Rykte: Sam Vokes på vei inn!!!

Started by MacMurder, October 15, 2009, 23:54:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Henning

Synst det verkar litt rart eg då. Ventar med bekrefting på heimesida først.....

pale

Hvis dette stemmer, så har vi gjort et kupp.En 20 år gammel landslagsspiss for Wales.
Fantastiske nyheter en tidlig fredags morgen.

h.b

Ser ut som det stemmer dette her. Tror han kan være en nyttig tilvekst. Men jeg er faktisk bekymra over utviklingen til Grayson her og signalene han gir. For dette må da være et slag under beltestedet til de spissreservene som finnes i klubben.
Grayson går ut før sesongstart og sier jan er fornøyd med stallen. Og når det da blir skader. Ja da henter han inn en lånespiller. Det kan ikke være bra for moralen til Grella f.eks

Per Arne

Quote from: h.b on October 16, 2009, 07:22:42
Ser ut som det stemmer dette her. Tror han kan være en nyttig tilvekst. Men jeg er faktisk bekymra over utviklingen til Grayson her og signalene han gir. For dette må da være et slag under beltestedet til de spissreservene som finnes i klubben.
Grayson går ut før sesongstart og sier jan er fornøyd med stallen. Og når det da blir skader. Ja da henter han inn en lånespiller. Det kan ikke være bra for moralen til Grella f.eks

Vås. Det er faktisk ganske normalt at et lag med mye skader henter inn friskt kjøtt om de har muligheten til det. Ikke vri dette også til noe ensrettet negativt.

h.b

Men da burde ikke Grayson faktisk si at stallen er god nok. Det å hente inn en spiller beviser jo at han ikke mener stallen er god nok. Skal Grella bli bedre så må han få utvikle seg. Og da må han få spille. Og gir vi ikke de som er unge lovende og fremadstormende sjansen når andre er skadet. Ja da betyr ikke det noe å være lovende i denne klubb. Du får ikke sjansen når du burde få sjansen.

pale

Quote from: h.b on October 16, 2009, 07:39:40
Men da burde ikke Grayson faktisk si at stallen er god nok. Det å hente inn en spiller beviser jo at han ikke mener stallen er god nok. Skal Grella bli bedre så må han få utvikle seg. Og da må han få spille. Og gir vi ikke de som er unge lovende og fremadstormende sjansen når andre er skadet. Ja da betyr ikke det noe å være lovende i denne klubb. Du får ikke sjansen når du burde få sjansen.

Blås i Grella, Showumni, Kandol og Elliot.
Får vi inn en som er bedre enn dem, er det strålende nyheter for Leeds.

Stallen blir aldri god nok.
Dette er en kanonsignering!

Joe Jordan

Quote from: pale on October 16, 2009, 08:01:07
Blås i Grella, Showumni, Kandol og Elliot.
Får vi inn en som er bedre enn dem, er det strålende nyheter for Leeds.

Stallen blir aldri god nok.
Dette er en kanonsignering!

Wørd!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

TK20

Skadeparadokset:

En skadefri tropp = en god nok tropp uten behov for forsterkninger.

8 skader på sentrale spillere = en ikke like god tropp, med behov for forsterkninger.

Jeg blir aldri klok på denne fotballen altså!

jarle

Quote from: JohnnyDouglas on October 16, 2009, 08:36:05

Skadeparadokset:

En skadefri tropp = en god nok tropp uten behov for forsterkninger.

8 skader på sentrale spillere = en ikke like god tropp, med behov for forsterkninger.

Jeg blir aldri klok på denne fotballen altså!

HB... nå tuller du!!!

Vi har to gode spisser... en er skadet.
Grella og Showman holder ikke mål.
Enig at Grella har noe i seg, Showman er squad player.
Kandol???

DETTE ER BRA! (tror jeg) - aldri sett gutten men wizz-kid´s er altid velkomne!!!

MacMurder

Dette er jo en såkalt no-brainer. Får vi tilgang på bedre spillere enn de vi har, ja da slår vi selvsagt til og henter disse!

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

h.b

Hehhehehehehe. ;D
I hele min tid som Leeds supporter har jeg vært av den oppfatning at en klubb skal ha dobbelt dekning på alle plasser. Altså få masse skader i en tropp og allikevel ikke bli noe særlig svekket av dette. I sommer og frem til nå har jeg sagt at stallen ikke er god nok. Nå blir det hentet inn en spiller som bekrefter min skepsis om at Leeds ikke har en god nok stall til direkte opprykk hvis det blir endel skader. De fleste av dere som forsvarer dette innlånet var faktisk store forsvarere av at stallen er god nok uansett hvor mange som ble skadet

bwirum

Vi har hatt dobbel dekning, dette blir trippeldekningen på hans plass. Og uansett hvor mye vi ønsker å tro at Leeds fremdeles spiser kirsebær med de store (jaja, det var jo faktisk nesten mot Pool ;)), så er vi et League One-lag som må belage oss på at andre-rekka er hakket dårligere enn første-rekka. At vi da låner inn en som kan gå inn i første-rekka når nevnte rekke blir brutt ser jeg på som udelt positivt.

Og en annen ting, tror aldri det var noen som sa "uansett hvor mange som blir skadet". Skadefraværet nå begynner å nærme seg det jeg synes å minnes vi snakket om som "unaturlig høyt", "kan jo ikke skje" eller lignende. Det er ingen klubber som kan dekke seg mot "uansett hvor mange som blir skadet".
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv

Leedsfan

Quote from: h.b on October 16, 2009, 09:24:30
Hehhehehehehe. ;D
I hele min tid som Leeds supporter har jeg vært av den oppfatning at en klubb skal ha dobbelt dekning på alle plasser. Altså få masse skader i en tropp og allikevel ikke bli noe særlig svekket av dette. I sommer og frem til nå har jeg sagt at stallen ikke er god nok. Nå blir det hentet inn en spiller som bekrefter min skepsis om at Leeds ikke har en god nok stall til direkte opprykk hvis det blir endel skader. De fleste av dere som forsvarer dette innlånet var faktisk store forsvarere av at stallen er god nok uansett hvor mange som ble skadet

Jeg kan ikke forstå at du klarer å snu alt til noe negativt..

Her ryktes det om en knallspiller inn og så er det også galt. Grayson mener nok at Show ikke er god nok for å spille 90 minutter på regelmessig basis, hvorfor Kandol er ute i kulden aner jeg ikke og Grella må få tid til å modnes.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Lurer egentlig på hva som er feil i denne klubben. Er det noe galt med opplegget på Thorp Arch. For i alle år har Leeds vært mer plaget av skader enn andre lag

h.b

Quote from: Leedsfan on October 16, 2009, 09:37:02
Hehhehehehehe. ;D

Her ryktes det om en knallspiller inn og så er det også galt. Grayson mener nok at Show ikke er god nok for å spille 90 minutter på regelmessig basis, hvorfor Kandol er ute i kulden aner jeg ikke og Grella må få tid til å modnes.

Leser du melloml linjene så er ikke dette negativt fra meg. Og hvordan modne en spiller. Jo man lar en spiller få spille. Gi ham tillit. Og i Grella sitt tilfelle så tror jeg dette er bortkastet. Gutten er såpass gammel at han er over modnings stadiet. Grella bør heller lånes ut eller selges

bwirum

Ikke nødvendigvis. Har hendt før, og vil sikkert skje igjen, at spillere ikke har nådd sin peak før de er 26-28 år. Riktignok ikke så ofte, og er slett ikke sikkert at det gjelder Grella, men det har nå skjedd ;)
Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv

Papi

Herrejesus hb ;D

Selv om eg personlig ser på stallen som kvalifisert til direkte opprykk, ønsker eg sjølvsagt forsterkninger velkommen inn.
Ein blir jo alldri fornøgd ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Budda

Spennende lån. Dog mener jeg det er større behov på venstreback. Kanskje vi får inn noen der også?
Endre

Leedsfan

Quote from: h.b on October 16, 2009, 09:39:46
Quote from: Leedsfan on October 16, 2009, 09:37:02
Hehhehehehehe. ;D

Leser du melloml linjene så er ikke dette negativt fra meg. Og hvordan modne en spiller. Jo man lar en spiller få spille. Gi ham tillit. Og i Grella sitt tilfelle så tror jeg dette er bortkastet. Gutten er såpass gammel at han er over modnings stadiet. Grella bør heller lånes ut eller selges

Vi har vært kjappe med å gi fra oss "udugelige" spillere som Andy Keogh og Marlon King de siste årene. Alle er ikke klare for store oppgaver med en gang de tråkker inn i garderoben på Elland Road..

Jeg er for at Beckford og Kandol kan spille sammen, men Vokes er jo rå.. Show kan man selge og Grella hadde hatt godt av litt knokkelfotball i samme divisjon eller League 2 på regelmessig basis...

Vi burde skaffe oss en lynrask venstreving og for min del kan Aidan White få sjansen på backen sammen med resten av de rutinerte..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Quote from: h.b on October 16, 2009, 09:37:29
Lurer egentlig på hva som er feil i denne klubben. Er det noe galt med opplegget på Thorp Arch. For i alle år har Leeds vært mer plaget av skader enn andre lag

Ken Bates putter små steiner i skoene til Leeds spillerne for at vi aldri skal mangle noe å henge oss opp i.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

metaljon

Hurra ;D
Uansett hva dere andre sier : Er du god nok bør du spille i Leeds :D Sam Vokes blir en flott tilvekst tilo stallen
The Chief!

Pleinar

Men.. men..

Dette finner jeg ikke bekreftet på den offisielle hjemmesiden? Ser jeg galt?

Uansett, flott med en eventuell forsterkning. Jeg har sansen for lånespillere ettersom man alltids bare kan sparke dem på huet og rauen ut hvis de skuffer.

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Frode

Tror timingen av nytt blod knapt kunne ha vært bedre.  Vi er inne i en down periode, får tilbake noen halvrustne (les; trenger tid etter skadeavbrekk) spillere til møtet med divisjonens formlag.  Lyste tap eller uavgjort lang vei ... men nå fikk jeg LITT trua, i det minste.

Dennis

Quote from: h.b on October 16, 2009, 07:22:42

Morsomt innlegg!!  ;D

Du har i hele sommer mast på flere spillere inn, nå er det også feil? Ikke rart du aldri er fornøyd når du ikke engang får det som du selv vil!  :D  :D

Om dette stemmer, tror jeg det er en meget god signering.
Marching on together!

pale

QuoteUansett, flott med en eventuell forsterkning. Jeg har sansen for lånespillere ettersom man alltids bare kan sparke dem på huet og rauen ut hvis de skuffer.

Bortsett fra at om de virkelig slår til så er det på huet og rauen (!) tilbake til moderklubben...

bwirum

Best post ever:

Grattis m  1-2 ikv

fjellhaugen

takk for at du er til håkon. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!