Skrevet av Emne: Membership ?  (Lest 1918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wexler

Membership ?
« på: September 01, 2009, 12:02:29 »
For mange er det tydelig en tidkrevende og kostlig affære å dra til Leeds.
Flybytter, tidtabeller og svindyre tog i England er noen av ulempene.
Så i mange tilfeller ville jo en bortekamp være enklere å få med seg eks. i London-området.
Med for å få en bortebillett må man kjøpe Membership i tillegg til en kostbar billett.
Bates & co. liker nok ikke sine supportere/melkekyr nei.. 
 

Ronald

Sv: Membership ?
« Svar #1 på: September 01, 2009, 12:08:23 »
Dette er no eg har lurt på. Det virker ikke til å være utsolgt på mange av stadionene. Hvordan er mulighetene for "nøytrale" billetter, og hvorfor ikke fylle opp med de som ønsker å se kamp? Dette fungerer jo til en viss grad i Norge. Trodde i min naivitet at hooliganismen var en saga blott.

Promotion 2010

Sv: Membership ?
« Svar #2 på: September 01, 2009, 12:42:13 »
Dette er no eg har lurt på. Det virker ikke til å være utsolgt på mange av stadionene. Hvordan er mulighetene for "nøytrale" billetter, og hvorfor ikke fylle opp med de som ønsker å se kamp? Dette fungerer jo til en viss grad i Norge. Trodde i min naivitet at hooliganismen var en saga blott.

Det er stort sett bare å kjøpe billet av hjemmelaget. Det er sjelden spesielt trøkk på langsidene. Prøv å unngå å sitte blant fansen bak mål. På de fleste arenaer er det haugevis av Leedstilhengere rundt om på banen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Membership ?
« Svar #3 på: September 01, 2009, 12:52:09 »
Jeg prøvde å få en nøytral billett til Walsall borte, men det var umulig. Man måtte ha en booking history eller bevise at man bodde i området. Jeg prøvde i tillegg å kjøpe billetter gjennom et firma som driver med fotballreiser, men det gikk heller ikke. Membershipløsningen var heller ikke aktuell siden man må ha et medlemskap per person som reiser. Så er ikke lett for nordmenn å se Leeds borte
Endre

fjellhaugen

Sv: Membership ?
« Svar #4 på: September 01, 2009, 13:57:39 »
uten å være 100% sikker har vel dette med membership mye med registrering av hvem som går på kamp å gjøre. for akkurat å unngå dette med bråk og greier. i tilegg har du andre fordeler som member, feks bedre tilgang på biletter til wembley på playoffs (noe vi desverre har hatt litt for ofte bruk for i det siste :() og andre cup kamer. leeds leeds leeds magasinet.
www.leedsunited.com står vel alle fordeler med dette membershipet. ellers er det nok mange som har ting å tilføye på akkurat dette.

jeg vil forsåvidt nevne at det begynner å bli relativt billig å komme seg over nordsjøen forutsatt men bor sør for trondheim og ikke i alt for grisglente strøk ;), noe som gjør at i allefall jeg lett koster på en ekstra 1000 lapp for å se gutta på ER i stedet  for borte mot darlington f.eks
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kontakinte

Sv: Membership ?
« Svar #5 på: September 01, 2009, 14:37:01 »
Vi, jeg og sønnen min skal over å se Leeds-Charlton. Reiser på fredag fra Torp-Dublin-Leeds, 2 netter på "Hotell" Discovery inn, rett ved jernbanen i sentrum. Hjem søndag Liverpool-Torp Dette koster meg 2 100,- før vi har kjøpt billetter til kampen. Det er nå billig synes jeg ;D

Wexler

Sv: Membership ?
« Svar #6 på: September 02, 2009, 09:01:53 »
Her var det mye bra tilbakemeldinger på mitt innlegg.

Angående Membership fordelene, er de klart gunstigst for de som bor i England å kunne benytte seg av disse.
Det begrenser seg vel for de fleste i Norge i forhold til tid og økonomi og delta på så mange kamper gjennom en sesong.

Mitt poeng er imidlertid at LUSCOS styre bør kunne få til en avtale om at LUSCOS medlemmene kan få søke om bortebilletter uten Membership. Vi har tross alt på siste årsmøte imøtekommet LUFC sitt krav om tilknytning uten mange fordeler til gjengjeld.   
 

Jon R

Sv: Membership ?
« Svar #7 på: September 02, 2009, 12:09:39 »
,Mitt poeng er imidlertid at LUSCOS styre bør kunne få til en avtale om at LUSCOS medlemmene kan få søke om bortebilletter uten Membership. Vi har tross alt på siste årsmøte imøtekommet LUFC sitt krav om tilknytning uten mange fordeler til gjengjeld.   

Et godt og rimelig forslag, sett fra vårt ståsted, wexler. Derimot vil jeg tro at en viss skjeggete herremann vil be deg stappe forslaget opp et sted der sola ikke skinner. Husk at No dough, no show.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Membership ?
« Svar #8 på: September 02, 2009, 12:12:58 »
Her var det mye bra tilbakemeldinger på mitt innlegg.

Angående Membership fordelene, er de klart gunstigst for de som bor i England å kunne benytte seg av disse.
Det begrenser seg vel for de fleste i Norge i forhold til tid og økonomi og delta på så mange kamper gjennom en sesong.

Mitt poeng er imidlertid at LUSCOS styre bør kunne få til en avtale om at LUSCOS medlemmene kan få søke om bortebilletter uten Membership. Vi har tross alt på siste årsmøte imøtekommet LUFC sitt krav om tilknytning uten mange fordeler til gjengjeld.   

Du trenger ikke akkurat selge hus og bil for å få råd til et meldemskap, da.

Klart, LUSCOS bør jo hele tiden jobbe for å forbedre tilbudet til medlemmene, men all den tid avtalen inneholder en intensjon om at LUSCOS skal verve så mange nordmenn som mulig som internasjonale members tror jeg bortebilletter uten membership er et rimelig fåfengt håp?
- Leif Olav

Stephenjazz

Sv: Membership ?
« Svar #9 på: September 02, 2009, 18:03:40 »
Vi, jeg og sønnen min skal over å se Leeds-Charlton. Reiser på fredag fra Torp-Dublin-Leeds, 2 netter på "Hotell" Discovery inn, rett ved jernbanen i sentrum. Hjem søndag Liverpool-Torp Dette koster meg 2 100,- før vi har kjøpt billetter til kampen. Det er nå billig synes jeg ;D
Ddet er jo svinbillig 8-) Betalte 4.500 for to netter i Manchester og billett til city-arsenal. syns det kanskje ikke er vært siden jeg ikke er supporter til noen av lagene...
Det blir aldri umoderne å vinne