Skrevet av Emne: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde  (Lest 7145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« på: Oktober 29, 2009, 10:30:20 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #1 på: Oktober 29, 2009, 10:36:36 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Nå tror jeg du går i "Hb-fella" her. Måten du formulerer deg på gjør at 90% av de nøytrale holder med AaFK  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #2 på: Oktober 29, 2009, 11:39:11 »
Hehe. Vi er favoritter, men blir langt fra noen lett kamp. Alt kan skje i en cupfinale.

Problemet er å få billetter. Ser ut som jeg må se kampen foran tven.  >:( Ekstra surt er at jeg bor bare et par hundre meter fra stadionen så jeg kommer til å høre stemningen.
Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #3 på: Oktober 29, 2009, 11:57:46 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Nå tror jeg du går i "Hb-fella" her. Måten du formulerer deg på gjør at 90% av de nøytrale holder med AaFK  :D



Da er jeg i gruppen med resterende 10%. Knekkende likegyldig hvem som vinner. Men på MrK høres det ut som Molde stiller i en klasse for seg selv her til lands, og det er det vel ingen andre enn moldensere som mener. Og husk at hovmod står for fall.  ;D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #4 på: Oktober 29, 2009, 12:02:46 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og sølv i cupen...

...for GULLET blir med hjem til Ã…lesund!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Fygle

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #5 på: Oktober 29, 2009, 12:19:22 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Skal vi se...i år har MFK tapt for Viking*2, VIF*2, Brann, TIL, Odd og RBK. Ja du har nok rett i at Molde ville gjort det skarpt i Europa!   :D :D :D :D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

trondt

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #6 på: Oktober 29, 2009, 12:30:00 »
Er egentlig totalt nøytral tilskuer til denne kampen, men føler at det finnes en sympati for Ã…lesund innerst inne. De oransje er helt ok å få på besøk på Marienlyst, mens molde derimot....

Blank_File

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #7 på: Oktober 29, 2009, 13:53:33 »
Jeg har ca like mye sympati med Ã…lesund som jeg har med Man Utd. Håper virkelig pokalen går til Molde! Ã…lesund er definisjonen på møkkalag for min del.

Hallgeir *

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #8 på: Oktober 29, 2009, 14:29:03 »
 Cupfinalen i år tror jeg blir en flott opplevelse med enorm stemning blant store rivaler. Jeg tror det blir en god kamp også. Måtte det beste laget vinne over Molde.  ;)
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #9 på: Oktober 29, 2009, 16:13:39 »
KM finale for Møre & Romsdal.....
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #10 på: Oktober 29, 2009, 16:26:18 »
KM finale for Møre & Romsdal.....

Møre og Romsdal har i en årrekke vært storleverandør av landslagsspillere, så sånn sett er ikke dette noen bombe.

Jeg ser forresten at Molde allerede har drete på draget  ;D

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/4000-moldeskjerf-med-skrivefeil-2980702.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #11 på: Oktober 29, 2009, 17:11:18 »
KM finale for Møre & Romsdal.....

Møre og Romsdal har i en årrekke vært storleverandør av landslagsspillere, så sånn sett er ikke dette noen bombe.

Jeg ser forresten at Molde allerede har drete på draget  ;D

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/4000-moldeskjerf-med-skrivefeil-2980702.html

Hehe, er flaut. Blir nok ikke noe kjøp på meg
Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #12 på: Oktober 29, 2009, 17:13:40 »
KM finale for Møre & Romsdal.....

Møre og Romsdal har i en årrekke vært storleverandør av landslagsspillere, så sånn sett er ikke dette noen bombe.

Jeg ser forresten at Molde allerede har drete på draget  ;D

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/4000-moldeskjerf-med-skrivefeil-2980702.html

Neida, dette er ingen orddelingstabbe. Det de mener er at de skal "kuppe finalen". Og så ville de være litt internasjonale, det er jo flere utlendinger på Molde. Og da trodde de at det skulle bli "cup finalen" på englandsk. Men så ble jo ikke det helt korrekt.

Det ække lett, altså.

 ;D

MrK

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #13 på: Oktober 29, 2009, 22:35:13 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Nå tror jeg du går i "Hb-fella" her. Måten du formulerer deg på gjør at 90% av de nøytrale holder med AaFK  :D



Da er jeg i gruppen med resterende 10%. Knekkende likegyldig hvem som vinner. Men på MrK høres det ut som Molde stiller i en klasse for seg selv her til lands, og det er det vel ingen andre enn moldensere som mener. Og husk at hovmod står for fall.  ;D

Tror vi fikser dette og tar en Bergens vri - Cupen skal hjem!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

MrK

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #14 på: Oktober 29, 2009, 22:37:15 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Skal vi se...i år har MFK tapt for Viking*2, VIF*2, Brann, TIL, Odd og RBK. Ja du har nok rett i at Molde ville gjort det skarpt i Europa!   :D :D :D :D
Begge mot Viking og VIF var spill mot et mål til tross for solid tap hjemme mot VIF - Molde var i form i sommer når Ecup toget gikk - nevner i fleng 8-1 Start, 5-0 RBK Brann ble knust m.fl.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Giske

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #15 på: Oktober 29, 2009, 22:42:18 »
Har heldigvis billetter til Ullevåll, blir deilig å sjå Aafk knuse Molde, både på tribuna og på bana  ;)

"Det var høye, korte, lange flate balla og en som e rund
HEIA Ã…Ã…Ã…Ã…LE HEIA Ã…LESUND!"

Oransj dominans!

h.b

  • Gjest
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #16 på: Oktober 29, 2009, 22:45:30 »
For sikkerhet kjøpte jeg 15000 biletter til Cupfinalen. Og ikke som dere på sunnmøre sier. Cup Finalen. Blir bra å fyre med nå i høstkulda

Giske

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #17 på: Oktober 29, 2009, 22:56:59 »
Neinei!! På sunnmøre sei vi cupfinale, mens våre dyslektiske naboer i romsdalen sei
cup          finale  ;)

Bites Yer Legs

Sv: Cup finalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #18 på: Oktober 29, 2009, 23:01:16 »
Cup finalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Rettet det for deg.
KEEP FIGHTING!!

Per Arne

  • Gjest
Sv: Cup finalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #19 på: Oktober 29, 2009, 23:10:19 »
Cup finalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Rettet det for deg.

 ;D ;D

Budda

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #20 på: Oktober 29, 2009, 23:23:50 »
Neinei!! På sunnmøre sei vi cupfinale, mens våre dyslektiske naboer i romsdalen sei
cup          finale  ;)

Nei, dere sier Cup
                 finale

Dere er ikke noe bedre selv. Siden jeg er en blandingsrase så burde jeg vil si noe som cup 
                                                                                                                          finale

http://www.dagbladet.no/2009/10/29/sport/fotball/aalesund/molde/cupfinalen/8796881/
   
Endre

Fygle

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #21 på: Oktober 30, 2009, 07:08:17 »
Cupfinalen er 11 dager unna og Molde møter førstereis Ã…lesund - Molde er som store favoritter å regne etter bl.a. å ha gruset Ã…lesund to ganger iår og tidvis vartet opp med festfotball. Større under enn at MOLDE taper cupfinalen har skjedd men denne gangen holder det helt inn. Status etter 2009 sesongen blir da sølv i serien og Cupgull - OK uttelling mao iår - bare så synd at MFK ikke var kvalifisert til Ecup iår - som kanskje var det eneste norske laget som hadde noe der å gjøre iår.

Skal vi se...i år har MFK tapt for Viking*2, VIF*2, Brann, TIL, Odd og RBK. Ja du har nok rett i at Molde ville gjort det skarpt i Europa!   :D :D :D :D
Begge mot Viking og VIF var spill mot et mål til tross for solid tap hjemme mot VIF - Molde var i form i sommer når Ecup toget gikk - nevner i fleng 8-1 Start, 5-0 RBK Brann ble knust m.fl.

Ro ro til fiskeskjær.....    ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

MrK

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #22 på: Oktober 30, 2009, 22:28:23 »
Det eneste AAfk kan drømme om å vinne er skjerf uten skrivefeil - men det blir det ikke mye av - har sikret meg skjerfet i blått - det finnes forøvrig ingen som kler orange. Kampen vinnes på banen og der er Molde sterkest og vinner POKALEN - som vi har gjort før!

At sunnmøringer som aldri har vært i cupfinalen tar av forstår jeg, men det holder ikke med allsang denne gangen - spar det til Hessa Cup. Legger og merke til at i kvalik til 2 div tapte AAFK 2 mot Træff (Molde lag) 1-2 hjemme på plastbanen - elendigheten startet for AAFK mot Molde lag idag..............og varer til over neste helg! Skål!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

isak

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #23 på: November 01, 2009, 15:37:52 »
Håpe verkjeleg Molde vinn, for eit lag som har Rekdal som trenar unnar eg ikkje noko godt. Fansen deiras har eg heller ikkje noko til overs for. Så ver så snill Molde, grus dei!  ;)

Kickthemdown

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #24 på: November 02, 2009, 01:14:55 »
Håpe verkjeleg Molde vinn, for eit lag som har Rekdal som trenar unnar eg ikkje noko godt. Fansen deiras har eg heller ikkje noko til overs for. Så ver så snill Molde, grus dei!  ;)
Rekdal er Leedsfan OG han hater Eirik Bakke. Hvordan kan man mislike Kjetil da?  ???

Hyll hyll Kjetil.

fjellhaugen

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #25 på: November 02, 2009, 12:27:37 »
om det er mishagsytring mot rekdal som vipper skåla ja da vipper jeg LETT tilbake med;

hvordan kan du velge klysene hoseth og berg hestad ? ??? ??? ??? ??? ??? ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #26 på: November 02, 2009, 12:59:51 »
om det er mishagsytring mot rekdal som vipper skåla ja da vipper jeg LETT tilbake med;

hvordan kan du velge klysene hoseth og berg hestad ? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Berg Hestad klyse? Kan skjønne at noen ble litt irritert på Hoseth når man var på sitt beste, men Berg Hestad? Finnes knapt noen mer sympatiske spillere enn han.
Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #27 på: November 08, 2009, 16:07:31 »
Det eneste AAfk kan drømme om å vinne er skjerf uten skrivefeil - men det blir det ikke mye av - har sikret meg skjerfet i blått - det finnes forøvrig ingen som kler orange. Kampen vinnes på banen og der er Molde sterkest og vinner POKALEN - som vi har gjort før!

At sunnmøringer som aldri har vært i cupfinalen tar av forstår jeg, men det holder ikke med allsang denne gangen - spar det til Hessa Cup. Legger og merke til at i kvalik til 2 div tapte AAFK 2 mot Træff (Molde lag) 1-2 hjemme på plastbanen - elendigheten startet for AAFK mot Molde lag idag..............og varer til over neste helg! Skål!

MOOOOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som sagt; hovmod står for fall....

 ;D

Og ja, jeg koser meg noe helt jævlig....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #28 på: November 08, 2009, 16:19:19 »
Det eneste AAfk kan drømme om å vinne er skjerf uten skrivefeil - men det blir det ikke mye av - har sikret meg skjerfet i blått - det finnes forøvrig ingen som kler orange. Kampen vinnes på banen og der er Molde sterkest og vinner POKALEN - som vi har gjort før!

At sunnmøringer som aldri har vært i cupfinalen tar av forstår jeg, men det holder ikke med allsang denne gangen - spar det til Hessa Cup. Legger og merke til at i kvalik til 2 div tapte AAFK 2 mot Træff (Molde lag) 1-2 hjemme på plastbanen - elendigheten startet for AAFK mot Molde lag idag..............og varer til over neste helg! Skål!

Grattis med 2. plass i cupen :)

Hallgeir *

Sv: Cupfinalen 2009 - and the winner is Molde
« Svar #29 på: November 08, 2009, 16:23:30 »
 Sånne utsagn slår ofte tilbake så det svir. Synes også det var fortjent til slutt. Molde skuffet meg, de kan så mye bedre enn dette. Aalesund VILLE vinne og viste det. Litt tamme første 90 minutter, men derfra og ut var det dramatikk til siste minutt. Gratulerer til Aalesund og Rekdal!
Super Leeds since 1968