Skrevet av Emne: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...  (Lest 5198 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pei

Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« på: September 09, 2009, 13:06:30 »
Nå som vi er i en fantastisk steam og stemingen er på topp, våger jeg å stå frem med en bekjennelse... Det var MIN skyld at vi røk ut etter 1-1 i andre po kamp mot Milwall! :'(
Hvorfor spørs du kanskje?
Svaret er enkelt; etter litt prøving og feiling siden sesongen 2008/09 har jeg endt opp med 4 lykketruser som beviselig alltid gir Leeds seier... forutsatt at jeg har en av de på selvfølgelig ;D.
... og hva skjedde under hjemmekampen mot Milwall? Jo, jeg presterte å glemme å ta på meg en av lykketrusene mine, i stedet brukte jeg en som ikke funker  :o
Jeg kan bare be om unnskyldning og love at det ikke skal gjenta seg - noe for øvrig sesongåpningen i år viser ;)
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #1 på: September 09, 2009, 13:39:12 »
Tøft av deg å stå fram og bekjenne. Men det er ikke dermed sagt at tilgivelse blir gitt uten videre. Ok, strafferabatt kan nok gis, MEN HERETTER TAR DU DEG FAEN MEG SAMMEN!!!!!!

 ;D

Budda

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #2 på: September 09, 2009, 13:39:50 »
Nå som vi er i en fantastisk steam og stemingen er på topp, våger jeg å stå frem med en bekjennelse... Det var MIN skyld at vi røk ut etter 1-1 i andre po kamp mot Milwall! :'(
Hvorfor spørs du kanskje?
Svaret er enkelt; etter litt prøving og feiling siden sesongen 2008/09 har jeg endt opp med 4 lykketruser som beviselig alltid gir Leeds seier... forutsatt at jeg har en av de på selvfølgelig ;D.
... og hva skjedde under hjemmekampen mot Milwall? Jo, jeg presterte å glemme å ta på meg en av lykketrusene mine, i stedet brukte jeg en som ikke funker  :o
Jeg kan bare be om unnskyldning og love at det ikke skal gjenta seg - noe for øvrig sesongåpningen i år viser ;)


Hehe, så det var derfor altså. Ikke la det skje igjen!
Endre

Trulsaren

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #3 på: September 09, 2009, 13:47:54 »
Vel, så lenge du sørger for å holde de på deg resten av sesongen, får vi vel godta en unskyldning. Men vi vil kutte av deg en finger for hvert poengtap denne sesongen!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Pei

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #4 på: September 09, 2009, 13:54:18 »
Vel, så lenge du sørger for å holde de på deg resten av sesongen, får vi vel godta en unskyldning. Men vi vil kutte av deg en finger for hvert poengtap denne sesongen!

Jeg får vel være fornøyd så lenge det ev. bare er fingre som kuttes 8)
Ellers er vel 8  strake seiere bevis på at jeg har skjerpet meg ::)
Jeg lurer også på om jeg muligens kan dele skylden med noen, for det er vel flere enn meg som har ritualer/lykkegjenstander ifm Leeds kamper, og som muligens "glemte" seg bort 14.5.09!? ;)
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #5 på: September 09, 2009, 14:04:55 »
Nå som vi er i en fantastisk steam og stemingen er på topp, våger jeg å stå frem med en bekjennelse... Det var MIN skyld at vi røk ut etter 1-1 i andre po kamp mot Milwall! :'(
Hvorfor spørs du kanskje?
Svaret er enkelt; etter litt prøving og feiling siden sesongen 2008/09 har jeg endt opp med 4 lykketruser som beviselig alltid gir Leeds seier... forutsatt at jeg har en av de på selvfølgelig ;D.
... og hva skjedde under hjemmekampen mot Milwall? Jo, jeg presterte å glemme å ta på meg en av lykketrusene mine, i stedet brukte jeg en som ikke funker  :o
Jeg kan bare be om unnskyldning og love at det ikke skal gjenta seg - noe for øvrig sesongåpningen i år viser ;)



     Dette var slumsete av deg! Skjerp rutinene og vær snill ikke å fortelle hva slags truser det er!!!
Yeboahs vitne

Evig Pint

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #6 på: September 09, 2009, 14:07:23 »
Pleier å tørke meg med et Leedshåndkle etter dusjing samme dag som Leeds spiller. Pleier å gi seier, men det har desverre ikke gitt 100 % uttelling. Kanskje trusene dine victory-blokker Leedshåndkle mitt.

 :P
Marching on together

Pei

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #7 på: September 09, 2009, 14:23:37 »
Pleier å tørke meg med et Leedshåndkle etter dusjing samme dag som Leeds spiller. Pleier å gi seier, men det har desverre ikke gitt 100 % uttelling. Kanskje trusene dine victory-blokker Leedshåndkle mitt.

 :P

Hvis det er tilfelle, må vi ha en plan så slike "blokker" ikke skjer igjen.
...regner med at du ikke har brukt Leedshåndkleet siden sesongstart, siden mine lykketruser har funket helt strålende ;D
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #8 på: September 09, 2009, 14:24:37 »
Før denne sesongen bestemte jeg meg for ikke å sette ei krone på Leeds i noen av oddslappene jeg satte opp. Det var merkbart mange ganger i fjor at jeg spilte på Leeds-seier, og vi tapte eller spilte uavgjort. Kanskje jeg skal fortsette slik.

 ;D

KeyserSoze

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #9 på: September 09, 2009, 14:27:24 »
Før denne sesongen bestemte jeg meg for ikke å sette ei krone på Leeds i noen av oddslappene jeg satte opp. Det var merkbart mange ganger i fjor at jeg spilte på Leeds-seier, og vi tapte eller spilte uavgjort. Kanskje jeg skal fortsette slik.

 ;D


Dette trodde jeg virkelig var allment kjent. Det er IKKE lov å sette penger på Leeds-seier!
 

Per Arne

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #10 på: September 09, 2009, 14:40:26 »
Før denne sesongen bestemte jeg meg for ikke å sette ei krone på Leeds i noen av oddslappene jeg satte opp. Det var merkbart mange ganger i fjor at jeg spilte på Leeds-seier, og vi tapte eller spilte uavgjort. Kanskje jeg skal fortsette slik.

 ;D


Dette trodde jeg virkelig var allment kjent. Det er IKKE lov å sette penger på Leeds-seier!

Pøh.... Se på season long her inne, du. De som ligger i toppen, hvem tror du de har satset pengene sine på...?

 ;D

Trulsaren

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #11 på: September 09, 2009, 14:58:17 »
Før denne sesongen bestemte jeg meg for ikke å sette ei krone på Leeds i noen av oddslappene jeg satte opp. Det var merkbart mange ganger i fjor at jeg spilte på Leeds-seier, og vi tapte eller spilte uavgjort. Kanskje jeg skal fortsette slik.

 ;D
Lurer på om man kan sende regning til Bates med tanke på alle de tusen kronene vi har tapt på Leeds når man på lørdagen tenker: "Sikker Leeds seier", og 3 timer etterpå ser vi gevinsten løpe fra oss når Leeds taper på overtid... Nei, oddsen på Leeds holder jeg meg unna :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Robert

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #12 på: September 09, 2009, 15:18:48 »
Du må huske at lykketruser ikke kan vaskes.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Pei

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #13 på: September 09, 2009, 15:32:09 »
Du må huske at lykketruser ikke kan vaskes.

Det har jeg heldigvis aldri vurdert, og til de som måtte lure kan jeg si at rene lykketruser fungere helt ypperlig...noe annet er vel ikke å forvente når man støtter De Hvite  :)
Ingen sammenligning for øvrig, men lykketruse funka for håndballjentene i EM2008:
http://msn.tv2sporten.no/handball/em/vant-med-lykketrusen-2464594.html
 

Stifler

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #14 på: September 09, 2009, 18:51:35 »
Uff, gutter som sier "truser"...  ::)
-Nr 2 er den første taperen-

h.b

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #15 på: September 09, 2009, 19:26:49 »
Uff, gutter som sier "truser"...  ::)
Er vel som Mascara for mannfolk det

lojosang

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #16 på: September 09, 2009, 19:27:15 »
Uff, gutter som sier "truser"...  ::)

Du mener det skal kalles g-streng?
- Leif Olav

Per Arne

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #17 på: September 09, 2009, 19:50:46 »
Uff, gutter som sier "truser"...  ::)
Er vel som Mascara for mannfolk det

Jepp. men det er godt mulig at noen av gutta her er transer, og faktisk bruker både truser og mascara. Dem om det.

 ;D

JanPSyse

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #18 på: September 09, 2009, 20:39:31 »
Når vi er inne på påkledning som bringer lykke og ulykke kan jeg nevne at jeg har en Strongbowdrakt fra 2000/2001 sesongen som er kjøpt i Leeds, og "gått inn" iløpet av to kamper på Elland Road hhv mot West Ham og Real Madrid. Som mange kanskje husker tapte vi begge disse kampene, og min teori er at drakten fikk en forbannelse over seg den gangen.

Hver eneste gang jeg har brukt drakten under Leedskamp, enten på tv eller ringside så har det endt med tap! Jeg var så dum at jeg tenkte at dette bare var tilfeldigheter, men hvilken drakt hadde jeg på meg på puben under den første kampen mot Millwall? Joda, strongbow anno 2000. Jeg tok til vettet under returkampen og brukte en annen drakt under den kampen, og da tapte vi ikke, men desverre var det ikke nok, og vi røyk ut.

Så jeg har også hatt litt skyldfølelse pga dette. Kombinasjon av tapsdrakt og manglende lykketruse gjorde iallefall ikke jobben lettere for oss mot Millwall. :'(

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Pei

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #19 på: September 09, 2009, 21:36:21 »
Når vi er inne på påkledning som bringer lykke og ulykke kan jeg nevne at jeg har en Strongbowdrakt fra 2000/2001 sesongen som er kjøpt i Leeds, og "gått inn" iløpet av to kamper på Elland Road hhv mot West Ham og Real Madrid. Som mange kanskje husker tapte vi begge disse kampene, og min teori er at drakten fikk en forbannelse over seg den gangen.

Hver eneste gang jeg har brukt drakten under Leedskamp, enten på tv eller ringside så har det endt med tap! Jeg var så dum at jeg tenkte at dette bare var tilfeldigheter, men hvilken drakt hadde jeg på meg på puben under den første kampen mot Millwall? Joda, strongbow anno 2000. Jeg tok til vettet under returkampen og brukte en annen drakt under den kampen, og da tapte vi ikke, men desverre var det ikke nok, og vi røyk ut.

Så jeg har også hatt litt skyldfølelse pga dette. Kombinasjon av tapsdrakt og manglende lykketruse gjorde iallefall ikke jobben lettere for oss mot Millwall. :'(

Uff, gutter som sier "truser"...  ::)

Se der ja, jeg antok at det var flere der ute som hadde sviktet når det gjaldt "lykke-påkledning" i våres. Uansett, nå har vi lært begge to, JanPSyse.
Og til deg Stifler; heretter skal jeg si lykkeboxer - funker det bedre? ??? ;)
 

Trulsaren

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #20 på: September 09, 2009, 23:17:05 »
Når vi er inne på påkledning som bringer lykke og ulykke kan jeg nevne at jeg har en Strongbowdrakt fra 2000/2001 sesongen som er kjøpt i Leeds, og "gått inn" iløpet av to kamper på Elland Road hhv mot West Ham og Real Madrid. Som mange kanskje husker tapte vi begge disse kampene, og min teori er at drakten fikk en forbannelse over seg den gangen.

Hver eneste gang jeg har brukt drakten under Leedskamp, enten på tv eller ringside så har det endt med tap! Jeg var så dum at jeg tenkte at dette bare var tilfeldigheter, men hvilken drakt hadde jeg på meg på puben under den første kampen mot Millwall? Joda, strongbow anno 2000. Jeg tok til vettet under returkampen og brukte en annen drakt under den kampen, og da tapte vi ikke, men desverre var det ikke nok, og vi røyk ut.

Så jeg har også hatt litt skyldfølelse pga dette. Kombinasjon av tapsdrakt og manglende lykketruse gjorde iallefall ikke jobben lettere for oss mot Millwall. :'(


Burde ikke den drakten etterhvert finne veien ut av klesskapet, og stues bort på loftet/kjelleren. Brenning er jo utelukket i og med at man aldri brenner slike fine tekstiler, forbannet eller ikke.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Robert

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #21 på: September 09, 2009, 23:20:20 »
Hvem sier dette er en gutt?! ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Pei

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #22 på: September 12, 2009, 14:05:49 »
Er det mulig!!??!!
I går presterte jeg å glemme å bruke en av lykkeboxerne igjen, og alle vet jo hva som skjedde - årets første poengtap!
Vet det virker helt idiotisk etter å ha innrømmet denne tabben tidligere denne uka, og i tillegg lovet at det aldri skulle skje igjen :(
Den eneste unnskyldningen jeg har, er at jeg våknet med feber og bomull i hodet  i går, så jeg var ikke helt med og glemte å gjøre normale forberedelser til kamp (dvs. påkledning) :-\
 

sportcarl1

Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #23 på: September 12, 2009, 14:13:34 »
millwall ville mer och var som bäst när det gällde, vissa spelare i LU underpresterade när de skulle stigit fram
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Svar på hvorfor vi røk ut i po mot Milwall i våres...
« Svar #24 på: September 12, 2009, 14:13:54 »
Er det mulig!!??!!
I går presterte jeg å glemme å bruke en av lykkeboxerne igjen, og alle vet jo hva som skjedde - årets første poengtap!
Vet det virker helt idiotisk etter å ha innrømmet denne tabben tidligere denne uka, og i tillegg lovet at det aldri skulle skje igjen :(
Den eneste unnskyldningen jeg har, er at jeg våknet med feber og bomull i hodet  i går, så jeg var ikke helt med og glemte å gjøre normale forberedelser til kamp (dvs. påkledning) :-\

Idiot! Når skal du lære? ;)