Skrevet av Emne: Dommedagsprofetene  (Lest 5940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Dommedagsprofetene
« på: September 27, 2009, 03:36:10 »
Hvor har de blitt av?
Nå har jeg en dårlig erfaring med å rote meg inn på her ut på natta, så jeg skal begrense meg med å ikke nevne navn i det minste.
Men vi har alle irritert oss grønne over all negativitet, som enkelte har gulpet opp her inne siste årene. Hvor er de nå?
Skulle vi fortsatt kastet penger ut av vinduet, for å kjøpe dyre spillere, som vi tydeligvis ikke trenger?
Hvor er dere? Dere dårlige kjennere av Simon Grayson? Dere med tydelig manglende fotballkunnskap? Dere som spyr ut eder og galle, og som nå ser at dere har dummet dere så kraftig ut, at skammen bør ligge over hodet deres som en uværssky?
For all del, det er lov å ha andre meninger, men hva med å innrømme at dere tok feil?
Er det ikke på tide å krype til korset?
Shame on you....uten å nevne navn!!!!  >:(
« Siste redigering: September 27, 2009, 03:39:21 av Boxman »
Proud to be Leeds!

Tom S

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #1 på: September 27, 2009, 03:41:39 »
Vi trenger ikkje hovere i forhold til felles United-fans!

Men, nokre av dei som var negative har faktisk komt med positive utspill etter den fantastiske serieopningen vi har hatt.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #2 på: September 27, 2009, 04:22:57 »
Jeg beklager... Skal aldri være negativ igjen...

auren alias h.b
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SirOlsen

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #3 på: September 27, 2009, 06:26:51 »
Jeg ser virkelig ikke helt poenget med denne tråden jeg... annet enn at det er et surt oppgulp/forsøk på provokasjon.

En ting kan jeg vel være enig med trådstarter i, at tonnevis med pessimisme i den tiden det gikk veldig imot gjorde jo ikke situasjonen spesiellt koseligere akkurat.. men dog.. vi er bare mennesker vi fans også. Samtidig må jeg si at det er ikke mye vi har sett ved Leeds de senere år som har gitt oss særlig god grunn for optimisme heller da... se bare hvilken liga vi befinner oss nå.

Dette er bare snakk om menneskelige følelser. Alle reagerer forskjellig på ting.. og at vi nå har en positiv flow, er nok et kjært tilkomment fenomen for mange av oss fans.. også meg.  Og la oss håpe det forblir slik nå fremover.

Jeg tror fortsatt ikke det er en tid nå heller hvor supportere skal behøve å gå i strupen på hverandre.. innrøm ditt, innrøm datt.. Det å holde med en klubb så intenst som mange av oss her gjør, i både medgang og motgang, medfører også mange sterke følelser. Noen har kanskje troen, andre mister den kanskje.. men det er en helt ærlig og individuell sak.. og ærlig talt.. det må vel være lov å tro hva man vil? Enten det er i medgang eller motgang? :)
-SirOlsen-

Pleinar

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #4 på: September 27, 2009, 09:13:47 »
Enig med du SirO.

MEN, hvorfor være negativ?
Jeg lurer ofte på hvorfor så mange skal være negativ bare for negativitetens skyld. Det er greit å være kritisk, men når det en helt klar overvekt av negative innlegg fra enkelte personer kan man jo virkelig begynne å lure.

Hvis man ikke har noe fornuftig å si, kan man vel holde kjeft? Det er greit at det finnes et forum for Leeds-supportere i Norge og skandinavia, men det betyr ikke at det er et must å skrive noe negativt bare for å ha noe å skrive.

Det er det som er provokasjonen spør du meg.

Det er også et godt poeng at de som er negative sitter på sidelinja, klar til å komme løpende inn med sure oppgulp med en gang det går klubben litt i mot. Når det går fint, er de stille. Merkelig det der.

Edith: SirO heter visst ikke SiriO. SorryO
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

ollan

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #5 på: September 27, 2009, 10:18:48 »
artig å se tråder som blir startet sånn rundt 03.30 natt til fre-lør....godt det engasjerer selv på natten ;D
Ollan

75 SOLLI

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #6 på: September 27, 2009, 11:38:46 »
Etter å ha fått tenkt gjennom saken, og roet meg litt ned, tror jeg dette er et valg jeg kan klare å leve med. Men jeg blir nok veldig utålmodig i forhold til resultater her, så la det være sagt med en gang - jeg forventer opprykk! Noe annet er ikke engang tema. Sånn er det bare.
Jeg må jo si at jeg selvsagt ikke har noe imot personen Grayson. Min kritikk går utelukkende på Bates' komplette mangel på å gjøre riktig valg, når det går på den sportslige siden ved jobben hans. Historien viser at han er ganske så udugelig når det gjelder manager-valg. Men når det er sagt - selv ei klokke som står stille, viser riktig to ganger i døgnet. Så kanskje kan vi være litt heldige her, for en gangs skyld!?
Grayson er altså ikke mitt førstevalg, men for å se positivt på det, så kan vi jo ta frem at han tross alt er Leeds United-fan. Og det skal man ikke kimse av. Så startet han sin fotball-karriere i klubben, og kjenner da forholdene en del bedre enn mange andre alternativ. Han er "up-and-coming", og visstnok veldig ambisiøs.
Han har gjort en ok(strekker meg ikke lenger) jobb i Blackpool, med lite ressurser. Men akkurat det spiller liten rolle i mine øyne. Det er mye lettere å gjøre en jobb, hvor alle vet at du ikke har penger å bruke, og ingen stiller noe særlig til forventninger til deg. Nå blir hverdagen en annen. This is Leeds United! Og her er det både krav og forventninger. Her skal han svare for spillerkjøp til titalls millioner(kroner), og her må han behandle spillere som tjener ei årslønn på ei uke eller tre. Det blir en annen hverdag, og vi får bare håpe at han er mann nok til å takle det.
Hvis dette er i orden før fredag, så er 3 poeng mot Leicester en ypperlig måte å redusere min skepsis på.

Her har dere mannen som er skeptisk til de som er pessimistiske! Bra Boxman

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #7 på: September 27, 2009, 11:57:56 »
Hvor har de blitt av?
Nå har jeg en dårlig erfaring med å rote meg inn på her ut på natta, så jeg skal begrense meg med å ikke nevne navn i det minste.
Men vi har alle irritert oss grønne over all negativitet, som enkelte har gulpet opp her inne siste årene. Hvor er de nå?
Skulle vi fortsatt kastet penger ut av vinduet, for å kjøpe dyre spillere, som vi tydeligvis ikke trenger?
Hvor er dere? Dere dårlige kjennere av Simon Grayson? Dere med tydelig manglende fotballkunnskap? Dere som spyr ut eder og galle, og som nå ser at dere har dummet dere så kraftig ut, at skammen bør ligge over hodet deres som en uværssky?
For all del, det er lov å ha andre meninger, men hva med å innrømme at dere tok feil?
Er det ikke på tide å krype til korset?
Shame on you....uten å nevne navn!!!!  >:(

savner du dem slik at du må skrive dette vrøvlet midt på natten?  Kanskje en ide å prøve å sove på den tiden i stedet?

Promotion 2010

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #8 på: September 27, 2009, 11:59:17 »
Etter å ha fått tenkt gjennom saken, og roet meg litt ned, tror jeg dette er et valg jeg kan klare å leve med. Men jeg blir nok veldig utålmodig i forhold til resultater her, så la det være sagt med en gang - jeg forventer opprykk! Noe annet er ikke engang tema. Sånn er det bare.
Jeg må jo si at jeg selvsagt ikke har noe imot personen Grayson. Min kritikk går utelukkende på Bates' komplette mangel på å gjøre riktig valg, når det går på den sportslige siden ved jobben hans. Historien viser at han er ganske så udugelig når det gjelder manager-valg. Men når det er sagt - selv ei klokke som står stille, viser riktig to ganger i døgnet. Så kanskje kan vi være litt heldige her, for en gangs skyld!?
Grayson er altså ikke mitt førstevalg, men for å se positivt på det, så kan vi jo ta frem at han tross alt er Leeds United-fan. Og det skal man ikke kimse av. Så startet han sin fotball-karriere i klubben, og kjenner da forholdene en del bedre enn mange andre alternativ. Han er "up-and-coming", og visstnok veldig ambisiøs.
Han har gjort en ok(strekker meg ikke lenger) jobb i Blackpool, med lite ressurser. Men akkurat det spiller liten rolle i mine øyne. Det er mye lettere å gjøre en jobb, hvor alle vet at du ikke har penger å bruke, og ingen stiller noe særlig til forventninger til deg. Nå blir hverdagen en annen. This is Leeds United! Og her er det både krav og forventninger. Her skal han svare for spillerkjøp til titalls millioner(kroner), og her må han behandle spillere som tjener ei årslønn på ei uke eller tre. Det blir en annen hverdag, og vi får bare håpe at han er mann nok til å takle det.
Hvis dette er i orden før fredag, så er 3 poeng mot Leicester en ypperlig måte å redusere min skepsis på.

Her har dere mannen som er skeptisk til de som er pessimistiske! Bra Boxman

 ;D Utrolig bra Solli... Ikke nok med at det første innlegget i denne tråden kom 03.36 eller der omkring, men det første svaret kom 5 minutter etter. Likevel; Box'ern skal få for innsatsen i mine øyne!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #9 på: September 27, 2009, 12:27:42 »
Det bør vel også nevnes at under den fantastiske Dennis Wise så hadde vi også tilsvarende statistikk:

2007-08:
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 12-2 i mål og 25 poeng (husk minus 15!)
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen Oldham med et mål to minutter på overtid!

2008-09:
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 17-4 i mål og 25 poeng
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen MK Dons med et mål to minutter på overtid!!!


...og i fortsettelsen for Wise ble det seier i den 10.kampen og U i nummer 11. De neste fem kampene endte med 4 seire og ett tap!

Wise 2007-08:
16 kamper: 13 seire 2 uavgjorte og 1 tap - 25-10 i mål og 41 poeng


Wise 2007-08, etter 21 kamper:
16 - 4 - 2 og 52 poeng før halvspilt serie!

Men så begynte det å butt imot!

Vi har nok laaaaangt igjen før vi kan juble!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #10 på: September 27, 2009, 12:30:59 »
Jeg sier bare en ting: Marching on together!

Tom S

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #11 på: September 27, 2009, 12:33:46 »
Jeg sier bare en ting: Marching on together!

nananananannananana
we are so proud
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #12 på: September 27, 2009, 12:44:59 »
Jeg sier bare en ting: Marching on together!

nananananannananana
we are so proud

we shout it out loud:

LEEDS - LEEDS - LEEDS!!!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #13 på: September 27, 2009, 13:11:02 »
Konstruktiv tråd i typisk "Boxman kl 03.37 natt til lørdag eller søndag" stil.  ::)

  La oss ikke nøre opp under " oss og dem" holdningene. Sist jeg sjekket bafant vi oss fortsatt i League One og før du vet ordet av det, får de såkalte "dommedagsprofetene" gode grunner til å komme løpende tilbake for å be deg stikke denne hoveringen langt opp der bak hvor sola sjelden skinner. Nei, la oss heller vandra saman mot stjernene.

Oooooooooooo..... :-*
Jon R.

Boxman

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #14 på: September 27, 2009, 13:18:41 »
hehe...tror jeg må få promille-lås på tastaturet mitt.
Ikke ta det så seriøst da gutter. Bare litt "godmodig" hovering, nå når vi i etterpåklokskapens ond kan si at Grayson har gjort en god jobb, på tross av at vi ikke brukte millioner av £ på spillere i sommer. Og ja, jeg vet, vi har ikke rykka opp enda....

MOT
Proud to be Leeds!

Budda

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #15 på: September 27, 2009, 13:51:19 »
Det bør vel også nevnes at under den fantastiske Dennis Wise så hadde vi også tilsvarende statistikk:

2007-08:
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 12-2 i mål og 25 poeng (husk minus 15!)
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen Oldham med et mål to minutter på overtid!

2008-09:
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 17-4 i mål og 25 poeng
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen MK Dons med et mål to minutter på overtid!!!


...og i fortsettelsen for Wise ble det seier i den 10.kampen og U i nummer 11. De neste fem kampene endte med 4 seire og ett tap!

Wise 2007-08:
16 kamper: 13 seire 2 uavgjorte og 1 tap - 25-10 i mål og 41 poeng


Wise 2007-08, etter 21 kamper:
16 - 4 - 2 og 52 poeng før halvspilt serie!

Men så begynte det å butt imot!

Vi har nok laaaaangt igjen før vi kan juble!  ::)

Det skal vel sies at i den første sesongen så buttet det ikke så mye i mot. Tar vi like mange poeng som da, så rykker vi lett opp. Dog så er jeg enig at vi ikke skal ta noe for gitt
Endre

R - R

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #16 på: September 27, 2009, 17:45:53 »
Wise 2007-08, etter 21 kamper:
16 - 4 - 2 og 52 poeng før halvspilt serie!

Men så begynte det å butt imot!

Vi har nok laaaaangt igjen før vi kan juble!  ::)

Du gløymer ein essensiell ting: -15p.

Utan dei -15p den sesongen hadde vi rykka direkte opp. Ein vil aldri kunne halde oppe storspelet gjennom heile sesongen. Alle lag får ein nedtur på eit eller anna tidspunkt. Men, skilnaden for Leeds i 07-08 er at vi då allereie hadde fått 'nedturen' i form av poengstraff, slik at når formen svikta, så fekk vi meir enn ein nedtur i løpet av sesongen.
- Rune

HåvardK

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #17 på: September 27, 2009, 17:51:08 »
hehe...tror jeg må få promille-lås på tastaturet mitt.
Ikke ta det så seriøst da gutter. Bare litt "godmodig" hovering, nå når vi i etterpåklokskapens ond kan si at Grayson har gjort en god jobb, på tross av at vi ikke brukte millioner av £ på spillere i sommer. Og ja, jeg vet, vi har ikke rykka opp enda....

MOT
Bra Boxman. For oss som har gjort det å snu kappa etter vinden nærmest til en livsstil, er det godt å se at andre følger etter.  8)

Lykke til i cupfinalen(off-topic så det holder)!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #18 på: September 28, 2009, 10:16:32 »
hehe...tror jeg må få promille-lås på tastaturet mitt.
Ikke ta det så seriøst da gutter. Bare litt "godmodig" hovering, nå når vi i etterpåklokskapens ond kan si at Grayson har gjort en god jobb, på tross av at vi ikke brukte millioner av £ på spillere i sommer. Og ja, jeg vet, vi har ikke rykka opp enda....

MOT


...se her ja!!! Ting ser annerledes ut i dagslys!! Søvnløse netter kan få hvem som helst til å bli etterpåklok og irritere seg over mye rart! Som du sier i "etterpåklokskapens ond" så ser vi at Grayson så langt har vært et funn for oss. Likevel vil jeg være behersket optimist da vi har veeeldig mange kamper igjen og Leeds United rundt juletider vil avsløre hvor dette bærer! MOT!!!
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #19 på: September 28, 2009, 10:59:26 »
vinner vi de närmaste 2 hemmamatcherna mot carlisle och charlton, då skall det mycket till för att vi skall missa komma bland de 2 främsta med vår breda trupp,
 

peacock

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #20 på: September 28, 2009, 12:48:35 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!

DenHviteYeboah

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #21 på: September 28, 2009, 17:33:05 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!

jarle

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #22 på: September 28, 2009, 17:52:05 »
DHY - stallen ser betraktelig bedre ut en det vi "kranglet om før seriestart.

Higgs er en kanonsigning!!!

Crows - Kirs - Bromby har alle styrket laget der vi mente det var svake punkter

Doyle det samme på midten, der også Johnson ser ut til å fylle problemet på den ene kanten.

Og Grella ser ut til å dekke inn på bra bak våre to på topp.

Jeg mener eneste svake punkt vi har nå er ved skader på spissene.
Beck og Becchio ute betyr problemer...

la oss håpe vi har flyt fremover...men ting skjer i løpet av en lang sessong!!!


Jeg flyttes vel snart inn i varmen nå... ;D

auren

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #23 på: September 28, 2009, 18:09:52 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!


Dette er et uhyre lite sannsynlig scenario, men hvis slik skulle skje så blir det nok noen vanskelige uker ja. Men tror du ikke Man U hadde slitt uten Berbatov, Rooney, Ferdinand og Valencia? Alle klubber, kanskje foruten Chelsea, Barca og Real Madrid vil slite hvis 4 av deres beste spillere er ute samtidig

Vi beviste senest mot MK Dons at vi klarte oss med store rokeringer i den bakre fireren, dog det var mot 10 mann i en omgang.

Kandol og Showunmi bøtter inn mål på reservelaget, og jeg tror nok at en av dem ville kunne gjort sakene sine allright som kriseløsning i et par kamper dersom B&B skulle være ute samtidig.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peters

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #24 på: September 28, 2009, 20:27:35 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!


Siden stallen vår etter din mening ikke er sterk nok, hvilke lag har bedre stall i divisjonen ?

Tom S

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #25 på: September 28, 2009, 20:50:54 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!


Kjære vene DHY, det er ekstremtilfelle du viser til. Det er ikkje store sjansen for at så mange er ute samtidig og om så skulle skje er det ikkje mulig å så stor dekning i stallen. Enig med Jarle i at det er spissplassen som er sårbar der vi ikkje har klare gode erstatter etter B&B, sjølv om Grella og Snoddy kan steppe inn.

Trur heller ikkje vi kan "låne" oss til PL, men at Larry i sommer har gjort knallgode handler er det ingen tvil om (sjølv om vi ikkje har brukt så mange £). I denne divisjonen er det ikkje så lett å bruke store penger på kjøp og at Larry løyser dette så elegant er imponerande.

Eg vel å tru at geitebukken stiller £ til rådighet og Larry styrker laget neste sommer sånn at vi er godt rustet til CCC (forhåpentligvis) og eit forsøk på opprykk til PL. Alle tener på det.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #26 på: September 28, 2009, 22:15:56 »
Det bør vel også nevnes at under den fantastiske Dennis Wise så hadde vi også tilsvarende statistikk:


2008-09:
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 17-4 i mål og 25 poeng
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen MK Dons med et mål to minutter på overtid!!!


Her er det vel feil min gode mann. etter det jeg husker TAPTE vi borte mot MKDons 3-1 og Macca fikk fyken.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #27 på: September 28, 2009, 23:04:32 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!


Siden stallen vår etter din mening ikke er sterk nok, hvilke lag har bedre stall i divisjonen ?
jeg sa vel før seriestart at jeg antok at stallen til Norwich,Charlton og Soton hadde bedre stall.Dette kan jo synes å være feil-jeg skrev jo også at jeg håpet å ta feil.Ellers må jeg bare berømme Grayson:
Higgs-her trodde jeg at vi fikk en dvask keeper som var enda mere klovn i feltet enn Ankers-så viser det seg at den godeste Higgs leverer varen til gagns. :)
Crowe-var skeptisk til nok en free transfer og trodde dette var noe "rask" som i beste fall var benkesliter i league1-Crowe har gjort en god figur. :)
Kisnorbo-fryktet at dette var en signing vi gjorde fordi han hadde fått nei i mange andre klubber-han har etter min mening vært en av de beste på Leeds hittil. :)
Grella-trodde at dette var en sånn"siden du ikke koster noe særlig får vi heller prøve deg"signing.Regnet med at han kom til å bli lånt ut til Aldershot eller en annen "storklubb"...det viser seg jo at Grella har vært langt bedre enn fryktet-gutten kan faktisk ha noe i seg :)
Synes det er stas at det virker som om jeg tok grundig feil.MOT!!


isak

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #28 på: September 28, 2009, 23:22:21 »
Det bør vel også nevnes at under den fantastiske Dennis Wise så hadde vi også tilsvarende statistikk:


2008-09: 2009-2010 trur eg me seie
9 kamper: 8 seire 1 uavgjort og 0 tap - 17-4 i mål og 25 poeng
I den 9. kampen vant vi borte mot rivalen MK Dons med et mål to minutter på overtid!!!


Her er det vel feil min gode mann. etter det jeg husker TAPTE vi borte mot MKDons 3-1 og Macca fikk fyken.
;)

peacock

Sv: Dommedagsprofetene
« Svar #29 på: September 29, 2009, 09:49:33 »
Forventet slakt av trådstarter, som går hardt ut.
Men, han har selvsagt et poeng. Grayson var feil mann, stallen var ikke god nok, Beckford kunne skape uro osv.

Nå er det selvsagt tidlig, og som Leeds-supportere MÃ… vi være forberedt på at vi går på trynet igjen. Når det er sagt; stallen virker sterk på dette nivået, Grayson virker som en stø kar, og vi har fått en god start.

Om vi leder med 10 poeng i mars skal jeg tro på opprykk!
Regner med at jeg er en av de "negative" sammen med bla hb og jarle....Jeg mener fortsatt at stallen ikke er sterk nok.Tenke dere Beckford,Beccio,Snodgrass og Kisnorbo skadet noen uker samtidig.....jeg har ment hele tiden at Grayson er en utmerket manager og han kan få gull ut av gråstein,men å tro at han alene skal føre oss tilbake til PL uten å bruke et eneste pund på et spillerkjøp mener jeg er naivt.Det har vært mitt poeng hele tiden: man kan ikke låne seg gratis tilbake til PL uansett manager.Jeg koser meg hver dag etter vår strålende åpning,men vet at det kan komme tilbakeslag....MOT!


Og hva gjør det om Kisnorbo blir skadet? Er det 10 midtstoppere vi har i stallen nå?