 2010

Sv: Tresor Kandol
« Svar #8 på: November 02, 2009, 19:22:09 »
Nei,men det var utvilsomt et "sjakktrekk" av Wise & co å kaste en ny og forbedret kontrakt etter Kandol for to år siden.  ::)

Det var vel sånn at Barnet hadde en klausul ved overgangen til Leeds som ga Barnet enda mer penger etter et visst antall spilte kamper. Hverken Macca eller en tidlig Grayson så noen fremtid for Kandol i Leeds, spesielt etter at Bates satte en stopper for mer penger ut Kandol-vinduet.


YEP: "United, whose break-even attendance figure for this season is 22,000, have also had to budget for future liabilities such as the appearance-related clause in the deal to sign Tresor Kandol that means Barnet will soon be due an additional sum."

Nå er vel allerede denne klausulen blitt innfridd. Synes å huske at det var på kampen før utbetaling at hans Leeds-karriere i sin tid stoppet under Macca.

On and on, Mr Kandol!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Jon R

Sv: Tresor Kandol
« Svar #10 på: November 02, 2009, 20:46:04 »
Jeg har aldri vært noen stor fan av Kandol, men denne høsten mener jeg spilleren har vist både karakter og fremragende holdninger. Sett fra utsiden har Kandol blitt neglijert, utfrosset, nedprioritert... Istedet for å klage til media har svaret hans vært å score i bøtter og spann på reservelaget. De siste kampene har han overbevist som "supersub" og jeg mener virkelig at med Becchio skadet, bør kongoleseren snart bli belønnet med en start i ligaspillet.  :)
Jon R.

testo

Sv: Tresor Kandol
« Svar #11 på: November 02, 2009, 21:26:49 »
Jeg har aldri vært noen stor fan av Kandol, men denne høsten mener jeg spilleren har vist både karakter og fremragende holdninger. Sett fra utsiden har Kandol blitt neglijert, utfrosset, nedprioritert... Istedet for å klage til media har svaret hans vært å score i bøtter og spann på reservelaget. De siste kampene har han overbevist som "supersub" og jeg mener virkelig at med Becchio skadet, bør kongoleseren snart bli belønnet med en start i ligaspillet.  :)

Vis han er som Sunny som kom inn å avgjorde kamper gang på gang så er det vel greit å fortsette der vi er.Mulig han kunne fått noen flere minutter ,men jeg synes SG gjør dette fabulous
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

Sv: Tresor Kandol
« Svar #12 på: November 02, 2009, 21:42:50 »
Jeg har aldri vært noen stor fan av Kandol, men denne høsten mener jeg spilleren har vist både karakter og fremragende holdninger. Sett fra utsiden har Kandol blitt neglijert, utfrosset, nedprioritert... Istedet for å klage til media har svaret hans vært å score i bøtter og spann på reservelaget. De siste kampene har han overbevist som "supersub" og jeg mener virkelig at med Becchio skadet, bør kongoleseren snart bli belønnet med en start i ligaspillet.  :)

Vis han er som Sunny som kom inn å avgjorde kamper gang på gang så er det vel greit å fortsette der vi er.Mulig han kunne fått noen flere minutter ,men jeg synes SG gjør dette fabulous

Tenker litt sånn som deg i denne, Terje.
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Tresor Kandol
« Svar #13 på: November 03, 2009, 02:12:20 »
Etter høydepunktene å dømme så ser Kandol utrolig "fit" ut. Lettere i steget enn han noen gang har vært tidligere. Rolige og kontrollerte avslutninger. Vinner dueller... Like før jeg blir en av Kandol vennene jeg også for fyren er jo totalforandret. Milevis foran Grella og sjowomni er han iallefall.

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.  :D

Tom S

Sv: Tresor Kandol
« Svar #14 på: November 03, 2009, 07:13:16 »
Etter høydepunktene å dømme så ser Kandol utrolig "fit" ut. Lettere i steget enn han noen gang har vært tidligere. Rolige og kontrollerte avslutninger. Vinner dueller... Like før jeg blir en av Kandol vennene jeg også for fyren er jo totalforandret. Milevis foran Grella og sjowomni er han iallefall.

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.  :D

Ja, denne lukter det svidd av!
I L1 er dette langt over hva noen av våre motstandere kan mønstre.
Denne rekka vil nok klare seg meget bra i CC også.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Tresor Kandol
« Svar #15 på: November 03, 2009, 12:33:39 »
Etter høydepunktene å dømme så ser Kandol utrolig "fit" ut. Lettere i steget enn han noen gang har vært tidligere. Rolige og kontrollerte avslutninger. Vinner dueller... Like før jeg blir en av Kandol vennene jeg også for fyren er jo totalforandret. Milevis foran Grella og sjowomni er han iallefall.

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.  :D

Her tror jeg du tar grundig feil. Mye fordi du baserer dine uttalelser på klipp fra høydepunkter på LUTV og et knippe kamper der Showman og Grella har figurert litt. Fotball er mye svart / hvitt. Tidligere har Kandol vært hakkekylling. Nå er han plutselig "supermann" i forhold til disse to spillerne. Nå har Showunmi overtatt Kandols tidligere hakkekyllingrolle. Kun fordi han gjorde en dårlig kamp mot Norwich (noe flere spillere også gjorde, og han var ikke den verste). Jeg kan selvsagt forstå det, men i grunnen er det håpløst.

Jeg tror både Kandol og Showunmi holder et godt nivå i forhold til L1, og ville nok gått rett inn i førsteelleveren til minst halvparten av L1-lagene. Showman har ikke fått skikkelig sjansen i Leeds enda. I følge wikipedia har han bare spilt 10 kamper for klubben, og scoret 2 mål. Han var jo ute i 6 mnd med venetrombose, så han fikk aldri sjansen til å markere seg i våres.

Når det gjelder Grella så har han mye boende i seg, men foreløpig virker han ikke å være gode nok avslutteregenskaper. Han ville kanskje gjort sakene sine bedre som ving?

auren

 
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Tresor Kandol
« Svar #16 på: November 03, 2009, 13:55:20 »
Etter høydepunktene å dømme så ser Kandol utrolig "fit" ut. Lettere i steget enn han noen gang har vært tidligere. Rolige og kontrollerte avslutninger. Vinner dueller... Like før jeg blir en av Kandol vennene jeg også for fyren er jo totalforandret. Milevis foran Grella og sjowomni er han iallefall.

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.  :D

Her tror jeg du tar grundig feil. Mye fordi du baserer dine uttalelser på klipp fra høydepunkter på LUTV og et knippe kamper der Showman og Grella har figurert litt. Fotball er mye svart / hvitt. Tidligere har Kandol vært hakkekylling. Nå er han plutselig "supermann" i forhold til disse to spillerne. Nå har Showunmi overtatt Kandols tidligere hakkekyllingrolle. Kun fordi han gjorde en dårlig kamp mot Norwich (noe flere spillere også gjorde, og han var ikke den verste). Jeg kan selvsagt forstå det, men i grunnen er det håpløst.

Jeg tror både Kandol og Showunmi holder et godt nivå i forhold til L1, og ville nok gått rett inn i førsteelleveren til minst halvparten av L1-lagene. Showman har ikke fått skikkelig sjansen i Leeds enda. I følge wikipedia har han bare spilt 10 kamper for klubben, og scoret 2 mål. Han var jo ute i 6 mnd med venetrombose, så han fikk aldri sjansen til å markere seg i våres.

Når det gjelder Grella så har han mye boende i seg, men foreløpig virker han ikke å være gode nok avslutteregenskaper. Han ville kanskje gjort sakene sine bedre som ving?

auren

 


Ooooog......?  :D

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Sv: Tresor Kandol
« Svar #17 på: November 03, 2009, 14:47:10 »
Etter høydepunktene å dømme så ser Kandol utrolig "fit" ut. Lettere i steget enn han noen gang har vært tidligere. Rolige og kontrollerte avslutninger. Vinner dueller... Like før jeg blir en av Kandol vennene jeg også for fyren er jo totalforandret. Milevis foran Grella og sjowomni er han iallefall.

Beckford, Vokes, Becchio og Kandol. Utrolig bra angrepsrekke i league one.  :D

Her tror jeg du tar grundig feil. Mye fordi du baserer dine uttalelser på klipp fra høydepunkter på LUTV og et knippe kamper der Showman og Grella har figurert litt. Fotball er mye svart / hvitt. Tidligere har Kandol vært hakkekylling. Nå er han plutselig "supermann" i forhold til disse to spillerne. Nå har Showunmi overtatt Kandols tidligere hakkekyllingrolle. Kun fordi han gjorde en dårlig kamp mot Norwich (noe flere spillere også gjorde, og han var ikke den verste). Jeg kan selvsagt forstå det, men i grunnen er det håpløst.

Jeg tror både Kandol og Showunmi holder et godt nivå i forhold til L1, og ville nok gått rett inn i førsteelleveren til minst halvparten av L1-lagene. Showman har ikke fått skikkelig sjansen i Leeds enda. I følge wikipedia har han bare spilt 10 kamper for klubben, og scoret 2 mål. Han var jo ute i 6 mnd med venetrombose, så han fikk aldri sjansen til å markere seg i våres.

Når det gjelder Grella så har han mye boende i seg, men foreløpig virker han ikke å være gode nok avslutteregenskaper. Han ville kanskje gjort sakene sine bedre som ving?

auren

 

Showman var vel ikke outstanding mot Charlton heller? Forferdelig kamp spør du meg.

Kontakinte

Sv: Tresor Kandol
« Svar #18 på: November 03, 2009, 15:21:56 »
Showunmi eller hvordan det staves, er ingen fotballspiller. Han er bare høy, det var rett og slett pinlig å se han mot Charlton. Han er i grunn ganske lik Brian Dean som av en eller annen grunn, som jeg ikke skjønner, har heltestatus hos noen.

Runar

Sv: Tresor Kandol
« Svar #19 på: November 04, 2009, 00:47:06 »
Jeg er i mot Tresor Kandol som fotballspiller, men i sammenligning med Skomgummi så er han mye farligere i motstanderens 16 meter.

Jeg har ikke sett nok av Vokes til å begynne å tilbe han som enkelte har startet og pr. dags dato så ser jeg på Kandol som et reelt start alternativ sammen med Beckford. Spesielt i disse høst og vinter tider, der klima og baner ikke nødvendigvis innbyr til finspill...
 

baste

Sv: Tresor Kandol
« Svar #20 på: November 04, 2009, 04:28:46 »
Jeg er i mot Tresor Kandol som fotballspiller, men i sammenligning med Skomgummi så er han mye farligere i motstanderens 16 meter.

Jeg har ikke sett nok av Vokes til å begynne å tilbe han som enkelte har startet og pr. dags dato så ser jeg på Kandol som et reelt start alternativ sammen med Beckford. Spesielt i disse høst og vinter tider, der klima og baner ikke nødvendigvis innbyr til finspill...
KanGoal hadde en flott heading sist kamp, kan være at også han vokser med oppgaven. Aldri likt Kandol tidligere, men hvis han jobber (slik som Becchio) og scorer mål, så for all del. Tror nok at Show-me-the money har mere inne når han kommer i gang. Keep em all- Let GOD sort em out !!

TK20

Sv: Tresor Kandol
« Svar #21 på: November 04, 2009, 18:52:44 »
FA hit United striker with ban

Leeds United striker Tresor Kandol has been banned for three games after being charged with violent conduct by the Football Association.

The 28-year-old, who has accepted the charge, was involved in an incident after the final whistle at the end of Leeds' 4-0 win over Yeovil at Elland Road on Saturday.

Kandol lashed out at Yeovil striker Sam Williams in a mass melee in the centre circle as the players were leaving the pitch and was reported by referee Andy Haines.

Kandol, an 81st-minute substitute for Jermaine Beckford, had earlier scored his third goal in five appearances for Simon Grayson's side this season.

Budda

Sv: Tresor Kandol
« Svar #22 på: November 04, 2009, 19:00:21 »
Jøss, har ikke fått med meg at det har skjedd noe. Av en eller annen grunn så viste de det ikke på LUTV  :) Hva skjedde og hvorfor? Dumt av Kandol som kunne spilt seg nærmere laget.
Endre

Hallgeir *

Sv: Tresor Kandol
« Svar #23 på: November 04, 2009, 19:06:28 »
 Tulling !!! Nå som du var SÃ… nær å få starte din første ligakamp på mange måneder! Er det mulig ?!!  ???
 Egentlig er det like tåpelig som å takle en motspiller i knehøyde i det 90. minutt når laget ditt leder
4-0.
« Siste redigering: November 04, 2009, 19:27:17 av hallghel »
Super Leeds since 1968

B-m

Sv: Tresor Kandol
« Svar #24 på: November 04, 2009, 19:35:51 »
luring kandol! Hadde virkelig troa på Kandol mot oldham! Jaja, får satse på at Grella og Beckford peiser på mot et nokså stasjonært oldham-forsvar :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Frode

Sv: Tresor Kandol
« Svar #25 på: November 04, 2009, 19:38:07 »
Utrolig!  Etter å ha vært ute i kulden så lenge og omsider fått sin fortjente sjanse.  Fatter ikke at det er mulig.  Dett var nok dett, er jeg redd.  Det tok tid før Grayson ga han sjansen, spørs om det kommer flere sjanser etter dette.  Enig meg hallghel:  tulling!
 

Henning

Sv: Tresor Kandol
« Svar #26 på: November 04, 2009, 19:41:01 »
Vil forundre meg om ikkje spissen deira får straff og. Kandol var skikkeleg forbanna og Williams må ha sagt eller gjort noke først. Kisnorbo tente og på alle pluggar. Spissen deira (viss det var nummer 9) var forøvrig motbydeleg kampen igjennom.

Syns de er litt raske med å henge ut Kandol her, uten å vete kva som har skjedd.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tresor Kandol
« Svar #27 på: November 04, 2009, 19:42:09 »
Blir for dumt å gjøre sånt både i og utenfor spilletid. Ser fram til Becchio er tilbake. Noen som vet når?

Budda

Sv: Tresor Kandol
« Svar #28 på: November 04, 2009, 19:47:49 »
Noen som har en link til video?
Endre

mac_gyver

Sv: Tresor Kandol
« Svar #29 på: November 04, 2009, 20:59:27 »
dette var elendige nyheter >:( F**N!!!!!
Pride of Yorkshire