Gus Poyet skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma!

Started by Hobben, November 10, 2009, 23:33:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Den tidligere Chelsea-stjernen skal lede Brighton ut av nedrykksgjørma.

Se Tippeligaen gratis på din iPhone! Last ned i App Store her!

Etter fire sesonger som assistentmanager i klubber som Tottenham, Leeds og Swindon, har Gus Poyet endelig fått sin første managerjobb.

Tirsdag ble den tidligere storspilleren fra Uruguay presentert som ny Brighton-sjef.

Poyet har skrevet under en kontrakt på ett og et halvt år og får med seg tidligere Spurs-lagkamerat Mauricio Taricco som assistent.

- Gus er en av de beste og mest lovende unge managerene i dette landet. Vi er henrykt over å gi han den første muligheten som manager, sier Brightons styreleder, Tony Bloom, til klubbens hjemmeside.

Brighton ligger for øyeblikket på 20.-plass i League One - bare målforskjellen holder de unna nedrykksplass.



Hentet fra TV 2 Sporten.
Rogaland Whites

Tom S

Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan.
COME ON LEEDS !!

Milou

Er også ein mistanke om at Gus hadde mykje av æra for den initielle sukessesen til Wise. Etter at han forsvann gjekk det jo raskt nedoverbakke. Ønskjer han lukke til i Brighton (berre ikkje i første kampen  ;)).

fmtj

Ønsker ham lykke til, likte ham godt og det var vel han som holdt oss noenlunde oppegående i Dennis sin regjeringstid!!
Yeboahs vitne

nord

"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?



 

lojosang

Quote from: nord on November 12, 2009, 15:16:06
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

På samme måte som Lille-Johni Robin Hood-bøkene er Wise-navnet en vits.  :)
- Leif Olav

Tom S

Quote from: nord on November 12, 2009, 15:16:06
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?





Ja.
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Quote from: lojosang on November 12, 2009, 15:52:44
Quote from: nord on November 12, 2009, 15:16:06
"Eg trur Gustav kan vise seg å vere ein bra manager. Det var uten tvil han som var hjernen i Dennis/Gustav kombinasjonen vi hadde for ei tid sidan. "

skal dette forstås således at Gus er klogere end Wise?

På samme måte som Lille-Johni Robin Hood-bøkene er Wise-navnet en vits.  :)
Lee Sharpe kan vel være en annen analogi...