KAMP: Bristol R vs Leeds Utd, 27/10 kl.2045

Started by Tom S, October 26, 2009, 07:39:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tom S

Så er det klart for "hengekampen".
Viktig kamp som kan gi oss 4p forsprang på nr.2.

Casper
Crowe - Naylor - Kisnorbo - Hughes
Snoddy - Howson - Kilkenny - Doyle - Johnson
Becks

Dette blir seier - eg har trua!
COME ON LEEDS !!

Frode

Denne MÃ... vinnes, rett og slett for å få tilbake noe av trua ... og litt forsprang, da.

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hallgeir *

Quote from: Frode on October 26, 2009, 08:01:26
Denne MÃ... vinnes, rett og slett for å få tilbake noe av trua ... og litt forsprang, da.
Men du må gå tilbake og spå "doom & gloom" som før. Optimisme lykkes du ikke med..tydeligvis.  ;)
Super Leeds since 1968

Frode

Quote from: hallghel on October 26, 2009, 09:07:47
Quote from: Frode on October 26, 2009, 08:01:26
Men du må gå tilbake og spå "doom & gloom" som før. Optimisme lykkes du ikke med..tydeligvis.  ;)
Har vel mest trua på uavgjort, så da får vi se hvordan det slår ut ...

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HAD

ArneS

BRISTOL TRIVIA

Bristol er byen som ga oss alle naturseriene fra BBC med Richard Attenborough
Bristol er byen som ga oss Portishead, Massive Attack samt mine tidlig 90-tall favoritter The Blue Aeroplanes.
Bristol er Englands 7. tettest befolkede by.
Concorde-flyet hadde sin jomfrutur fra Filton/Bristol i 1969.
Bilen som Inspector Lynley bruker i serien på NrK er en Bristol 410 produsert i Bristol.
Byen var finalist til å bli Europeisk Kulturhovedstad i 2008, men tapte for Stavanger.
Plantefans bør vite at byblomsten heter Maltese Cross (Lychnis chalcedonica), Brennende Eldkjærlighet på norsk.

Bristol har som kjent 2 fotballklubber i ligasystemet - City i CCC og Rovers.
Rovers ble stiftet i 1883 under navnet Black Arabs FC (!).
Kallenavnet er The Pirates, men lokalt kalles de også The Gas, pga tidligere stadions nærhet til et gassverk.  Dette forhenværende stadionet Eastville måtte selges i 1986, var en stund Greyhound bane, men er nå helt borte.  Tomten er nå bebygd av IKEA!
Deretter var klubben 10 år i "utlendighet" i og med at hjemmekampene ble spilt i Bath.
I dag deler Rovers Memorial Stadium med Bristol Rugby Club.  Stadion tar 12 000 tilskuere.
Reisen fra Leeds er blant de lengste denne sesongen, med 333 km.  Bare Brighton, Yeovil og Exeter er lengre.

Beste plassering ever er nr 6 på nivå 2   2 ganger på 50-tallet.

Klubben har siden 1950/1951 sesongen hatt Ledbetters "Goodnight Irene" som klubbsang.

Ikke mye stort å si om klubben, verken når det gjelder meritter eller tidligere spillere / managere, men noe er det da.
-Nigel Martyn spilte i Rovers fra 1987 til 1989.
-Terry Cooper var manager i en sesong (80-81).
Den 17. mann

sviper

Quote from: Sydhagen on October 26, 2009, 09:52:42
går denne på sky?

ser dårlig ut det gitt,har og sjekka bet 365 og my2p2 njet :(
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Quote from: ArneS on October 26, 2009, 11:29:57
BRISTOL TRIVIA

Bristol er byen som ga oss Portishead, Massive Attack samt mine tidlig 90-tall favoritter The Blue Aeroplanes.
Bilen som Inspector Lynley bruker i serien på NrK er en Bristol 410 produsert i Bristol.
Byen var finalist til å bli Europeisk Kulturhovedstad i 2008, men tapte for Stavanger.
Plantefans bør vite at byblomsten heter Maltese Cross (Lychnis chalcedonica), Brennende Eldkjærlighet på norsk.

Kallenavnet er The Pirates, men lokalt kalles de også The Gas, pga tidligere stadions nærhet til et gassverk.  Dette forhenværende stadionet Eastville måtte selges i 1986, var en stund Greyhound bane, men er nå helt borte.  Tomten er nå bebygd av IKEA!
Deretter var klubben 10 år i "utlendighet" i og med at hjemmekampene ble spilt i Bath.
I dag deler Rovers Memorial Stadium med Bristol Rugby Club.  Stadion tar 12 000 tilskuere.
Reisen fra Leeds er blant de lengste denne sesongen, med 333 km.  Bare Brighton, Yeovil og Exeter er lengre.

Klubben har siden 1950/1951 sesongen hatt Ledbetters "Goodnight Irene" som klubbsang.

Ikke mye stort å si om klubben, verken når det gjelder meritter eller tidligere spillere / managere, men noe er det da.

Ligger ikke hovedkontoret for Discovery Chanel i Bristol?

ArneS

Quote from: DenHviteYeboah on October 26, 2009, 12:47:50
Quote from: ArneS on October 26, 2009, 11:29:57
BRISTOL TRIVIA

Ligger ikke hovedkontoret for Discovery Chanel i Bristol?

Det kan godt være.   Jeg kunne jo i utgangspunktet notert det for å ta det med neste gang, men jeg ser ikke for meg at det blir flere bortekamper mot Bristol Rovers på mange mange mange år!
Den 17. mann

metaljon

Quote from: Tom S on October 26, 2009, 07:39:38

Casper
Becks

Når begynte vi med 4-5-1?
tror vi stiller med bortimot det samme laget i 4-4-2
Men jeg har også trua ;D Seier!
The Chief!

Tom S

Quote from: metaljon on October 26, 2009, 16:23:42
Quote from: Tom S on October 26, 2009, 07:39:38

Casper
Becks

Når begynte vi med 4-5-1?
tror vi stiller med bortimot det samme laget i 4-4-2
Men jeg har også trua ;D Seier!

Kanskje imorra kveld... ::)
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Higgs

Crowe - Naylor - Kisnorbo - Aidy White (skjer jo ikke)

Snoddy - Doyle - Johnson - Gradel

Beckford - Vokes

Howson må bare ut etter slett spill i det siste. Aidy White er visstnok frisk , da er det rimelig fantastisk at Hughes blir prioritert foran...

Pleinar

Quote from: Alta-White on October 27, 2009, 01:40:15

Howson må bare ut etter slett spill i det siste.Aidy White er visstnok frisk , da er det rimelig fantastisk at Hughes blir prioritert foran...

Og du har sett Aidy White spille hvor mange ganger sa du?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Frode

Enig i at Howson bør få hvile nå.  Sa vel like etter at Doyle ankom at den type spillere (som mye godt flyter på innsatsen) har en tendens til å slokne.  Håper det ikke er det vi ser nå, for også han har fremstått som tam i det siste.  Noe bør i alle fall gjøre med den sentrale midtbanen.  Kilkenny inn?  Johnson sentralt?

Asbjørn

Quote from: Frode on October 27, 2009, 08:21:10
Enig i at Howson bør få hvile nå.  Sa vel like etter at Doyle ankom at den type spillere (som mye godt flyter på innsatsen) har en tendens til å slokne.  Håper det ikke er det vi ser nå, for også han har fremstått som tam i det siste.  Noe bør i alle fall gjøre med den sentrale midtbanen.  Kilkenny inn?  Johnson sentralt?

Iallefall, something needs to be done. Vi har ett tap på rad nå!  >:(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Quote from: Asbjørn on October 27, 2009, 08:44:27

Sannheten er vel at vi har vært svake i 5-6 kamper, og med marginer/flaks unngått tap.

Hallgeir *

Leeds har "tradisjon" for å ha svake perioder i tida oktober-november. Det har jeg lest statistikk på. Det er bare å håpe at det snur fortest mulig og helst i kveld.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Frode on October 27, 2009, 09:14:32
Quote from: Asbjørn on October 27, 2009, 08:44:27

Sannheten er vel at vi har vært svake i 5-6 kamper, og med marginer/flaks unngått tap.
Joda, jeg er med på den. Men, jeg tror alle League 1 lag sliter med slitasje i troppene nå. Det har vært mange uker med to kamper i uken. Og ikke alle har like bred stall som oss. Se bare hvordan Charlton har gjort det i det siste...

Det viktigste blir (igjen) å carve til oss poeng :)

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Pleinar on October 27, 2009, 08:01:32
Quote from: Alta-White on October 27, 2009, 01:40:15

Howson må bare ut etter slett spill i det siste.Aidy White er visstnok frisk , da er det rimelig fantastisk at Hughes blir prioritert foran...

Og du har sett Aidy White spille hvor mange ganger sa du?

Men han har nok rett i at Aidy er frisk. (om han ikke har pådratt seg svineinfluensa da...). Men jeg har til gode å lese positive (reserve-) kamprapporter på ham. De to jeg har sett (på LUTV) var han imidlertid en pingle ute til venstre og hadde ingenting på et førstelag å gjøre. Dessverre :(
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Tror faktisk det er like viktig å løfte seg spillemessig som å karre til seg poeng.  Vi fikk en heldig tre-poenger mot Norwich, noe jeg trodde skulle gi et løft etter flere uavgjortkamper.  Det skjedde ikke.  Eller veldig spent på om vi klarer å ta tak i kampen i kveld, styre den (bortebane til tross)

asLeeds

glede meg til kamp eg!!
håper på 3 viktige poeng(hmmm,alle poeng er vell igrunn viktige?)
lykke til folkens!
DALHEIM WHITES

ollan

Ollan

testo

Allt utenom formen tilsier poeng idag
Håper at formen snur til det bedre og 3 nye poeng

Innbyrdes oppgjør

07.03.2009 Bristol Rovers - Leeds United 2 - 2
30.08.2008 Leeds United - Bristol Rovers 2 - 2
22.12.2007 Leeds United - Bristol Rovers 1 - 0
14.09.2007 Bristol Rovers - Leeds United 0 - 3

Siste kamper - Bristol Rovers

24.10.2009 Bristol Rovers - Yeovil  1 - 2   
17.10.2009 Southend - Bristol Rovers  2 - 1   
03.10.2009 Norwich - Bristol Rovers  5 - 1   
29.09.2009 Southampton - Bristol Rovers  2 - 3   
26.09.2009 Bristol Rovers - Brighton  1 - 1

Siste kamper - Leeds United   

24.10.2009 Millwall - Leeds United  2 - 1   
19.10.2009 Leeds United - Norwich  2 - 1   
06.10.2009 Leeds United - Darlington  2 - 1   
03.10.2009 Leeds United - Charlton  0 - 0   
29.09.2009 Leeds United - Carlisle  1 - 1
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Quote from: testo on October 27, 2009, 19:14:12
Allt utenom formen tilsier poeng idag

Syns du Bristol R's 1-1-3 (inkl tre tap på rappen) er bedre enn vår 2-2-1 altså?

Det tror håper ikke jeg :)

Tell me  Tell me

Dylan

testo

Det jeg prøver å si er at vi ikke er i verdens beste form om dagen selv om poengene har dumpa ned i kassa
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Quote from: testo on October 27, 2009, 19:30:42
Det jeg prøver å si er at vi ikke er i verdens beste form om dagen selv om poengene har dumpa ned i kassa

..og dét har du selvfølgelig rett i.

Men min tese er at alle lagene i League 1 nå er slitne etter et hektisk program med ca to kamper i uken siden august. Og at vi er bedre stilt enn de fleste i så måte :)

Tell me  Tell me

Dylan

auren

Det viktigste i kveld er at vi klarer å heve spillet vårt. Forventer god innstilling og taklinger som lukter nyttårsraketter. 3 poeng ville vært deilig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

olsen leeds

3-0 til LEEDS ;D <Beckford, Snoddy og............................

Kandol  :P