Main Menu

Diego Maradona

Started by trondt, September 10, 2009, 08:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

metaljon

Hvis man ser på lagoppstillinga til Argentina pluss de spillerne som har vært inne i varmen siden Maradona tok over som sjef , skjønner man jo at han må ha røyka no rart. i viktige kamper velger han å bruke hjemlige spillere fremfor verdensstjerner. Litt for mye kokain kanskje?
The Chief!

Blank_File

Quote from: pale on September 11, 2009, 07:00:06
Quote from: Blank_File on September 11, 2009, 00:27:03
Quote from: pale on September 10, 2009, 15:25:37
Og at du helt unyanseert kaller Chavez en skurk (han er tross alt valgt president) er det jeg reagerer på.
Men da skal ha at du nå ga en svært god begrunnelse på hvorfor du ser på han som nettopp dette.
Dette var moro.

Pol Pot ble også valgt til statsminister.

Javel: "General Lon Nol tok makten med støtte fra blant annet USA. Kommunistpartiet startet en geriljakrig som varte til april 1975. Da tok Pol Pot og Røde Khmer makten i Kambodsja."
Kilde:http://www.forskning.no/artikler/2005/januar/1103113849.61

Ellers må jeg si dette ar en ganske så håpløs sammenligning.

Ja greit, jeg sjekket ikke det så nøye. Sammenlign med Hitler istedet for da. Poenget mitt var at fordi om en leder blir valgt av folket så betyr ikke det at han ikke kan utvikle seg til å bli en skurk. Det var mange avisartikler her til lands som forsvarte det Pol Pot og Røde Khmer gjorde inntil det var over å folk hadde fått det litt på avstand. Kan ikke nok om Chavez til at jeg skal uttale meg om hans ettermæle, men utifra det jeg vet så syns jeg det ser dårlig ut for fyren.

Erik Bakke

En som var dopet, fortjener ikke heder som en av tidenes spillere, selv om det var magi aldri så mye.
Ja, skal ærlig innrømme at jeg også syntes han var en av tidenes beste, helt til han ble tatt for doping...Da forsvant liksom mye av glansen.
Ville jo blitt det samme hvis f.eks Lance A ble tatt for noe ulovlig...Da ville han mistet min respekt i hvertfall..selv om ikke det betyr all verden :D

Ronald

Quote from: Erik RB on September 13, 2009, 00:10:42
En som var dopet, fortjener ikke heder som en av tidenes spillere, selv om det var magi aldri så mye.
Ja, skal ærlig innrømme at jeg også syntes han var en av tidenes beste, helt til han ble tatt for doping...Da forsvant liksom mye av glansen.
Ville jo blitt det samme hvis f.eks Lance A ble tatt for noe ulovlig...Da ville han mistet min respekt i hvertfall..selv om ikke det betyr all verden :D

No tilhører ikkje eg de som mener han var verdens beste. Pele er, var og vil alltid bli fotballens Elvis!!! men Maradona spilte til tider brilliant fotball. Kanskje ikke så mye en lag spiller som individualist.
Trener: Så langt er han en vits som landslags trener. Med det spiller materialet vil eg påstå at foreldre som trener miniputter hadde gjort en like bra og kanskje bedre jobb dersom de bare utstrålte litt verdighet og styrke

Tom S

Pele insists he is not the world's greatest ever footballer - but says Diego Maradona isn't, either.
Full story: Mail on Sunday

Dette er jo noko alle med litt interesse for fotball veit.
All time great er ingen andre enn vår egen John Charles!

COME ON LEEDS !!

Ronald

Quote from: Tom S on September 20, 2009, 11:03:56
Pele insists he is not the world's greatest ever footballer - but says Diego Maradona isn't, either.

Tenkte eg ikkje skulle skryte av Leeds egne spillere - inhabilitet ;D

Rudi G.

Quote from: Tom S on September 20, 2009, 11:03:56

Ingen over, ingen ved siden. The Gentle Giant er den største igjennom tidene!

Budda

Dette er vel en landslagstrener verdig  ::)

http://www.youtube.com/watch?v=TXyAGXuHwrQ

Var tydeligvis ikke nok med en pressekonferanse.
Endre

trondt

Som tidligere nevnt; mannen er en klovn og ingen ting annet. De eneste som ikke ser dette må jo være argentinas fotballforbund. Men for all del, klovnen rangerer seg jo som nr. 2 etter gud, så noen evne til til selvinnsikt skal vi vel ikke forvente, og pampene i AFA må være særdeles gudfryktige.