KAMP: Bristol R vs Leeds Utd, 27/10 kl.2045

Started by Tom S, October 26, 2009, 07:39:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SirOlsen

-SirOlsen-

Blank_File

Quote from: arne armoen on October 27, 2009, 23:12:18
Quote from: Blank_File on October 27, 2009, 22:57:58
Quote from: arne armoen on October 27, 2009, 22:53:51
Quote from: Blank_File on October 27, 2009, 22:52:01
Quote from: Joensen on October 27, 2009, 22:49:43
Håper vi kommer inn i en bedre periode med godt spill fremover,og at vi ikke driter oss ut mot Yeovil :) :)

Da skal jeg ha min jomfrutur til Leeds, så det KAN vi bare ikke! :) Jeg gledet meg før, men nå... Ja... Jeg finner ikke ord!

Vi treffes hos Peter!

Skal virkelig prøve å få det til, men har lovet kona å shoppe. I tillegg har jeg ikke fått billettene til kampen enda. Så kan hende jeg må ut til Elland Road svært tidlig for å få det ordnet. Hvor i Leeds er det Lorifar holder til?

I Sweet Street! Bor du på Marriott?

Vi skal bo på Marriott ja. Ser på Google Earth at det var ikke så langt fra verken det ene eller det andre. Da prøver jeg å ta turen innom. Er dere mange?

Volda69

Håper vi kommer inn i en bedre periode med godt spill fremover,og at vi ikke driter oss ut mot Yeovil :) :)

Da skal jeg ha min jomfrutur til Leeds, så det KAN vi bare ikke! :) Jeg gledet meg før, men nå... Ja... Jeg finner ikke ord!

God tur, Blank_File! :)
MOT

arne armoen

Quote from: Blank_File on October 27, 2009, 23:31:17
Quote from: arne armoen on October 27, 2009, 23:12:18
Quote from: Blank_File on October 27, 2009, 22:57:58
Quote from: arne armoen on October 27, 2009, 22:53:51

Vi treffes hos Peter!

Skal virkelig prøve å få det til, men har lovet kona å shoppe. I tillegg har jeg ikke fått billettene til kampen enda. Så kan hende jeg må ut til Elland Road svært tidlig for å få det ordnet. Hvor i Leeds er det Lorifar holder til?

I Sweet Street! Bor du på Marriott?

Vi skal bo på Marriott ja. Ser på Google Earth at det var ikke så langt fra verken det ene eller det andre. Da prøver jeg å ta turen innom. Er dere mange?

4 trøndere med bart.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

sportcarl1

känns underbart att  komma hem från jobbet och se att leeds har vunnit med 4-0, det värmer så gott i hjärtat

B-m

Artig å se dere som gravde dere ned etter millwall og erklærte krise, FAKTISK feirer idag.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

Nu får beckford lugna ner sig med måleriet(ler) så han inte blir uppköpt

lojosang

Har vært på whiskyquiz og gravøl for Kafe Filter i dag, og vårt lag var quizens umoralske vinner (Nekta å ta imot prisen siden innehaveren var på vårt lag). Dette var GLIMRENDE nyhende å kome heimat til.  :D
- Leif Olav

Evig Pint

DEEEEILIG SEIER. Var selv utenbys og kunne ikke følge kampen på radio som normalt, men det var sykt deilig å se meldingene tikke inn en etter en  ;D

MOT! Gratulerer med tri nydelige poeng, smultring bakover og fire mål rette veien!  :D
Marching on together

Pettersen97

Har vært å feira Bestefar sin 80års dag i kvell å har føllt me på txt tv :) Utruli arti å lese alle innlegg fra kamp å fra alle som hørte kampen å skreiv inn hær :)

Kan bare gå en vei i år å det e OPP!!

MOT!! ;D

Pettersen97 - SUPERHAPPY ;D
The Mighty Whites

Kickthemdown

Leeds - Yeovil

Millwall - Colchester

Alt tyder på at vi kommer til å stikke enda lenger ifra 3 plassen til helgen  :D

Pleinar

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

TK20

Quote from: Alta-White on October 28, 2009, 03:31:24
Leeds - Yeovil

Millwall - Colchester

Alt tyder på at vi kommer til å stikke enda lenger ifra 3 plassen til helgen  :D

Ikke jinx!

Frode

Etter å ha lest kampreferat på Vital Football kan det virke som vi virkelig var gode i går - angrepene bølget over B.R.  Godt å endelig være tilbake på sporet.

martind

Etter å ha sett målene ser det ut som vi virkelig spilte god fotball i denne kampen.... Håper vi nå er back on track og at vi fortsetter storspiller fremover....gleder meg til å se Leeds høvle over Huddersfield på ER i desember!!!
MOT!! We are Leeds!

jarle

Imponert.... 4-0 seire på bortebane mot et av lagene høyt på tabellen betyr KVALITET!!!

Dette blir det selvtilit av...nå er det bare å holde momentum oppe!!!

SUPER...SUPER LEEEDS...SUPER LEEDS UNITED!!!

baste

Meget imponert av Leeds og Grayson...lukter opprykk dette..Marching on together

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Får håpe det var Leeds som var gode i går, og ikke BR som var totalt ubrukelige. Tydeligvis er Rovers helt ute av form, og jeg vil derfor ikke friskmelde Leedsspillet helt enda.

På lørdag får vi virkelig se hvor gode vi egentlig er! :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

LeedsU878

Utrolig viktig dette, etter tapet for Millwall. Bra å se at spissene våre gjør det bra - Noe som jeg ellers mener har vært et problem de siste kampene.

CCC 2010/2011 - MOT :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

auren

"Kun" 7 poeng til Howson. Overraskende etter å ha hørt på LUTV i går, og lest Graysons hylling av seieren og Howson. Doyle får 8, mens Snoddy og Becks får 9. Godt å se at Snoddy er tilbake i god form. Som en innringer sa i går: Når Snoddy spiller bra, spiller også Leeds bra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on October 28, 2009, 13:31:57
"Kun" 7 poeng til Howson. Overraskende etter å ha hørt på LUTV i går, og lest Graysons hylling av seieren og Howson. Doyle får 8, mens Snoddy og Becks får 9. Godt å se at Snoddy er tilbake i god form. Som en innringer sa i går: Når Snoddy spiller bra, spiller også Leeds bra.

auren

Det har sjølsagt med det å gjøre at kommentatorene er i overkant positiv til Howson generelt sett 8)

rd1

"Who needs Cantona??"

Frode

Quote from: rd1 on October 28, 2009, 15:35:30
må være lov å håpe på opprykk nå ;D
Nja, først må vi skaffe oss de 45 poengene vi trenger for å overleve  ;D

Hallgeir *

Quote from: Frode on October 28, 2009, 15:47:54
Quote from: rd1 on October 28, 2009, 15:35:30
må være lov å håpe på opprykk nå ;D
Nja, først må vi skaffe oss de 45 poengene vi trenger for å overleve  ;D
Kan se ut som tøffe tak, ja.......
Super Leeds since 1968

Stephenjazz

Hvis jeg ikke tar feil så er dette den største seieren siden QPR i 2004/2005, noe å ta med seg ;)
Det blir aldri umoderne å vinne

p0ndus

Gir banke blaffen i om Bristol Rovers var dårlige eller ei. Bare koser meg med 4-0 seier på bortebane. Smakte kjempe  godt med storseier. :) :) :) :)

Yeboah

Det står på leedsunited.com at høydepunktene ligger ute... Noen som har sett dem?  :o
Blir irritert her :)

Sleivind

Quote from: Yeboah on October 28, 2009, 19:35:34
Det står på leedsunited.com at høydepunktene ligger ute... Noen som har sett dem?  :o
Blir irritert her :)

Klippene blir vel ikke lagt ut før 24 timer etter kampslutt. Så du får nok bare smøre deg med tålmodighet i noen timer til!