Restaurantspalten

Started by readysteady, November 02, 2009, 23:35:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

readysteady

Restaurantanbefalinger ønskes, Leeds.

h.b

Mye god mat i godt øl. The Comerrcial anbefales herved  ;D. Nei får å si det enkelt. De ganga jeg har vært i Leeds. Ja da har jeg ikke spist på noe annet sted enn på La Comida. Så jeg vet ikke rett og slett

Svend Anders

Hva slags stil og mat er du ute etter?

Min favoritt er Bibis, ligger tvers over gata fra Cockpit like nedenfor togstasjonen. Internasjonalt italiensk med alt fra store gode pizzaer til stek og mer. Ikke noe dyrere enn en jevn norsk restaurant, men mye bedre. En flott og litt hektisk atmosfære på de travleste kveldene.

Liker du japansk, prøv Wagamama i Park Row. Ikke langt unna ligger Living Room, trendy sted med internasjonal meny.

Ellers er det bare å se på kartet: http://maps.google.no/maps?f=q&source=s_q&hl=no&geocode=&q=restaurant&sll=53.797939,-1.54757&sspn=0.005633,0.016512&ie=UTF8&radius=0.34&rq=1&ev=zi&hq=restaurant&hnear=&ll=53.796057,-1.54286&spn=0.005634,0.016512&t=h&z=17

SA

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

kendo

Heisan
Anbefaler spansk tapas resturant La Tasca som ligger i 4 Russel st.
Like ved Living room(samme gate)
Vi hadde 15 mann,s langbord der,fantastisk god tapas(og drikkevarer)

Tobb

Halloen

Var innom tre ulike steder iløpet av mine dager i Leeds denne uka:

Yates`s (ligger like bortenfor togstasjonen)
- God og ikke minst billig pubmat. Du kan blant annet velge menyer med mat og drikke (øl) til rundt 5 pund. Eller så kan du få to måltid for under 8 pund. En flaske vin koster også 5 pund. Enkelt og greit.

Pizza Express (sentrum)
- Utrolig mye folk her da vi var innom ved lunsjtider. Så det gikk ganske lang tid før vi fikk maten. Men da den endelig kom så var den veldig bra. Spesielt forrettene var til å anbefale (dough balls og hvitløksbrød). 30 pund for et måltid for to pers.

Thai Edge (Town Hall)
- Koselig sted med god thailandsk mat. Hyggelig personale. Også her kom regningen på ca 30 pund. Anbefales!

MOT

sviper

Quote from: h.b on November 03, 2009, 00:38:12
Mye god mat i godt øl. The Comerrcial anbefales herved  ;D. Nei får å si det enkelt. De ganga jeg har vært i Leeds. Ja da har jeg ikke spist på noe annet sted enn på La Comida. Så jeg vet ikke rett og slett

LA COMIDA er bort,var ikke samme atmosfære der nå :(
LIFE IS LEEDS