Advarsel mot Ryanair

Started by Wexler, September 02, 2009, 15:52:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

testo

Enig med deg runar, Det holder med en bag som man ikke trenger å skjekke inn men rett og slett håndbagasje. (hvis det ikke er egne regler for det også da)
Stort sett så kommer jeg meg tur retur Rygge Newcastle for 450,- til tusenlappen.
Et eksempel viser nå at du kan få en TR billett for kr.566,40 Fredag 4 feb retur 6 feb og en togbillet til kanskje 200 kr TR, da har du en reise til under tusenlappen og hotell med en kompis kr 700,-
Så ca kr.1500,- er det mulig å få en reise til...ps: du trenger ikke smøre matpakke en gang, for det kan du gjøre ved frokostbordet på marriott :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bwirum

Jeg klarer ikke å forstå alle motforestillingene mot Ryanair. Ja - de tilbyr 0 service og ja - de tar betalt for hver eneste lille filletjeneste. Men om du vet hva du gjør og klarer deg med å ta med håndbagasje (som for øvrig kan veie 10 kg mot mange andres 5 kg) og ikke minst evner å lese betingelser og slikt med en gang, så er de faktisk det rimeligste alternativet.

Og du får det du betaler for. Vil du ha mer komfort og bedre service, så flyr du med noen andre og ganger prisen med 4. Be my guest. Men om du ender ut med en masse ekstrakostnader på å reise med Ryanair så er det faktisk du som ikke har gjort jobben din i forkant. Beklager så mye, men da er det ikke så mye sympati å hente fra meg...

Jeg er sjeleglad for at Ryanair kom inn på markedet. I tillegg til at de er billige så har de faktisk sørget for at andre selskaper, som SAS, BA, Lufthansa etc, har måttet skjerpe seg, dempe prisene sine og opprettholde/bedre servicen sin. Så om jeg nå ønsker meg bedre komfort på en flyreise en gang, og jeg ikke føler for Ryanairs (mangel på) service, så kan jeg faktisk fly bedre og rimeligere enn noen gang med de andre flyselskapene også.

Det e' en slik vinn, vinn, vinn-situasjon :)
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Uno

Reiser for første gang Rygge-Newcastle med Ryanair fredag 4.mars til kampen mot Doncaster. Satser på tog fra Newcastle til Leeds. Går det tog fra flyplassen til Leeds? Må billett kjøpes på forhånd? Noen som kan gi svar?

lojosang

Med mindre du jobber for dem, da.

Eller de kansellerer en avgang og du må prøve å true deg til hotellopphold og de bruker fjorten dager på å få deg hjem igjen.
- Leif Olav

chief

Quote from: Uno on January 26, 2011, 20:28:00
Reiser for første gang Rygge-Newcastle med Ryanair fredag 4.mars til kampen mot Doncaster. Satser på tog fra Newcastle til Leeds. Går det tog fra flyplassen til Leeds? Må billett kjøpes på forhånd? Noen som kan gi svar?

Du må ta metroen in til Newcastle central først. Derfra går togene sørover til Leeds omtrent hver time.  Det lønner seg å kjøpe billettene på nett, kan være halve prisen.
1 4 all and all 4 1