Skrevet av Emne: Johnson vil gjerne forlenge  (Lest 1476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Johnson vil gjerne forlenge
« på: Oktober 13, 2009, 13:42:46 »
Vet ikke om det har vært samtaler mellom klubben og Bradley, men han ønsker i hvertfall muligheten for en forlengelse av kontrakten velkommen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5625398,00.html

Jeg hadde vel ikke åpnet disse samtalene før mot slutten av sesongen om jeg hadde vært i posisjon hos LUFC, men om han viser samme kurven som han har hatt fra i fjor til i år, så er det jo ikke så mye å snakke om.

Som det er akkurat nå så holder han vel godt L1 nivå, og bør kunne bite fra seg i CCC også, men PL? Jeg er usikker.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sydhagen

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #1 på: Oktober 13, 2009, 15:20:06 »
Vet ikke om det har vært samtaler mellom klubben og Bradley, men han ønsker i hvertfall muligheten for en forlengelse av kontrakten velkommen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5625398,00.html

Jeg hadde vel ikke åpnet disse samtalene før mot slutten av sesongen om jeg hadde vært i posisjon hos LUFC, men om han viser samme kurven som han har hatt fra i fjor til i år, så er det jo ikke så mye å snakke om.

Som det er akkurat nå så holder han vel godt L1 nivå, og bør kunne bite fra seg i CCC også, men PL? Jeg er usikker.

hvorfor snakke om spilleren holder PL nivå?  vi spiller i L1 og sannsynligvis CCC neste år....er minst 2-3 år til vi spiller i PL, og før den tid er det irrelevant om spillerne holder PL nivå.
om spillerne er for dårlig for klubbens nivå etterhvert, så selges de.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

nord

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #2 på: Oktober 13, 2009, 18:36:04 »
Vi må lære at tage et skridt ad gangen! det er ingen let vej hverken til CCC eller PL!

Vi skal grulve før vi kan gå ;-)
 

bwirum

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #3 på: Oktober 14, 2009, 16:06:20 »
Jeg nevnte PL-nivå fordi det så vidt ble nevnt i artikkelen. Nå snakket jo Johnson om å "hjelpe klubben til PL", så det var kanskje ikke nødvendigvis på sin plass å snakke om å spille i PL, men helt utafor var det vel ikke ;)

Vi drømmer alle om PL innen kort tid, eller? Jeg gjør i alle fall det!

PL champs 2012! MOT! ;D

Edit: Grulve? Er det virkelig dansk for "krabbe"? Spesielt... ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

baste

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #4 på: Oktober 14, 2009, 23:34:34 »
En 3 års kontrakt er vel ikke dumt? Alle håper jo på CCC spill neste sesong.

Skal klubben vente og se om Johson utvikler seg til en bedre spiller? Det kan ende opp i den situasjon at Leeds nok en gang driter seg ut i kvalik og Johson m.fl forlater den "synkende" skuten!?!

Det virker som å være en god stemmning i laget, og at spillere, trenere tror på opprykk i år. Det gleder ett Leeds hjerte som også tror på direkte opprykk i år. Har sagt at kun opprykk er godt nok, og blitt skuffet gang på gang.

Marching on together

bwirum

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #5 på: Oktober 14, 2009, 23:59:26 »
Johnson har kontrakt ut neste år vel, så å gå i forhandlinger før mot slutten av inneværende sesong om en forlengelse synes jeg er dumt, fint å se om han opprettholder nivået han har kommet opp på eller om det bare var et blaff.

Synes nå jeg.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Dennis

Sv: Johnson vil gjerne forlenge
« Svar #6 på: Oktober 15, 2009, 12:49:58 »
Litt vanskelig ut i fra teksten å tolke om dette er en invitasjon til forhandlinger fra Bradleys side eller om det kun er et standard svar på et spørsmål om han liker seg i Leeds.

Om det så er et klart ønske om videre forhandlinger, mener jeg klubben bør vente. Som bwirum nevner, har han kontrakt ut neste sesong, altså nesten to år igjen. Noen mener kanskje at Bradley har funnet sitt potensiale denne høsten - jeg er klart overrasket over formen til en spiller jeg hadde avskrevet selv - men klubben bør vente med å se videre formutvikling før tilbyr gutten økt lønn. Siste eksempel på at det kan være lurt er Tresor Kandol.

Antar at spiller og agent har sett sitt snitt til å øke ukelønnen etter å ha spilt seg til fast plass og bidratt med flere scoringer. Det er ingen som helst misnøye fra min side i det, slik må det jo være.

Grayson har plenty med tid til å se på Bradleys videre utvikling, samt hvilken divisjon Leeds spiller i neste sesong, før han tilbyr ny og forlenget kontrakt.
Marching on together!