Skrevet av Emne: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9  (Lest 61846 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

testo

KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« på: September 08, 2009, 00:27:28 »


Kamp mot Southend United på Roots Hall Fredag 11/9 kl.20.45


Laget ifjor:
Ankergren - Richardson, Michalik, Telfer, Parker - Kilkenny, Douglas, Delph, Howson - Beckford, Becchio.

Subs: Lucas, Prutton, Robinson, Snodgrass, White.

Hva kan vi stille opp med i år etter fjorårets 1-0 tap.Kommer det første tapet her.I så tilfelle blir det første gangen jeg er ringside med mitt lag og taper.

Vi har sterkere lag i år å drar nok enda en kamp i land vil jeg tro.
« Siste redigering: September 08, 2009, 21:43:55 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #1 på: September 08, 2009, 00:35:34 »
Fredagskamp = TV-kamp?
KEEP FIGHTING!!

testo

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #2 på: September 08, 2009, 00:38:36 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #3 på: September 08, 2009, 19:02:45 »
Vrien kamp, to sesonger på rad har vi tapt på denne banen. Nå må vi ta en seier her
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

rd1

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #4 på: September 08, 2009, 20:01:47 »
Vi har et bedre lag en ifjor, og southend et dårligere (?) lag. Tre ny poeng i boksen, i presume!

men som P. Solberg sier; its not only, only, but, but..
"Who needs Cantona??"

martind

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #5 på: September 08, 2009, 20:17:59 »
Satser på 3 nye bortepoeng i denne kampen. Før eller siden tror jeg vi må avgi poeng, men det skjer ikke denne kampen tror jeg. Kan bli en vanskelig kamp, men med Grella i scoringsform så vinner vi selv om Becks skulle være borte :)
MOT!! We are Leeds!

baste

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #6 på: September 08, 2009, 20:27:34 »
Satser på 3 nye bortepoeng i denne kampen. Før eller siden tror jeg vi må avgi poeng, men det skjer ikke denne kampen tror jeg. Kan bli en vanskelig kamp, men med Grella i scoringsform så vinner vi selv om Becks skulle være borte :)

Vi tar poeng tapet "siden" tror jeg..
3 p her, så ligger vi riktig bra til. Kampen skal nu spilles først, men samtidig har Leeds laget vist oss at de kan vinne selv på en dårlig dag. Satser derfor på en borteseier.

Marching on together

LEO

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #7 på: September 08, 2009, 22:43:16 »
Grayson regner å ha med Beckford til kampen. ;D
 

baste

Sv: KAMP: vs. Southend United 11/9
« Svar #8 på: September 09, 2009, 04:41:03 »
Satser på 3 nye bortepoeng i denne kampen. Før eller siden tror jeg vi må avgi poeng, men det skjer ikke denne kampen tror jeg. Kan bli en vanskelig kamp, men med Grella i scoringsform så vinner vi selv om Becks skulle være borte :)

New Leeds United striker Davide Somma as quickly got into the swing of things at Elland Road with a double against Rotherham United for the reserves.


Geiremann

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #9 på: September 09, 2009, 08:13:58 »
Alle vi som er nøkterne optimister vet at vi kommer nærmere et poengtap for hver seier vi tar.
Etter det jeg har lest meg til var ikke Leeds på topp spillemessig mot Stockport, men vant allikevel komfortabelt. Det virker som om vi også på enkelte mindre gode dager vinner greit, ihvertfall på hjemmebane, og det er en stor styrke. Men jo svakere vi spiller jo større er selvfølgelig muligheten til å miste poeng. Av en eller annen grunn har jeg en dårlig følelse til denne kampen. Håper det er feil og at Beckford avgjør kampen tidlig.
Member of "The Peterborough eight".

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #10 på: September 09, 2009, 10:20:43 »
Alle vi som er nøkterne optimister vet at vi kommer nærmere et poengtap for hver seier vi tar.
Etter det jeg har lest meg til var ikke Leeds på topp spillemessig mot Stockport, men vant allikevel komfortabelt. Det virker som om vi også på enkelte mindre gode dager vinner greit, ihvertfall på hjemmebane, og det er en stor styrke. Men jo svakere vi spiller jo større er selvfølgelig muligheten til å miste poeng. Av en eller annen grunn har jeg en dårlig følelse til denne kampen. Håper det er feil og at Beckford avgjør kampen tidlig.

signert! Er ganske nervøs foran denne kampen, jeg...

sveifors

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #11 på: September 09, 2009, 11:24:30 »
Minner om at vi aldri har tatt poeng borte mot Southend i League One. Tror ikke southend er noe dårligere iår, de knuste L Orient med 3-0 i siste kamp.

Men med et solid forsvar og Beckford tilbake så burde vi ha muligheten
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #12 på: September 09, 2009, 15:47:19 »
Minner om at vi aldri har tatt poeng borte mot Southend i League One. Tror ikke southend er noe dårligere iår, de knuste L Orient med 3-0 i siste kamp.

Men med et solid forsvar og Beckford tilbake så burde vi ha muligheten

Så er jo jeg også der  :D  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #13 på: September 09, 2009, 18:30:57 »
Minner om at vi aldri har tatt poeng borte mot Southend i League One. Tror ikke southend er noe dårligere iår, de knuste L Orient med 3-0 i siste kamp.

Men med et solid forsvar og Beckford tilbake så burde vi ha muligheten

Beckford spiller ikke denne kampen. Han er skadet.  :-[
Jon R.

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #14 på: September 09, 2009, 18:52:21 »
Vi får nok sesongen første tap på Roots hall, håper jeg bare tar feil
Det blir aldri umoderne å vinne

Budda

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #15 på: September 09, 2009, 19:07:52 »

Beckford spiller ikke denne kampen. Han er skadet.  :-[

I følge flere artikler av YEP, så vil Beckford bli klar til kampen på fredag
Endre

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #16 på: September 09, 2009, 19:27:53 »
Tror ikke Leeds taper tre på rad mot Southend, Grayson snur  enkelt den trenden . Klumpen i magen er borte og Fredag aften tar man sin seier nr 7 på rad. Påminner om Drillos teorien om at man aldri klarer å spille 2 gode kamper på rad , Southend spilte bra sist, Leeds mindre bra. Med andre ord dette er også med oss. Tipper resultatet blir 2-0 til oss.

R - R

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #17 på: September 09, 2009, 20:52:02 »

Beckford spiller ikke denne kampen. Han er skadet.  :-[

I følge flere artikler av YEP, så vil Beckford bli klar til kampen på fredag

Beckford er ein moglegheit for kampen på fredag, men må først gjennom ein 'late fitness test' før han er speleklar. Viss det er den minste tvil så vil han bli spart.
- Rune

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #18 på: September 09, 2009, 20:57:33 »
Sølvreven melder at han IKKE tror på tap  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

martind

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #19 på: September 09, 2009, 21:24:39 »
Tror ikke Leeds taper tre på rad mot Southend, Grayson snur  enkelt den trenden . Klumpen i magen er borte og Fredag aften tar man sin seier nr 7 på rad. Påminner om Drillos teorien om at man aldri klarer å spille 2 gode kamper på rad , Southend spilte bra sist, Leeds mindre bra. Med andre ord dette er også med oss. Tipper resultatet blir 2-0 til oss.

Har Leeds tapt de to siste mot Southend? Tror ikke det.... Mener jeg så Leeds slo Southend 2-0 på ER i Januar, og de har vel ikke møtt de 2 ganger etter det???
MOT!! We are Leeds!

sveifors

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #20 på: September 09, 2009, 23:01:29 »
Tror ikke Leeds taper tre på rad mot Southend, Grayson snur  enkelt den trenden . Klumpen i magen er borte og Fredag aften tar man sin seier nr 7 på rad. Påminner om Drillos teorien om at man aldri klarer å spille 2 gode kamper på rad , Southend spilte bra sist, Leeds mindre bra. Med andre ord dette er også med oss. Tipper resultatet blir 2-0 til oss.

Har Leeds tapt de to siste mot Southend? Tror ikke det.... Mener jeg så Leeds slo Southend 2-0 på ER i Januar, og de har vel ikke møtt de 2 ganger etter det???

Vi har tapt de to siste på bortebane og spilte 1-1 i den bortekampen i Championship april 2007. På tide å ta rotta på dette
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

oivindh

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #21 på: September 09, 2009, 23:17:29 »
Vi får nok sesongen første tap på Roots hall, håper jeg bare tar feil
Skjerpings !!..  ;D  Etter 6 strake i ligaen, er ikke dette rette innstillinga. Nå konser vi, og viser hvor lista ligger i år. Kort prosess..  ;D MOOOT !!

sveifors

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #22 på: September 10, 2009, 07:43:13 »
Om Grayson og gutta trenger motivasjon:

History of the Southend United v Leeds United fixture

Southend Utd. prepare to entertain Leeds United at Roots Hall on Friday evening, aiming to preserve their record of never having lost at home to the visitors. The majority of those games have been won by the Shrimpers.

Dette burde være utfordringen. Det som SGrayson nå stresser med framfor hver kamp vi vinner og forblir ubeseiret er at spillerene begynner å tro at det bare er å møte opp så kommer poengene.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

LEO

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #23 på: September 10, 2009, 15:17:54 »
Det som blir moro når kampen starter er at vi da er på toppen av tabellen. ;D

Skal ha oppe tabellen så lenge det varer. 8)
 

B_Ød

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #24 på: September 10, 2009, 15:20:31 »
Det som blir moro når kampen starter er at vi da er på toppen av tabellen. ;D

Skal ha oppe tabellen så lenge det varer. 8)

det er vi etter kampen også...
Ups & Ups!!

testo

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #25 på: September 10, 2009, 20:58:45 »
Om Grayson og gutta trenger motivasjon:

History of the Southend United v Leeds United fixture

Southend Utd. prepare to entertain Leeds United at Roots Hall on Friday evening, aiming to preserve their record of never having lost at home to the visitors. The majority of those games have been won by the Shrimpers.

Dette burde være utfordringen. Det som SGrayson nå stresser med framfor hver kamp vi vinner og forblir ubeseiret er at spillerene begynner å tro at det bare er å møte opp så kommer poengene.


14 timer til avreise  ;D
En gang må den første seier komme på Roots Hall også,og den kommer imorgen om vi spiller taktiskt og med kloke hoder som sikkert har blitt planta inn i hodene med teskje av Grayson.

En annen ting er at det ikke er Macca men SG som står der i år og det mener jeg er STOR forskjell.
Vi vil reise oss i London i år ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #26 på: September 11, 2009, 07:56:04 »
Begynner å bli allerede urolig SÃ… tidlig på match dagen.

Er bekymret for meldingen jeg leste at Beckford er med i "stallen". 

Håper han starter for kampen mot Stockport UTEN Beckford var ikke bra.  Fint og en styrke å vinne på dårlig dag, MEN. :-\

Mener at Southend er noe dårligere i år enn i de par siste årene, mens vi er definitivt blitt bedre.

MOT
 

B_Ød

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #27 på: September 11, 2009, 08:10:30 »
øl til match ikveld ??...noen ??
Ups & Ups!!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #28 på: September 11, 2009, 08:37:56 »
...og Sir'en er gjort oppmerksom på at det er fredagskamp denne runda?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Southend United Fredag 11/9
« Svar #29 på: September 11, 2009, 08:46:53 »
Så spørs det kva luringen Larry gjer med laget idag?
Han er jo veldig opptatt av å "never change a winning team".

Regner med at dersom Becks er klar så spiller han, men om det vert på bekostning av Becchio eller Grella vert spennande å sjå.
Regner det også ganske sikkert at iallefall Paddy er med i startelleveren, meir usikker på Rui.

Kanskje Larry slipper desse 11 til frå start:
Higgs
Crowe -  Bromby - Paddy - Hughes
Snoddy - Howson - Doyle - Johnson
Grella - Becks

Regner med dette laget:
COME ON LEEDS !!