Skrevet av Emne: Spillere på lån inn/ut  (Lest 167811 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Johnnyj

Sv: Spillere på lån inn/ut
« Svar #330 på: Oktober 28, 2023, 16:09:01 »
Ikke alltid grønnere gress på den andre siden av gjerdet?
På en dag som dette så unner jeg meg litt skadefryd.

Kan jo starte med Aaronson som ikke har imponert for et union Berlin som nå har tapt 9 kamper (!!) på rad. Ikke fått noen flere muskler på kroppen heller. Klarte å pådra seg rødt kort for en måned siden med to håpløse gule kort på 20 minutter.

Wöber har fått mye tillit i Borussia Mönchengladbach. Vært én av et mindretall spillere som har vært gode. Men de har også underprestert kraftig.
Kun 1 seier på de 9 første kampene i BL.

Bournemouth som "stjal" førstevalget vårt som manager; Iraola, i tillegg til Sinisterra og Adams ligger nå på direkte nedrykk, uten en eneste seier. Sini som kranglet seg ut av Leeds med trusler om å gå til rettslige skritt - har kun fått tre matcher fra benken så langt. Karma is a bitch!

Harrison har endelig  kommet i gang for Everton med både assist og en nydelig scoring. Men klubben sliter, og ligger såvidt over nedrykksstreken. Er i fare for å få poengtrekk og andre sanksjoner fra FA på grunn av økonomisk rot. Stor sjanse for at de spiller i championship neste sesong.

Roca har funnet seg godt til rette i Real Betis. Godt likt av fansen allerede. Trolig en klubb som hverken kommer til å kjempe om europaplass eller rote seg ned i nedrykksstriden.  Spansk fotball har beviselig passet han bedre, da tempoet er lavere og han får mer tid med ballen. Blir nok solgt når utlånet tar slutt.

Robin Koch har fått spille fast for Eintract Frankfurt. Scoret et fint mål etter et hodestøt i Cupen. Men har også vært litt uheldig bakover.
En klubb det er litt vanskelig å bli klok på. De har kommet seg den siste tiden og vil nok bli bedre utover sesongen. Også en spiller som neppe kommer til å returnere til England. 

Rasmus Kristensen har (ikke overraskende) vært en fiasko i Roma. Det har jeg i hvertfall hørt fra en kompis som følger med på Serie A. Får likevel mye tillit av Mourinho, og har i følge transfermarkt også tegnet seg på målprotokollen. Fortsatt like ustabil og shaky i det defensive arbeidet.