Skrevet av Emne: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11  (Lest 67764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #30 på: November 19, 2009, 17:36:28 »
her kommer laget vårt :

                     Ankergren

Barmby        Naylor       Kish           White

Snodgrass    Kilkenny     Doyle      Johnsen

             Vokas             Beckford

Jeg kunne tenkt meg Kando istedenfor Vokas

Crowe isteden for Barmby, hvis han  er frisk

Tror det må bli Howson som må hvile for Kilkenny må inn som styrer midtbanen og er i knall form. 
Howson istedenfor Doyle , da vil midtbanen være for lett.

Der er Grayson og jeg enige. ???

Her var det mye "nytt"... Stokk litt til her da jeg så både Barmby og Kish(ishev) i startoppstillingen.  :) Gufs fra fortiden.

Du mener nok Bromby. Og Vokas heter Vokes. Johnsen heter Johnson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

The Gentle Giant

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #31 på: November 19, 2009, 20:20:39 »
Vi vinner!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #32 på: November 20, 2009, 08:54:31 »
Whites waiting for news of loan striker Sam Vokes
Leeds United are keeping their fingers crossed that Sam Vokes will join up with his team-mates today ahead of their long trek south to Brighton.
The loan striker was in action for Wales Under-21's in their 2-1 loss to Bosnia-Herzegovina in Sarajevo on Wednesday, following his appearance for the senior team against Scotland in Cardiff last Saturday when he came on as a half-time sub.
Vokes wasn't back in time for training at Thorp Arch yesterday, but United are hopeful he'll link up today with Simon Grayson's troops, who are set to train at Fulham this afternoon ahead of tomorrow's Withdean Stadium clash.
Patrick Kisnorbo, Alan Martin and Rui Marques have already reported back from international duty, with the latter making an earlier-than- expected return from his commitments with Angola. He was sent back to the UK to continue his rehabilitation following an Achilles injury – after they deemed him not fit enough.
Grayson said: "Sam's not reported back yet because he's been with Wales Under-21s but, hopefully, everybody is going to be in contention."
On the situation with Marques, he added: "We felt he was fit enough to go away with Angola. They felt he wasn't quite fit enough to play international football, which is fair enough – they called him up.
"We threw him into a reserve game and he just needs games all the time now. He's not far away, that's for sure."
United report no fresh injury problems, with midfielder Michael Doyle available after sitting out last week's Johnstone's Paints Trophy clash with Grimsby through suspension.
Striker Tresor Kandol serves the final game of a three-match ban.
Dutch keeper Michael Kuipers (groin) is rated 50-50 for Albion. (YEP)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #33 på: November 20, 2009, 08:57:36 »
I'd love to go back to Whites one day - Poyet
Gus Poyet admits his time at Leeds United was special and says he's relishing returning to Elland Road one day.
The Uruguayan's Brighton side host United tomorrow and it's his first meeting with his old club since leaving abruptly for Spurs in October 2007.
And Poyet is confident his sudden departure won't have tarnished fans' memories of his 12-months at Leeds.
He said: "It was an absolutely fantastic year. Especially when I left because of the way we were playing and because we were winning games and the relationship with the fans.
"No-one expected 28 and 29,000 people in the stands every week for home games. It was special. I think the fans know that.
"It will be quite a stange situation on Saturday, but that's football.
"I have no problems, I had a great time there. I would like to go back one day as it's a great club." (YEP)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #34 på: November 20, 2009, 09:46:57 »
Brighton v Leeds United: Player to watch
Former Rochdale striker Glenn Murray, who cost Albion £300,000 in January 2008, has hit top form in the last month – firing five goals in his last three games, including a double in Sunday's 3-1 win at Southampton.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Brighton-v-Leeds-United-Player.5842860.jp?



kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #35 på: November 20, 2009, 15:11:19 »
Stand-in keeper tipped to rise to the occasion
Tommy Elphick has backed Graeme Smith to rise to the occasion if the Scottish goalkeeper is needed by Albion against Leeds tomorrow.
First choice Michel Kuipers faced a scan yesterday afternoon and is rated 50-50 by manager Gus Poyet to recover from the groin injury which forced him off at half-time against Wycombe Wanderers on Wednesday.
http://www.theargus.co.uk/sport/albion/4750071.Stand_in_keeper_tipped_to_rise_to_the_occasion/?


kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #36 på: November 20, 2009, 15:12:07 »
DOYLE BACK FOR LEEDS
Leeds manager Simon Grayson is expected to choose from a virtually fully-fit squad for the clash at Brighton.
Grayson has no new injury or suspension headaches and although Tresor Kandol will sit out the last of a three-game suspension, on-loan Coventry midfielder Michael Doyle returns to contention following a one-match ban.
Striker Luciano Becchio is still nursing an ankle injury, but Davide Somma pushed his claims to be involved in the squad with two goals for the reserves in midweek.
Neil Kilkenny is hoping to retain his place in midfield after starting the last two matches and centre-half Paul Huntington will be hoping to feature in the squad following his return to Elland Road from a loan spell at Stockport.
Leeds have bounced back from their only league defeat of the season at Millwall last month with successive 4-0 wins, at Bristol Rovers and against Yeovil, and look to extend their lead at the top.

Brighton goalkeeper Michel Kuipers is rated 50-50 for the clash.
The former Dutch marine was taken off at half-time of Wednesday's FA Cup win over Wycombe with a groin injury and replaced by Graeme Smith, who is on standby to start.
Seagulls boss Gus Poyet, a former assistant manager at Leeds, rested strikers Glenn Murray and Nicky Forster in midweek and will restore both to the starting line-up.
On-loan winger Arron Davies is also available again after Nottingham Forest refused him permission to play in the FA Cup.
Poyet is looking to build on his superb start to life as a manager, having won both games so far.
Defenders Jim McNulty (ankle) and Colin Hawkins (heel) remain his only definite injury absentees.

sportinglife.co.uk

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #37 på: November 20, 2009, 15:13:25 »
Taricco: Seagulls on the attack
Mauricio Taricco insists Brighton will not change their attacking approach when League One leaders Leeds arrive at the Withdean on Saturday.
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_5706550,00.html?

Simon Grayson backing Whites to shrug off Gus Poyet factor
SIMON GRAYSON admits tomorrow's clash at Gus Poyet's Brighton has a slight edge to it – but insists his Leeds United troops can handle the extra hype.
The media spotlight will be firmly on the Withdean Stadium when ex-United assistant Poyet leads out his Albion side for his first home league fixture against his former club.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Simon-Grayson-backing.5842886.jp?

kjelvi

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #38 på: November 20, 2009, 18:24:00 »
Poyet tipped to be a success
Gus Poyet has been tipped for managerial stardom – by one of his former Leeds players.
Ian Westlake worked under the new Albion boss and Dennis Wise at Elland Road before later joining the Seagulls on loan during the reign of Dean Wilkins.
The former Ipswich midfielder relished the experience and expects Poyet to thrive now that he has become a No. 1 for the first time.
“I think he will be very successful as a manager,” Westlake said. “Everyone liked him at Leeds.
“You need to get the players on your side and he will have no problem doing that. He is one of those people that you want to play for.
“He has always wanted to take that step and now that he has got his chance he will really go for it and I think he’ll do well.
“Gus did nearly all of the coaching at Leeds so I would imagine he will be quite a hands-on manager.
“It was always enjoyable. They were good sessions, hard work but fun.
“It was all about winning. He had a very winning mentality and it was win at all costs.
“As far as him and Wisey were concerned, there was nothing wrong with pulling someone down for a yellow card in the middle of the pitch. That winning ethos was one I agreed with.”

theargus.co.uk

auren

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #39 på: November 20, 2009, 21:17:28 »
Storflom i Enlgand for tida. Men ser ut til at dette kun gjelder Cumbria (nordvest i England). Regner derfor med at kampen i morgen går som planlagt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #40 på: November 20, 2009, 21:37:23 »
Storflom i Enlgand for tida. Men ser ut til at dette kun gjelder Cumbria (nordvest i England). Regner derfor med at kampen i morgen går som planlagt.

auren

 :D
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #41 på: November 20, 2009, 21:40:01 »
Hehe... Jeg som elsker ordspill var ikke obs på at jeg la frem et gullkorn for hogg. Takk Tommern ;)

Skal bli godt med kamp igjen. Virker som evigheter siden. De to siste kampene er jo også sett på pub, så derfor ekstra lenge siden LUTV, chatting i kamptråden og pretting. Gleder meg! Skål!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #42 på: November 20, 2009, 21:46:12 »
Hehe... Jeg som elsker ordspill var ikke obs på at jeg la frem et gullkorn for hogg. Takk Tommern ;)

Skal bli godt med kamp igjen. Virker som evigheter siden. De to siste kampene er jo også sett på pub, så derfor ekstra lenge siden LUTV, chatting i kamptråden og pretting. Gleder meg! Skål!

auren


Ser også frem til ny kamp! Virker som om det har vært flere måneder siden vi spilte sist.

Kjenner jeg gruer meg til sommeren allerede  :P

Tom S

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #43 på: November 20, 2009, 21:54:58 »
Hehe... Jeg som elsker ordspill var ikke obs på at jeg la frem et gullkorn for hogg. Takk Tommern ;)

Skal bli godt med kamp igjen. Virker som evigheter siden. De to siste kampene er jo også sett på pub, så derfor ekstra lenge siden LUTV, chatting i kamptråden og pretting. Gleder meg! Skål!

auren

Det virkar som ei eve sidan sist....
Gler meg til å setje meg ned i ro og fred med ei kald øl i handa og LUTV på øyret.

Bring on the Seagulls!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #44 på: November 21, 2009, 11:26:59 »
Som alle andre her inne har eg sakna det å spele kamp, og ser veldig fram mot dagens seriekamp. Tradisjonen tru, så er nyheiter om skadesituasjonen ganske uviss. Kor lenge er eigentleg Higgs, Parker og Becchio ute, eller er dei friskmeldt skal tru? Kva med Crowe? Kandol er suspendert, medan Doyle er tilbake frå karantene. Håpar på følgande lag i dag:

Ankergren

Crowe Naylor Kisnorbo Hughes

Snodgrass Kilkenny Howson Johnson

Vokes Beckford

Reservar: Martin, Bromby, Doyle, Becchio, Gradel, White, Somma

Budda

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #45 på: November 21, 2009, 11:43:23 »
Står jo litt på den offisielle-siden, Per-Stian. Crowe og Becchio er begge i trening, men ikke kampklare. Parker og Higgs trenger lengre tid og driver på med alternativ trening. Trur også Higgs snakket om på LUTV at det blir vanskelig å bli klar før neste måned.

http://www.leedsunited.com/news/injury-boosts-for-united-gaffer-20091119_2247585_1880069
Endre

ollan

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #46 på: November 21, 2009, 12:07:45 »
klar for 3 nye poeng i dag. ;)
Ollan

Trond A

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #47 på: November 21, 2009, 12:18:42 »
Som alle andre her inne har eg sakna det å spele kamp, og ser veldig fram mot dagens seriekamp. Tradisjonen tru, så er nyheiter om skadesituasjonen ganske uviss. Kor lenge er eigentleg Higgs, Parker og Becchio ute, eller er dei friskmeldt skal tru? Kva med Crowe? Kandol er suspendert, medan Doyle er tilbake frå karantene. Håpar på følgande lag i dag:

Ankergren

Crowe Naylor Kisnorbo Hughes

Snodgrass Kilkenny Howson Johnson

Vokes Beckford

Reservar: Martin, Bromby, Doyle, Becchio, Gradel, White, Somma

Crowe og Becchio er ikke aktuell til dagens kamp.
Luscos medl. 338

Boos

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #48 på: November 21, 2009, 12:55:23 »
Streames kampen noen plass?  ;)

MOT!

asLeeds

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #49 på: November 21, 2009, 13:24:51 »
skal bli godt med 3 poeng idag :)
DALHEIM WHITES

asLeeds

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #50 på: November 21, 2009, 14:14:48 »
kor finne eg kampen idag? ikkje lutv.
DALHEIM WHITES

TK20

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #51 på: November 21, 2009, 14:20:31 »
« Siste redigering: November 21, 2009, 14:22:22 av JohnnyDouglas »

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #52 på: November 21, 2009, 15:08:04 »
skal bli godt med 3 poeng idag :)
uff,jeg blir helt nervøs av at man er sikker på 3 poeng foran en kamp, men jeg tenker jo slikt jeg også etter at det har gått så bra iår.Har dessverre en litt dårlig følelse...

Ferre

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #53 på: November 21, 2009, 15:16:40 »
Leser på WACCOE at Naylor og Johnson er ute med skade. Inn kommer Lubo og Kilkenny.

B-m

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #54 på: November 21, 2009, 15:22:03 »
Brighton har et ungt lag, og snittet på forsvarsfirern er 23 år. Tror dette er en stor fordel med tanke på becks, som ikke liker disse rutinerte med skitne knep/som har erfaring som kan gjøre han sur. Midtbaneleddet har en snittalder på 21,5 år.

Vi bør virkelig klare å få et resultat her, men er også skeptisk! Ser virkelig at deres toppskorer med 9 mål Nicky Forster(36 år) kan klare å putte et par mot oss..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B_Ød

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #55 på: November 21, 2009, 15:35:31 »
skal bli godt med kamp igjen...lykke tæl a kara..hente meg en pilsnerøl jeg nå  ;D
Ups & Ups!!

josoer

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #56 på: November 21, 2009, 15:36:22 »
Faen, Naylor og Johnson er ikke med.

auren

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #57 på: November 21, 2009, 15:37:48 »
Anker - Bromby, Michalik, Kisnorbo, Hughes - Snoddy, Doyle, Howson, Kilkenny - Vokes, Beckford.

Finner det merkelig at ikke Gradel spiller ving. Men, men...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #58 på: November 21, 2009, 15:38:22 »
Ankergren

Bromby
Michalik
Kisnorbo
Hughes

Snodgrass
Howson
Doyle
Kilkenny

Vokes
Beckford


Benken: Martin, White, Robinson, Prutton, Gradel, Showunmi, Grella

Ferre

Sv: KAMP: vs. BRIGHTON 21/11
« Svar #59 på: November 21, 2009, 15:40:29 »
Blir spennende å "se" hvordan midtbanen blir komponert. Kanskje velger Grayson tre sentrale midtbanespillere med Snodgrass i en fri rolle bak spissene. Eller 4-3-3, med Beckford og Snodgrass på kantene.