Skrevet av Emne: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!  (Lest 3098 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« på: Oktober 20, 2009, 09:04:32 »
Ja, da Odd tapte i går så ble det endelig klart; Molde kommer høyere på tabellen enn Odd. I tillegg, og noe som har vært klart lenge, så rykker ikke Molde ned i år. Så det vil si Sten og Per Arne, at jeg har vunnet veddemålet! Så Sten: jeg sender deg en pm med adressen slik at du kan sende meg kruset. Per Arne: vi får vente til terminlisten for neste sesong er klar før vi kan avtale når du må åpne lommeboken. Det kommer til å bli det beste måltidet på lang tid.

Ah, så deilig å ha rett. Og Therese, den som ler sist ler best  ;)

Viser til denne tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11210.45 og under er er bevisene:



Er med på en hundrelapp der

Hva med et luscos-krus? Har lyst på en slik

you're on

Ergo.. du er redd for å tape!

Hehe, nei. Har ikke noe å gjøre med det. Et Leeds-krus koster jo 125 kroner, mens Sten foreslo 100 kr. Synes det bare er artig å få/eller gi noe fysisk. Tenk hvor godt kaffen kommer til å smake når jeg drikker fra et Leeds-krus jeg har loppet fra en ODD-supporter. Litt artigere det enn å få en hundrings inn på kontoen

Ok.

Hvis Molde beholder plassen neste sesong, skal jeg spandere en middag på deg i Molde neste gang Enga er der for å banke dere.
I motsatt fall skal du skrive 500 ganger her: Molde er et jævla drittlag!!!

Hva synes du?

 ;D
Endre

Sten

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #1 på: Oktober 20, 2009, 10:12:25 »
Hehe... ;D

Jeg tar nederlaget som en mann.

Krus på vei.

Sten

Budda

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #2 på: Oktober 20, 2009, 10:39:43 »
Hehe... ;D

Jeg tar nederlaget som en mann.

Krus på vei.



Hehe, det er godt å høre. Den første kaffen i den koppen kommer til å smake himmelsk :)
Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #3 på: Oktober 20, 2009, 11:45:44 »
Ja, da Odd tapte i går så ble det endelig klart; Molde kommer høyere på tabellen enn Odd. I tillegg, og noe som har vært klart lenge, så rykker ikke Molde ned i år. Så det vil si Sten og Per Arne, at jeg har vunnet veddemålet! Så Sten: jeg sender deg en pm med adressen slik at du kan sende meg kruset. Per Arne: vi får vente til terminlisten for neste sesong er klar før vi kan avtale når du må åpne lommeboken. Det kommer til å bli det beste måltidet på lang tid.

Ah, så deilig å ha rett. Og Therese, den som ler sist ler best  ;)

Viser til denne tråden: http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11210.45 og under er er bevisene:



Er med på en hundrelapp der

Hva med et luscos-krus? Har lyst på en slik

you're on

Ergo.. du er redd for å tape!

Hehe, nei. Har ikke noe å gjøre med det. Et Leeds-krus koster jo 125 kroner, mens Sten foreslo 100 kr. Synes det bare er artig å få/eller gi noe fysisk. Tenk hvor godt kaffen kommer til å smake når jeg drikker fra et Leeds-krus jeg har loppet fra en ODD-supporter. Litt artigere det enn å få en hundrings inn på kontoen

Ok.

Hvis Molde beholder plassen neste sesong, skal jeg spandere en middag på deg i Molde neste gang Enga er der for å banke dere.
I motsatt fall skal du skrive 500 ganger her: Molde er et jævla drittlag!!!

Hva synes du?

 ;D

Hehe.. Har vel allerede innrømmet veddemålsnederlaget. Og jeg gleder meg faktisk til å kunne spandere en middag på en Leeds-fellow. Dette er bare moro.  ;D

P.S: Jeg tippet også, som sikkert både Therese og Sten registrerte, Odd på topp 5. Nå ser det stygt ut også for den tesen...

 ;)

Sten

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #4 på: Oktober 20, 2009, 15:41:09 »
Hehe... ;D

Jeg tar nederlaget som en mann.

Krus på vei.



Hehe, det er godt å høre. Den første kaffen i den koppen kommer til å smake himmelsk :)



Det kommer til å bli en skikkelig fair play slurk!
Sten

fjellhaugen

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #5 på: Oktober 20, 2009, 22:09:34 »
føler det står noe i nevnte link om en beskjed til moderatoene, therese?    ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #6 på: Oktober 20, 2009, 23:44:56 »
føler det står noe i nevnte link om en beskjed til moderatoene, therese?    ;D

Og så lenge kvinnelige røster på forumet er omtrent like sjeldne og kjærkomne som regnbyger i Gobiørkenen lytte moderatorene alltid til bønner fra disse.  8)

Sotr bokstav i egennavn, forresten, Fjellhaugen.  ;D
- Leif Olav

asLeeds

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #7 på: Oktober 21, 2009, 06:17:15 »
Hva er sotr bokstav? ;D
DALHEIM WHITES

lojosang

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #8 på: Oktober 21, 2009, 12:02:54 »
Hva er sotr bokstav? ;D

Sånne man bruker fsørt i egennavn?  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #9 på: Oktober 23, 2009, 11:16:06 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Sten og Per Arne - oppgjørets time er kommet!
« Svar #10 på: Oktober 30, 2009, 15:11:31 »
Da har jeg fått kruset, Sten.  Så takk så mye for det. Du tok nederlaget som en mann  :)

Ps! Hvor godt det smakte med kaffe i nytt krus. Jeg byttet til og med ut den vanlige pulvekaffen med kaffe fra kaffebar for å få den beste opplevelsen  ;) OH! VICTORY, HOW SWEET THY TASTE!
Endre