KAMP: vs. Yeovil Town lørdag 31.10 kl 16:00

Started by olsen leeds, October 30, 2009, 19:17:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Boxman

Quote from: hobberst on October 31, 2009, 17:32:15
Hva med å starte egne tråder for andre kamper som Liverpool osv osv?? Greit nok å nevne de store laga som er i samme divisjon som oss! Er lei av at ale skriver om Liverpool på et Leeds forum.

Hvis du ikke klarer å glede deg over at Liverpool tryner, samtidig med at vi vinner, så er du ingen ekte Leeds-fan...  ::)
Proud to be Leeds!

leeds61

HåvardK

Quote from: sveifors on October 31, 2009, 17:33:27
Hva med å starte egne tråder for andre kamper som Liverpool osv osv?? Greit nok å nevne de store laga som er i samme divisjon som oss! Er lei av at ale skriver om Liverpool på et Leeds forum.

AMEN og enig, det er vel noen skapfans som ikke klarer å holde seg
Kanskje vi skal passe munnen vår og konsentrere oss om Leeds?

Hobben

Quote from: Boxman on October 31, 2009, 17:33:58

Hvis du ikke klarer å glede deg over at Liverpool tryner, samtidig med at vi vinner, så er du ingen ekte Leeds-fan...  ::)

Jeg koser meg når Leeds vinner og når SCUM (MU) taper. Har ingeting i mot Liverpool. Om jeg da ikker er ekte Leeds supporter så for jeg vell bare ikke være det da :)!
Rogaland Whites

testo

Vær klar over at,å høre /se Luserpool eller scum united kan ikke nevnes nok da de taper  ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Kan bare svare for meg selv, men å få meldinger her om at f.eks. Carew og Nevland scorer, er i mine øyne like interessante som "Heia Leeds", "Håper vi vinner!" osv...

laddi

Akkurat her inne så DRITER eg i SWIMMINGPOOL!!
Bergen Whites

Xern

Quote from: B-m on October 31, 2009, 17:31:17
7 poeng ned til 2.plass nå  ;D
Hva skulle i så fall vi ha helt der nede å gjøre, da? ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Quote from: hobberst on October 31, 2009, 17:35:09
Quote from: Boxman on October 31, 2009, 17:33:58

Jeg koser meg når Leeds vinner og når SCUM (MU) taper. Har ingeting i mot Liverpool. Om jeg da ikker er ekte Leeds supporter så for jeg vell bare ikke være det da :)!

JEG har noe i mot Liverpool. Så da kan vi vel legge den diskusjonen død med en gang.

Ferre

Quote from: The boy Eddie Gray on October 31, 2009, 17:35:29
Kan bare svare for meg selv, men å få meldinger her om at f.eks. Carew og Nevland scorer, er i mine øyne like interessante som "Heia Leeds", "Håper vi vinner!" osv...

Enig.

MooCow

Drite langt i om Gamst, Carew, Nevland osv scorar, bortsett frå når det er mot Scum og Liverpool  ;D

ooh aah

Akkurat nå er det jo mest spennende hvordan det går i de andre kampene.  ;D

Ferre

metaljon

The Chief!

Rudi G.

Tom S

COME ON LEEDS !!

gill

Per-Stian

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Ã...sså swinger vi på seidelen igjen, hei skååål ;)
Leedsomaniac

lufc86

Beckford :)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-0 ... Akkurat som eg har på season long:)
@m_sortland på twitter

fjellhaugen

1 Leeds United 15 19 36
2 Colchester 15 14 29
3 Charlton 15 10 29
4 MK Dons 15 5 29
5 Norwich 15 8 25
6 Millwall 15 9 22

og der er det 3.

SINNSYKT ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Fripp

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Becks.

Og litt looserpool nytt: Degen utvist ;D

Roy

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Trulsaren

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Milton Keynes Dons   1 - 0   Bristol R.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

laddi

Bergen Whites

ArneS

Den 17. mann

ooh aah

Fantastisk etter en dårlig 1. omgang. Nå er vi gode.

MooCow