Tresor Kandol

Started by Barry, August 28, 2009, 23:10:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blank_File

Jeg var på kampen og la merke til at Kandol gikk i tottene på en Yeovil spiller umiddelbart etter at fløyten gikk. Det så utrolig merkelig ut og ikke særlig dramatisk, men det må tydeligvis ha skjedd mer enn det jeg kunne se fra Nordsiden. Synd, for jeg har fått sansen for Kandol.

sviper

Quote from: Henning on November 04, 2009, 19:41:01
Vil forundre meg om ikkje spissen deira får straff og. Kandol var skikkeleg forbanna og Williams må ha sagt eller gjort noke først. Kisnorbo tente og på alle pluggar. Spissen deira (viss det var nummer 9) var forøvrig motbydeleg kampen igjennom.

Syns de er litt raske med å henge ut Kandol her, uten å vete kva som har skjedd.

helt enig,folk er litt tidlig ute å kaller Kandol tulling syns jeg før vi har flere fakta
kansje er det flere som bør straffes?
LIFE IS LEEDS

auren

Satser på at Showunmi får sjansen til å vise seg fra en bedre side. Blir kanskje litt for spett å ha Grella og Beckford på topp?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: sviper on November 04, 2009, 21:36:07
Vil forundre meg om ikkje spissen deira får straff og. Kandol var skikkeleg forbanna og Williams må ha sagt eller gjort noke først. Kisnorbo tente og på alle pluggar. Spissen deira (viss det var nummer 9) var forøvrig motbydeleg kampen igjennom.

Syns de er litt raske med å henge ut Kandol her, uten å vete kva som har skjedd.

helt enig,folk er litt tidlig ute å kaller Kandol tulling syns jeg før vi har flere fakta
La så være at det er andre som muligens skal straffes. Kandol kan ha blitt provosert, men det er kun en forklaring -ingen unnskyldning. Jeg har begynt å få sansen for Kandol som spiller og synes han viser noe av det var i stand til i begynnelsen av fjorårets sesong. Allikevel står jeg for det jeg skrev tidligere. Kandol, som alle andre, burde vite bedre. Dette går ut over klubben i tillegg til egen straff. Tullete oppførsel.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

KOM IGJEN!!!! FINN FREM HØYGAFLER OG FAKLER!!!

tydelig at alle her inne på forum nok en gang har vært ringside og omtrent oppi shortsen til kandol når dette skjedde. :P

klart det ser ut som at kandol har "klikka" i et øyeblikk der, men det er nok en grunn til det. enkelte spillere lever og ånder for å fyre opp og kan gjerne treffe bedre med enkelte ting enn andre.
se på zidane, hvor mye dritt tror dere ikke han har tatt opp gjennom årene? så kommer en arrogant italiener og slenger dritt om mora og søstera hans (eller hva det var). ÈN gang rakner det for alle.
og vennligst spar dere for det der; jaja jeg hadde egentlig begynnt å få sansen for kandol jeg.
What The F%&k: Nå er han igjen en ubrukelig fotballspiller da, siden han gjorde oe dumt etter kampslutt?

Nei vent til dere vet hva som har skjedd før dere sabler ned mann og mus sier nå jeg :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Jeg har i alle fall ikke nevnt ord som ubrukelig om Kandol. Dette dreier seg heller ikke om fotballspilleren Kandol, men om personen og det han gjør etter kampen. Det er bare å lese innlegget.... ;)
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: B-m on November 04, 2009, 19:35:51
luring kandol! Hadde virkelig troa på Kandol mot oldham! Jaja, får satse på at Grella og Beckford peiser på mot et nokså stasjonært oldham-forsvar :)

Han begynner vel ikke soningen i cupkampen mot Oldham???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsU878

Quote from: Asbjørn on November 05, 2009, 00:33:19
Quote from: B-m on November 04, 2009, 19:35:51
luring kandol! Hadde virkelig troa på Kandol mot oldham! Jaja, får satse på at Grella og Beckford peiser på mot et nokså stasjonært oldham-forsvar :)

Han begynner vel ikke soningen i cupkampen mot Oldham???

Jo, etter at FA endret reglene starter soningen i neste kamp uansett om laget spiller FA Cup, Liga Cup, eller vanlig seriespill :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Sleivind

Hva skjedde egentlig? Gikk Kandol bananas? Hvorfor reagerte Kisnorbo også, som noen antyder her? Hva med Yeovilspilleren, får ikke han noe som helst? (ikke noen nyheter om noen karantene på Yeovil sin newsnow side hvertall)

Man går ikke bananas etter en kamp man har vunnet 4-0. Spesielt ikke etter selv å ha scort mål. Så noe må denne mannen på Yeovil har gjort/sagt?

Tom S

Quote from: fjellhaugen on November 04, 2009, 23:00:08

tydelig at alle her inne på forum nok en gang har vært ringside og omtrent oppi shortsen til kandol når dette skjedde. :P

klart det ser ut som at kandol har "klikka" i et øyeblikk der, men det er nok en grunn til det. enkelte spillere lever og ånder for å fyre opp og kan gjerne treffe bedre med enkelte ting enn andre.
se på zidane, hvor mye dritt tror dere ikke han har tatt opp gjennom årene? så kommer en arrogant italiener og slenger dritt om mora og søstera hans (eller hva det var). ÈN gang rakner det for alle.
og vennligst spar dere for det der; jaja jeg hadde egentlig begynnt å få sansen for kandol jeg.
What The F%&k: Nå er han igjen en ubrukelig fotballspiller da, siden han gjorde oe dumt etter kampslutt?

Nei vent til dere vet hva som har skjedd før dere sabler ned mann og mus sier nå jeg :P

Her på forumet er vi ikkje så opptatt av å vente og sjå kva som skjer før vi sabler ned mann og mus og klubb og Bates, fakta er iallefall uinteressant i så måte.
Dette trudde eg du visste, fjellhaugen.  ;)
COME ON LEEDS !!

Boxman

Quote from: hallghel on November 04, 2009, 22:03:07
Quote from: sviper on November 04, 2009, 21:36:07

La så være at det er andre som muligens skal straffes. Kandol kan ha blitt provosert, men det er kun en forklaring -ingen unnskyldning. Jeg har begynt å få sansen for Kandol som spiller og synes han viser noe av det var i stand til i begynnelsen av fjorårets sesong. Allikevel står jeg for det jeg skrev tidligere. Kandol, som alle andre, burde vite bedre. Dette går ut over klubben i tillegg til egen straff. Tullete oppførsel.

Ikke første gang Kandol har blitt utvist pga tullete oppførsel.
I 07/08 ble jo han utvist etter 41 minutter, i samme kamp som Beckford røk etter 57 minutter. Vi klarte likevel 1-1 borte mot Gillingham.
Proud to be Leeds!

Bites Yer Legs

3 kamper! Høres ut som han slaktet fyren. Like mange kamper som Adebayor og 3 mer enn Mascherano. ??? Skulle gjerne sett situasjonen, ble omtalt som en bagatell på LUTV..
KEEP FIGHTING!!

Andersen

Noe ble sagt noe ble gjort, rett etter kampslutt ! Tresor Kandol var den som fikk svi. Skulle vært moro å høre hva den Yeovil spilleren sa, når ikke bare Kandol blir forbanna , men også noen andre Leeds spillere !  >:( LEEDS4EVER.

Frode

Når du har vært ute i kulden så lenge og endelig fått sjansen - med utsikt til flere sjanser - er det uansett komplett idioti å knuffe på seg 3 kampers karantene - provokasjon eller ikke.  Konklusjon:  idiot.  (men idiotstatusen er selvfølgelig kun midlertidig :-\)

nord

Ja det må siges at være mystiskt!  :) Dette er noget lort for Kandol og Leeds - Vi har brug for ham!, men ikke brug for folk som "snakker med næverne" :o

fjellhaugen

Quote from: Frode on November 05, 2009, 17:08:40
Når du har vært ute i kulden så lenge og endelig fått sjansen - med utsikt til flere sjanser - er det uansett komplett idioti å knuffe på seg 3 kampers karantene - provokasjon eller ikke.  Konklusjon:  idiot.  (men idiotstatusen er selvfølgelig kun midlertidig :-\)

ja han tenkte nok i det han gjorde det at; hmm hadde vært fint med en 3 kampers nå, på tide å gjøre litt faen skap ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Quote from: Tom S on November 05, 2009, 07:09:31
Quote from: fjellhaugen on November 04, 2009, 23:00:08

Her på forumet er vi ikkje så opptatt av å vente og sjå kva som skjer før vi sabler ned mann og mus og klubb og Bates, fakta er iallefall uinteressant i så måte.
Dette trudde eg du visste, fjellhaugen.  ;)

utrolig nok slutter jeg aldri å bli overraska tom :)

Bites Yer Legs

Hva skjer med Kandol?    :-\
KEEP FIGHTING!!

Mats-

Personal problems ble det sagt på Skysport om hans absence

Superfan

For oss som ikke er helt oppdatert - hva har skjedd?? ???

Asbjørn

Quote from: Superfan on January 10, 2010, 21:50:59

...før jul var det vel snakk om det samme. Var det ikke noen komplikasjoner rundt en fødsel???
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

Quote from: Asbjørn on January 10, 2010, 21:59:52
Quote from: Superfan on January 10, 2010, 21:50:59

...før jul var det vel snakk om det samme. Var det ikke noen komplikasjoner rundt en fødsel???

.....visset ikke han var gravid en gang..... :-X....fra spøk til revolver, er det noen som har peil?
Yeboahs vitne

kjelvi

Kandol back in picture
Forgotten Leeds man Tresor Kandol is back in training after receiving time off to deal with family problems.
The Congolese striker, 28, returned to the club at the weekend and is back training with the first-team squad.
Kandol was loaned out to Millwall and Charlton last season and has made just two starts in the current campaign.
He scored in the 2-1 Johnstone’s Paint Trophy second-round win against Darlington at Elland Road in October and also helped United defeat Accrington Stanley 2-0 in the home JPT northern area semi-final.
Kandol has scored four goals in eight substitute appearances and two starts this term, his last action coming as a substitute in the 4-2 win at Stockport on December 28.
Andrew Hughes missed the 1-1 draw against Wycombe on Saturday with a slight hamstring injury picked up against Manchester United but manager Simon Grayson has not yet ruled him out of the game at Exeter at the weekend.
Meanwhile, Grayson has again missed out for the Coca-Cola League One manager of the month award.
The December prize has gone to Norwich boss Paul Lambert, whose side registered four wins and a draw. Leeds’ league record during December was four wins and two draws.
United have lost only one league game so far this season â€" a 2-1 defeat at Millwall in October.
But despite his many nominations, Grayson has yet to win a manager of the month award this term.

thetelegraphandargus.co.uk

h.b

Kandol på facebook idag
where does my future lie??????????? answers please to tres kandol1

Runar

Your shit, and you know you are.... lalala e d vel bare respondere med  ;D

Asbjørn

Quote from: h.b on January 20, 2010, 14:28:11
Kandol på facebook idag
where does my future lie??????????? answers please to tres kandol1

...viser bare at det nok ikke er den ekte Kandol som skjuler seg bak den der...

Tell me  Tell me

Dylan