Skrevet av Emne: Leeds - Norwich på tv :)  (Lest 78628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #450 på: Oktober 20, 2009, 13:34:08 »
berlin og jeg er helt enige her ser jeg. Jeg mente absolutt ikke å være ironisk nei. Dersom Norwich er et bedre lag enn Leeds (og kampen i går tydet faktisk på det, helt isolert sett), så er 11 poengs forsprang ikke mye å slå seg til ro med.  Med en downperiode alá den vi hadde i fjor er en slik ledelse borte før vi rekker å blunke!

Men, at utgangspunktet er utrolig mye bedre enn om vi hadde tapt i går er hevet over tvil!

flynn

B-m

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #451 på: Oktober 20, 2009, 13:37:46 »
Prøver meg på ein annleis type kamprapport, inspirert av magasinet LLL.

Bad: Mister buss med 20 sekund og tog med 1 minutt, som gjer at eg ligg dårleg an til å rekke kampen.
Good: Møter ein Leeds-fan og to Norwich-fans på togstasjonen som også er seint ute.
Bad: Siste supporterbuss er vekk inn til stadion.
Good: Står ein maxitaxi der, med ein hyggeleg sjåfør som gladeleg kjører oss til stadion for £4.

Bad: Mister dei første 3 minutta og 34 sekunda av kampen og ser til min forundring at Hughes/Bromby er stopparar, Johnson venstreback og Beckford venstrekant.
Good: Naylor kjem inn med bandasje på haudet og rokkerar spelarane tilbake i normale posisjonar.

Bad: Ein ukjent spelar på topp.
Good: Viser seg å vere nyinnlånte Vokes, som viser seg fram med gode bevegelsar og pasningar.
Bad: Blir meir og meir usynleg utover i kampen.

Bad: Higgs har eit par merkelege innvolveringa.
Good: Klarer å redde seg inn og hindre scoring.
Bad: Må ut med skade tidleg i kampen.

Bad: Ankergren sklir under oppvarming og går rett i bakken.
Good: Blir ikkje skada.

Good: Johnson stig høgt til værs og ordnar 1-0.
Bad: Taper duell seinare i kampen og 1-1.

Bad: Norwich har alt i alt det meste av spelet i første omgang og utfordrar Hughes gang på gang.
Good: Kjem ikkje til dei altfor store sjansane.

Bad: Norwich forsett å styre i starten av andre omgang.
Good: Leeds setter inn på nye spelarar og tar over kampen.

Bad: Beckford bomma, bomma og bomma, mens Norwich- keeper Forster har ein glimrande redning.
Good: Forster med eit dårleg utspark og Beckford får endeleg tuppa ballen imål.

Bad: Er sjuk og har bestemt meg for å ikkje synge eller skrike under kampen.
Good: Kven bryr seg! Beckford kjem springane rett imot meg og stemninga er FANTASTISK!!!!!

Good: Alle ekstatiske Leeds-fans.
Bad: Vaktene plukkar ut ein som ikkje har gjort noke gale. (Ikkje meg:))

Bad: Lang busskø.
Good: Ein liten rusletur inn til byen gjer berre godt for kropp og sjel.

Good: Hører nokre nordmenn inne på stasjonen, som synst det kunne vere lurt å ta ut nokre penger. (Var det du?)
Bad: Er sjølv frykteleg svolten, men må nøye meg med å kjøpe ein cola.

Bad: Maskina vil ikkje ta imot pundet mitt, mens 50P ikkje vil ut.
Good: Får hjelp av ein hyggeleg Norwich-fan, som synst Kandol var tunga på vektskåla.
Bad: Maskina virka fortsatt ikkje.
Good: Får endeleg ut 50P og prøvd ein annan maskin.

Bad: Toget er fullt.
Good: Fullt av Leeds-fans.

Good: Høre eit par norske jenter på toget.
Bad: Dei synge sanga av Øystein Sunde.

Good: Rekke siste bussen heim.
Bad: Er skikkeleg sleten og trøtt.
Good: Har ein fantastisk følelse og kan sove lenge imåra.


Nice one Henning!  :D :D :D :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Papi

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #452 på: Oktober 20, 2009, 15:18:33 »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Thomas


auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #454 på: Oktober 20, 2009, 15:49:58 »
berlin og jeg er helt enige her ser jeg. Jeg mente absolutt ikke å være ironisk nei. Dersom Norwich er et bedre lag enn Leeds (og kampen i går tydet faktisk på det, helt isolert sett), så er 11 poengs forsprang ikke mye å slå seg til ro med.  Med en downperiode alá den vi hadde i fjor er en slik ledelse borte før vi rekker å blunke!

Men, at utgangspunktet er utrolig mye bedre enn om vi hadde tapt i går er hevet over tvil!

flynn

Selvfølgelig kan dette skje. Men jeg er da ikke optimistisk når jeg tror det ikke vil skje. Det er jo helt realistisk!

Hvor er du Rudi? Sant at ikke Norwich tar oss igjen!!! :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #455 på: Oktober 20, 2009, 16:35:48 »
berlin og jeg er helt enige her ser jeg. Jeg mente absolutt ikke å være ironisk nei. Dersom Norwich er et bedre lag enn Leeds (og kampen i går tydet faktisk på det, helt isolert sett), så er 11 poengs forsprang ikke mye å slå seg til ro med.  Med en downperiode alá den vi hadde i fjor er en slik ledelse borte før vi rekker å blunke!

Men, at utgangspunktet er utrolig mye bedre enn om vi hadde tapt i går er hevet over tvil!

flynn

Selvfølgelig kan dette skje. Men jeg er da ikke optimistisk når jeg tror det ikke vil skje. Det er jo helt realistisk!

Hvor er du Rudi? Sant at ikke Norwich tar oss igjen!!! :)

auren

Selvfølgelig tar ikke Norwich oss igjen ;D, men da må vi begynne å spille bedre fotball igjen. Synes vi har hatt en nedadgående kurve på kvaliteten av spillet vårt. Vi sliter også med en del skader og er veldig sårbare der synes jeg, men disse to ny lånespillerene kan vise seg å hjelpe oss ut av "krisen" for denne gang. Det var mye kvalitet over det Norwich viste i går og jeg mener vi var heldige med resultatet. Norwich er absolutt en utfordrer til 2. plassen. 1. plassen er vår :)

Hallgeir *

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #456 på: Oktober 20, 2009, 19:06:40 »
 Ifølge matchstats "eide" vi kampen med 52% av ballinnehavet mot 48% for Norwich.   :D   Må si at det forbauser meg, for jeg syntes at Norwich hadde ballen mye mer enn oss. Bak i forsvar var vi sjelden truet, men midtbanen var en skuffelse.
« Siste redigering: Oktober 20, 2009, 19:32:01 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #457 på: Oktober 20, 2009, 19:30:29 »
Ifølge matchstats "eide" vi kampen med 52% av ballinnehav mot 48% for Norwich.   :D   Må si at det forbauser meg, for jeg syntes at Norwich hadde ballen mye mer enn oss. Bak i forsvar var vi sjelden truet, men midtbanen var en skuffelse.

Jeg tror det handler om at Norwich virket veldig sterke der de vridde ballen på midtbanen og stormet i angrep på en av kantene - der vi tydelig sleit med å holde følge.

Men, det var svært sjelden Norwich kom til reelle farligheter, likevel. Med en gang ballen ble slått inn i midten, fikk vi rensket unna.

...men igjen, der vant som regel Norwich andreballene, vrei spillet og kom på en ny kant.

Likevel har auren et poeng (som posession-statistikken underbygger), Norwich eide slett ikke hele kampen. Men i et par perioder var de veldig solide, veldig.
Andre perioder derimot, spesielt mot slutten, var det vi som kjørte kampen.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Evig Pint

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #458 på: Oktober 20, 2009, 19:55:17 »
Noen som kan linke til bilder fra kampen igår? Skulle hatt et av jubelscenene etter 2-1 målet.. :D

For en deilig seier..
Marching on together

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #459 på: Oktober 20, 2009, 20:01:29 »
Noen som kan linke til bilder fra kampen igår? Skulle hatt et av jubelscenene etter 2-1 målet.. :D

For en deilig seier..

Lord-Meta
I stallen

Innlegg: 262


     Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #437 på: I dag kl. 04:27:02 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=t8EacpBsMTE 
 
Hva skulle en ikke gjort for å ha vært på ER å opplevd det.
 
 
 

Evig Pint

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #460 på: Oktober 20, 2009, 20:32:44 »
Haha vilt! Men tenkte på photos - ny skrivebordsbakgrunn på gang :D ;)
Marching on together

Hallgeir *

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #461 på: Oktober 20, 2009, 20:51:37 »
 Nydelige scener fra kampen i går på LUTV i kveld. Beckford var kanskje heldig på seiersmålet sitt. Han skyter via foten til Norwich-forsvareren og i mål. Ballen forandrer LITT retning på vei inn i nota, men hvem bryr seg om det? Deilig med 3 poeng uansett.  :D
Super Leeds since 1968

TK20

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #462 på: Oktober 20, 2009, 23:59:13 »
Noe som forøvrig ikke har blitt nevnt her er Brombys redemption på stopperplass. Han stod laglig til for hogg etter en elendig kamp på høyrebacken mot Charlton, og fikk sin solide dose kjeft etter den kampen. I går var han en gigant sammen med Naylor, og holdt forsvaret sammen med to rabiate backer på hver kant.

Velkommen tilbake Leigh, du var altså ikke et dårlig kjøp allikevel!

LeedsU878

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #463 på: Oktober 21, 2009, 01:55:40 »
Helt fantastisk!! Var på ER i går, og det eksploderte da Becks scoret vinnermålet. Det sagt; han var virkelig ikke god i går, og håper virkelig at det målet hjelper på moralen hans.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

ragnar

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #464 på: Oktober 21, 2009, 06:30:50 »
Minner litt om da Kristian Ørn S kom til Brann i sin tid. Da ble han puttet på høyrebacken av monsamjelden nesten en hel sesong før han ble flyttet inn som midtstopper. For å si det sånn så vaar det mange som avskrev han når han spilte på høyrebacken. Men som midtstopper har det vært en annen sak. Heeeelt tydelig det samme med Bromby nå.  8)
*In El Loco we trust!*

Sølvreven

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #465 på: Oktober 21, 2009, 10:35:30 »
Dette var i grunnen en merkelig fotballkamp. Lagene hadde hvert sitt kvarter kampen gjennom. Til slutt vinner Leeds fortjent nok etter en skikkelig overkjøring av Norwich siste 10-15 min.

Naylor Leeds beste. Crowe slet voldsomt med plasseringene og spilte mer midtstopper enn back. Gradel blir stor! Rett inn i førsteelleveren på lørdag! Hughes gjør nok en smådårlig kamp. Få inn Johnson og Snoddy og Gradel på hver sin kant.

MOT!

auren
Ehh? Hvor mange kanter vil du spille med, Auren?  8)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

rd1

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #466 på: Oktober 21, 2009, 10:54:45 »
ligger ann til trekant :)
"Who needs Cantona??"

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #467 på: Oktober 21, 2009, 11:36:10 »
Dette var i grunnen en merkelig fotballkamp. Lagene hadde hvert sitt kvarter kampen gjennom. Til slutt vinner Leeds fortjent nok etter en skikkelig overkjøring av Norwich siste 10-15 min.

Naylor Leeds beste. Crowe slet voldsomt med plasseringene og spilte mer midtstopper enn back. Gradel blir stor! Rett inn i førsteelleveren på lørdag! Hughes gjør nok en smådårlig kamp. Få inn Johnson og Snoddy og Gradel på hver sin kant.

MOT!

auren
Ehh? Hvor mange kanter vil du spille med, Auren?  8)

Hehehe :D

Mente selvsagt ut med Hughes og inn med Johnson på venstreback. Og så Gradel og Snoddy på hver sin kant ;)

Etter det Gradel viste sist så fortjener han en plass i startoppstillingen. Han kan være gull verdt å ha i bortekamper der vi gjerne blir trykket litt bakover. En mann som kan kontre et lag i senk med den enorme farten, i tillegg har han bra teknikk og kan finne på mye på egenhånd. Vi så også prov på god pasningsfot.

Håper på følgende lag mot Millwall:

Anker - Crowe, Naylor, Kisnorbo (Bromby), Johnson - Gradel, Howson, Doyle, Snoddy - Beckford og Vokes

Subs: Fielding, Michalik (Bromby), Hughes, Kilkenny, Robinson, Kandol og Grella

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #468 på: Oktober 21, 2009, 11:53:29 »
Dette var i grunnen en merkelig fotballkamp. Lagene hadde hvert sitt kvarter kampen gjennom. Til slutt vinner Leeds fortjent nok etter en skikkelig overkjøring av Norwich siste 10-15 min.

Naylor Leeds beste. Crowe slet voldsomt med plasseringene og spilte mer midtstopper enn back. Gradel blir stor! Rett inn i førsteelleveren på lørdag! Hughes gjør nok en smådårlig kamp. Få inn Johnson og Snoddy og Gradel på hver sin kant.

MOT!

auren
Ehh? Hvor mange kanter vil du spille med, Auren?  8)

Hehehe :D

Mente selvsagt ut med Hughes og inn med Johnson på venstreback. Og så Gradel og Snoddy på hver sin kant ;)

Etter det Gradel viste sist så fortjener han en plass i startoppstillingen. Han kan være gull verdt å ha i bortekamper der vi gjerne blir trykket litt bakover. En mann som kan kontre et lag i senk med den enorme farten, i tillegg har han bra teknikk og kan finne på mye på egenhånd. Vi så også prov på god pasningsfot.

Håper på følgende lag mot Millwall:

Anker - Crowe, Naylor, Kisnorbo (Bromby), Johnson - Gradel, Howson, Doyle, Snoddy - Beckford og Vokes

Subs: Fielding, Michalik (Bromby), Hughes, Kilkenny, Robinson, Kandol og Grella

auren

Johnson er midtbanespiller,og en av våre beste menn i år.Tull og tøys å foreslå å flytte han 8)

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #469 på: Oktober 21, 2009, 11:59:56 »
En av våres beste basert på at han har scoret mange mål? De fleste har vært på dødball, og som venstreback skal han få lov til å delta på alle offansive dødballer. Jeg tror vi blir styrket med å ha to klassiske vinger som Snoddy og Gradel. Hughes er INGEN back.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #470 på: Oktober 23, 2009, 10:31:50 »
Lorimer er vel også litt enig med meg i at Norwich ikke ble ranet på ER mandag. Interessant artikkel:


Leeds United: Enterprising Simon got his reward - Lorimer

OF those spectators who watched Leeds United's victory over Norwich City on Monday night, a fair proportion seemed to feel that the better side had lost.
They are, of course, entitled to their opinion but I don't agree with it. What I would ask of anyone who says that United's victory was ill-deserved is which manager made the biggest effort to win the game as it entered the last 15 minutes?

Simon Grayson has many qualities that I admire and one of his finer traits is a reluctance to settle for a point when three are up for grabs.

I can't deny that Leeds were under the cosh at times on Monday, but it was Simon who threw on a fresh striker and a fresh winger in the closing stages, a blatant attempt to turn a 1-1 stalemate into a narrow victory.

In fairness to Norwich, they were the away team and perhaps the onus was on Leeds to force the issue, but I reject all the claims that the visitors were robbed that night – fortune favoured the brave.

Sending on Tresor Kandol and Max Gradel changed the game and gave United the impetus they needed. Even before a bad error from City keeper Fraser Forster gifted Jermaine Beckford his winning effort, Leeds could have been two or three goals to the good.

In the cold light of day, I don't think you can argue that the victory was unmerited. A little fortunate perhaps but certainly not a travesty.

Simon was very brave with his substitutions and I've noticed that he rarely attempts to shut up shop, especially if the game is there to be won.

Many other coaches would have settled for a draw on Monday against a team who are good enough to make an impression on League One's top two.

Whatever your verdict, we can all agree that the win was massive. It's another result which leaves teams trailing in the distance and the 11-point margin between Leeds and Norwich is a huge gap.

These deficits can disappear quickly if players lose form en masse but it will take some effort on Norwich's part to overcome that.

The reality, also, is that the teams in the top six are very likely to do Leeds favours in the coming weeks by taking points off each other.

All of the clubs in prominent positions seem to be of a similar standard and, for as long as United remain in this form, the contenders below them will find the going increasingly tough.

We should not get ahead of ourselves, though. Look through the list of fixtures and you will struggle to find a more difficult period than the eight-day spell that Leeds are in the middle of.

Norwich at home, Millwall away and then another long trip to Bristol Rovers – that is a fiercely demanding schedule and one that Leeds will do very well to come through unscathed.

Having beaten Norwich at the death, I'd be very happy to see four points from two back-to-back away games, both against clubs who might qualify for the play-offs.

Assuming that Leeds can collect a good result at Millwall tomorrow, the visit to Bristol Rovers takes on extra significance.

That is United's game in hand and perhaps the first opportunity to open up a meaningful gap over the rest of the division.

The question then will be who, if anyone, has the quality and the stamina to stay in touch. As Leicester City showed last season, a hot and consistent pace is almost impossible to match.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #471 på: Oktober 23, 2009, 11:01:28 »
Jeg tror Gradel blir en spiller som brukes som super-sub jeg. Over 90 min tror jeg han blir lett leselig og vil mangle triks. Men ved å bytte inn mot slutten vil det bryte taktikken til motstanderen og øke uforutsigbarheten.
Start med samme lag som mandag men bytte inn evt Kisnorbo og Kandol, Grella eller Vokes.

SuperMax!
Marching On! 4276

Tom S

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #472 på: Oktober 23, 2009, 12:13:45 »
Lorimer er vel også litt enig med meg i at Norwich ikke ble ranet på ER mandag. Interessant artikkel:


Leeds United: Enterprising Simon got his reward - Lorimer

OF those spectators who watched Leeds United's victory over Norwich City on Monday night, a fair proportion seemed to feel that the better side had lost.
They are, of course, entitled to their opinion but I don't agree with it. What I would ask of anyone who says that United's victory was ill-deserved is which manager made the biggest effort to win the game as it entered the last 15 minutes?

Simon Grayson has many qualities that I admire and one of his finer traits is a reluctance to settle for a point when three are up for grabs.

I can't deny that Leeds were under the cosh at times on Monday, but it was Simon who threw on a fresh striker and a fresh winger in the closing stages, a blatant attempt to turn a 1-1 stalemate into a narrow victory.

In fairness to Norwich, they were the away team and perhaps the onus was on Leeds to force the issue, but I reject all the claims that the visitors were robbed that night – fortune favoured the brave.

Sending on Tresor Kandol and Max Gradel changed the game and gave United the impetus they needed. Even before a bad error from City keeper Fraser Forster gifted Jermaine Beckford his winning effort, Leeds could have been two or three goals to the good.

In the cold light of day, I don't think you can argue that the victory was unmerited. A little fortunate perhaps but certainly not a travesty.

Simon was very brave with his substitutions and I've noticed that he rarely attempts to shut up shop, especially if the game is there to be won.

Many other coaches would have settled for a draw on Monday against a team who are good enough to make an impression on League One's top two.

Whatever your verdict, we can all agree that the win was massive. It's another result which leaves teams trailing in the distance and the 11-point margin between Leeds and Norwich is a huge gap.

These deficits can disappear quickly if players lose form en masse but it will take some effort on Norwich's part to overcome that.

The reality, also, is that the teams in the top six are very likely to do Leeds favours in the coming weeks by taking points off each other.

All of the clubs in prominent positions seem to be of a similar standard and, for as long as United remain in this form, the contenders below them will find the going increasingly tough.

We should not get ahead of ourselves, though. Look through the list of fixtures and you will struggle to find a more difficult period than the eight-day spell that Leeds are in the middle of.

Norwich at home, Millwall away and then another long trip to Bristol Rovers – that is a fiercely demanding schedule and one that Leeds will do very well to come through unscathed.

Having beaten Norwich at the death, I'd be very happy to see four points from two back-to-back away games, both against clubs who might qualify for the play-offs.

Assuming that Leeds can collect a good result at Millwall tomorrow, the visit to Bristol Rovers takes on extra significance.

That is United's game in hand and perhaps the first opportunity to open up a meaningful gap over the rest of the division.

The question then will be who, if anyone, has the quality and the stamina to stay in touch. As Leicester City showed last season, a hot and consistent pace is almost impossible to match.

auren

Enig med auren og Peter.
COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #473 på: Oktober 23, 2009, 12:16:29 »
Lorimer er vel også litt enig med meg i at Norwich ikke ble ranet på ER mandag. Interessant artikkel:


Leeds United: Enterprising Simon got his reward - Lorimer

Helt enig med det som står skrevet. Tøffe og jevne fotballkamper kommer hele tiden, det er de som snur det til sin fordel som vinner -- fortjent. Det er ikke antall andreballer man vinner som er det viktige, selv om vi ikke hadde midtbanen i 70% av kampen.

These deficits can disappear quickly if players lose form en masse but it will take some effort on Norwich's part to overcome that.

Pleier Lorimer å snike inn et par norske ord i hver artikkel han skriver, eller var dette en test for å lete etter våkne lesere, auren? :D

ar9

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #474 på: Oktober 23, 2009, 22:19:35 »
Start med samme lag som mandag men bytte inn evt Kisnorbo og Kandol, Grella eller Vokes.

SuperMax!
Hvorfor er det så mange som vil ha inn Kandola nå da? Han har jo fått det glatte lage her tidligere etter å ha spilt...
Det er jo samme spilleren.. Tror kanskje noen blander han med Schowunmi her..

flynn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #475 på: Januar 26, 2010, 22:45:38 »
berlin og jeg er helt enige her ser jeg. Jeg mente absolutt ikke å være ironisk nei. Dersom Norwich er et bedre lag enn Leeds (og kampen i går tydet faktisk på det, helt isolert sett), så er 11 poengs forsprang ikke mye å slå seg til ro med.  Med en downperiode alá den vi hadde i fjor er en slik ledelse borte før vi rekker å blunke!

Men, at utgangspunktet er utrolig mye bedre enn om vi hadde tapt i går er hevet over tvil!

flynn


H** v** d** j** s*...

auren

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #476 på: Januar 26, 2010, 23:08:54 »
berlin og jeg er helt enige her ser jeg. Jeg mente absolutt ikke å være ironisk nei. Dersom Norwich er et bedre lag enn Leeds (og kampen i går tydet faktisk på det, helt isolert sett), så er 11 poengs forsprang ikke mye å slå seg til ro med.  Med en downperiode alá den vi hadde i fjor er en slik ledelse borte før vi rekker å blunke!

Men, at utgangspunktet er utrolig mye bedre enn om vi hadde tapt i går er hevet over tvil!

flynn


H** v** d** j** s*...

Hehe.. Må le litt også. Trodde du tok frem denne for å slå deg selv på pukkelen og utrbryte: HVA VAR DET JEG SA!!!

Istedet ble det: Fa**, jeg hadde rett! Og ja, det var synd du fikk rett... Jeg var nok litt for optimistisk :(

Men: Sesongen er ikke over, og vi kan fortsatt slå Norwich på tabellen. Jeg gir meg aldri!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: Leeds - Norwich på tv :)
« Svar #477 på: Januar 27, 2010, 12:17:46 »
Vi håper alle det selvsagt!

Og det var ikke meningen å hovere....




Jo da, det var det!