Deadline Day linker til/fra Leeds United

Started by Kato, September 01, 2009, 11:43:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Quote from: jarle on September 01, 2009, 15:28:37
kilde en arbeidsløs drita full fans i Leeds drakt fra 1974...med tilgang til iFooty på iphone...
;D

Får vi bekreftelse fra en unge nå er det jo sikkert som banken.

En islandsk bank, muligens, men bank åkkesom.  ;D
- Leif Olav

Evig Pint

Quote from: Askertiger on September 01, 2009, 15:44:43
Quote from: Ferre on September 01, 2009, 14:50:39
Rykte: Carl Dickinson season long loan, fra WACCOE.

Jepp. Ryktet "bekreftes" her:
http://www.stokecity-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=461136

Dicko var glimrende sist han var her etter min mening, så støtter en eventuell signing her!
Marching on together

Tom S

COME ON LEEDS !!

pale

Quote from: Tom S on September 01, 2009, 17:42:24
Sheehan til Oldham for ein månad.

Strålende! Da er det bare å sende bort Mikkelikk og Kandol. Og klamre seg fast til resten.

Ferre

Får vi se en ny venstreving inn før vinduet stenger?

fjellhaugen

steng vinduet NÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...Ã...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

GeirO

MOT

mac_gyver

er det stengt nå ??? ??? når kan man vite at det faktisk er stengt ? hater disse utsatte, utsatte overtidsfristene....
Pride of Yorkshire

Fripp

17.01 The transfer deadline has now passed but news is still filtering through of last-minute deals so stay with skysports.com to keep track of who has moved.

Fra sky. Kan ha skjedd

fjellhaugen

kan vel være avtaler som er gjort uten at de er publiserte ennå vil jeg tro.
er ikke sikker før jeg står opp i morgen.. grøss og gru :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Quote from: Fripp on September 01, 2009, 18:06:03
17.01 The transfer deadline has now passed but news is still filtering through of last-minute deals so stay with skysports.com to keep track of who has moved.

Fra sky. Kan ha skjedd

nei sier jeg NEI NEI NEI :-X

mac_gyver

begynner å føle meg trygg nå... men redselen og stemmene i hodet ligger og lurer
Pride of Yorkshire

Fripp

Quote from: fjellhaugen on September 01, 2009, 18:07:29
Quote from: Fripp on September 01, 2009, 18:06:03

Fra sky. Kan ha skjedd

nei sier jeg NEI NEI NEI :-X

ops. Ting mangler..hehe

jackbauer68

Quote from: mac_gyver on September 01, 2009, 18:08:11
begynner å føle meg trygg nå... men redselen og stemmene i hodet ligger og lurer

e vanlig ting ikkje blir offentlig før flere timer etterpå.....

Lawerve

5:19
   I think no news is good news regarding Beckford. Bolton signed Klasnic on loan so he would not be going there. Also, Leeds confirmed Alan Sheehan has left on loan and they've signed trialist Davide Somma, but didn't mention Beckford so that is a good sign.
5:16
   [Comment From LeedsLeedsLeeds ]
Any news on Jermaine Beckford??
SUPER LEEDS

Ferre

Vi får vente å se om det ikke skjer noe de nærmeste timene, men er litt skuffet over at vi ikke har fått hentet inn en ny kantspiller.

Bites Yer Legs

Quote from: Ferre on September 01, 2009, 18:24:04
Vi får vente å se om det ikke skjer noe de nærmeste timene, men er litt skuffet over at vi ikke har fått hentet inn en ny kantspiller.

(   Aidy White, Aidy White!!!    )

;)
KEEP FIGHTING!!

mac_gyver

som om ikke snoddy og brad har gjort det bra nok? og robbo som backup bør holde. Orker ikke en altfor stor stall. syns den er stor nok nå.
Pride of Yorkshire

jackbauer68

why? vi har johnson/snoddy......back up robinson,white m fl....holder lenge.
håper det tikker inn en melding om at carl dickinson e klar,det trenger vi 8)

Ferre

Quote from: mac_gyver on September 01, 2009, 18:26:52

som om ikke snoddy og brad har gjort det bra nok? og robbo som backup bør holde. Orker ikke en altfor stor stall. syns den er stor nok nå.

Ingen av de nevnte besitter spesielt stor hurtighet. White er spennende, men virker ikke å være i planene til Grayson så langt.

Tror en hurtig kantspiller kunne gjort oss godt, og ting kan fortsatt skje (lån eller free transfer).

Corleone

Hadde gjort seg med Hoolahan eller Chris Taylor.

fjellhaugen

Quote from: AHM on September 01, 2009, 18:47:20
Hadde gjort seg med Hoolahan eller Chris Taylor.

tenk deg twisting and turning med hoolahan da ;D

Torpe-do

Stod dessuten at denne nye Sør-Afrikaneren vår hadde spilt trial hos QPR, som ving.

"On 21st July 2009, Somma won a trial with Queens Park Rangers and played in a pre-season fixture as a winger."

Så han er muligens kompitabel?

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Erik M

Noen mulighet for Viduka inn og/eller Beckford ut i lånevinduet?  Jeg har vanskelig for å se for meg Grayson som en som henter gamle slitne helter.  Det er populært hos fansen en kort periode, men uhyre sjeldent vellykket.

Asbjørn

Quote from: Torpedo on September 01, 2009, 19:34:47
Quote from: Asbjørn on September 01, 2009, 19:32:31
Quote from: Torpedo on September 01, 2009, 19:24:47

Så han er muligens kompitabel?

...håper han er kapabel også   ;D

I stand corrected!

Njei, vil vel ikke si det. At spissrollen hans er kompatibel med vingrolle er slett ingen dum ting... Men som sagt, håper også han er kapabel i den rollen (også) :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

Quote from: Erik M on September 01, 2009, 20:03:35
Noen mulighet for Viduka inn og/eller Beckford ut i lånevinduet?  Jeg har vanskelig for å se for meg Grayson som en som henter gamle slitne helter.  Det er populært hos fansen en kort periode, men uhyre sjeldent vellykket.

Kan ikke se noen som helst grunn til at vi skulle låne ut Beckford.
PL-klubber kan vel ikke låne spillere, og selv ikke Bates er så glad i penger at han låner ut Beckford til en CCC / LeagueOne club for det lille de er i stand til å betale.

Da er nok sjansen astronomisk mye større for at Viduka kommer inn på lån. Sånn omkring 5 promille mulighet tenker jeg. Og så mye promille har vel hverken Bates eller Grayson?
The future's so White I've got to wear shades 8)

Budda

Viduka er kontraksløs. Det betyr at han kan signere når som helst for en ny klubb
Endre