KAMP: vs. Carlisle tirsdag 29/9 kl 20.45

Started by testo, September 26, 2009, 18:48:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

testo

Resultatet 08/09 var et pussig resultat der vi vant 2-0 borte og tapte 2-0 hjemme.
Denne gangen bør vi ta alle 6 poeng med til ER.

Siste res:26/9
MKD v Leeds 0-1

26.09.2009 L1 League One Carlisle United Southampton FC 1-1
22.09.2009 LC Round 3 Carlisle United Portsmouth 1-3
19.09.2009 L1 League One Oldham Athletic Carlisle United 2-0
12.09.2009 L1 League One Carlisle United Brighton & Hove Albion 0-2
05.09.2009 L1 League One Carlisle United Tranmere Rovers 3-0
01.09.2009 JPT Round 1 Morecambe FC Carlisle United 2-2
p.2-4
29.08.2009 L1 League One Leyton Orient Carlisle United 2-2
26.08.2009 LC Round 2 Bristol City Carlisle United 0-2
22.08.2009 L1 League One Carlisle United Exeter City 0-1
18.08.2009 L1 League One Stockport County Carlisle United 1-2

Hjemmekampen:08/09
http://www.leedsunited.com/matchreport/leeds-0-carlisle-2-20090110_2247678_45309
Borte kampen:08/09
http://www.leedsunited.com/matchreport/carlisle-0-leeds-2-20080920_2247678_43922
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Tom S

2 heimekamper no, ein av dei nettopp mot Charlton (der er eg forresten  ;D), og Charlton har to bortekmaper - kan vere ein mulighet til å få luke til andreplassen!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on September 26, 2009, 19:18:03
2 heimekamper no, ein av dei nettopp mot Charlton (der er eg forresten  ;D), og Charlton har to bortekmaper - kan vere ein mulighet til å få luke til andreplassen!

Neste lørdag kan vi faktisk ha 8 poeng ned til 2. plassen.

Do the job Tom 8)

Tom S

Quote from: Rudi G. on September 26, 2009, 19:48:51
Quote from: Tom S on September 26, 2009, 19:18:03

Neste lørdag kan vi faktisk ha 8 poeng ned til 2. plassen.

Do the job Tom 8)

I'll do my very best!
COME ON LEEDS !!

Andersen

Går for 3 nye poeng der også jeg!  ;D LEEDS4EVER.

SirOlsen

Her er det selvfølgelig også bare 3 poeng som går og gjelder ;)
-SirOlsen-

LEO

Spennende å se hvem som skal starte.   Mange skader i kampen mot MK.

Tilbake slag for Parker også.

Bør kjøre med 4 3 3.

Det er da Johnsen er som best.

Rudi G.

Quote from: LEO on September 27, 2009, 18:38:37
Spennende å se hvem som skal starte.   Mange skader i kampen mot MK.

Tilbake slag for Parker også.

Bør kjøre med 4 3 3.

Det er da Johnsen er som best.

Du mener altså at vi skal endre formasjon etter å ha gått ubeseiret igjennom 9 kamper?

MooCow

Unne Kenfred ein 3 poengar i hass aller føste Leeds kamp pao Elland road !  8)

Geiremann

Carlisle har ni poeng på ni kamper, Leeds har ikke poengtap på ER i år. Hjemmekamp mot Carlisle skal da bli en grei seier, tiltross for at skadesituasjonen til denne kampen på dette tidspunkt er noe usikker. Regner med at noen bytter må gjøres i forhold til de som starta mot MK Dons, men stallen virker å være god nok til at dette ikke svekker oss for mye.

Jeg har billetter til kampen mot Carlisle og Charlton, og skal på tur sammen med familien. Et usikkerhetsmoment er den minste jenta vår (11 mnd) som er småsyk. Håper hun blir frisk til i morra :-\

Forventer uansett seier med mer enn ett mål!
Member of "The Peterborough eight".

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Stephenjazz

Det er litt skummelt at alle tar seieren på forskudd
Det blir aldri umoderne å vinne

TK20

Satser på denne:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Michalik - Hughes
Snodgrass - Howson - Doyle - Johnson
            Beckford - Becchio

Kan det være Grayson starter med Johnson på backen i denne kampen? Noen som egentlig vet hvorfor han subba Hughes med Robinson tidlig i forrige kamp?

Allanclarke

Quote from: Stephenjazz on September 28, 2009, 11:36:10

Det er livsfarlig å gjøre det. Forventer en tøff kamp her, vi tapte 2-0 mot Carlisle hjemme ifjor. Når det er sagt blir jeg skuffet vis vi ikke vinner, men det er ikke bare å møte opp å hente poengene. Vi må krige.

Asbjørn

Quote from: Allanclarke on September 28, 2009, 13:03:24

Det er livsfarlig å gjøre det. Forventer en tøff kamp her, vi tapte 2-0 mot Carlisle hjemme ifjor. Når det er sagt blir jeg skuffet vis vi ikke vinner, men det er ikke bare å møte opp å hente poengene. Vi må krige.

Faren er om Carlisle får en tidlig utvist  ;D

Nei, men av og til har vi slitt med å komme gjennom 11-mannsforsvar. Som da gjerne også har scoret på en lucky strike...

Men, i ååår skjer da ikke det :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Totto

Det er noe helt spesielt som skjer denne sesongen.
Nå på lørdag tippet jeg på Leeds på Oddsen, og de vant!!!

Jeg har holdt meg borte fra Leeds som tippeobjekt i årevis etter å ha brent meg gang på gang.
Kanskje dette virkelig er vendepunktet?!

Dere må imidlertid være stille alle sammen, for jeg vil ikke risikere å våkne fra denne deilige drømmen med tap i morgen...
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

ditommaso

Quote from: JohnnyDouglas on September 28, 2009, 12:47:10
Satser på denne:

Ankergren
Bromby - Kisnorbo - Michalik - Hughes
Snodgrass - Howson - Doyle - Johnson
            Beckford - Becchio

Kan det være Grayson starter med Johnson på backen i denne kampen? Noen som egentlig vet hvorfor han subba Hughes med Robinson tidlig i forrige kamp?

Vil tro det var et offensivt bytte. Johnson som back vil naturlig nok bidra mer framover langs vingen enn Hughes. Synes BJ blir litt for "alene" på venstresiden til tider. Savner en Parker som kommer i full fart framover. Mye bedre på høyresiden med Crowe som ofte kommer framover og lager mer rom for Snoddy.
Ellers syns jeg laget ditt ser bra ut. Mulig jeg ville hatt Crowe på høyre (hvis han er frisk da), og kanskje Bromby på venstre?! Synes Hughes er brukbar sliter, men noen stor venstreback er han dessverre ikke.
Me fail english? Thats unpossible!!

arne armoen

Alle kamper skal i utgangspunktet vinnes !!   ;D
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Roy

Det virker iallfall som Grayson klarer å holde fokus og ta kamp for kamp. Men skal vi rykke opp så er det disse kampene som må vinnes. Et og annet tap mot topplag er ikke det som ødelegger opprykk, poengtap mot bunnlag derimot...

Så det er bare tre poeng som er godt nok hjemme i kveld.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

torivar

Ser ut til at Becchio er med igjen i kveld. Akkurat denne http://www.leedsunited.com/news/congratulations-luc-20090928_2247585_1810864 liker jeg.

Vi er en stor familie, og vi gleder oss over at familien blir større.

Nørgaard

Quote from: Duncan McKenzie on September 29, 2009, 13:18:53
Ser ut til at Becchio er med igjen i kveld. Akkurat denne http://www.leedsunited.com/news/congratulations-luc-20090928_2247585_1810864 liker jeg.

Hejsa jeg er ny her og er fra Danmark. Synes ikke jeg kan se andre danskere på sitet og det undrer mig for jeg kender flere danske Leeds fans.

Synes ikke Becchio har spillet ligeså godt i år. Men han er vel stadig en vigtig brik i angrebet, ellers ville Grayson vel ikke bruge ham.
Var meget nervøs før MK-kampen og det er jeg også til denne for Carlisle kan godt overraske.

Superfan

Higgs er definitivt ikke aktuell for denne kampen. Litt urolig med tanke på at Ankers skal stå, men vi krysser fingre.

anders

Gjensyn med Elland road for Ian Harte og Tow Taiwo, begge startet i 1-1 kampen mot Southhampton i helgen.

Carlisle er forovrig det siste laget som har slaatt oss paa Elland Road...

auren

Quote from: anders on September 29, 2009, 15:34:11
Gjensyn med Elland road for Ian Harte og Tow Taiwo, begge startet i 1-1 kampen mot Southhampton i helgen.

Carlisle er forovrig det siste laget som har slaatt oss paa Elland Road...

Skal du på kampen Anders?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

anders

Selvsagt ;D Rett fra forelesning til Elland Road.

Gode tider, tre hjemmekamper paa en uke!

Peter7

Quote from: anders on September 29, 2009, 15:34:11
Og for Gavin Rothery, som er benkesliter i Carlisle ...

Harte skal få kjørt seg - er nok ikke blitt noe raskere med årene :D
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

testo

Uvanlig stille her inne kun 45 min før avspark   :-\
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

kilgallon

Quote from: Nørgaard on September 29, 2009, 14:12:18
Quote from: Duncan McKenzie on September 29, 2009, 13:18:53

Hejsa jeg er ny her og er fra Danmark. Synes ikke jeg kan se andre danskere på sitet og det undrer mig for jeg kender flere danske Leeds fans.

Synes ikke Becchio har spillet ligeså godt i år. Men han er vel stadig en vigtig brik i angrebet, ellers ville Grayson vel ikke bruge ham.
Var meget nervøs før MK-kampen og det er jeg også til denne for Carlisle kan godt overraske.

Hejsa Nørgaard og velkommen herind  :) Jeg er bosat i Danmark (oprindelig nordmand, men har boet det halve af mit liv i Nordjylland). Glædeligt at se en dansk Leeds-fan herinde!!