Hva jobber vi med?

Started by Leeeeeeeeeeeeds, September 26, 2009, 16:08:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Quote from: Per Arne on October 01, 2009, 08:29:58
Har du en Volvo? Nyere enn -92? Da er det sannsynligvis jeg som har skrudd på den snertne kula på toppen av girspaken. Pendler, og jobber på Volvo, Gøteborg. Monterer som sagt girspakekulene på alle bilene som ruller ut derfra. For tiden har jeg også en deltidsjobb. På en fabrikk som produserer plastposer. Der limer jeg feilproduserte poser med limpistol. Når jeg er hjemme i helgene hender det at jeg ekstrajobber som sikkerhetsansvarlig på markedsovervåkingen i NBIM, Norges Bank Investment Management. Jobben der går ut på overvåke verdens børser (market watch).

;D Dette må være kødd!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per Arne

Quote from: auren on October 01, 2009, 08:58:41
Quote from: Per Arne on October 01, 2009, 08:29:58
Har du en Volvo? Nyere enn -92? Da er det sannsynligvis jeg som har skrudd på den snertne kula på toppen av girspaken. Pendler, og jobber på Volvo, Gøteborg. Monterer som sagt girspakekulene på alle bilene som ruller ut derfra. For tiden har jeg også en deltidsjobb. På en fabrikk som produserer plastposer. Der limer jeg feilproduserte poser med limpistol. Når jeg er hjemme i helgene hender det at jeg ekstrajobber som sikkerhetsansvarlig på markedsovervåkingen i NBIM, Norges Bank Investment Management. Jobben der går ut på overvåke verdens børser (market watch).

;D Dette må være kødd!

auren

Ja, sorry. Begynte ikke på Volvo før -93. Ikke meningen å kødde der, altså.

Per Arne

Har også en fortid i en kanskje litt spesiell stilling. Jobbet som levende kanonkule i nesten 2 år for det danske Sircus Verane. Jeg sluttet der  etter en hendelse i København. Vi skulle være med på en storslagen åpning av det nye romfartsmuseet i heilagervej. jeg skulle skytes ut, og mottaksnettet var satt opp i gamle broagervej. Der ligger også den tyrkiske ambassaden. En grov feil ble gjort ift til retningen, så jeg smalt rett i vinduet til ambassaden. Vinduet ga selvsagt etter, og ferden fortsatte inn der jeg ødela et meget verdifullt sjakkbrett, 2 lamper, et glassbord og et galatassarayflagg i miniatyr. Bevisstløs ble jeg liggende, og folk sprang til for gi meg førstehjelp. Da åpnet de jakken min, og fikk se Leedsdrakta jeg hadde under. Det ble et helvetes oppstyr, og jeg ble hivd ut samme vei som jeg kom. Når jeg traff blomsterbedet under, der jeg knuste en antikk urne, kom selvsagt ambassadørfruen gående. Hun mistet i forskrekkelsen sin Louis Vutton-veske i en søledam. Jeg kom meg, noe forvirret, på beina og løp avgårde. Klatret over porten, selvsagt akkurat idet en syklist kom i høy fart. (Sykt mange syklister i Danmark). Han traff meg, skjente ut i veien så trafikken måtte bråstoppe. En splitter ny Koenigsegg klarte selvsagt ikke stoppe, og smalt rett i bilen foran. Der satt en meget forsinket ordfører, som skulle klippe snora til det nye museet. Han ble skadet, og måtte hentes med ambulanse til det kongelige hospital i Farkersvej. Så dere skjønner sikkert at det var en noe betuttet mann som tok hjelmen under armen og ruslet tilbake til utskytningsplassen. Jeg leverte min oppsigelse på stedet. Muntlig. Og det var helt i orden.

McMidjo

Quote from: Per Arne on October 01, 2009, 13:12:09
Har også en fortid i en kanskje litt spesiell stilling. Jobbet som levende kanonkule i nesten 2 år for det danske Sircus Verane. Jeg sluttet der  etter en hendelse i København. Vi skulle være med på en storslagen åpning av det nye romfartsmuseet i heilagervej. jeg skulle skytes ut, og mottaksnettet var satt opp i gamle broagervej. Der ligger også den tyrkiske ambassaden. En grov feil ble gjort ift til retningen, så jeg smalt rett i vinduet til ambassaden. Vinduet ga selvsagt etter, og ferden fortsatte inn der jeg ødela et meget verdifullt sjakkbrett, 2 lamper, et glassbord og et galatassarayflagg i miniatyr. Bevisstløs ble jeg liggende, og folk sprang til for gi meg førstehjelp. Da åpnet de jakken min, og fikk se Leedsdrakta jeg hadde under. Det ble et helvetes oppstyr, og jeg ble hivd ut samme vei som jeg kom. Når jeg traff blomsterbedet under, der jeg knuste en antikk urne, kom selvsagt ambassadørfruen gående. Hun mistet i forskrekkelsen sin Louis Vutton-veske i en søledam. Jeg kom meg, noe forvirret, på beina og løp avgårde. Klatret over porten, selvsagt akkurat idet en syklist kom i høy fart. (Sykt mange syklister i Danmark). Han traff meg, skjente ut i veien så trafikken måtte bråstoppe. En splitter ny Koenigsegg klarte selvsagt ikke stoppe, og smalt rett i bilen foran. Der satt en meget forsinket ordfører, som skulle klippe snora til det nye museet. Han ble skadet, og måtte hentes med ambulanse til det kongelige hospital i Farkersvej. Så dere skjønner sikkert at det var en noe betuttet mann som tok hjelmen under armen og ruslet tilbake til utskytningsplassen. Jeg leverte min oppsigelse på stedet. Muntlig. Og det var helt i orden.

Det der er ihvertfall kødd!!  Koenigsegg lagde ikke biler på det tidspunktet hvor Sircus Verane hadde kanonkulenummeret på sikrusprogrammet sitt.

;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

flynn

Sikker på at du ikke jobber på margarinfabrikken da Per Arne, og at du til stadighet tar strøoppdrag for din rike onkel for å kunne betale ned noe av gjelda du står i til ham...

flynn

lojosang

Quote from: ToreLA on October 01, 2009, 00:29:48
At du tør, Leif Olav! Jeg var livredd i kjemilaben i gode gamle dager...  :D

Tja, jeg prøver å unngå flussyre og radioaktive isotoper, men ellers er det meste av uorganiske kjemikalier rimelig harmløse.  ;D
- Leif Olav

raggen

Quote from: espenm on September 27, 2009, 21:21:19
Quote from: raggen on September 26, 2009, 19:32:09
Per dags dato men ser det er noen som har noe de skulle sagt offshore her så jeg tar gjerne imot en jobb offshore. Har alt av kurs som skal til og kan reise på kort varsel om det er det.

Help another Leeds man ;)

Hva har du av grunnutdanning?
Noen spennende fagbrev?

3 år videgående så vært i indistrien etter det. Har traverskran,truck sertifikat.
Av fagbrev så Har jeg Kjemisk Teknisk Industri. Har bore og brønnteknikk kurs samt sikkerhetskurs.
Holder akkurat nå på med Isolasjon og Kapsling kurs(19 uker)
Forever Leeds United!!!!!!!!

raggen

Quote from: fjellhaugen on September 28, 2009, 20:37:56
stuert i nordsjøen, og far på heltid :)

www.noc-as.no

Fikser ikke jobb til meg da Fjellhaugen?? ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

arneg

Begynner i ny jobb mandag, Euroskolen.  Skal undervise arbeidsledige.

B-m

sisteåret på ergoterapi-utdanning. Så når noen av dere oldiser får slag eller funksjonsvikt pga Leeds-kamp så kan det hende at jeg er med i rehabiliteringen!!!  :o :o :o :o :o
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

euphor9

Quote from: Per Arne on October 01, 2009, 13:12:09
værste jobben noensinne??  morsom læsing værtfalll ;D

euphor9

Er "overpuler" på det lokale bordellet,er slik at jeg må "teste" varene før de slippes ut på markedet.
(its a dirty job,but someone has to do it ;D)

gill

Miljøarbeider, jobber med psykisk utviklingshemmende ungdom.

Mester