Oldham - Leeds FA- cup 1.runde 09/10.

Started by Trond A, October 25, 2009, 14:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sterland

En ting er i allefall sikkert. Bromby er ingen venstreback... dårlige pasninger, mangel på fart og store begrensninger offensivt. Så han mot Norwich (tror jeg) som stopper og der virket han mye bedre. Vil tro han får trøbbel med å holde Crowe bak seg i køen.

Same

Quote from: Sterland on November 07, 2009, 19:16:14
En ting er i allefall sikkert. Bromby er ingen venstreback...

Nei... Tror han spiller høyreback :)

testo

En ting er i allefall sikkert. Bromby er ingen venstreback... dårlige pasninger, mangel på fart og store begrensninger offensivt. Så han mot Norwich (tror jeg) som stopper og der virket han mye bedre. Vil tro han får trøbbel med å holde Crowe bak seg i køen.

Tro skal du gjøre i kjerka  ;D ;D
Dette går bra ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LeedsUnited

Quote from: ArneS on November 07, 2009, 17:52:43
Quote from: LeedsUnited on November 07, 2009, 16:45:59
Desperat på mer Leedskamper ringte jeg CanalDigital kl 1500 i dag og hørte om muligheten til å abonnere på Viasat Sport.  Det gikk, men måtte abonnere på hele tv1000 pakken så billigt ble det ikke.  De sa det tok opp til en time før kanalen ble aktivert, så i firetiden slo jeg over til Viasat Sport.  Kanalen virket, men til min store forbauselse var det tennis på menyen. :-\
Men nå har endelig pulsen roet seg da jeg omsider fant ut at kampstart var 1815 ;)

Du må nok finne Viasat Fotball.   Bare for at du skal unngå stress når du ikke finner Leeds på Viasat Sport. :)
Ble litt stress når jeg oppdaget det ja :-\ :)

Får se på boksing i kveld og Leeds på nettet nå.  Flott at vi leder iallefall! ;D

Bites Yer Legs

Quote from: Same on November 07, 2009, 19:18:15
En ting er i allefall sikkert. Bromby er ingen venstreback...

Nei... Tror han spiller høyreback :)

Om det er venstreback han skal være, så er han isåfall elendig!! Konstant feilplassert!!
KEEP FIGHTING!!

Espen J

Har vi ingen naturlig venstre back i kveld? Hvor er Parker, White eller Sheenan ?
Virker som A. Hughes på venstre og hvis Bromby er høyre...?? 

Fripp

For ikke sett 2.omgang.

Middagsgjester. Men satser på seier. Totalt overlegne i 1.omg.

0-3.

;D

Same

Quote from: Espen J on November 07, 2009, 19:23:15
Har vi ingen naturlig venstre back i kveld? Hvor er Parker, White eller Sheenan ?
Virker som A. Hughes på venstre og hvis Bromby er høyre...?? 

Parker er vel skada, og tror ikke SG har særlig troa på Sheenan som akkurat skal være tilbake fra låneperiode. Og White er vel en mann for fremtiden, selv om det skulle ha vært spennende å sett han spille på førstelaget noen ganger.

Espen J

Dårlig offside avgjørelse.. Hughes var ikke offside.. Spiller bra nå da.. selv på små flater..
Super Leeds!

Espen J

White burde virkelig få prøve seg. Virker som stort talent. Ihvertfall god på FM 2010! Noen her som spiller det?

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Espen J

ohh nære på .. Grusom feilpasning av Hughes var det??  Kjempe redning av Ankergren...!

Fripp

Quote from: Espen J on November 07, 2009, 19:32:32
White burde virkelig få prøve seg. Virker som stort talent. Ihvertfall god på FM 2010! Noen her som spiller det?
Har tenkt å kjøpe det, men spiller 09 og er i 2025/26. Topplag i europa ;D

viking

Kjemperedning av Ankers....
Skjerpings nå !!!

Same

Kjøpte det for 2 dager siden, vunnet de 8 første kampene i ligaen nå. :)
Skaffa meg Harewood på topp sammen med Beckford, scorer ufattelig mange mål.

Corleone

Spiller FM, ja  ;)
Sliter med å få White til å trene nok, han er jo åpenbart et talent.
Men han nekter å godta treningsprogrammer som de fleste av lagkameratene hans gjennomfører.

Kato

Same

Synes Oldham begynner å komme mer inn i kampen nå.

Espen J

Quote from: Fripp on November 07, 2009, 19:34:20

Kult!! Sånn det kommer til å gå på ekte tipper eg! Om 15 år er vi nok der.. eller tidligere såklart.. men,men brukt noen timer da ? Hva er satusen på deg? På tide å gi katten mat er vel brukt opp for lengst!!

brenaldo

Håper Grayson finner en løsning på venstrebacken, Hughes er ingen god løsning.
Han sliter både med tempo og posisjoneringen.
Medlem nr. 850

viking

Nå sliter vi med å etablere noen spill.

Fripp

Quote from: Espen J on November 07, 2009, 19:39:04

Kult!! Sånn det kommer til å gå på ekte tipper eg! Om 15 år er vi nok der.. eller tidligere såklart.. men,men brukt noen timer da ? Hva er satusen på deg? På tide å gi katten mat er vel brukt opp for lengst!!

Jeg må ta med fm på cv'n min ;D

Kato

Kisnorbo har mye ryddearbeid på den venstresiden

Espen J

Quote from: AHM on November 07, 2009, 19:36:32
Spiller FM, ja  ;)
Sliter med å få White til å trene nok, han er jo åpenbart et talent.
Men han nekter å godta treningsprogrammer som de fleste av lagkameratene hans gjennomfører.

Har bare std. trening eg.. Testa med mere offensivt opplegg, ( lite styrke) men følte ikke det  var noen forskjell.. Gått tilbake til std.
White spiller på høyden eller til tider bedre enn Parker. Spilt bare til Desember i år.. Ligger på 1.plass!!!  (

h.b

Quote from: Fripp on November 07, 2009, 19:41:43

Måkke skrive opp Ekrheim der vettu

sportcarl1

alltid fått för mig att han är högerback och hughes vänsterback, crowe och white är minst lika bra om de är skadefria

Kato

Tror ikke Beckford trenger å dusje i dag

Corleone

[/quote]
[/quote]

Haha, den likte jeg!
Hvor mange dager gameplay hadde du?
Ofret 11 dager til en Leeds karriere, men fikk de aldri bedre enn til midten av PL.

Espen J

Quote from: Kato on November 07, 2009, 19:44:46
Tror ikke Beckford trenger å dusje i dag

Beckford virker ikke helt på hugget.. Litt sånn små sur og lei ser d ut til..  Like greit og bare bytte!

Fripp

Quote from: h.b on November 07, 2009, 19:43:16
Quote from: Fripp on November 07, 2009, 19:41:43

Måkke skrive opp Ekrheim der vettu
Hehe