Skrevet av Emne: Forsiden nede..  (Lest 1726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Forsiden nede..
« på: September 20, 2009, 13:37:13 »
Er det noen som har noe update på hvorfor/hvor lenge www.luscos.com/www.leedsunited.no er nede? I vanvare skriver jeg alltid de adressene når jeg skal inn på forumet.. men det stopper jo helt opp her da, og jeg må power-shutte exploreren... men om jeg skrive /forum bak kommer jeg jo rett hit, hvor jeg egentlig skal da.. :p

Men litt kjedelig at forsiden vår er nede da?.. noen som har noe glup info?
-SirOlsen-

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Forsiden nede..
« Svar #1 på: September 20, 2009, 13:44:27 »
Her funker ikke luscos.com men leedsunited.no funker helt fint og jeg kommer inn på forsiden hver gang :)

testo

Sv: Forsiden nede..
« Svar #2 på: September 20, 2009, 13:48:24 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Forsiden nede..
« Svar #3 på: September 20, 2009, 14:07:13 »
Er det noen som har noe update på hvorfor/hvor lenge www.luscos.com/www.leedsunited.no er nede? I vanvare skriver jeg alltid de adressene når jeg skal inn på forumet.. men det stopper jo helt opp her da, og jeg må power-shutte exploreren... men om jeg skrive /forum bak kommer jeg jo rett hit, hvor jeg egentlig skal da.. :p

Men litt kjedelig at forsiden vår er nede da?.. noen som har noe glup info?

Forsiden er dessverre nede med jevnlige mellomrom uten at dette ser ut til å påvirke funksjonaliteten til selve forumet. Jeg har selv "løst" problemet ved å lagre en direktesnarvei til selve forumet i favoritter.  :)
Jon R.

Svend Anders

Sv: Forsiden nede..
« Svar #4 på: September 20, 2009, 14:12:28 »
Vi jobber med å løse problemet med ustabil server for godt, og vi ser på hva som må på plass for å få til dette.

Hvorfor luscos.com er nede og ikke den andre adressen jobber vi med å få klarhet i fra leverandøren vår.

SA

SirOlsen

Sv: Forsiden nede..
« Svar #5 på: September 20, 2009, 15:06:04 »
Er det noen som har noe update på hvorfor/hvor lenge www.luscos.com/www.leedsunited.no er nede? I vanvare skriver jeg alltid de adressene når jeg skal inn på forumet.. men det stopper jo helt opp her da, og jeg må power-shutte exploreren... men om jeg skrive /forum bak kommer jeg jo rett hit, hvor jeg egentlig skal da.. :p

Men litt kjedelig at forsiden vår er nede da?.. noen som har noe glup info?

Forsiden er dessverre nede med jevnlige mellomrom uten at dette ser ut til å påvirke funksjonaliteten til selve forumet. Jeg har selv "løst" problemet ved å lagre en direktesnarvei til selve forumet i favoritter.  :)
Mja, men ofte er jeg på maskin hvor jeg ikke har lov til å legge inn noe direktesnarveier.. hjemme er jo siden oppe 24/7 og åpner seg blant alle sider som åpnes hver gang jeg åpner Firefox i diverse faner.

Men forumet ser tilsynelatende alltid til å fungere ja. Og det er jo helt allright for min del. Det jeg synes er synd er at de som kanskje ikke kjenner til forumadressen direkte ikke vil få tilgang.

Men er jo ut om dette jobbes med iflg SA, så da blir det vel i orden snart tenker jeg :)
-SirOlsen-

Robert

Sv: Forsiden nede..
« Svar #6 på: September 20, 2009, 16:44:24 »
Grunnen er at databasen til forsiden ligger på en annen mysql-server enn forumet. Denne har vist seg å være litt mer ustabil enn den forumet ligger på. Vi jobber med å løse begge problemene permanent..

Luscos.com holder vi også på og finner ut av :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM