KM-tittel og kvalik i boks for Førde IL

Started by Førde, October 11, 2009, 16:13:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Førde

http://www.forde-fotball.no/2009/10/km-tittel-og-kvalik-i-boks/

Håper Førde kan ta steget opp i 2divisjon i år ! men de blir en tøff kamp mot Birkebeineren...
Heia Førde!!
Marching On Together

Rudi G.

Kjempe sesong av Førde med seriemesterskap og imponerende 50 + mål. Lykke til med kvaliken. Heia Førde! :)

Tom S

Ja, kanskje det er Førde sin tur i kvalikk denne sesongen!?
COME ON LEEDS !!

Førde

Sesongen har vert bra...håper de er førde sin tur i år :)
Marching On Together

ollan

tror desverre de har for lavt nivå....Det er jo en grunn for at det ikke har vært lag fra SFJ i 2 div på mange mange år ???
Ollan

Tom S

Quote from: ollan on October 11, 2009, 19:50:41
tror desverre de har for lavt nivå....Det er jo en grunn for at det ikke har vært lag fra SFJ i 2 div på mange mange år ???

No må ikkje du vere så jævla negativ!
;)
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Hvordan er det egentlig med ledelsen i Førde? Er alt på stell? Definerte eiere, osv? Ingen halvkriminelle aksjeeiere? Økonomien tåler dagens lys? Skjelett i skapet? Det er nemlig ikke bare på matta det skal avgjøres... :))

ollan

Quote from: Tom S on October 11, 2009, 21:41:11
Quote from: ollan on October 11, 2009, 19:50:41

No må ikkje du vere så jævla negativ!
;)
men for all del, så håper jeg de skal klare det...... ;D
Kan jo bli endel "storoppgjør" på Førde Stadion mot mange Bergenslag neste sesong
Ollan

trondt

Ser dere skal møte IBK til kvalik,
tør minne om fjorårets østlandstur som endte ganske stygt i Drammen.
IBK har et godt lag,
spiller på kunstgress "høyt til fjells" i Krokstadelva og bli trent av ikke ukjente Kenneth Dokken som for tiden ikke har annet å gjøre enn å trene IBK.

bwirum

Quote from: Per Arne on October 11, 2009, 22:00:41
Hvordan er det egentlig med ledelsen i Førde? Er alt på stell? Definerte eiere, osv? Ingen halvkriminelle aksjeeiere? Økonomien tåler dagens lys? Skjelett i skapet? Det er nemlig ikke bare på matta det skal avgjøres... :))
Nå må du ikke være slem da!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Førde

Hallo Sogn overfører kvalifiseringskampen til 2. divijsjon mellom Birkebeineren â€" Førde laurdag 17. oktober kl 16:00. Kommentator på stadion er Kent Fimreite. Sendinga startar 30 minutt før kampstart med intervju med spelarar, trenarar og andre som er involvert i kampen og god musikk

Radioen fin du på http://www.nettradio.tk

Vist noen er vil høyre på kampen:)
heia FØRDE
Marching On Together

ollan

Quote from: Førde on October 16, 2009, 17:40:10
Hallo Sogn overfører kvalifiseringskampen til 2. divijsjon mellom Birkebeineren â€" Førde laurdag 17. oktober kl 16:00. Kommentator på stadion er Kent Fimreite. Sendinga startar 30 minutt før kampstart med intervju med spelarar, trenarar og andre som er involvert i kampen og god musikk

Radioen fin du på http://www.nettradio.tk

Vist noen er vil høyre på kampen:)
heia FØRDE

Siden det ikke er noen andre inntresante kamper på den tiden denne lørdagen, er det fullt mulig at den kan høres på i bakgrunnen  ;)  hvilken farge er det på draktene til Førde? Lykke til
Ollan

Mester

ollan

sånn som Nymark IL, Baune IL, West Brom og den sorte dame, sånn bare for å ha noen andre storheter å sammenligne med ;D ;D. Stå på, vi trenger et lag fra Sunnfjord i 2.div.
Ollan

ollan

jepp jepp, sort gammel osv...............lit tryglef elove
Ollan

Tom S

kvit drakt, svart shorts og kvite svarte sokker
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on October 16, 2009, 20:55:42
kvit drakt, svart shorts og kvite sokker

Ikke akkurat den kombinasjonen som tiltaler meg, men heia Førde 8)

asLeeds

joda,samme som Stord.
har sjøl vært å sett ein del kampa i Førde!!
Heia Førde!!
DALHEIM WHITES

Tom S

Knut Erik (Førde sin trener) seier at det viktigaste med kampen er å kome opp på det nivået vi veit vi har. Vel har vi ikkje tapt heime i seriesamanheng sidan 16. mai 2007, men Knut Erik legg vekt på at laget og er nøydt å prestere i bortekampen og. Han trur at dagsformen vil avgjere, men slår fast at Birkebeineren er hakket betre enn det Ã...skollen var ifjor, og at vi langt ifrå er favorittar sjølv om vi og har utvikla oss på året som har gått. “Dei er et rutinert lag med kvalitet i alle ledd” er trenaren sin analyse av Birkebeineren.

“Vi har røynsle frå ifjor, vi veit kva vi går til, vi har ikkje noko å tape og skal sleppe ned skuldrane. Rykkjer vi ikkje opp er vi ikkje gode nok, så enkelt er det!” er Knut Erik sin konklusjon. I tillegg er han glad for støtta frå heile fotballfylket, der det unisont seiast at Sogn og Fjordane treng lag i 2. divisjon for at talentane våre skal få utvikle seg vidare. Som kjend har vi ikkje hatt det sidan Ã...rdal rykka ned i 2006.
COME ON LEEDS !!

Førde

Førde er ikke favoritter akuratt nei , Men har dei dagen , så kan de gå mot seier mot birkebeiner på bortebane...

Nå er de avreise fra førde , Krysser fingrane og håpe dette skal gå bra!
heia førde!!!
Marching On Together

Tom S

COME ON LEEDS !!

Kjell Skjerven

Der er bra av Førde so langt.
Vik er avhengige av Førdeseier for ikkje å rykkje ned til 4 div.
Side before self,every time.

Tom S

Quote from: Kjell Skjerven on October 17, 2009, 19:32:21
Der er bra av Førde so langt.
Vik er avhengige av Førdeseier for ikkje å rykkje ned til 4 div.

Ã... hjelpe Vikjene er alltid like kjekt!

COME ON LEEDS !!

The Gentle Giant

trondt

Buskerud-besøket gikk bedre i år enn ifjor.
Gratulerer med seier !
Kanskje jeg kan få se 2. div. fotball når jeg er på besøk i Førde ?

Per-Stian

Quote from: trondt on October 19, 2009, 13:18:39
Buskerud-besøket gikk bedre i år enn ifjor.
Gratulerer med seier !
Kanskje jeg kan få se 2. div. fotball når jeg er på besøk i Førde ?

Fantastisk resultat for Førde! Vi haldt på å rote vekk alt i andre omgang, så det var ekstra forløysande med sigersmålet like før fulltid. Eg føler meg ikkje heilt trygg på at det vert plankekøyring heime, så om du får sjå 2.divisjonsfotball neste gong du er i Førde kan eg ikkje svare på før laurdag kveld  ;)

trondt

Folk fra Krokstadelva kødder man ikke med  :). Kanskje litt alvorlig å spøke med, men jeg tror at dette bør skrives på kontoen for fyllebråk mer enn supporterbråk. Eller er det en forsmak på etttermiddagens oppgjør på the den ?

Per Arne

Quote from: trondt on October 24, 2009, 10:28:05
Folk fra Krokstadelva kødder man ikke med  :). Kanskje litt alvorlig å spøke med, men jeg tror at dette bør skrives på kontoen for fyllebråk mer enn supporterbråk. Eller er det en forsmak på etttermiddagens oppgjør på the den ?

Idioter, uansett.