KAMP: vs. Carlisle tirsdag 29/9 kl 20.45

Started by testo, September 26, 2009, 18:48:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leif Egil

Forsåvidt en grei dag å tape 2 poeng da alle andre lag som ligger oppi der enten taper eller spiller uavgjort - men hadde jo vært greit med en større luke da... ::)

Hobben

Va litt mye negativt fra min side idag. Men føler Becks begynner å dette av lasset nå...
Leser han har kjangse på kjangse...
Rogaland Whites

TK20

Ferre

Slutt...

Skuffende resultat. Virkelig en kamp vi burde ha tatt 3 poeng...

abbe

Quote from: hobberst on September 29, 2009, 22:40:11
Va litt mye negativt fra min side idag. Men føler Becks begynner å dette av lasset nå...
For ikke å si sjanse på sjanse :-)

Tom S

Ja, ja, dette tåler vi. Kommer sterkt tilbake på lørdag!
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Leif Egil on September 29, 2009, 22:39:40
Forsåvidt en grei dag å tape 2 poeng da alle andre lag som ligger oppi der enten taper eller spiller uavgjort - men hadde jo vært greit med en større luke da... ::)

Enig. En god trøst er det. Hadde selvsagt vært mye verre om Charlton og de andre laga vant.

Da var kampen slutt. Sesongens mest skuffende kamp. Alt for dårlig. Må heve oss noen hakk for å ta poeng mot Charlton på lørdag. Men vi skal ta de!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Pettersen97

1-1 jaja..vi kan ikke vinne kvær å en kamp..har ei luka å må bare fokusere på å beholde den :)
MOT!!
The Mighty Whites

ollan

Ollan

raggen

skuffende når vi kunne hatt enda større luke :-[ :-[
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tobb

Nedtur gitt.. Menmen.. Satsa på at gutta e revansjesugne laurdag!!
MOT

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Rudi G.

Etter full tid.

Match Stats 
Leeds United  Carlisle United 
15(5) Shots (on Goal)  3(3)
11 Fouls  13
7 Corner Kicks  4
2 Offsides  1
59% Time of Possession  41%
0  Yellow Cards  1
0  Red Cards  0 
4 Saves  3

Hobben

Var slike kamper vi tapte poeng på i fjor å på alle åra vi har vært i denne drittdivisjonen!
Rogaland Whites

Asbjørn

Vel. Vi ventet at både Leeds og Charlton vant: Status Quo.

...men vi økte altså med ett poeng :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Quote from: oivindh on September 29, 2009, 22:38:51
Quote from: SirOlsen on September 29, 2009, 22:37:12
Quote from: Xern... on September 29, 2009, 22:24:04
Quote from: SirOlsen on September 29, 2009, 22:21:56
Beckford satte returen også?
Ja, men hvorfår bryr du deg om det? Stillingen er 1-1, og vi får ta og ta inn clutchen og gire om til 6 og bruke turboen fremover!
Det bryr jeg meg akkurat som jeg vil om, bare så det er klart!

Jeg har spurt helt siden scooringen til Leeds kom, da jeg selv ikke fikk med meg det på radioen av grunner som er irrelevante. Men når noen spør meg om noe, svarer jeg som regel, og når jeg lurer spør jeg og håper på svar :p og når det går nesten en omgang før jeg finner ut av det så er ikke det noe jeg kan noe for :p

Så for å gjøre en lang historie kort;
jeg bryr meg om akkurat hva jeg vil, uavhengig av hva tute du måtte mene om ditt eller datt!
Det er jo bare å titte et par sider bakover på tråden, da  ;)  MOT !!
Hehe, joda, men er ikke alle som har fri en tirsdagskveld serru, og jeg følte ikke jeg gjorde en så stor kriminell handling å spørre mine medsupportere som jeg sitter her sammen med stort sett i hver kamp og spørre et høyst kamp-relatert spørsmål, så jeg slapp å måtte bla meg langt tilbake.. og her var og litt av poenget atde på radioen sa en ting, så sa andre på forumet noe annet ;)
-SirOlsen-

Superfan

Match statistikken sier vel det meste om hvem som fortjente å vinne. Må vel regne med noen slike feilsteg i løpet av en lang sesong. Det positive er at vi fortsatt er ubeseiret, og at de andre lagene ikke hadde noen god dag heller. Nå gruser vi Charlton på lørdag.

testo

[18] Southampton 2 - 3 Bristol Rovers [3]  :(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

Brentford 2
Southend United  1 FT

Colchester United 3
Charlton Athletic 0 FT

Exeter City 1
Swindon Town 1 FT

Leeds United 1
Carlisle United 1 FT

Millwall 0
Yeovil Town 0 FT

Norwich City 4
Leyton Orient 0 FT

Oldham Athletic 2
Milton Keynes Dons 1 FT

Southampton 2
Bristol Rovers 3 FT

Stockport County 2
Hartlepool United 2 FT

Walsall 2
Huddersfield Town 1 FT

Wycombe Wanderers 0
Tranmere Rovers 1 FT

brenaldo

Litt skuffet over at det "bare" ble 1 poeng.

En trøst at Fiorentina slo Leverpostei i CL ;D ;D ;D ;D
Medlem nr. 850

h.b

Skam dere.
Hva er det med dere. Her sier jeg at jeg holder meg unna forumet sålenge Leeds spiller. Det betyr at jeg ikke sier noen ting under kampen. Men jeg holder en hånd over gutta fordet, og følger med. Og hva skjer. Jo dere midt under kampen etterlyser meg. Og selvsagt så scorer da Carlisle rett etter at dere har brakt navnet mitt inn i diskusjonen om kampen. Skam dere

baste

Skuffende U i dag..men vi har ikke tapt en kamp. Ser jo helst at alle hjemmekamper ender m seier, men slik ble det ikke. Direkte opprykk er likevel veldig sannsynlig....

MOT

Sleivind

En smule skuffet! Låg vel egentlig litt i lufta når vi aldri greide å punktere kampen. Nå bør vi ha god tid på å pumpe oss opp til ny kamp til helgen. Tipper Liverpoolkampen henger litt igjen enda, samt at Beckford har mistet litt av scoringsformen.

Men Charlton har en nedadgående formkurve, så det er et perfekt tidspunkt å møte laget på!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Dennis

Skuffende resultat dette, helt klart!

Men luka ble likevel større ned til Charlton og enda viktigere; til playoff!

Marching on together!

GeirO

MOT

Bites Yer Legs

Quote from: hobberst on September 29, 2009, 22:40:11
???

Han hadde vel ikke andre sjanser enn straffen?

Kan ikkje forvente at han skal smelle ballen i krysset på hver halvsjanse...

Svak laginnsats, det skal da være mulig å sette press på dette Carlisle-laget selv om man leder 1-0!?
KEEP FIGHTING!!

ArneS

Slapp kamp.   Uavgort er ikke verdens ende, men hadde ikke følelsen fra kick-off.
Den 17. mann