Skrevet av Emne: Leeds- Huddersfield 5 des  (Lest 90245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

laddi

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #660 på: Desember 05, 2009, 21:29:14 »
Typisk! Madammen har jobbe helg og eg må på juleverksted med ungene!!! 

Er det noen som kan gi meg pause og slutt resultatet???

På forhånd takk!

98828982

Det blir en tidlig MOT idag!!



kan ta denne jeg og oppdatere

Takker for oppdatering!!
Bergen Whites

haak-d

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #661 på: Desember 06, 2009, 08:07:12 »
To keepertabber gir oss to mål, mens at det siste målet i mot er slappt og dårlig forsvarsspill. Ingen presser ballfører og ingen følger løpet inn boksen. Med Michalik og Bromby som stoppere, skal slike dueller vinnes. Det er for dårlig. Håper Kisnorbo og Naylor er tilbake snart.
 

auren

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #662 på: Desember 06, 2009, 18:33:44 »
Da har jeg akkurat sett bilder fra kampen på LUTV. Virker som en riktig god og fartsfull kamp. At Capaldi ikke ble utvist etter 10 minutter stiller jeg meg svært undrende til. Han er vel både bakerste mann, samt kommer inn i høy fart med strak rist og knotter. Der var vi heldige.
Synes Ankergren virket litt passiv på 2-2 målet, stod på halvdistanse. Burde nok holdt seg på streken. Hadde kanskje reddet da. Forbaska at både Norwich og Charlton vant i går.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #663 på: Desember 06, 2009, 21:21:31 »
Da har jeg akkurat sett bilder fra kampen på LUTV. Virker som en riktig god og fartsfull kamp. At Capaldi ikke ble utvist etter 10 minutter stiller jeg meg svært undrende til. Han er vel både bakerste mann, samt kommer inn i høy fart med strak rist og knotter. Der var vi heldige.
Synes Ankergren virket litt passiv på 2-2 målet, stod på halvdistanse. Burde nok holdt seg på streken. Hadde kanskje reddet da. Forbaska at både Norwich og Charlton vant i går.

auren

Ser frem til Higgs kommer i "buret" igjen. Dansken har desverre kostet oss noen baklengs med det utrygge feltarbeidet sitt.....
Ollan

baste

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #664 på: Desember 07, 2009, 00:28:46 »
Da har jeg akkurat sett bilder fra kampen på LUTV. Virker som en riktig god og fartsfull kamp. At Capaldi ikke ble utvist etter 10 minutter stiller jeg meg svært undrende til. Han er vel både bakerste mann, samt kommer inn i høy fart med strak rist og knotter. Der var vi heldige.
Synes Ankergren virket litt passiv på 2-2 målet, stod på halvdistanse. Burde nok holdt seg på streken. Hadde kanskje reddet da. Forbaska at både Norwich og Charlton vant i går.

auren

Ser frem til Higgs kommer i "buret" igjen. Dansken har desverre kostet oss noen baklengs med det utrygge feltarbeidet sitt.....

Enig der, Higgs er uten tvil en bedre keeper. En usikker keeper sprer usikkerhet der bak, selv om Ankergren har hatt noen feberedninger, så er han for dårlig totalt sett.

Bites Yer Legs

Sv: Leeds- Huddersfield 5 des
« Svar #665 på: Desember 07, 2009, 03:00:33 »
Utrolig uenig i alle negative karakteristikker av Ankergren her inne og på Elland Road. Så kampen live, mannen har jo 2-3 verdensklasseredninger!! Fantastisk redning og igangsetting på 2. målet!! Når begge sidebackene våres (spesielt Capaldi) holder åpent hus blir det en flom av innlegg, Ankergren kan og skal ikke være på alt! Er enig i at han er på mellomdistanse på 2-2, men det er klumsete av Lubo og Bromby som blir stående på 5.meter uten å "challenge" for ballen. Merkelig situasjon, backlinjen sto igjen inne på 5.meteren, Doyle så ut som en ballredd kylling og ballen kom "aldri" ned - før den landet på hodet til Rhodes :-\

 Virker som om det dårlige ryktet følger Ankers uansett hvor bra han står, mål imot og alt bra arbeid er glemt!   >:(  Min MoM sammen med Kilkenny(HVORFOR bytte!?) og kanskje Lubo, ligner seg selv igjen, men vi trenger en sjef tilbake - Paddy/Nayls..
KEEP FIGHTING!!