Skrevet av Emne: Beckford og press......hva er problemet?  (Lest 8281 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B-m

Beckford og press......hva er problemet?
« på: Oktober 02, 2009, 21:36:35 »
Er litt nysgjerrig.. Leeds har kanskje blitt vist 8-12 ganger på tv siden Beckford slo igjennom, hvor mange av disse tv-kampene har Beckford imponert, eller i det hele tatt spilt ok? Jeg vil si kanskje 1 kamp, men det var pga en enkelprestasjon, heada inn den crossen.. (husker ikke helt hvilket lag).
Virker som om karen ikke takler press i det hele tatt.....? Er beckford en typisk lower division spiller som presterer mot dårlig-motstand?

Kanskje han bør prestere imorgen!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #1 på: Oktober 02, 2009, 22:39:22 »
Vel... Han scoret vel hat trick mot Northampton (?) i malingscupen forrige sesong. Der hadde han blant annet en sinnsyk lobb fra 20 meter.

Tror nok det er mer tilfeldigheter enn press at han ikke har scoret så mye i tv-kamper da det vel ikke er så sinnsyk mye press der i vanlige ligakamper. Verre med disse play off kampene  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #2 på: Oktober 02, 2009, 23:19:15 »
Vel... Han scoret vel hat trick mot Northampton (?) i malingscupen forrige sesong. Der hadde han blant annet en sinnsyk lobb fra 20 meter.

Tror nok det er mer tilfeldigheter enn press at han ikke har scoret så mye i tv-kamper da det vel ikke er så sinnsyk mye press der i vanlige ligakamper. Verre med disse play off kampene  :-[

auren

Det var mot Chester. Han leverte også mot Millwall hjemme i fjor (ikke i Play-Off), der han la kula i lengste fra hjørnet av 16-meteren. Lekent. Han spilte også bra mot Liverpool forrige uke.

Tror ikke problemet er tv-kamper, men play-off. Vil si Becks imponerer i alle tv-kamper jeg har sett, men et stort unntak av play-off. Så presspørsmålet består.

Hobben

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #3 på: Oktober 03, 2009, 00:25:02 »
Beckford er vår beste spiller å det vet han selv.

Jeg ser på Beckford som en spiller som plutslig dukker opp. Det står uvagjort en god stund, plutslig scorer Leeds, og hvem andre en Becks...

Playoff i fjor imponerte han ikke. Der straffen ble prikken over I'en..
Rogaland Whites

metaljon

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #4 på: Oktober 03, 2009, 04:09:31 »
Beckford er vår beste spiller å det vet han selv.

Jeg ser på Beckford som en spiller som plutslig dukker opp. Det står uvagjort en god stund, plutslig scorer Leeds, og hvem andre en Becks...

Playoff i fjor imponerte han ikke. Der straffen ble prikken over I'en..
ikke første straffen han brenner heller....  :-[
The Chief!

Andersen

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #5 på: Oktober 03, 2009, 09:09:00 »
Vet ikke jeg , men han kan virke totalt uintresert og ikke løpt en meter. For så å score mål ut i fra en sjanse som ikke er målsjanse en gang !  :D vi blir vel aldri kloke på den gutten! Men at han trengs : JA ! LEEDS4EVER.   

fjellhaugen

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #6 på: Oktober 03, 2009, 09:40:49 »
til becks`forsvar;

hvor mange andre imponerte stort i play offs?

et par stk var gode nok, men det virker som becks er en flyt spiller mer enn enkelte som blir god av spillet. det kan se sånn ut på LUTV hverfall. i kamper på ER hvor vi har hatt spillet og god flyt er becks i egen klasse hver gang. som tidligere da han putta en og hadde 3 i treverket :o

nei, jeg er såpass stor fan av beckford at jeg ikke gidder være med på å lage problemer.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

euphor9

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #7 på: Oktober 03, 2009, 10:02:50 »
Blir Beckford for god...   Så blir han kjøpt av noen andre,derfor har æ ikke noen favorittspillera længere.    Hadde Kewell og Smith..  Så jo korsen det gikk.

peacock

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #8 på: Oktober 03, 2009, 10:09:09 »
Er litt nysgjerrig.. Leeds har kanskje blitt vist 8-12 ganger på tv siden Beckford slo igjennom, hvor mange av disse tv-kampene har Beckford imponert, eller i det hele tatt spilt ok? Jeg vil si kanskje 1 kamp, men det var pga en enkelprestasjon, heada inn den crossen.. (husker ikke helt hvilket lag).
Virker som om karen ikke takler press i det hele tatt.....? Er beckford en typisk lower division spiller som presterer mot dårlig-motstand?

Kanskje han bør prestere imorgen!!

Han var forrige sesong den som scoret flest mål på øya i profesjonell sammenheng, cuper inkludert. Det er godt nok for meg, så dette blir selvsagt vås.

samadhi

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #9 på: Oktober 03, 2009, 11:34:43 »
Kamper jeg har sett hvor Beckford har spilt godt (som jeg husker nå i farten);

- Bortekamp mot Crewe for ett par år siden. Headet inn kampens eneste mål.

- Bortekamp mot Chester i 1.runde i ligacupen i fjor. Beckford scoret 3 nydelige mål og var i en egen klasse.

- Bortekamp mot Northampton i FA cupen i fjor. Beckford scoret vel 3 mål her også? og imponerte stort

- Hjemmekamp mot Liverpool i ligacupen i forrige uke. Beckford spilte en god kamp mot PL stopperne Carragher og Kyrigiakos (sikkert feil skrevet...)

Har selvsagt vært en del kamper der Beckford ikke har spilt særlig bra slik som i playoff finalen mot Doncaster og playoffen mot Millwall i fjor. Likevel har jeg stor tro på at Beckford kan klare seg på bra på ett høyere nivå enn der han er i dag...
marching on together,
derudaf forever...

Frode

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #10 på: Oktober 03, 2009, 11:55:27 »
Tror for så vidt BM har et poeng.  Vi får se i dag, blir vel litt mer press enn snittkampene.  Blir han sur og pådrar seg kort, eller scorer han?  Selv har jeg flere ganger understreket Beckfords betydning for et evt. opprykk, men ser at han så langt har slitt med å imponere når det virkelig står om.
 

euphor9

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #11 på: Oktober 03, 2009, 12:33:03 »
Er ikke Beckford typisk "hjemme" spiller?  Altså scorer flest mål på Elland Road.
 Noen som har noe statistikk på det?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #12 på: Oktober 03, 2009, 12:52:21 »
Er litt nysgjerrig.. Leeds har kanskje blitt vist 8-12 ganger på tv siden Beckford slo igjennom, hvor mange av disse tv-kampene har Beckford imponert, eller i det hele tatt spilt ok? Jeg vil si kanskje 1 kamp, men det var pga en enkelprestasjon, heada inn den crossen.. (husker ikke helt hvilket lag).
Virker som om karen ikke takler press i det hele tatt.....? Er beckford en typisk lower division spiller som presterer mot dårlig-motstand?

Kanskje han bør prestere imorgen!!

Han var forrige sesong den som scoret flest mål på øya i profesjonell sammenheng, cuper inkludert. Det er godt nok for meg, så dette blir selvsagt vås.

Dette har eg også sagt hele tiden.......men,etter å ha sett han noen ganger i år,prøvd å se på ka han gjør utenom målene,så er han jo til tider direkte svak.Dårlige mottak m mann i rygg er spesielt ett problem,og pasninger i hytt og pine.Så eg skjønner litt at han til tider frustrerer fansen,og at CCC/Premier klubbene holder seg unna.Men bevares,vår viktigste spiller by a mile,a true goalgetter 8)

Bites Yer Legs

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #13 på: Oktober 03, 2009, 14:41:04 »
Jeg er fan av Beckford på facebook(om det er han da), sjelden han statusoppdaterer, men i dag har han skrevet 'MASSIVE GAME'. Det er vel slike kamper folk mener han ikke innfrir i? Han har isåfall satt nok press på seg sjøl da, men han virker fired up 8) Hat-trick hero i dag, mark my words 8)
KEEP FIGHTING!!

Budda

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #14 på: Oktober 03, 2009, 14:52:54 »
Jeg er fan av Beckford på facebook(om det er han da), sjelden han statusoppdaterer, men i dag har han skrevet 'MASSIVE GAME'. Det er vel slike kamper folk mener han ikke innfrir i? Han har isåfall satt nok press på seg sjøl da, men han virker fired up 8) Hat-trick hero i dag, mark my words 8)

Er nok ikke han. I følge en fanside så har han ikke noe konto på sosiale nettverk. Blir ikke fan av Beckford før han skriver under en ny kontrakt  ;)
Endre

Dennis

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #15 på: Oktober 04, 2009, 12:56:16 »
Er litt nysgjerrig.. Leeds har kanskje blitt vist 8-12 ganger på tv siden Beckford slo igjennom, hvor mange av disse tv-kampene har Beckford imponert, eller i det hele tatt spilt ok? Jeg vil si kanskje 1 kamp, men det var pga en enkelprestasjon, heada inn den crossen.. (husker ikke helt hvilket lag).
Virker som om karen ikke takler press i det hele tatt.....? Er beckford en typisk lower division spiller som presterer mot dårlig-motstand?

Kanskje han bør prestere imorgen!!

Han var forrige sesong den som scoret flest mål på øya i profesjonell sammenheng, cuper inkludert. Det er godt nok for meg, så dette blir selvsagt vås.

Du er altfor tidlig ute med å proklamere dette som vås.

Jeg tror ikke en vanlig TV-kamp er noe spesielt, det er kameraer på spillerne i hvert oppgjør, men i svært viktige kamper er tendensen den samme. Det er ikke til å bortforklare at laget vakler stort under virkelig press og det samme gjelder Jermaine Beckford, som vi er så avhengig av. Det er absolutt mulig å skille mellom å skryte av en fantastisk scoringsratio og forstå at også Becks spiller fotball med masser av feil i - hvorfor spiller han ellers i tredje divisjon og ikke for Real Madrid eller Barcelona, for å være veldig banal.

At Becks - med store deler av laget - ikke liker press, kan du vel ikke kalle vås? Han var svak i Doncaster-finalen, i Millwall-kampene. At han ikke liker direkte press, kan også den elendige straffeuttellingen hans være et tegn på?

Igjen, dette gjelder store deler av laget, men Beckford er inget unntak. Jeg tror som sagt ikke en vanlig TV kamp har stort å si, men et fullpakket ER og "play off" er ingen god kombinasjon for dagens Leeds-lag. Vi er dønn avhengige av Becks scoringer, men det er også derfor trist at han ofte svikter når det gjelder. Bommen i gårsdagens kamp var også stygg - resten av kampen ble han avkledd av et godt Charlton-forsvar som foruten ett tilfelle nektet Becks bakrommet han er helt avhengig av for å spille godt.

Jeg er svært takknemlig for Becks mange scoringer i fjor, men han har også et stort forbedringspotensiale. Håpet er at den forholdsvis sene inntredenen i profesjonell fotball må ta deler av skylda for det.
« Siste redigering: Oktober 04, 2009, 13:01:57 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #16 på: Oktober 04, 2009, 13:08:13 »
Dette med at Beckford ikke takler press etc behøver ikke å være et stort problem - på sikt.

Det er lettere å få orden på dét, enn å måtte forbedre fotballferdigheter m.m. Det er ofte en mer tidkrevende sak.

'Ã… levere under press' kommer gjerne med erfaring det, evt 'å få skikk på hodet', mental trening etc...

Det er langt lettere enn f.eks. å måtte gjøre om Kandol til en Messi i løpet av en fjortendagersperiode...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #17 på: Oktober 04, 2009, 13:14:48 »
Dette med at Beckford ikke takler press etc behøver ikke å være et stort problem - på sikt.

Det er lettere å få orden på dét, enn å måtte forbedre fotballferdigheter m.m. Det er ofte en mer tidkrevende sak.

'Ã… levere under press' kommer gjerne med erfaring det, evt 'å få skikk på hodet', mental trening etc...

Det er langt lettere enn f.eks. å måtte gjøre om Kandol til en Messi i løpet av en fjortendagersperiode...


For all del, Asbjørn!

Becks er også en helt naturlig målscorer, de er det ikke mange av! Likevel er han langt i fra en klinisk avslutter om man skal sammenligne med bedre spisser. Med 34 mål kommer også en stor haug med brente 100%-sjanser, senest en i går. Han har ekstrem fart og selvtillit, men avslutningsteknikken svikter ofte, på tross av at mange av målene er direkte perler også. Litt sært, men slik virker det for min del i alle fall. Han scorer også oftere flott mål, enn tap-ins.

Poenget mitt i alle fall, er at det må være mulig å skille mellom å se at Becks ikke på langt nær er noen komplett fotballspiller og likevel kunne anerkjenne hans fantastiske to siste sesonger. Her virker det ofte som det er enten eller, helt svart/hvitt.

Tresor Kandol som Messi? Grøss.
« Siste redigering: Oktober 04, 2009, 13:18:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #18 på: Oktober 04, 2009, 13:24:58 »
Poenget mitt i alle fall, er at det må være mulig å skille mellom å se at Becks ikke på langt nær er noen komplett fotballspiller og likevel kunne anerkjenne hans fantastiske to siste sesonger. Her virker det ofte som det er enten eller, helt svart/hvitt.



Becks er langtfra spesielt komplett, nei...  :-\
Og, det er å håpe at han fortsatt vil ha en bra bratt læringskurve (jamf. hans sene inntreden i profftilværelsen, tross hans Chelsea-fortid).

Men, Leeds må være flinke å spille Becks god (gi ham løpeballene), og han må være flink å gå i de rette rommene (se bare på Huseklepp der, når han går i rom kontra når han ikke gjør det...).

Og ja, Becks kommer til utrooolig mange sjanser (BRA!!!), men sette-prosenten hans er ikke spesielt imponerende...
Så vi er nok bra enige :)


Sitat
Tresor Kandol som Messi? Grøss.

 ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

columbi

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #19 på: Oktober 04, 2009, 18:11:08 »
Hei
Så Becks mot Liverpool og han manglet det ekstra stinget en toppspiss PL behøver. Men i league one og formodentligvis i CC vil han holde i massevis. Synes han har et svært godt skudd og evne til å være der han skal være. Kan være han er litt ute av form for tiden, men han kommer garantert tilbake og scorer over 20 mål denne sesongen
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #20 på: Oktober 04, 2009, 19:22:41 »
Neppe! Litt av og på spiller, men har antagelig lite med kameraer å gjøre!
Yeboahs vitne

Sølvreven

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #21 på: Oktober 04, 2009, 20:43:29 »
Dette med at Beckford ikke takler press etc behøver ikke å være et stort problem - på sikt.

Det er lettere å få orden på dét, enn å måtte forbedre fotballferdigheter m.m. Det er ofte en mer tidkrevende sak.

'Ã… levere under press' kommer gjerne med erfaring det, evt 'å få skikk på hodet', mental trening etc...

Det er langt lettere enn f.eks. å måtte gjøre om Kandol til en Messi i løpet av en fjortendagersperiode...


For all del, Asbjørn!

Becks er også en helt naturlig målscorer, de er det ikke mange av! Likevel er han langt i fra en klinisk avslutter om man skal sammenligne med bedre spisser. Med 34 mål kommer også en stor haug med brente 100%-sjanser, senest en i går. Han har ekstrem fart og selvtillit, men avslutningsteknikken svikter ofte, på tross av at mange av målene er direkte perler også. Litt sært, men slik virker det for min del i alle fall. Han scorer også oftere flott mål, enn tap-ins.

Poenget mitt i alle fall, er at det må være mulig å skille mellom å se at Becks ikke på langt nær er noen komplett fotballspiller og likevel kunne anerkjenne hans fantastiske to siste sesonger. Her virker det ofte som det er enten eller, helt svart/hvitt.

Tresor Kandol som Messi? Grøss.
Det er Beckfords instinkt for mål som gjør at han kommer til haugevis med sjanser. At han brenner mange av disse får vi bare tåle. Han er fortsatt toppscorer i L1. Hva mere kan vi forlange ii denne divisjonen? Tipper at ingen i Pl  ville klaget på at toppscoreren på laget  på grunn av at han burde scort enda mere...             
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Dennis

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #22 på: Oktober 04, 2009, 21:16:05 »
Dette med at Beckford ikke takler press etc behøver ikke å være et stort problem - på sikt.

Det er lettere å få orden på dét, enn å måtte forbedre fotballferdigheter m.m. Det er ofte en mer tidkrevende sak.

'Ã… levere under press' kommer gjerne med erfaring det, evt 'å få skikk på hodet', mental trening etc...

Det er langt lettere enn f.eks. å måtte gjøre om Kandol til en Messi i løpet av en fjortendagersperiode...


For all del, Asbjørn!

Becks er også en helt naturlig målscorer, de er det ikke mange av! Likevel er han langt i fra en klinisk avslutter om man skal sammenligne med bedre spisser. Med 34 mål kommer også en stor haug med brente 100%-sjanser, senest en i går. Han har ekstrem fart og selvtillit, men avslutningsteknikken svikter ofte, på tross av at mange av målene er direkte perler også. Litt sært, men slik virker det for min del i alle fall. Han scorer også oftere flott mål, enn tap-ins.

Poenget mitt i alle fall, er at det må være mulig å skille mellom å se at Becks ikke på langt nær er noen komplett fotballspiller og likevel kunne anerkjenne hans fantastiske to siste sesonger. Her virker det ofte som det er enten eller, helt svart/hvitt.

Tresor Kandol som Messi? Grøss.
Det er Beckfords instinkt for mål som gjør at han kommer til haugevis med sjanser. At han brenner mange av disse får vi bare tåle. Han er fortsatt toppscorer i L1. Hva mere kan vi forlange ii denne divisjonen? Tipper at ingen i Pl  ville klaget på at toppscoreren på laget  på grunn av at han burde scort enda mere...            

Nok en gang, at han scorer bøttevis med mål er jeg enormt takknemlig for. Det er ikke det samme som å ikke ha forbedringspotensiale. Klagingen i denne tråden ligger ikke i at han ikke scorer oftere generelt, men at han ikke presterer bedre når det virkelig står mye på spill, som i play off.

Ser fremover i tid. Jeg har god tro på opprykk i år, da vil Becks møte bedre midtstoppere neste år. Og målet er vel å kunne kjempe på øvre halvdel allerede neste sesong? Da må laget (også Becks) øke presisjon og prestasjon. Becks må med andre ord øke sin effektivitetsprosent, om antall scoringer skal opprettholdes.

At han brenner sjanser vil alltid forekomme, det gjør også de aller beste. Men de aller, aller beste spissene i verden presterer også under sterkt press, der har det skortet til tider for våre spisser.


« Siste redigering: Oktober 04, 2009, 21:18:00 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #23 på: Oktober 04, 2009, 22:30:55 »
det handlar i så fall inte bara om honom under press utan hela laget isf om vi tänker på kvalmatcherna och gårdagens match,
 

Torpe-do

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #24 på: Oktober 05, 2009, 23:40:25 »
Jeg mener det blir tåpelig å si at det er kameraene som skremmer karen; som noen lenger oppe nevnte er det kamera på alle kamper.

En tanke en heller kan stille seg er; hvilke kamper er det som nettopp blir tv-sendt? Jo, de store, viktige kampene. (Play off og toppseriekamper etc, Liverpool, etc)

Han har nok en utfordring på akkurat de kampene, ingen tvil om det. Men jeg er takknemlig for at det er den, og ikke den andre veien. Da hadde han jo vært ubrukelig i serien? :)

Ja, så sant vi ikke må gjennom en playoff da, naturligvis.


h.b

  • Gjest
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #25 på: Oktober 06, 2009, 14:46:13 »
Ikke gi denne mannen ansvaret for straffespark da ;D ;D ;D
http://www.youtube.com/watch?v=FD93d2Blkhc&feature=related
for øvrig samme mann som scorer fra 40 meter på hodet her
http://www.youtube.com/watch?v=5olZeZlRbCc

Torpe-do

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #26 på: Oktober 09, 2009, 18:10:36 »
Hehe genialt

SirOlsen

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #27 på: Oktober 10, 2009, 22:39:34 »
Vel.. nå gapes og skrikes det at ingen skal stille seg høyere enn klubben (jfr Becks ble satt på transferlisten i forkant av sesongen pga han krevde høyere lønn). Dette er i og for seg greit nok.

Men Becks er ikke alene på banen. Han har tross alt 10 andre der som OGSÃ… SKAL GJØRE JOBBEN SIN. Gjør de ikke det, vil jo også Beckfords prestasjonspotensiale begrenses. Når alle gjør som de skal, briljerer også han. Dette er tross alt et lagspill. Seff kan sikkert også han preges av ups- and downs, og vi har jo sett dager hvor han rett og slett har vært uheldig og ikke hatt marginene på sin side.. hvor det har bare vært snakk om få centimetre unna å bøtte mål, men rikelig med sjanser.

Det er vel det som skiller oss fra nivået vi er nå, med nivået feks oppe i Premier League. Da er man avhengige av å sette de sjangser de får.
Men poenget, Leeds er et lag.. Leeds er ikke Beckford!
-SirOlsen-

Andersen

Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #28 på: Oktober 11, 2009, 07:59:52 »
Er så enig med deg Sir Olsen i ditt siste innlegg om Beckford , at det er 10 andre spillere på banen som også må prestere for å gjøre Beckford god. Men at han til tider er en sånn turn off / on spiller som presterer ujevne kamper, er vel ganske sikkert.  ;D  LEEDS4EVER. 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Beckford og press......hva er problemet?
« Svar #29 på: Oktober 11, 2009, 16:43:05 »
Tallenes tale er klare,  mannen putter i bøtter og spann, selv om jeg er mer tilhenger av Becchio enn Beckford så skal han ha all kred for det. Men han er nok ikke den mannen alene som kan snu en kamp, er nok litt for avhengig av at at laget vårt er i "dytten" for å fungere optimalt.